/fotboll/osk/forum/9171.aspx/fotboll/osk/forum/9171.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro zxcv
2006-07-31 10:36
---------Weggen---------
F.Sam---Thomas--Glenn--Riddez
Jeffs----Nobbe--Lars---Näfver
--------JoPe--Seb---------
Örebro ÖrebroSK
2006-07-31 09:59
riorobban// Vilket jävla svar du ger när några DISKUTERAR på ett FORUM. Det är ju det man gör här!! Eller hur!? Svarar med det dummaste svaret någonsin, "Kanske skulle ni vara tränare istället eller?" Varför inte bara svara snällt vad du tycker om Walker? Alla har en åsikt och andras åsikter ska inte hånas.
Örebro E-A
2006-07-31 09:08
Ljunskile vill ha Sypniewski..
Örebro E-A
2006-07-31 08:49
Dags att avgå Lagrell?//
ok du tänker så.. skulle också helst ha med båda i elvan men om jag skulle tänka kortsiktigt å bara förfoga över en möjlig av dom i startelvan så blir det mycket svårare för mig att avgöra.. tror nästan ja skulle välja Riddez för säkerhetens skull. men som sagt Näfver är ju en famtidsman å sådana vill man ju ge speltid, han är ju dessutom redan väldigt skicklig i sitt spel.. är fortfarande osäker..
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-07-31 04:24
Hmm.. Kan inte sova så får väl passa på att svara på några inlägg här:

Efter varje match som vi inte har kommit upp till normal standard kommer det in någon/några personer som skäller efter Walker, själv tycker jag att han är en riktigt bra tränare för ÖSK!

Såg att kitcar25 nämnde att Walker har förstört harmonin i truppen, detta tror jag är helt fel! Det fanns nog ingen harmoni alls i truppen innan Walker/Hammar tog över! Visst, han har blivit tvingad till några omskolningar och t ex med Anttonen som blev back hade vi helt plötsligt en riktigt bra offensiv på högerkanten också!

Sedan för att svara på din fråga E-A om vem jag skulle välja som vänsterytter just nu ifall Riddez och Näfver är i form... Helst skulle jag flytta Glenn till mitten (back) och Riddez som vänsterback och Näfver framför. Men om jag skulle tvingas till att välja antingen Näfver eller Riddez så skulle det bli Näfver. Näfver är yngre och Riddez har väl för tillfället ett utgående kontrakt. Jag gillar verkligen Riddez spelstil och jag hoppas att han skriver på för tre nya år i Allsvenskan!
Örebro rirobban
2006-07-31 02:24
natti
Örebro kitcar25
2006-07-31 02:23
toapapper,rio,e-a vi får diskutera Ösk krisen mer imorn godnatt sov gott !
Örebro E-A
2006-07-31 02:22
ganska intressant disskussion såhär på nattkvisten.. tycker helt klart man ska ha rätt till å kritisera tränare även inom dom egna leden men som sagt ingen är ju perfekt å alla gör misstag.. ja personligen skulle gärna testa å va tränare i nån månad för å se hur det går men är rätt övertygad om att Walker skulle göra det bättre.. skulle bara bli McDonalds för mina grabbar, glassa i solen, bada lite å kanske kicka lite boll på stranden.. men men tur att inte ja är coach..

dags att slagga men slänger ut frågan ja ställde tidigare å ser om nån kanske har lust å svara imorrn eller nått// om jag hade GlHo som självskriven på sin position, undra vem ja skulle ha som mitt då utav Riddez och Näfver, alltså om båda va i bra form å med lika förutsättningar.. nån som kan hjälpa mig med mitt dilemma?
Örebro toapapper
2006-07-31 02:18
nee...enligt walker är han forward :D
Örebro rirobban
2006-07-31 02:18
kitcar25//
Fan vet du inte vad Nurme är?
Då blir det tufft att vara tränare må jag säga:)
Örebro kitcar25
2006-07-31 02:17
e-a bra att du håller med oss lite där , simon på backen ja varför inte haha han behöver väl också spelas in i laget men när jag tänker efter är inte han målavkt?
Örebro kitcar25
2006-07-31 02:15
jaja för fan tror jag ska ringa henne nu på direkten ! men jag tror TILL OCH MED DU skulle sköta jobbet bättre än walker ..
Örebro E-A
2006-07-31 02:14
okej avstägning då, glömsk såhär på nattkvisten.. därav nöden.. men jag håller med er kit å toa om att det inte har vart rätt å spela han där nere de senaste matcherna men det va nog det bästa alternativet just då..

kitcar25 vem tycker du han borde slängt in då Simon Nurme eller.. Jeffs är en bra mittfältare å det va det enda Walker kunde göra just då, men att han höll fast vid det va helt fel!!
Örebro toapapper
2006-07-31 02:14
kitcar25//
han är inte våran bästa mittfältare det är nordback lr larsen
Örebro rirobban
2006-07-31 02:12
kitcar25//
I och med att du verkligen vet allt om vilka spelare som är i form och gör det bra på träningarna osv, så förutsätter jag att du blir ÖSK:s näste tränare! Allt annat vorre konstigt då du verkar veta allt om truppen trots att du inte tränar dem just nu. Fan anmäl dig till Rose-Marie direkt:) Sen kan du ta ut laget som garanterat vinner alla matcher... eller hur?
Örebro kitcar25
2006-07-31 02:11
Patrik är våran bästa mittfältare oavsett hur stor nöden är så skall han spela på mittfältet eftersom han spelar mycket bra där,till skillnad från vissa andra positioner !
Örebro toapapper
2006-07-31 02:10
Ämne: Rock_strongo //
Jap....
jaa men sen blev det bara värre och värre
Örebro rirobban
2006-07-31 02:09
Rock_strongo //
Japp det var han... det var ju då ÖSK hade sådan backkris som Anttonen fick gå ned, och eftersom han gjorde det bra mot Assyriska så fick han fortsätta:)
Örebro toapapper
2006-07-31 02:08
jag tycker att det är lite konstigt att ingen håller med oss..vi har ju trots allt rätt
Örebro kitcar25
2006-07-31 02:08
riorobban //

oM walker gör precis allt han kan med spelartruppen ja då kan han inte mycket...men hur många matcher fick fjolårets värvningar en chans att visa sig i då slår vad om att kyosev eller vad han hette och munster skulle blivit bra värvningar om de fick ite tid.
Rock_strongo
2006-07-31 02:07
frsa var väll avstängd en match?
Örebro E-A
2006-07-31 02:06
kitcar25//
FrSa va skadad under att par matcher.. därav nöden..
Rock_strongo
2006-07-31 02:05
är det inte lite konstigt att efter nästan varje inlägg kitcar skriver så kommer toapapper in och håller med?
Örebro E-A
2006-07-31 02:04
rirobban//
det ligger nog en del i det du skriver..

om jag hade GlHo som självskriven på sin position, undra vem ja skulle ha som mitt då utav Riddez och Näfver, alltså om båda va i bra form å med lika förutsättningar.. nån som kan hjälpa mig med mitt dilemma?
Örebro toapapper
2006-07-31 02:02
Håller med kitcar25...Walker har lyckats med 1 av 4 omskolningar och ni hyllar honom som en gud för det. Och som kitcar sa. Vart är nöden!?
Örebro rirobban
2006-07-31 02:01
kitcar25//
finns fler forum än detta att hållas vid... sen skriver inte jag en massa ovettigt som att Walker gör dåliga saker osv. Han gör rpecis det han kan med den spelartrupp han befogar över. Sen att värva en massa löser inte ett skit, såg du inte fjolårets panikvärvningar? Det enda vi kan hoppas på är att Lundblad kommer tillbaka via ett lån eller liknande.
Örebro kitcar25
2006-07-31 01:59
e-a //

Ja visst kanske det kan va en nbödlösning att ha patrik som back men vart är nöden ?? Fredrik Samuelsson tycker jag sköter yttern strålande
Örebro kitcar25
2006-07-31 01:58
okejdå Walker har lyckats med 1 av 4 omskolningar ! mycket bra gjort walker ! ?

Ja men varför ligger vi på andraplatsen då joo för att han ändrade inte så mycket i laget i våras!! det jag klagar på nu är ju att han ändrar alldelse för mycket i laget och hans omskolningar. JAg skyller inte allt på walker ! eller jo kanske 50 procent de andra 50 procenten är helt klart strömbergssons fel.

Plötsligt underpresterar vart har du vart de senaste matcherna ? rio?
Örebro E-A
2006-07-31 01:56
kitcar25//
jag tycker det va en mycket bra nödlösning att sätta ner PA som back. jag är dessutom helt övertygad om att PA skulle platsa i ett lag i en av toppserierna, som back, villken dag som helst om han hade tränat för det under en viss period. han är en hygglig allroundspelare, å Walker tar ju såklart ut det lag han tror är bäst för just matchdagen. men detta borde ha fått förbli just en nödlösning..
Örebro rirobban
2006-07-31 01:46
toapapper/kitcar25//
Kanske skulle ni vara tränare istället eller? Walker är den bästa tränaren vi haft på länge och så ska ni gnällspikar komma fram när laget plösligt underprestrerar. Annars när laget går bra ser jag inte att ni är framme och berömmer Walker! Visst Anttonen omskolningen var inte den bästa, men både Riddez och även Jelecák till viss del var utmärkta omskolningar. Jag tycker att det är lite konstigt att ni vill ha bort en tränare som fört upp ÖSK på en 2:a plats! Förluster kommer alltid, och även ni måste tåla dem och lita på Walker. Ska man sparka en tränare vid varje förlust så skulle fotbollen inte vara världens största sport idag... så gå och göm er tills ni kan ta en förlust på rätt sätt och inte bara skylla på tränaren!
Annons: