/fotboll/osk/forum/9420.aspx/fotboll/osk/forum/9420.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Pitur_
2006-05-29 00:45
kubanen_90//

Det handlar om att ge kritik till en spelare som underpresterar inte att "snacka skit". Jag ser inget fel i det.
Forward ara
2006-05-29 00:19
kubanen_90/
Om man håller på ösk så beter man sig inte så!.
Forward ara
2006-05-29 00:16
jappel/.
Du har helt rätt.
Örebro kubanen_90
2006-05-29 00:15
ara//
Jag förstår att du blir förbanad för att många snackar skit om Kuhi. Jag menar man kan ju tycka vad man vill men man behöver ju inte gå ut med det eftersom man vet att du blir arg.
Forward ara
2006-05-29 00:10
Sluta skriv negativa grejer om herish här på forumet era fjollor. Om ni som inte gillar herish så mycket, gå till honom själv eller mig och säg det personligt. Ni lär inte bli friska efter det.

- ADMINSEN. gör ert jobb.
Forward ara
2006-05-29 00:03
Redigerat av Admin // Den här inställningen tillför knappast debatten något.
Örebro jappel
2006-05-28 23:45
Enligt artikeln på NA så var Näfver inte skadad eller sjuk. EXTREMT underligt att Walker ändå väljer att sätta honom på bänken istället för Kuhi eller JoPe. Det är helt ofattbart... upprörande till och med. Men det gick ju vägen och nu borde han var riktigt taggad till derbyt där jag förutsätter att han är med från start igen!
Örebro Mittåt
2006-05-28 23:44
Pyllet// Det finns ingen som petar Seb. Och det finns förmodligen ingen plats på planen där han inte skulle dominera. En av lagets 3-4 verkliga stöttepelare. Klok som få - jobbar som sju. En kanonvärvning!
Örebro jappel
2006-05-28 23:40
Pyllet //
Zeb spelade dagens match i mitten på mitten (vår ordinarie Nordback avstängd) men normalt återfinner du Zeb på top i ÖSK. Han har visat sig vara en riktig bra värvning så här långt!
Örebro jappel
2006-05-28 23:38
Vilken oerhörd fighting spirit från Anttonen!! Underbar inställning att verkligen ge allt ända till slutet. Bara att tänka att motståndarna är minst lika trötta!
Tack PA, härligt att du fick utdelning för ditt slit!
IFK Göteborg Pyllet
2006-05-28 23:38
Ni verkar ha fått ihop ett bra lag till årets superettan, nästa årets allsvenskan(?) Men var har ni satt den gamla blåvitt bekantingen Zebane(Seb H)? Såg inte hans namn i några av era matchrapporter han kan väl ändå inte vara petad?
Örebro jappel
2006-05-28 23:22
Härligt, nu börjar visst artiklarna från matchen ramla in här och var!
Örebro jappel
2006-05-28 23:21
Aspen //
Kan inte annat än hålla med dig angående publiken. Hoppas att Örebroarna vaknar ur sin fotbollsdvala snart.
Minst 4500 mot Väsby om derbyt går bra.
Ska vi satsa på 0-8 mot dif?
Eller ska vi kanske bräcka det resultatet?
Örebro Aspen
2006-05-28 23:15
Jag tycker att publiken borde vara mer än dom 4.000 - 5.000 som kommit. Vi leder S1 och spelar bra. Kom igen, Örebroare
Örebro Mittåt
2006-05-28 23:15
Vi har en del intressanta matcher i nästa omgång förutom vår egen match mot Degen. Till exempel:

Tränarkampen mellan GIF Sundvall och IFK Norrköping. Pressen är stor på båda tränarna, men förmodligen mest på Wilson.

Skånederbyt mellan Landskrona och Trelleborg. Ett av lagen kommer att få lov att bekänna färg. Vad än resultatet blir i den matchen kommer det att gynna ÖSK.

Resultatet av Mjällby mot Qviding kommer att prägla bottenstriden ett tag framåt.
Örebro K.Carlos
2006-05-28 23:07
Bättre det än att ha en Johan Pettersson som verkar vilja hålla hand med F.Sam...
Örebro Mittåt
2006-05-28 23:06
Jodå, Jeffs spelar både klokt och direkt. Vad som oroar mig är dock att han inte verkar ha förstått vad det innebär att spela höger*breddare*. Idag var det som i matchen mot Sleipner. Han gav sig iväg på irrfärder långt in i planen medan den kant som han förväntades försvara låg öde och övergiven med bara Fredrik Samuelsson inom synhåll.
Örebro Aspen
2006-05-28 23:05
System admin på orebro-sk.se måste spela i en av de lägre divisionerna.
Örebro jappel
2006-05-28 23:00
Mackan //
det är ju det jag hela tiden sagt, jeffs kommer bli grymmt bra när resten av laget är med på hans kvicka spel! Kul att han lyckades på nytt i en seriematch, han har väl haft lite problem efter uppvisningen mot Mariehamn :-)
Örebro Aspen
2006-05-28 22:59
Håller med Mackan till punkt och prickar...
Örebro jappel
2006-05-28 22:52
Gillar att ÖSK börjar synas i media!
Nu är det som man hoppades att det skulle vara förra året. Mycket tid i media och bra spel (oftast)
Keep up the good work ÖSK & Walker!
Örebro Henrik(ÖSK)
2006-05-28 22:51
Skönt med seger även om spelet inte verkade imponera. Men lite väl taskigt snack om Kuhi här inne tycker jag minsann, minns att Fredrik Jansson var den mest utskällde spelaren någonsin för ett antal år sedan i klubben och sedan växte till en riktigt bra mittback. Peter Karlsson för en väldans massa år sedan var i samma sits - ifrågasatt,utskälld och sedan: succé. Att nu folk verkade ha buat ut Kuhi när han byttes ut är faktiskt katastrof.
Örebro jappel
2006-05-28 22:49
Så var seger wirren avnjuten. Mycket starkt att vinna trots dom förändringar vi var tvugna att göra i laget inför denna match. Bra att fler får känna på hur det känns att vara på planen vid vinst!
Tycker att laget gör en kämpainsats som jag skrivit tidigare ska vi inte glömma bort att det här är ÖSK:s första vinst över fff i superettan. Ytterligare en sak att ta med sig till nästa match! ytterligare ett spöke avslöjat.
Örebro pemo
2006-05-28 22:45
Varför klagar alla på Herish? Han gjorde vad man kan begära med tanke på tidigare speltid. Däremot visade JP att han har många träningar och b-lagsmatcher kvar innan han kan bli en ordinarie SE-spelare. Bäst på plan? Tja Mirza är otrolig att hålla i bollen, men jag tror att han saknade SH där uppe. Dessutom var saknaden av Nobbe otrolig. Han betyder vädigt mycket för laget. Nu får vi tacka backlinjen för ett otroligt jobb och en fantastisk målvakt. PW:s dubbelräddning borde visas i alla fotbollsmagasin. Larsen var nästan en belastning i tempot idag. Han höll bollen alldeles för länge och envisades med för svåra bollar. PA är en stabil och erfaren spelare som kommer att vinna den interna skytteligan i år. En av de få som verkligen offrar sig i straffområdet. Dagens match visar att vi blir sårbara om någon ur den ordinarie startelvan skadas eller blir avstängd.
Med tanke på hur bollarna har rullat vår väg måste vi vinna SE i år ( TROTS AVSAKNAD AV AP-LJUD! )
Örebro jappel
2006-05-28 22:15
ara //
Säkerligen några fjortisar som är avundsjuka på att Kuhi spelar i ÖSK och inte dom som buade när han gick av plan. Inget att bry sig om.
Jag tycker inte att sådant hör hemma på en fotbollsplan. Walker hade säkerligen anledning att coacha laget som han gjorde, att bua ut enskilda spelare i egna laget tycker i alla fall inte jag är ok...
Örebro dietrich
2006-05-28 22:08
Det känns oroande att anfallet inte fungerar. Jag förstår inte varför Walker spelar med Kuhi, varken idag eller när han bytte in honom i Ljungskile-matchen. Kuhi har nu fått massor av chanser och alla har kunnat se att han inte räcker till. Nästa match vill jag ser Henriksson-Pettersson i anfallet!
Örebro Aspen
2006-05-28 21:54
Westman är kanonbra. Men han får bara några få sekunder att visa det på. Dubbelräddningen i 1:a var oootrolig.
Forward ara
2006-05-28 21:53
Grixx/
Vad hände vid bytet när herish skulle ut?
Du snacka om kubanerna o det.
Örebro K.Carlos
2006-05-28 21:50
Mittåt// Han är självskriven varje match...
Örebro kubanen_90
2006-05-28 21:30
Mittåt//
Jag tycker att Westman var riktigt bra men han hade en ganska lugn match.
Annons: