/fotboll/osk/forum/9271.aspx/fotboll/osk/forum/9271.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-07-10 10:42
Hilltorp:

"och den vi letar efter i Örebro ligger väldigt centralt"
Örebro Hilltop
2006-07-10 10:38
Men detta företag har ju tre ställen i stan? Gäller det alla tre?
Örebro E-A
2006-07-10 09:31
jappel//
ja oxå! men grindarna på jobbet är ivägen =( fast dom biljetterna har väll redan dom anställdas kompisar lagt beslag på..
Örebro jappel
2006-07-10 09:25
jag vet jag vet :-)
men kan inte ta mig dig :-(
Örebro joth
2006-07-10 09:00
Länktips ovan...
Örebro rokky
2006-07-10 08:38
ÖSK!
Örebro jappel
2006-07-10 07:55
LKH //
Jag hade dom förhoppningarna (4-3-3) när vi åkte ner i SE för två år sedan... tyckte att det borde vara perfekt att öva in ett nytt spelsystem i SE. Men nu är det lite för kort tid kvar för att byta spelsystem, vi vill ju gärna gå upp i år så vi har inte råd att förlora några matcher bara för att vi byter system mitt i serien...
2006-07-10 00:30
LKH//

Ett mittfält av Anttonen-Larsen-Näfver skulle nog inte ha så mycket att säga till om i allsvenskan..Men om vi skulle använda oss utav 4-3-3 skulle jag kunna tänka mig ett mittfält bestående av:

Nobbe-Larsen-Seb

Och en anfallstrio som:

Anttonen/JoPe-Mirza-Näfver
Men jag tycker vårat spelsystem passar oss utmärkt och det är lite onödigt att ändra när det har tagit nästan två säsonger att spela in sig på det!
Åtvidaberg LKH
2006-07-10 00:12
Om jag får säga mitt så skulle jag göra om lite i ÖSK om jag var tränare. Och nu utgår jag från spel i allvenskan:P

För det första skulle jag spela in 4-3-3, vore grymt skoj:P och vi har alla möjligheter.

med weggen imål och glenn, jansson, hagge och en ny högerback. larsen, antonnen, näfverpå mitten.
seb, mirza och johan på topp:P

------------PeWe------------
-----NySp-FrJa-PaHa-GlHo----
-------PaAn-LaLa-KrNä-------
-------JoPe-MiJe-SeHe-------

kanon:D
Örebro jappel
2006-07-10 00:09
Matchdag, bara till att tanka bilen och släga sig iväg mot Örebro!!!
Ruskigt laddad att gå på BA.
Hoppas att det blir en riktigt välbesökt match ikväll.
Örebro jappel
2006-07-09 23:58
pemo //
Att glenn tar plats är inte så konstigt med tanke på att Joel är skadad. Alternativet är Moses, men till och med en otränad exallsvensk tar platsen före en nästintill oprövad div3 spelare. (även om han spelade hela matchen mot Ass. och även fast han gjorde en bra match där.)
Örebro Erki
2006-07-09 23:53
Dags att avgå Lagrell?//
Förhoppningsvis räcker det med att vi går upp i allsvenskan för att dom vill spela kvar. Alla tre följde ju med ner i superettan för att spela upp laget igen, då antar man ju att dom vill spela i AS med ÖSK.

Alla tre verkar ju ha ganska mycket klubbkänsla och då ska det till ett riktigt bra anbud för att dom ska sticka.
Örebro Per Persson
2006-07-09 23:52
Dags att avgå Lagrell//

Alla tre spelarna du räknar upp trivs alldeles förträffligt i Örebro och ÖSK. Det handlar om det blir AS eller inte för oss, om de skall stanna. AS för ÖSK ger även alla spelare som tecknar nya kontrakt lite högre lön.
2006-07-09 23:42
Borde inte vi supportrar försöka hitta på något för att få Anttonen, Nobbe och Riddez att förnya kontrakten? Vore för jävligt att tappa så viktiga spelare, speciellt som bosman!
Örebro Per Persson
2006-07-09 23:32
Jan Jansson//

Är det någon som borde vara avstängd så är det Admin på Bois. Sov gott själv.
Örebro Jan Jansson
2006-07-09 23:27
Per Persson:
Tack, ses imorgon. Fick ett mail från L-kronas admin idag där han påstår att jag hotat dem i och med att jag talade om att centralredaktionen nu var informerad, och därmed spätt på min spärr ???. Är det hot ???. Naturligtvis fick centralredaktionen en kopia på deras mail till mig omedelbart. Visst, det blir kanon att slippa FrSa imorgon. Vi får nog hjälpa Sven med inloggningen. Tänk på hur gammal han är. Sov gott.

Örebro Mittåt
2006-07-09 23:20
pemo// Att Sandro sitter på bänken har nog mest att göra med att de flesta andra fallit ifrån av en eller annan anledning. När uppsummeringen gjordes av vilka som fanns tillgängliga återstod bara Sandro, Herish och Niklas Lönnqvist. Och med Moses och FreSa på bänken redan, så var det naturligt att välja Sandro snarare än Niklas. Herish skall ju byta klubb och är inte med av den anledningen (antar jag).
Rock_strongo
2006-07-09 23:15
pemo//

han är ganska storväxt. han kan typ en fint peta skjut. men han skjuter inte så värts bra heller. förstår inte hur han kan få plats på bänken. han har ju inte gjort så värts mycket mål i ösk ungdom
Örebro pemo
2006-07-09 23:13
Ämne: pemo// Här är Sandro....
Ja ha? Men hur är han som spelare? Hur har han fått plats på bänken i morgon?
Åtvidaberg LKH
2006-07-09 23:12
En sak förstår inte jag. varför är aldrig shoppen på officiella klar? Det skulle den väl ha varit för länge sen???
Örebro Erki
2006-07-09 23:08
pemo// Här är Sandro :-D
Örebro Erki
2006-07-09 23:06
Zidane är en idiot!
Krossa J-Södra!!!!
Örebro pemo
2006-07-09 23:06
Från en icke Örebroare: Vem är Sandro?
Kul att PA fortsätter som back, men hur törs man slänga in en "rookey" på andra kanten. Han har väl inte spelat match på en månad? JP har fått väldigt många chander utan att leverera. Det är inte så lätt att komma från de lägre divisionerna och leverera direkt. Men jag ser jösten med tillförsikt. I morgon vinner vi med 6 - 0 och Norrköping drar det längsta strået och klipper TFF med uddamålet. Förhoppningsvis kommer den för mig okände Sandro in och stänker in sitt första mål när det är fem min kvar. Bara för att jag skall få en liten koll på´n.
Örebro Per Persson
2006-07-09 23:05
Mittåt//

Kan bara konstatera att svenskafans redaktion var av annan uppfattning än dig och Bois-Admin då de upphävde min avstängning.
2006-07-09 23:02
Måste hålla med Mittåt, grymt jobb med ÖSK.tv och radio!

Är det bara jag som får en positiv känsla av Anttonen intervjun? Är högerbacksplatsen det som krävdes för att Anttonen äntligen ska slå igenom? Han känns mycket gladare jämfört med förra året!
Örebro # brorzan
2006-07-09 23:01
Mittåt //

Vi har en klippa i Gnumule (Erik Pedersson) som gör allt redigerings- och fotoarbete. Jag och Johannes som gör intervjuerna behöver bara ordna med sminket själva! :o)
Tänk vad vi skulle kunna göra med mer bandbredd och bättre utrustning...
Örebro Per Persson
2006-07-09 22:55
Jaha, då får man vara med igen efter ett besök på Bois-puckornas forum. Tack Jan ;). Hade även förväntat mig hjälp av Sven Svensson, får ta dig i örat imorgon. Har du inte lärt dig hur du loggar in än, gamle man ;).

Imorgon kan det nog inte bli annat än seger. Kan inte påminna mig att ÖSK ej vunnit med FS på bänken. När vi nu även slipper Kuhi borde målen kunna trilla in. Vet någon härinne när ÖSK senast förlorade när FS var utanför startelvan ?.
Örebro # brorzan
2006-07-09 22:55
Skönt att VM äntligen är över. Nu kan Superettan återta sin position som förstaligan i världen.
Örebro Mittåt
2006-07-09 22:54
ÖSK-TV redaktionen går verkligen från klarhet till klarhet. Inför-intervjun med Walker är en riktig höjdare. Till och med med inklippta träningssnuttar.
Örebro E-A
2006-07-09 22:44
grattis italia.. tänk er lyckan i italien inatt! om 4 år kanske det är sveriges tur =) (drömmer)
Annons: