/fotboll/osk/forum/9145.aspx/fotboll/osk/forum/9145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSKare i exil
2006-08-08 12:42
Strålande med bilderna joth, finns några kommentarer?
Rock_strongo
2006-08-08 12:23
tror att samura kan vara en bra värvning.han såg inte särskilt välltränad ut.han stod still ganska mycket men när han fick bollen vart det fart på han.väldigt snabb spelare.den som verkade piggast på träningen var mirza.johan pettersson var inte alls bra.nån som vet varför inte larsen och antonnen var med?
Örebro E-A
2006-08-08 12:19
men problemet med Nordin lär väl va att det är fullbelagt på positionerna han är spelbar på. som framtidssatsning känns det som en bra idé men risken är stor att vi blir stående med en utgift för någon vi inte har användning för. tänk om vi nu skulle gå upp i allsvenskan, villket inte är helt omöjligt, skulle han då räcka till? å varför är det isf inte massa andra lag som drar i han om han nu skulle va en sådan jättetalang.?
Örebro joth
2006-08-08 12:17
Bilder från dagens träning...
Örebro kubanen_90
2006-08-08 12:16
Fan tänkte se träningen idag. Men glömde och ställa klockan vaknade typ nu. :(
Örebro Joerny - o inget annat
2006-08-08 11:54
Visst kan vi ge Nordin Gercic chansen en vecka eller så. Har bara sett han en gång i år men då var han ruggigt bra. Det är ju helt rätt spelartyp.
Örebro Kerberos
2006-08-08 11:52
E-A// Jag kan inte låta bli o smålé lite ;)
Örebro Joerny - o inget annat
2006-08-08 11:50
Var på träningen o kollade inn Kabba Samura. Svårt att göra någon rättvis bedömning redan efter ett träningspass. Han verkar inte vara en spelare som har särskilt mycket boll, kanske går han omkring o sparar på krafterna för sina snabba tempoväxlingar. Dock så visade han fina intentioner stundtals med några överstegsfinter. Vi ska nog inte vänta oss någon frälsare direkt men kanske kan han tillföra mycket under hösten när han får upp matchtempot. Som sagt ge han iaf dom här tre dagarna på sej att visa upp sej. Vi får komma ihåg att han inte spelat fotboll på länge.
Örebro Grixx
2006-08-08 11:48
För tusan släpp in Nordin på BA och låt honom vara med på några träningar.
Örebro E-A
2006-08-08 11:46
För vi är Svarta å vi är Vita, å vi har Kabba, vi har Larsen vid vår sida!

fan va kul att han verkar bra.. detta är precis vad vi behöver, elva man på plan å inte tio..
Örebro Sponsorn
2006-08-08 11:43
Bara att skriva kontrakt med Kabba direkt, var nere på träningen och kollade. Han ser lite loj ut för att rätt som det är explodera göra en kille och lägga in bollen i mål, precis vad vi behöver en kvick spelare.
Sedan anser jag att Nordin måste få chansen i ÖSK nu, han har bra teknik och är kvick i både fötter och tanke.
Örebro ÖSKare i exil
2006-08-08 11:36
Ara...saknar hans inlägg och debatter ;)

Mycket nyfiken på Samuras träning måste jag säga. Och att låta Nordin prova kan väl inte kosta, attl åta bli är som att inte kyssa en tjej man har halva inne på. Man grämer sig alltid i efterhand.
Örebro E-A
2006-08-08 11:35
är det ingen som kommit hem från träningen än som har lite smaskig info att bjuda på??!!?
Örebro Kenneth.
2006-08-08 10:33
Red//

Vad är det för mattegeni som sköter summering och uppdatering av Topplistan i Tippa nästa match?

Jag är med säkerhet inte den ende som fått för lite poäng... :-(
Örebro E-A
2006-08-08 10:33
NemmeTotti//
det finns nog ingen här som kan stoppa honom från att skriva på SFC's forum, ta det med deras admin eller centraladmin om du anser dig felbehandlad..

personligen tycker jag inte etnicitet eller historia har så mycket med fotboll att göra men många av er AFF'are är rätt snabba på att ta upp dessa saker med..

ps. han verkar inte va ÖSK'are utan Kuhi'are..
Örebro Grixx
2006-08-08 10:28
Nordin for president.

Bollhållare,passare och dribbler med målsinne!!!

....och som bor och lever i Örebro....och som är bättre än alla provspelare vi tidigare haft senare år.(...möjligen M&M undantagen)
Örebro Grixx
2006-08-08 10:22
NemmeTotti// ara?
Kan inte minnas att han någonsin varit provocerande;-) ......öhh
Örebro ÖrebroSK
2006-08-08 10:18
Kollade runt på ÖSKs hemsida och jag kan inte hitta information om spelarkontrakt, skulle vara intressant och läsa när kontrakten går ut osv, någon som vet vart man kan läsa det?
Assyriska NemmeTotti
2006-08-08 10:17
Tjena ÖSK:are, härligt att ni leder serien före torskarna Trelleborg, snart kommer vi oxå ;)

PS. En j*vligt provocerande ÖSK:are vid nicknamet "ara" kommer in och provocerar oss.
Ord som "ni skämde ut Assyrien" är inte acceptabelt, eller va säger du, admin?

Lycka till i nästa match!
Örebro Chipset
2006-08-08 09:39
Skit i det gamla grollet med Nordin och ge honom en ny chans. Killen lärde sig redan av utfrysningen i Bayern Munchen att det inte funkar att bara tänka på sig själv och detta var väl minst 6-7 år sedan? I Nordin har vi en ny potentiell Larsen. Dessutom är Mirza och Nordin bästa kompisar vid sidan av fotbollen så svårt att smälta in i ÖSKs trupp borde det inte vara. Jag tycker det är lite fånigt att ÖSK inte ens ger honom en provträning när alla vet att det är en av länets största talanger. "Ralle", en annan av länets större talanger, fick ju chansen och tog den inte, då borde Nordin också få det.
Örebro ÖrebroSK
2006-08-08 09:27
Ni som ska på träningen kan väl skriva ett par rader om Samura för oss som "sliter" på jobbet, vore väldigt trevligt.
Örebro rokky
2006-08-08 09:24
ÖSK!!
Örebro Robben 82
2006-08-08 09:14
Ha Ha ja du har ju en poäng där allt eller inget så brukar det ju vara med vårat kära Ösk:)
Örebro joth
2006-08-08 09:10
Robben 82//Nope. Antingen spelar vi som vanligt och då vinner vi, eller så gör vi en dålig match, och då menar jag dålig. ;-)
Örebro Robben 82
2006-08-08 09:08
joth/Du tror inte vi kommer kryssa någon match(:
Örebro joth
2006-08-08 08:55
Lite spekulationer om ÖSKs kvarvarande matcher:

Örebro SK - GIF Sundsvall, 3p
Umeå FC - Örebro SK, 3p
Örebro SK - Degerfors IF, 3p
Falkenbergs FF - Örebro SK, 0p
Örebro SK - Åtvidabergs FF, 3p
Ljungskile SK - Örebro SK, 0p
Väsby United - Örebro SK, 3p
Örebro SK - IF Brommapojkarna, 3p
IFK Norrköping - Örebro SK, 0p
Örebro SK - Qviding FIF, 3p
Trelleborgs FF - Örebro SK, 0p
Örebro SK - Assyriska, 3p

24 poäng vilket innebär 62 poäng...
Örebro E-A
2006-08-08 08:49
lyckos er alla som är lediga.. =( skulle också villja se hur Kabba sköter sig, men ist får jag sitta på mitt dammiga lager..
Örebro Rasberg
2006-08-08 08:45
Ja, snart sitter man där med frukost i handen och ögat på träningen. Jag älskar att man bor nära BA. Det är guld värt!
Örebro joth
2006-08-08 08:40
Mittåt//Tackar.

Nu bär det snart av ner till Behrn Arena för att spana in lite träning!
Örebro Mittåt
2006-08-08 08:25
joth// Adolfsberg spelar mot Karlslund den 21 augusti. ÖSK möter sedan segraren i den matchen. Något datum är inte fastlagt. Man verkar vara rätt flexibla på den punkten och måste givetvis anpassa sig till de inblandade klubbarnas spelprogram.
Annons: