/fotboll/osk/forum/9273.aspx/fotboll/osk/forum/9273.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro jappel
2006-07-09 11:41
jaja..seså nu ska vi kramas på vårat forum.

Löjligt att bry sig så oerhört mycket om hur andra är på andras forum.
Då blir det bara dålig stämmning här också.
Låt folk vara som dom är.
Om man inte gillar det dom säger och gör kan man helt enkelt ignorera dom man inte vill chattas/forumas med och istället forumas med dom som man har samma intressen och åsikter som.

Går någon någon gång över gränsen på andras forum så blir dom spärrade en vecka eller fem....sedan tänker dom sig säkerligen för lite extra innan dom drygar sig för mycket igen :-)

Sedan kan man självklart skriva in och svara på vad man tycker om andras inlägg, men att ständigt försöka få alla och alla andra att tycka likadant är en omöjlig uppgift.

Ju fler vi är här inne desto intressantare diskussioner blir det. Man saknar ju till och med Ara och hans ständiga tjat om kuhis förträfflighet ibland... ;-)

Blir lätt lite enahanda om alla har samma laguttagningar, samma åsikter om allt och inte står ut på något sätt mot övriga fans, både inom laget och mot andra lags fans...

Fram för ett fritt forum, så länge som forumreglerna följs!!!!!

Och fram för fler och större ÖSK segrar!!
Örebro Mittåt
2006-07-09 11:12
Jan Jansson// Per Persson verkar vara den typ av person som alltid skall sparka på den som redan ligger, som gärna strör extra salt i alla sår han river upp och som vrider om kniven ett extra varv för säkerhets skull. Inte någonting som jag vill skall förknippas med ÖSK och ÖSKs supportrar.

Att vara en äkta supporter handlar om att vara stolt över sitt lag och vad det presterar - i med- och i motgång. Inte att trakassera andra fans så fort en möjlighet erbjuds.
Örebro Jan Jansson
2006-07-09 11:09
Nu till fotbollssnacket: Om ÖSK skall värva en målvakt på sikt, så bör man göra en rejäl satsning och plocka Sebastian från Degen, när han blir Bossman. Sebastian skulle säkert tycka om att ha Kubanerna med sig, istället för mot sig.
Örebro Jan Jansson
2006-07-09 11:00
Mittåt:
Avstängningen av Per via Bois var enbart larvig och inget annat. Om du accepterar en sådan avstängning och om vi gjorde likadant som Bois, då skulle vi vara helt själva på vårt forum. Motivera avstängningen om du är av annan uppfattning.

Vi är ett litet äldre gäng som alltid håller ihop. När du varit supporter lika länge som vi har så kommer du säkert förstå.
Örebro jappel
2006-07-09 10:39
Joth//
Aha.
Då blir det till att vänta tålmodigt då.
Örebro joth
2006-07-09 10:21
jappel//Laget tränar 17:00 och som brukligt brukar truppen/elvan visa sig då.
Örebro jappel
2006-07-09 09:31
Har vi sett eller hört något mer om laguttagningen till morgondagens drabbning?
Kanske inte finns så många val att göra denna gång, dels på grund av skador och småskavanker dels p.g.a. att Walker visat tidigare att han vill ändra så lite som möjligt i laget så länge dom vinner!
Örebro Mittåt
2006-07-09 07:37
Ämne: Boisforum ???.
Jag ....
Folk som hånar, kränker och gör sig lustiga på andra lags forum riskerar att bli avstängda, så enkelt är det. Speciellt om det andra laget just råkat ut för ett smärtsamt nederlag.

Och i de flesta fall är det mer än välförtjänt - som i fallet Per Persson.
Örebro jappel
2006-07-09 03:38
Ja, jag har blivit spärrad på bois en gång av ungerfär samma anledning som du hade, jag undrade helt enkelt varför dom spärrade en annan ÖSK:are som faktiskt var helt saklig i sina inlägg, varvid även jag spärrades... det löste sig dock på samma sätt för mig som för dig, med ett mail till centralredaktionen.
Men jag lärde mig att det aldrig är värt besväret att skriva på deras forum när dom förlorat...precis vad som helst kan hända!
Örebro Jan Jansson
2006-07-09 02:55
jappel:
Jag har nu mailat och påtalat för svfans centralredaktion om de ständiga spärrarna som Admin på Bois forum håller på med. Vi får se om det blir någon bättring. Hoppas ni vrålar er hesa på Måndag och att ni får en härlig hemresa ;)
Örebro Jan Jansson
2006-07-09 02:46
Assyriska landslag utan land:
Det är mycket enkelt. Jag avskyr AFF-supportrar sedan vi tvångsnedflyttades och ni jublade utan att skänka oss ÖSK-fans en tanke. Det är något jag aldrig kommer att glömma. Dessutom hade ni en tränare som menade att vi "fuskades" till oss segern i kvalet för ett antal år sedan. Vad gäller tvångsnedflyttningen bör du också veta att en 16-årig svit i att ligga i Allsvenskan bröts. Hade vi varit kvar ett år till hade vi haft rekordet. Till råga på allt tyckte/tycker ni att ni var värda platsen i Allsvenskan. Det är helt horibelt. Måtte ni ALDRIG mer få chansen att spela i just Allsvenskan.
Assyriska Assyriska landslag utan land
2006-07-09 02:35
SLÄLLA ÖSK kan inte nån av er säga till Jan Jansson att han ska inte hålla på i vårt forum?
Va har vi gjoort dig Jan Jansson? Varför håller du på så här??
SNÄLLA snälla SNÄLLA låt oss vara i freddddd
Örebro Jan Jansson
2006-07-09 02:24
Boisforum ???.
Jag blev spärrad av Bois-Admin efter mitt försvarstal av Per Persson. Efter ifrågasättande och påpekande om rapport till svfans centralred. släppte min spärr omedelbart.

Jag känner "Per" mycket väl, han är om möjligt ännu större ÖSK-fan än vad jag själv är.

Mittåt/
Att uppmana till avstängning av en ÖSK:are på annans forum som du gjorde är närmast att betrakta som föräderi. Du kanske kan vända andra kinden till. Andra kanske använder sig av öga för öga o.s.v. Vi är alla olika och hur gärna du än vill tro det så kan varken du, jag eller någon annan tvätta bort ÖSK:s snart 100-åriga tråkhetsstämpel (speciellt i Skåne). Därför måste vi och skall vi hålla ihop. Punkt.
Örebro kubanen_90
2006-07-09 02:11
kitcar//
Ja. Men Kubanerna kanske har ändrat reglerna ner de är på pråmen. Men det tror jag inte.
Örebro E-A
2006-07-09 01:58
kitcar25//
det gör dom nog med största sannolikhet..
Örebro kitcar25
2006-07-09 01:55
Kubanen// ok så bra då , säljer de läsk där ??
Örebro kubanen_90
2006-07-09 01:48
kitcar//
Ska inte var några problem. Jag och min kompis har gått på K5 inför alla matcher vi har sett. Jag är 16 han är 15 år.
Örebro kitcar25
2006-07-09 01:25
Haha Kampsånger!? Joo Visst hade jag bara pengar till det så skulle jag gärna sätta upp ett tält utanför na-borgen med gratis Coca cola :)

Sätter en femma på att nobbe och seb gör mål mot södra
Örebro E-A
2006-07-09 01:13
kitkar25//
du får årdna ett eget uppladdningsställe för dom under 18, med coka cola och kampsånger så ni får enegi.. utanför NA-borgen kanske.. =)
Örebro E-A
2006-07-09 01:09
jappel//
ska starta en fackförening som har som krav att man har ledigt alla ösk's matcher + dagen efter =)(betald ledighet självklart..)
Örebro kitcar25
2006-07-09 01:08
Men vart ska man ladda upp inför matchen om man endast är 13 år då,Känns konstigt att vistas på Pråmen :D
Örebro jappel
2006-07-09 01:03
Vi får se hur fort bilarna går..
Örebro K8
2006-07-09 00:55
E-A //

Kanon bra! Om Sthlmsgänget hinner med ett pubstopp hoppas jag det är givet att ni kommer till pråmen? Vore kul!
Örebro E-A
2006-07-09 00:43
K8//
Ja å tjejen har bestämt nu att vi kommer förbi så det är iallafall 2 nya =) alltid nått.. sen kanske vi släpar med några mer men det får vi se..
Alla till Pråmen!
Örebro K8
2006-07-09 00:40
Det vore kul om så många som möjligt kunde titta förbi pråmen innan match för ett par kalla och trevligt sällskap. Det är i stort sett alltid samma gäng som är där, vore kul med lite nytt folk.

Alla till Pråmen!
Örebro E-A
2006-07-09 00:33
K8//
Va roligt!! hoppas det blir mycket folk där liksom på matchen!! (pråmen mena ja såklart)
KUBANERNA ÄGER!!!
Örebro E-A
2006-07-09 00:27
# brorsan//
Ok tack! det var väll kanske dags för han. det är ju inte så lätt för en forward när åldern gör sig påmind, snabbheten minskar osv..
Örebro K8
2006-07-09 00:25
Alla svartvita är välkomna att ladda upp med oss kubaner på K5-pråmen. Desto fler som kommer dit desto trevligare blir det! :-)
Örebro jappel
2006-07-09 00:23
Vet inte, jag är inte med i kubanerna.... och vi som kommer från stockholm hinner nog inte med att stanna till på någon pub innan match. Har vi tur så hinner vi kanske med det.
Fast när kubanerna laddar för match brukar det vara öppet hus för alla att titta in.
Bara att leta sig ner till piren och känna av och hjälpa till att öka stämningen!
Örebro # brorzan
2006-07-09 00:20
E-A //

Pålle har lagt av med fotbollen såvott jag vet.
Annons: