/fotboll/osk/forum/9141.aspx/fotboll/osk/forum/9141.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Hjortsberg
2006-08-08 14:24
Anderssen:

*Tillfällig Adminhatt på*
Hej!

Jag är en av de personer som ingår i redaktionen på ÖSK:s del av Svenskafans. Vi försöker att på detta forum hålla en öppen och vettig dialog där forumreglerna ovan skall respekteras. Något jag vill minnas att du inte klarade senast du besökte vårt forum.

Vad gäller ordet på T som du tar upp i ditt inlägg (vilket numera är det enda stället jag kan se det nedan) så känns det knappast som ett ord som passar på detta forum.

Det är tråkigt att du (efter vad jag kan läsa i dit inlägg) ser oss som lokalpatriotiska och inkonsekventa vad gäller efterlevandet av forumreglerna. Jag hoppas att sådan verksamhet i så fall bara är frukten av att ingen i admin haft möjlighet att närvara på forumet vid det exakta tillfället detta eventuellt skett.
*Tillfällig Adminhatt av*
Örebro rokky
2006-08-08 14:22
anderssen// Än värre vore det om alla Örebrofans var som du.
Örebro E-A
2006-08-08 14:18
Chipset//
vad menar du? vill inte påbörja en debatt om det är rätt eller fel å använda vissa ord, men kan berätta för dig att jag inte har någon främlingsfientlig avsikt med det ordet, dock var det ett dumt ordval å därför tog jag bort det..
Assyriska Forza Assyriska !
2006-08-08 14:13
Riddez och Samura känner ju varandra sen tidigare.

Som någon sa kommer sökert Samura vara en inhoppare i ösk eftersom han inte orkar en hel match.

FORZA ASSYRISAK FF!
Örebro E-A
Grixx//
tack för påminnelsen.. tycker bara det är störande med typer som inte gör nått annat än å provocera..
Örebro Dags att avgå Lagrell?
anderssen//

Var det något du ville eller?
Örebro Chipset
2006-08-08 14:11
E-A// Du grävde din egen grop.
Örebro Grixx
2006-08-08 14:07
E-A// Att skriva t-are är faktiskt så nära ett rasistiskt påhopp du kan vara!

Du får saxa dig själv nu.
Örebro Grixx
2006-08-08 14:05
Dags att avgå Lagrell?// Jo, det var det jag menade, att det finns meriterade spelare som många lag inte har någon spec bra koll på.

Rynninge kommer knappast att gå upp(?) och har Nordin ambitioner så är det kanske rätt läge. Klubben behöver säkert lite pengar, de var risigt för något år sedan och brukar inte hindra spelare som söker sig uppåt.Kanske hade klubben hållit i honom om chansen att gå upp hade varit mer uppenbar, och Nordin hade säkert också värderat sin plats högre då.

Att träna med ÖSK lär ju inte innebära några som helst kostnader eller strul med boende osv, bara ett win-winläge. Dumdristigt av ÖSK att inte kolla hur han nu fungerar i spelarmiljön.
Örebro E-A
2006-08-08 14:05
anderssen//
jag jobbar med datan till skillnad från dig som bara är ute efter å provocera folk! hej då!

edit: irritation gör att man skriver korkade saker ibland..
Örebro E-A
2006-08-08 14:00
edit: skit samma inte värt de..
Örebro E-A
2006-08-08 13:59
anderssen//
dra härifrån då om det inte duger..
Örebro E-A
2006-08-08 13:56
jag är absolut inte emot att de bjuder in han till träning för å se vad han går för, tror bara att det skulle bli svårt för han att ta plats i A-truppen. å som nån skrev tidigare har vi ju ett bra ungdomsgäng som också vill va med å kriga om mittfältsplatserna i framtiden, med bl.a. undomslandslagsspelare.. men om han kan lira bra som forward ökar ju hans chanser.. fast det är ändå ett stort hopp för han från div.2 till Allsvenskan..
Örebro Chipset
2006-08-08 13:56
Dessutom var ju Mirza bra mycket bättre än Nordin på mitten på den tiden. Inte konstigt att de valde att flytta upp honom istället. Samtidigt har Nordin utvecklats och när han totaldominerade mot Djurgården i Svenska cupen för något år sedan så visade han att han kan spela på en mycket högre nivå än division 2. Provspel för Nordin nu!
2006-08-08 13:44
Grixx//

Visst spelade M&M i division 5 men han hade ju bättre meriter sedan tidigare och han hade ju inte varit i den klubben så länge om jag minns rätt!

Frågan är också varför Nordin vill lämna Rynninge nu! Har bara sett honom några gånger och då har han varit bra men att gå från division 2 till Allsvenskan (det är ju dit vi ska) kan bli tufft för honom men absolut inte omöjligt...

Tycker att ÖSK borde bjuda in honom till träning, om inte med A-truppen så varför inte med Ungdom?
Örebro Grixx
2006-08-08 13:40
E-A// M&M spelade väl i div 5 och med hans meriter borde också klubbarna ha varit i fullt slagsmål.
Örebro E-A
2006-08-08 13:31
Dags att avgå Lagrell?//
oops! faktafel av mig.. men det gör ju inte saken bättre precis..
2006-08-08 13:22
E-A//

Nordin spelar väl i division 2? Alltså ÄNNU större skillnad!
Örebro E-A
2006-08-08 13:16
Grixx//
okej trodde han bara spela på mitten, men steget mellan norrettan å allsvenskan är inte bara stort utan gigantiskt. varför är det inte andra klubbar som drar i han? inte ens degen ville ju ha han.. om han nu duger för AS borde ju SE-klubbarna vandra över lik för att få hans underskrift..?

edit:stavning
Örebro Grixx
2006-08-08 13:06
E-A//Han räcker till och funkar både på mitten och toppen.....och har mer boll i sig än halva ÖSK tillsammans.

...shit,tror att jag börjar låta som ara snart;-)
Örebro ÖrebroSK
2006-08-08 13:05
Samura är nog den vi behöver istället för Emra. PERFEKT som inhoppare! Men jag undrar om han pallar en hel match? Verkar inte finnas någon direkt kämpaglöd..
Örebro ÖSKare i exil
2006-08-08 12:42
Strålande med bilderna joth, finns några kommentarer?
Rock_strongo
2006-08-08 12:23
tror att samura kan vara en bra värvning.han såg inte särskilt välltränad ut.han stod still ganska mycket men när han fick bollen vart det fart på han.väldigt snabb spelare.den som verkade piggast på träningen var mirza.johan pettersson var inte alls bra.nån som vet varför inte larsen och antonnen var med?
Örebro E-A
2006-08-08 12:19
men problemet med Nordin lär väl va att det är fullbelagt på positionerna han är spelbar på. som framtidssatsning känns det som en bra idé men risken är stor att vi blir stående med en utgift för någon vi inte har användning för. tänk om vi nu skulle gå upp i allsvenskan, villket inte är helt omöjligt, skulle han då räcka till? å varför är det isf inte massa andra lag som drar i han om han nu skulle va en sådan jättetalang.?
Örebro joth
2006-08-08 12:17
Bilder från dagens träning...
Örebro kubanen_90
2006-08-08 12:16
Fan tänkte se träningen idag. Men glömde och ställa klockan vaknade typ nu. :(
Örebro Joerny - o inget annat
2006-08-08 11:54
Visst kan vi ge Nordin Gercic chansen en vecka eller så. Har bara sett han en gång i år men då var han ruggigt bra. Det är ju helt rätt spelartyp.
Örebro Kerberos
2006-08-08 11:52
E-A// Jag kan inte låta bli o smålé lite ;)
Örebro Joerny - o inget annat
2006-08-08 11:50
Var på träningen o kollade inn Kabba Samura. Svårt att göra någon rättvis bedömning redan efter ett träningspass. Han verkar inte vara en spelare som har särskilt mycket boll, kanske går han omkring o sparar på krafterna för sina snabba tempoväxlingar. Dock så visade han fina intentioner stundtals med några överstegsfinter. Vi ska nog inte vänta oss någon frälsare direkt men kanske kan han tillföra mycket under hösten när han får upp matchtempot. Som sagt ge han iaf dom här tre dagarna på sej att visa upp sej. Vi får komma ihåg att han inte spelat fotboll på länge.
Örebro Grixx
2006-08-08 11:48
För tusan släpp in Nordin på BA och låt honom vara med på några träningar.
Annons: