/fotboll/osk/forum/9165.aspx/fotboll/osk/forum/9165.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Jimpa_90
2006-08-06 12:15
MAIF - ÖSK 1-3.
Målskyttar: P Sebb och Anttonen!
Örebro E-A
2006-08-06 12:11
Kerberos//
det är väl få som tycker det är positivt att Mirza blev skadad.. jag tycker däremot han kunde fått vila nån match redan innan skadan. men det är ju som sagt väldigt dåligt med konkurrens i anfallet..
Örebro Erki
2006-08-06 12:01
Kerberos// Jag tycker det är synd att Mirza är skadad. Jag ser hellre Mirza med många allsvenska matcher i karriären på plan än JP med nästan bara div. 2 rutin. Jag tycker bara JP duger som inhoppare av det jag sett hittills. Men han får gärna bevisa motsatasen idag ;-)
Örebro Kerberos
2006-08-06 11:51
Jag är väl den ende som ställer mig emot och tycker det är tragiskt att Mirza är skadad och inte kan lira idag.
Örebro rokky
2006-08-06 11:49
ÖSK!!
Örebro jappel
2006-08-06 11:37
Ämne: Det här är nog den s....
Tycker att denna bänk är mycket bra för att vara i superettan!!!

Avbytare:
17. Simon Nurme (Mv) (Likvärdig med Weggen.)
13. Robert Walker (Tar snart över på mitten!!)
16. Moses Reed (Något oprövat kort, men har visat att han klarar av SE utan problem!)
19. Patrik Haginge (Snart med i startelvan igen)
27. Kristoffer Näfver (Snart med i startelvan igen)
22. James Frempong (17:e man) (u-landslagsman!)

Vet inte vad du har för krav på avbytarbänken? men den här tycker jag är mycket stark!
Örebro Per Persson
2006-08-06 11:34
Mr Mjällby//

Mirzas skada blir inte långvarig. Nu får vi som önskat (ganska många) se Johan Pettersson ihop med Seb på topp. Kan bli mycket intressant.
Örebro jappel
2006-08-06 11:32
psoari //
kanske värt att testa svenskafans målservice..
Vem vet den kanske är bra...
Örebro jappel
2006-08-06 11:30
Ämne: Blir det någon bra r....
Trtoligen inte.
Blir inte så många där, och jag kommer troligtvis inte ha tid att sitta och rapportera
Örebro Per Persson
2006-08-06 11:30
I mååååål//

Ekonomin är helt under kontroll sedan vi bildade AB. Just AB låter väl som ett svärord i kommunistiska Degerfors ?. Det finns nog tillräckligt med pengar för att köpa upp ert skitlag och lägga ned det.
Örebro jappel
2006-08-06 11:29
Ämne: Nu närmar det sig ma....
Mirza är långt från vår bäste spelare, dom flesta här på forumet tycker inte ens att han platsar i anfallet från start. inte ens när han är hel.
Örebro psoari
2006-08-06 11:15
Blir det någon bra rapportering idag?
Örebro Pelle2-Avgå Walker.nu.omg
2006-08-06 10:11
Det här är nog den sämsta bänk jag har sett på år och dar,förutom dom kommunala då som är omålade.

Är detta det bästa vi kan åstadkomma när det blir ett par skador ?
Mjällby Björn i Blekinge
2006-08-06 09:49
Lite korrigeringar i all välmening till artikeln "inför Mjällby-ÖSK":

Simon Sjöfors var inte med i med i Mjällbys match mot Ljungskile, det var i den föregående matchen borta mot Åtvidaberg som han ådrog sig sin skada. Ovisst om han kommer att vara med på söndag.

Resultatet Åtvidaberg-Mjällby blev tyvärr 4-1, inte 1-1.

---

Ni vann ganska lätt i våras, men då låg vi efter med träningen pga vintern och i avsaknad av konstgrästräningsplan (vilket vi hoppas ska ordna sig i höst). I fjol vann ni mycket knappt båda matcherna efter sena mål. Inför den här matchen är ni storfavoriter med tipskupongens säkraste tvåa, men det är då skrällarna kan komma. Observera att vi gjort mål på er i alla tre inbördes mötena.

En kul match blir det nog i alla fall. Om det kommer några Kubaner, ta med er badkläder. Badstranden ligger en målvaktsutspark från Strandvallen och vädret sägs bli det bästa (för bad i alla fall).
Mjällby mr mjällby
2006-08-06 09:14
Nu närmar det sig match-start!!!Är verkligen MIro så dålig domare?Jelecaks skadad er bästa spelare.
Örebro Sponsorn
2006-08-06 08:43
Vet någon hur det går med kontraktsförhandlingarna med PaAn och JoRi?
Örebro Farsen fortsätter
2006-08-06 00:59
Usch gillar inte Miro. Han är inte den som dömer till ÖSK:s fördel direkt. Undrar om Lagrell också snappat upp det och låter honom förfölja ÖSK på detta sätt...
Örebro kubanen_90
2006-08-06 00:36
Rock_strongo//
Där sprak du mina hatrick planer! :P
Rock_strongo
2006-08-06 00:31
det blir den fjärde Ösk matchen miro dömer i år.
Örebro kubanen_90
2006-08-06 00:29
Ganska dött här just nu!
Örebro kubanen_90
2006-08-06 00:29
Kribba//
Om jag inte mins fel så hade Ni också en tung period förra året.
AIK kribba
2006-08-05 23:38
Vad har hänt med vinstmaskinen Örebro? Nu går det knackigt värre. Vinst krävs i nästa match..
Degerfors I Mååååååål
2006-08-05 23:37
Vad ska ni upp i as att göra........ni som inga penga hava....måste hälsa på i eran gb för ni är ju så flitiga i våran.
Örebro Per Persson
2006-08-05 23:18
Dags att avgå Lagrell?//

Eftersom nästan hälften av matcherna spelas på vanligt gräs så visst, hälften av träningspassen borde ju under sommarperioden vara på vanligt gräs. Tycker ändå att just Näfver är den man märker störst skillnad på vad gäller de olika underlagen.
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-05 23:08
Per Persson//

Det är fler än bara Näfver som presterar sämre på vanligt gräs! Kanske borde Walker träna laget oftare på naturgräs?
Örebro Per Persson
2006-08-05 23:07
Bara att inse att Näfver är en helt annan spelare på vanligt gräs, antagligen har väl Walker också insett det. Men det är ju ändå en riktig joker att slänga in (om det behövs).
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-05 21:57
Erki//

Anledningen till varför Miro ska dömma våra matcher heter Lars Åke Lagrell... Han vill inte ha upp oss!
Örebro Erki
2006-08-05 21:56
Hur kommer det sig att Miro Ukalovic ska döma så förbannat många ÖSK-matcher? AVGÅ MIRO!!!
Örebro Erki
2006-08-05 21:41
Dags att avgå Lagrell?//
Rätt så skaplig filmning av Hysén, synd att sånt ska löna sig. Henrik Larsson fortsätter att underprestera, eller är han inte bättre? Skumt att han fick lira från start i Barcelona isåfall.

MAD FOR IT!//
Lite Morrisey på kvällskvisten sitter aldrig fel ;-) Det vore kul om Johan fick göra mål så jag slipper gnälla på honom :-P
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-05 21:38
...where J.P was the first of the team
with a ball in the net
and the first to do time
the first of the gang to score. Such a silly boy.
J.P was the first of the gang
with a ball in the net
and a bullet in their net
and the first winning lad to go under the sun.

And we stole from the rich and the poor
and degerfors and the very poor
and we stole all points away

we stole all points away
we stole all points away
we stole all points away
Annons: