/fotboll/osk/forum/9167.aspx/fotboll/osk/forum/9167.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Robben 82
2006-08-05 18:10
Dags att avgå Lagrell?/Ja men då kanske ösk hade spelat i allsvenkan nästa år... men å andra sidan var inte Emra så sugen på ett år till i Ösk
Örebro Per Persson
2006-08-05 18:05
Vad tråååkigt att Degen tappade ;)
Örebro toapapper
2006-08-05 18:02
Falkenberg ftw...stackars degerfors :D
Örebro GT
2006-08-05 17:56
Noterar att degen tappade två poäng med 40 sekunder kvar mot FFF... Host, host :-)

BK Forward fixade 2-2 borta mot Visby Gute, det brukar ju vara tuffa matcher... :-/
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-05 15:51
:)
Örebro # brorzan
2006-08-05 14:06
Riganó //

Ska inte bästa spelaren för dagen spela?

När serien väl är avgjord och man inte kan förlora sin topplats längre så kan man kosta på sig att spela in mindre bra spelare för att ge dem chansen i matchspel. ÖSK kom dock aldrig i det läget förra säsongen.
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-05 14:00
Riganó//

Ja, han kanske hade stannat men då hade han också gått som bosman efter den här säsongen!
Örebro Riganó
2006-08-05 13:46
Ösk älskar att slarva bort talanger hade walker bara gett emra mera speltid hade han stannat!
2006-08-05 13:40
Brus-Nilsson//

Johan har väl redan spelat från start i någon match?
2006-08-05 13:40
Mittåt//

Ok, hade fått för mig att han hade haft problem med sitt knä och magen och att det var därför han hade kommit efter med träningen...
Örebro Chipset
2006-08-05 13:18
Glöm inte att Johan Pettersson är på gång. Alla såg vi tendenserna senast. Tror Pettersson gör minst en balja i morgon...
Örebro kubanen_90
2006-08-05 13:02
Charlezzz//
Du glömmer att Rigano var kompis med Emra. Så vad vi än säger kommer han ändå tycka att ÖSK gjorde fel.
Örebro Brus-Nilsson
2006-08-05 12:34
Söndagen d. 6/8 2006 kommer att bli dagen då Johan Pettersson slår fotbolls-Sverige med häpnad! 3 mål i första matchen från start i Superettan?
Örebro Charlezzz
2006-08-05 11:34
Riganó//
Jag vet inte om du har förstått allt i emraaffären??? ÖSK ville ha kvar honom och jobbade med att få fram ett kontrakt som passade både honom och klubben. Nu var det så att Emra inte ville vara kvar och representera SportKlubben och om det har att göra med kontraktet eller personliga åsikter som speltid o dylikt, vet förmodligen bara Emra o ÖSK... Resten är upp till oss att spekulera..

Hade du hellre sett att Man "tvingat" kvar Emra tills kontraktet gått ut för att sedan låta han gå som bosman utan att ÖSK får en krona????
Nä jag är helt säker på att ÖSK gjorde rätt som sålde han och fick med en vidareförsäljningsklausul. På så vis kanske man kan skrapa ihop pengar vid ett senare skede!`
Vem vet?? Emra kanske kan bli riktigt duktig och kan tänka sig att spela för oss i framtiden??
Gjorde ÖSK verkligen sååå fel?
Örebro Oskinaldo.
2006-08-05 11:31
Alla som har provtränat med en klubb vet hur svårt det är.

Jag var själv på plats i veckan på Önsro och tyckte att vitryssen gjorde en helt okej insats, lite slarvig i passningspelet men stor och stark.

Om Mirzas skada är allvalig så behöver vi en ny anfallare och enligt mig är vitryssen svaret på detta problem!

Hoppas och tror på seger i morgon FORZA SVARTVITT!
Örebro Skåne ÖSKare
2006-08-05 11:08
Jappel/
Då är vi iaf minst 3 svartvita i Mjällby. ;-)
Örebro Mittåt
2006-08-05 10:24
Dags att avgå// Ang. Lundblad. Det finns ingenting som tyder på det. Däremot har han kommit efter i träningen på grund av en magåkomma. Laget spelar visst med en enda anfallare och har dessutom värvat en skicklig spets, så konkurrensen om plats i truppen är nog rätt så hård om man är anfallare.
Örebro E-A
2006-08-05 10:17
Dags att avgå Lagrell?//
shit, tur att dom är ärliga i sina spelarbeskrivningar iaf! näe verkar inte så intressant..

nån som ska ner till Mjällby som har platser över i bilen??
Mjällby Hackl
2006-08-05 07:15
Såg att någon undrade om hotell. Det finns faktiskt ett rätt stort hotell med kombinerad stugby ungefär 500 m från arenan. Det heter Hanöhus (www.hanohus.se). Det finns en del andra alternativ som Hälleviks havsbad och Hälleviks camping. Dessa tre boendealternativ ligger väldigt nära Strandvallen. En sökning på nätet lär ge er fler alternativ.

Listerlandet är väldigt populärt på sommaren så det finns en hel del boenden runt omkring Hällevik också. Det finns dock en risk att det mesta är bokat eftersom den "världsberömda" Hälleviks tradjazzfestival pågår 3-5 augusti. Dessutom pågår det en sommarcup för ungdomar samtidigt.

Hur som helst. Hoppas ni kommer några stycken. Det blir nog en rätt hyfsad publiksiffra om vädret vill.
2006-08-05 00:12
Trist för Jon ifall han har slagit upp knäskadan igen! Han förtjänar verkligen lite framgång i sin karriär...
Örebro Mittåt
2006-08-04 23:58
Reims fick stryk av Bastia med 1-0 i kväll. Jon var inte med i 16-mannatruppen.
Örebro kubanen_90
2006-08-04 23:23
Haha Robin i ÖSK. Ja han snubblar nästan varje gång han kom fri. :P
2006-08-04 23:13
kitcar25//

Mot forwards 92:or skulle nog SEB dribbla av alla, och SEB är ju inte direkt känd för sin teknik...
Örebro Per Persson
2006-08-04 22:59
Rigano//

Om mot förmodan Emra skulle börja vräka in mål och säljas vidare till utlandet (vilket han tror sig klara) då får ÖSK in en stor del av försäljningssumman. Dessutom tycker jag Emra fick fler chanser än han var värd av Walker. Nej, detta var en mycket bra genomförd försäljning av ÖSK. Bäst för alla parter. Förloraren blir möjligen HBK, men det gör mig inget.
Örebro wurpa
2006-08-04 22:57
Emra var bara ute efter fringisar typ körkort åt hela släkten,ÖSK som är ett aktiebolag kunde inte gå med på det.Revisorerna skulle få fnatt,jag hoppas att det går bättre för honom i halmstad.Körskolorna där kan tälja guld.
Örebro Riganó
2006-08-04 22:52
Jag är helt säker på att killen kommer göra mer en 1 mål i allsvenskan i år nu när han får förtroendet av tränaren. I ösk fick han inte förtroendet av sketna walker det var därför emra inte vill vara kvar i ösk hade han fått mer speltid hade han säkerligen skrivit på ett nytt kontrakt men walker gillade aldrig emra han tycker usle jelecak är bättre!! skandal!
Örebro Per Persson
2006-08-04 22:40
Rigano//

Tycker du Emra lyckats bara för att han gjort ett (1) mål i årets AS ?. Dessutom har väl inte ÖSK spelat sämre utan Emra, eller...?.

Tycker du det varit bättre att Emra varit kvar och gått gratis som Bosman efter denna säsongen ?.
Örebro Riganó
2006-08-04 22:25
Fan vad gött att emra lyckas i halmstad nu.. ösk är skämmiga som släpper han!!
Örebro Jimpa_90
2006-08-04 21:55
Ämne: kitcar25//

vilka ....
BK Forward vann tyvärr med 9-3. Det fanns en kille som heter Robin som är ännu snabbare och imponerade på mig riktigt mycket. Om han bara var lite bättre med boll skulle vi ha han som jupledslöpare i vårat lag!
Örebro Jimpa_90
2006-08-04 21:53
Örebro Sportklubb!
Annons: