/fotboll/osk/forum/925.aspx/fotboll/osk/forum/925.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bempa no:10
2015-08-15 18:09
Största gåtan idag är att DG får 90 minuter på plan och att inte J Lundberg vart inbytt senast i matchminuten 70-75 och att inte Sundsvall fåt en straff i första halvlek over and out Game over !!
Örebro Bastard on Parade
2015-08-15 18:08
@Fy bubblan:
Han var i alla fall direkt svag på träningen i torsdags. Axén startar med 2 spelare som endast har kunnat träna lite i veckan båda byts ut. Axén byter ut RÅP för att han är rädd för att vi ska få ett rött kort, men hur vore det om Axén hade lite mod och coachade för att vinna matcher? Det är bedrövligt att tredje bytet kommer först i 88:e minuten. Det är ännu sämre att DG, som har underpresterat under en tid och var sämst på planen, får spela hela matchen. Axén har många positiva egenskaper, men han är tyvärr en urusel matchcoach. Är det läge att starta en insamling till Axéns avgångsvederlag? ÖSK har ju inte råd att ge honom sparken. Jag lovar i alla här och nu att jag bidrar med 5000 kronor om Axén blir sparkad innan Halmstads-matchen. #Axénout!
Örebro _Adde_
2015-08-15 18:03
Efter dagens match kan jag bara konstatera att vi har allsvenskans sämsta trupp tillsammans med allsvenskans sämsta tränare!

Grattis Axén och kompani, ni har skapat historiens temposvagaste trupp! Så statiskt, långsamt och utan intentioner. Vi förtjänar verkligen att ligga där vi ligger, inget snack!

Förövrigt skulle Sundsvall haft en given straff i första.
Örebro jpsvartvitt
2015-08-15 18:03
Axén är ingen pajas.. Han är en bra tränare, men ingen för ÖSK .. Han vill att vi uppenbarligen ska spela ett spel som bygger på bollinnehav? Vi klarar inte av det tyvärr..
Postat via SvenskaFans-appen
Benny Böckling
2015-08-15 18:02
@Minatankar:

Tror jag gör det. Ska vi ta en fika nån gång kanske?:)
Kan vi prata om livet i allmänhet och ÖSK i synnerhet.
Ska först invänta ditt försvarsinlägg till Axén och Co.
Örebro Fy bubblan
2015-08-15 18:02
Vi har alltså 2 segrar på 20 matcher och en målskillnad på minus 24.
Det är i alla fall något bättre än Billingsfors enda allsvenska säsong.
Tänk positivt.

Örebro Vinnartradition
2015-08-15 18:01
Bedrövligt. ÖSK har inget i allsvenskan att göra just nu..
Örebro Minatankar
2015-08-15 17:59
Benny Böckling /: Du kallar vår tränare för en pajas. Ta kontakt med mig ska du få veta vad jag och många läsare tycker om dig.
Örebro Trivseltorsten
2015-08-15 17:59
Spot on Orlok, att inte ha nån i andrabollområdet, speciellt när man är en man mer (!) är oförsvarbart. Läskigt att se laget gå ned sig vid utvisningen. Dags för Axen att avgå, tråkigt nog, men en ny röst måste in.
Örebro ÖSK_Danne
2015-08-15 17:57
Sanslöst vilka dåliga fotbollspelare vi har. Känns som man skulle kunna dra ihop 11 halvfeta polare och göra det bättre. . .
Örebro Fy bubblan
@jpsvartvitt:

Bollinnehav är härligt. :D
Örebro Fy bubblan
Hur DG kunde få 95 minuter idag är den största gåtan av dem alla. Men han kanske var bra på träningarna i veckan och förtjänade det.
Örebro Pedretti
2015-08-15 17:55
Så jävla nere just nu...
Men om jag fick drömma så skulle ett scenario se ut så här!
Jag är ute och går någonstans utanför Örebro och ser en svart fläck på marken.
"Vad är detta?"
Jag gnider detta mellan min tumme och pekfinger, luktar på det och känner att det är olja.
Jag tar ett lån och köper marken som verkar ha en oljefyndighet i sig. Blir miljardär på oljan.
Mutar flera styrelseledamoter på SvFF och får dem att slopa 51% regeln.
Köper ÖSK.
Köper in bra spelare till Örebro.

Och kanske, bara kanske, så börjar vi vinna.

Förlåt, behövde bara skriva ur mig.
Örebro jpsvartvitt
Axén ska inte träna ÖSK.. Vi måste börja spela gris spel. Axén verkar vilja spela något jävla klapp klapp spel som vi inte klarar av
Örebro Fy bubblan
Långa bollar mot Pär och ingen är med på skarvar eller ytan bakom när han går oavgjort mot GIF-försvararna. Sahlin kunde man slå en boll till och han kunde nickskarva till sig själv och skapa saker ur ingenting. Så är inte fallet med Pärlan.
Örebro Lord Pode
2015-08-15 17:54
@Fy bubblan:

Då vill jag veta vad du ser som ingen annan gör? Vad är lösningen till ÖSKs problem?

Själv tycker jag det är att vi inte har någon spets på topp. Vi har ingen spelare som är på rätt plats vid rätt tidpunkt och detta syntes verkligen idag.
Örebro Droos
2015-08-15 17:53
Håller med. fiasko är rätt uttryck. 13 poäng på 20 matcher. Vilka skitspelare vi har!
Örebro Orlok
2015-08-15 17:52
Kan någon som kan det här med fotboll förklara för mig varför man när man försvarar mot inkast står med hela laget långt ner i eget straffområdet? Varför man inte har minst en gubbe i zonen runt straffområdeslinjen. Vi är tom en man mer men har ändå inte råd att ställa en spelare i den zonen där skottet kommer ifrån? Det är i detaljerna det avgörs... Kan inte komma över hur vi agerar innan målet.
Örebro KalleTeodor
Då tar vi nya tag! Vid vinst mot Halmstad är vi med igen. Vi slåss uppenbarligen med Falkenberg och Halmstad om kvalplatsen. Sundsvall är på säker mark.
Örebro Lord Pode
Det är så j*vla illa att bli utspelade med en man mer. Känns som spelarna vill att de ska förlora.
Benny Böckling
Nu ger jag upp

Precis som vår jävla pajas till tränare gjort

Hörs av igen till december när vi taggar Superettan.

Örebro MR Wowoah
Nu är det så mycket sorg att man bara kan skratta åt ÖSK:s uselhet. Det är så uselt att man börjar tvivla på om spelare och tränare får betalt för antalet dåliga beslut man gör på planen. Axen är dock ett taktiskt geni.
Örebro Fy bubblan
2015-08-15 17:51
Jag finner inte ens ord för att beskriva hur uselt jag tycker att ÖSK är just nu. Och precis som många undrar jag vad Axén ser som vi andra inte gör. Nåväl ser fram emot Utsikten, Frej och Värnamo nästa år.
Örebro Hahne
Upp på läktaren med Axén!! Genast!
Örebro Pedretti
Detta är fan ett fiasko!
Ett stort jävla fiasko!
Örebro widemarsh
2015-08-15 17:50
Hejdå Axén. Har inget emot dig alls men det här funkar uppenbarligen inte alls!
Örebro Droos
Jaaaaa, bara 47 dagar kvar tills säsongen är slut!
Örebro Ansiktet
Pinsamt
Örebro Pedretti
2015-08-15 17:49
Det här är fan skit
Örebro Nikkiz
2015-08-15 17:49
Astrit vilken glädjespridare, större diva får man leta efter. Så fort han inte får en pass så gestikulerar han negativa rörelser. Sen att va utspelade med 1 man mer är ju pinsamt.
Annons: