/fotboll/osk/forum/9148.aspx/fotboll/osk/forum/9148.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Grixx
2006-08-07 14:24
EMagnus//...menar du efter vår HEMMAMATCH mot giffarna:-)
IFK Norrköping allt för peking
2006-08-07 14:23
Kabba verkar som en stabil värvning, glöm bara inte att låsa in walkers dotter(ifall han har någon?) när han är i närheten... :)
Degerfors EMagnus
2006-08-07 14:21
När ni kommer hem från norrland så ligger ni under strecket... 100 spänn :)
Örebro Joerny - o inget annat
2006-08-07 14:12
Loutoyo// Ja förra säsongen bli ingen hit för varken AFF eller ÖSK. Inget av lagen hade ju räknat med att byta serie och förberedelserna blev därför väldigt dåliga.

Men hur kommer det sej att ni har så lite publik på Södertälje arena när det endå går ganska skapligt rent sportsligt? Är det bara hockey som gäller i stan?
Örebro gabbelinho
2006-08-07 14:10
Hallååå?!??!
Nån som vet vilken tid ösk har träning idag?!?!????????????????????????????????????????????????????
Örebro gabbelinho
2006-08-07 14:08
Ämne: Kabba är ingen fräls....
Inte..!?
Vi får väl se..vi får väl se..
2006-08-07 14:08
Imorgon får man ställa väckarklockan;) Ska bli kul o se träningen klockan 09:30
Loutoyo
2006-08-07 14:07
Njaa, 3 mål är bättre än inget. Vi hade inget bra år, men det var väntat med tanke på att inget var planerat att gå upp till allsvenskan. Det blev ju en "positiv" överraskning för hela föreningen, en massa skit visades och det hjälpte till att bygga ekonomin ganska väl. Vi får se om vi kan räcka till kval i år, det skulle vara ganska bra, men styrelsen planerar inom 3 år att vara tillbaks i Allsvenskan.
Samuelsson är den ende som är från juniorlaget och spelade tillsammans med Kennedy, Sharbel osv.
Örebro E-A
2006-08-07 14:04
J.R. Ewing//
vi behöver ingen frälsare utan endast en duglig, helst asbra, anfallare.. vårat lag funkar alldeles utmärkt även utan han!
IFK Göteborg J.R. Ewing
2006-08-07 14:02
Kabba är ingen frälsare.
Örebro E-A
2006-08-07 14:01
Loutoyo//
det va ju Samuelsson och Riddez jag syftade på.. 3 mål i AS säger mig inte så mycket, tycker inte det är en lovande siffra om jag bara ser till den, men det va det jag mena att han inte hade så mycke hjälp då för AFF gjorde inte nån bra säsong det året.. organisationen runt ÖSK känns rätt stabil nu å laget har alltid varit bland sveriges bästa så det är nog inga problem. Riddez gör en kanonsäsong, han är en av ÖSK's mest tongivande spelare. FrSa har haft lite problem med snabbheten men nu ser det ut som att han är rätt given i startelvan ändå, mest p.g.a. att vi saknar konkurrens på högerbackspositionen..
Örebro Kronblom
2006-08-07 14:00
Ville ha hit Samura redan i höstas men klubben valde Seb den gången,hoppas han håller samma nivå som han gjorde i Assyriska förra säsongen och att det kan leda till kontrakt.Hellre Samura än vitryssen som jag inte blev vidare imponerad av.
Var såklart på plats i Hällevik igår när man slog Mjällby och ovanligt snygga mål för att vara bortaplan,man ser ju snygga mål på BA men det var grymt snygga avslutning på samtliga mål.Och sundsvall ska väl inte kunna rubba oss på BA,väl?
Örebro kubanen_90
2006-08-07 14:00
Jävlar vad hett vårat forum är. :)
Örebro kubanen_90
2006-08-07 13:59
Arx//
Drömma går alltid! :P
Örebro kubanen_90
2006-08-07 13:58
Joel har gjort stor succe i år. Fredrik platsar precis i startelvan.
Örebro Arx
2006-08-07 13:57
LåL är också ÖSK:are. Han vet bara inte om det. När han väl upptäcker det en dag kommer han att bli förkrossad över vad han gjort och sedan göra offentlig avbön för att omedelbart därefter lösa årskort på livstid.
Örebro gabbelinho
2006-08-07 13:56
ÄR DET NÅGON SOM VET NÄR ÖSK HAR TRÄNING IDAG?
NÄR VITRYSSEN GÖR SIN SISTA TRÄNING???
Örebro E-A
2006-08-07 13:55
Joerny - o inget annat//
antingen älskar man eller så hatar man ÖSK. ingen är likgiltig. å LåL är en hatare, en tragisk människa..
Loutoyo
2006-08-07 13:53
E-A,
lite kaxigt att säga att ni tar talanger från oss i löpande band, Ni har ju fått Fredrik Samuelsson och Kabba, och Riddez. Förresten hur går det för Samuelsson och Riddez?
Jag kan säga dig detta, det har inte med smörpassningar osv, för att vara en bra anfallare så måste man också kunna läsa spelet, eller hur?
Han är duktig, han gjorde 3 mål i allsvenskan och 13 i Superettan året innan. Ni kanske har ett spel som passar honom men som någon sa, om han är motiverad så är han flipp.
hehehe..om du syftar på förra årets upplaga av AFF, så var det planerad att vara så kaotiskt, de ville få bort vissa människor i styrelsen osv. Men det bör ni veta om hur det är att ha ett stabilt organisation, eller hur?
Örebro E-A
2006-08-07 13:53
houston//
25 år

Arx//
det är sant.. annars skulle han inte ens fundera på å komma hit, allt är svart eller vitt här! ;-)
2006-08-07 13:51
Arx// Lagrell vet defenitivt inte om det iaf...
Örebro Arx
2006-08-07 13:50
E-A//
Den blir det så fort han får på sig en ÖSK-tröja. Alla älskar ÖSK innerst inne - även om de inte alltid vet om det.
Örebro houston
2006-08-07 13:49
Hur gamal är Kabba?
Örebro E-A
2006-08-07 13:48
Arx//
hoppas bara lagkänslan är något större hos Kabba..
2006-08-07 13:47
Hoppas att han verkligen vill spela för ÖSK. En motiverad Samura är en jäkla giftig anfallare. Äntligen tar vi hit en känd spelare istället för nån bohem från Långtbortistan typ.
Örebro Arx
2006-08-07 13:44
Apropå Kabba: Det låter som om vi har hittat vår perfekte ersättare för Emra... Attityd och målsinne verkar ju vara i det närmaste identiska.

Undrar just om han också byter namn när han kommer hit. Kabba Samurovic? ;-)
Örebro E-A
2006-08-07 13:44
Loutoyo//
det är säkert därför vi rycker talanger från er på löpande band.. känner inte till hans historia värst väl men om han är en vass avslutare så har vi folk som kan leverera smörpassningar till han från mitten. det jag undrar över igentligen är om han håller i AS? han hade det ju inte så lätt under eran sejour där men det berodde väl endel på att det blev så hastigt å att det saknades rutin i er trupp.. håller han som spelare om han har ett stabilt lag/organisation bakom sig?
Örebro Arx
2006-08-07 13:42
Mackan//
Hehe... Intresse finns nog, men ingen tid. Så jag hoppas på att det finns ambitiösa ÖSK-bandyfantaster som tar tag i det. :-) Har i alla fall registrerat mig som (den förste?) ÖSK-bandysupporter här på Svenska Fans.

Apropå heta forum, kul läsning just nu:

HETASTE FORUMEN (fotboll)
Göteborg
(636 inlägg senaste dygnet)
Örebro
(553 inlägg senaste dygnet)
Djurgården
(526 inlägg senaste dygnet)
Hammarby
(466 inlägg senaste dygnet)
Real Madrid
(367 inlägg senaste dygnet)
Loutoyo
2006-08-07 13:38
E-A.
lönemässigt och sportsligt så kan vi konkurrera och det gör vi redan.
Vi vill inte ha honom för att han kan inte hålla käft, men om våran styrelse skulle ta in honom (ganska osannolik) så är det pga gamla meriter. Jag undrar varfor OfI Kreta inte ville förlänga hans kontrakt?..hmm..
Men om han väljer er..så önskar jag all lycka. Han var bra i AFF och om ni kan spela bollar till honom så kan han säkert avgöra några matcher för er.
Örebro houston
2006-08-07 13:37
E-A//
Nej, nej, det ä finskyoga :)
Annons: