/fotboll/osk/forum/9129.aspx/fotboll/osk/forum/9129.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Aspen
2006-08-08 17:08
Ämne: Ämne: Anderse....
anderssen//det intressanta är att Erkan i domstolen INTE sa något om rasistiska ord.
Örebro Aspen
2006-08-08 16:59
anderssen//

Adminedit: regeln om personliga påhopp gäller oavsett tröjfärg
Örebro Per Persson
2006-08-08 16:58
anderssen//

Är du nu här och tjatar om samma sak igen din BLEEEP /Admin. Om Erkan ansett sig orättvist behandlad av rättsväsendet så hade han ju överklagat. I själva verket måste han ju varit nöjd med att han kom undan med en så lätt dom.

ADMIN/
Stäng av BLEEEP /Admin. anderssen nu. Han tillför ingenting.

Örebro Ösk-Power
2006-08-08 16:28
Om vi nu går upp i Allsvenskan så bör vi förstärka truppen ytterligare! Är tveksam till om dagens anfallare i ÖSK inte håller måttet i allsvenskan.

Det är ett gyllene läge att höra av sig till Wowoah som uppenbarligen vantris med Arne!
Örebro Hjortsberg
2006-08-08 16:27
Andersen:

Du skriver att:
"Sanningen är att båda skulle polisanmälas.
Polisen skulle helt enkelt inte lägga sig i.

Hur hade du tänkt att det skulle gå till?
Örebro E-A
2006-08-08 16:21
Dags att avgå Lagrell?//
dom är ju mitt uppe i säsongen, å som det gått för Viborg denna säsong kan jag förstå att de inte vill få Alvbåge skadad nu, eller att han ska missa nån match..
Rock_strongo
2006-08-08 16:18
Dags att avgå Lagrell?//

han spelade iaf mot fck i söndags
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-08 16:17
Alvbåge petad från träningslandskapmen mot Tyskland? Skadad kanske? Skandal annars!
Örebro MAD FOR IT!
2006-08-08 16:04
Ämne: Sanningen är att båd....
naaw, lilla gubben! får du inte vara med och leka på patronernas forum? saknar du walker så mycket? eller har patronerna stängt ner sitt forum? klart, snart spelar ni i norr ettan, inte så jävla hett, men vad hade ni väntat er?
2006-08-08 16:02
Är det Marino Rahmberg som har fått hit Samura? ;-)
Rock_strongo
2006-08-08 15:57
skit i att svara anderssen han vill ju bara ha en onödig diskussion.han har skrivit i ganska många forum om hur rasistiska Ösk är. strunta i hans inlägg istället för att svara han.
Örebro Aspen
2006-08-08 15:36
Ämne: Ämne: Grixx//....anderssen//Erkan polisanmäldes INTE - det var polisen som själva startade en utredning. Läs dommen från tingsrätten. Där framkom att inga rasistiska provakationer förekommit. SvFF hörde bara en part - Erkan. I tingsrätten vittnade både Erkan och Magnus. Begär ut dommen så får Du veta sanningen.
Örebro E-A
2006-08-08 15:36
Dags att avgå Lagrell?//
YES! har dom fått utveckla en till spelare åt oss..
2006-08-08 15:32
Satt och googlade om Samura... Visste någon att han har spelat för Degerfors U-lag?
Örebro kubanen_90
2006-08-08 15:29
anderssen//
Du vet fan inte vad du snakar om! MASA kan jag nästan lova att han inte sa något rasistiskt. Du kan FÖR I HELVETE inte gemföra en skalle i bröstet med en stennhård spark i ansiktet!
Örebro E-A
2006-08-08 15:26
anderssen//
tycker du det är rätt å sparka en person i ansiktet vare sig det är provocerat våld eller inte? du har talat om en ring av ÖSK spelare runt han, varifrån det haglade rasistiska ord å att dessa borde anmälas. tänk om nån av dessa är en nära släkting till mig.. tycker du då att det är konstigt att jag förvarar denna? jag har frågat dig förr om du var på matchen å har fog för dina påståenden men du har inte svarat mig.. det var inte på det sättet det hela startade å det vet du också, du skrev nått helt annat att SvFF borde utreda det som hände, villket dom gjorde, liksom polisen, liksom tingsrätten.. denna debatt är för mig avslutad..
Örebro E-A
2006-08-08 15:15
Riddez och Samura verka ju klaffa rätt bra direkt utav de man såg på bilderna, av förklarliga skäl.. kan han komma in å bli en i gänget snabbt samt möjligtvis träna upp konditionen, vid behov, så tror jag att han har mycket att tillföra, iaf denna höst..
Örebro ÖrebroSK
2006-08-08 15:07
http://www.svenskafans.com/fotboll/degerfors/artikel.asp?id=131272

HAHAHAHAHAHAHA! Äntligen så är det någon i vukanerna som förlorar sin oskuld.
Örebro Joerny - o inget annat
2006-08-08 15:07
Trevligt att läsa införartikeln på officiella o se ÖSK:s statistik mot Sundsvall. Traditionens makt är stor.
Örebro D. McGrain
2006-08-08 15:03
Nordin har inget att hämta i dagens ÖSK, möjligen ÖSK U. Det är en STOR skillnad att vara bra i div.2 och SE...se bara på JP vilka problem han har. Låt han vara kvar och om han utvecklas MYCKET mer så kanske...
Örebro ÖrebroSK
2006-08-08 15:01
Ämne: Vi får hoppas för al....
Njaa det skulle vara väldigt trevligt att bua ut honom. Han är värd att hånas!
Örebro GT
2006-08-08 14:55
Vi får hoppas för allas välbefinnade att Erkan stannar hemma på söndag...
Örebro E-A
2006-08-08 14:35
Grixx//
jag kan informera dig om att han har vart runt på vartenda forum på denna sida och försvarat Erkans spark i Samuelssons ansikte samt påpekat att ÖSK-spelarna som närvarade borde anmälas för hets mot folkgrupp m.m..
Örebro E-A
2006-08-08 14:27
edit: Hjortsberg förklarade det bättre..
Örebro Grixx
2006-08-08 14:25
anderssen// Jag vet inte vad du skrivet eller när det togs bort, knows nada...

Annars brukar vi vara väldigt toleranta och tåla en hel del spydigheter bara det har lite humor eller har några uns vettigheter.

...men som sagt har inte den blekaste vad du skrev eller hur det tolkats.....

edit....det kom visst ett svar innan :-)
Örebro Hjortsberg
2006-08-08 14:24
Anderssen:

*Tillfällig Adminhatt på*
Hej!

Jag är en av de personer som ingår i redaktionen på ÖSK:s del av Svenskafans. Vi försöker att på detta forum hålla en öppen och vettig dialog där forumreglerna ovan skall respekteras. Något jag vill minnas att du inte klarade senast du besökte vårt forum.

Vad gäller ordet på T som du tar upp i ditt inlägg (vilket numera är det enda stället jag kan se det nedan) så känns det knappast som ett ord som passar på detta forum.

Det är tråkigt att du (efter vad jag kan läsa i dit inlägg) ser oss som lokalpatriotiska och inkonsekventa vad gäller efterlevandet av forumreglerna. Jag hoppas att sådan verksamhet i så fall bara är frukten av att ingen i admin haft möjlighet att närvara på forumet vid det exakta tillfället detta eventuellt skett.
*Tillfällig Adminhatt av*
Örebro rokky
2006-08-08 14:22
anderssen// Än värre vore det om alla Örebrofans var som du.
Örebro E-A
2006-08-08 14:18
Chipset//
vad menar du? vill inte påbörja en debatt om det är rätt eller fel å använda vissa ord, men kan berätta för dig att jag inte har någon främlingsfientlig avsikt med det ordet, dock var det ett dumt ordval å därför tog jag bort det..
Assyriska Forza Assyriska !
2006-08-08 14:13
Riddez och Samura känner ju varandra sen tidigare.

Som någon sa kommer sökert Samura vara en inhoppare i ösk eftersom han inte orkar en hel match.

FORZA ASSYRISAK FF!
Örebro E-A
2006-08-08 14:13
Grixx//
tack för påminnelsen.. tycker bara det är störande med typer som inte gör nått annat än å provocera..
Annons: