/fotboll/osk/forum/9063.aspx/fotboll/osk/forum/9063.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro go_osk
2006-08-19 00:54
Johan Emdemalm//
Kan du inte ta och ge dig nu? Måste säga att det blir ganska långrandigt när du ständigt ska komma dragandes med din dynga om hur rätt du har osv. Är du sällskapssjuk eller har du rent av börjat se i svartvitt?

Hoppas att Hagge får ordentligt med speltid imorgon!
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-19 00:53
Emdemalm//

Låt mig citera en person som du säkert vet vem det är...

"Han ska vara glad över att jag inte ip-spärrar honom med tanke på vad han kallat mig."

Detta ser jag som ett hot om en avstängning...

Tänker inte diskutera detta längre med dig för det har ingen effekt ändå...
Degerfors Johan Emdemalm
2006-08-19 00:52
Nej, jag blandar inte ihop det.
Kolla några inlägg neråt. Du skriver att jag sagt att du använd dig av gravt hot. Jag svarar att jag aldrig nämnt ordet gravt.

Sen skriver du att jag är lögnare för att jag kom tillbaka hit och skrev. Då svarade jag att jag kom tillbaka för att du skriver lögner om mig.

Fattar du?
Örebro jappel
2006-08-19 00:52
Som moderator är det lätt att ändra i inlägg, lägga till och ta bort utan att det märks...sluta munhuggas här nu JE.
Det här för inte diskusionen frammåt på detta forum därmed bryts forumreglerna ånyo och du blir säkerligen snart spärrad härifrån!
Gå nu till sängs eller tillbaka till ditt eget forum TACK!!!!
Örebro Kerberos
2006-08-19 00:51
Hoppas SR P4 Västerbotten har någon slags rapportering imorgon på webradion.
Örebro Per Persson
2006-08-19 00:51
EMDEMALM//

Jag fattar inte ett skit av vad du skriver. Blandar du möjligen ihop mig med någon annan ?.
Degerfors Johan Emdemalm
2006-08-19 00:48
Kubanen_90: Jag har högre toleransnivå mot de egna, men jag har under tiden jag drivit sidan stängt av ungefär lika många Degerforsare som andra. Fick till och med stänga av en som vid den tidpunkten satt i styrelsen. Så jag kan absolut stänga av personer som missköter sig.

Per Persson:
Jag har ALDRIG använt ordet gravt i samband med dina hot. Så återigen sprider du lögner.
Jag hade dessutom tänkt att släppa det här men när du sprider lögner om mig tänker jag besvara dem.

Dags att avgå Lagrell:
Jag har aldrig hotat Per Persson om avstängningar. Det enda jag gjort är att jag kan ha upplyst honom att om han skriver vissa saker kommer han bli avstängd.
Örebro Per Persson
2006-08-19 00:48
jappel//

Det som retar mig mest är det faktum att han är Moderator och bör föregå med gott exempel. Att då före match gå in och skriva heja Erkan är helt, helt sanslöst. Jag gick i taket, det erkänner jag, men antagligen går det inte att spärra en Moderator. Nu har jag precis fått ett PM ifrån honom om att jag är avstängd under lång, lång tid och att han funderat på att IP-spärra mig också.
2006-08-19 00:44
Funderar på ifall man kanske skulle iväg till Trängen i morgon och se hur Klingberg sköter sig... Någon mer som eventuellt ska dit?
Örebro jappel
2006-08-19 00:42
Kerberos //
så sant så sant..
Trevligast har vi helt klart när vi får prata boll tillsammans. utan massa störande moment.
Jag ser mycket gärna gästande lags fans här men då helts personer som klarar av att föra sig och diskutera fotboll på en bra och trevlig nivå.
Tyvärr hör inte JE till den skaran.
Örebro rirobban
2006-08-19 00:41
Kerberos//
Kul att du försöker få alla att vara goda... men tyvärr klarar inte "bönderna" från bruket av det!
Örebro Per Persson
2006-08-19 00:40
Emdemalm//

Sist du skrev så skulle du lämna oss ifred tills efter derbyt, nu är du inne och irriterar igen så vem som är lögnare eller inte är ju ganska lätt att avgöra. Dessutom kallade du det jag skrev för gravt hot. Jag har redan förklarat för dig via PM att det inte var något hot, det var ett konstaterande. Häll i dig det sista ur dunken nu.
Örebro kubanen_90
2006-08-19 00:40
Johan Emdemalm//
Hur många Vulkaner stängde du av när de kallade Seb för " jävla hora" Och andra roliga saker? När han gick till oss. Kan det möjligen vara noll?
Örebro Kerberos
2006-08-19 00:39
Jag förstår inte vad grejen är egentligen med dessa diskussioner?

Vad är behovet av att skriva här och där så man tangerar gränser fram och tillbaka om vad som är rätt att skriva samt vad som är rätt att spärras. En meningslös tjuren Ferdinand, låt oss prata boll eller annat roligt än pajkastning om vem som är bäst o sämst.
Örebro rirobban
2006-08-19 00:37
Johan Emdemalm//
Tänk att fel människor blir så kallade chefer! Du borde blivit avstängd när du skrev "heja Erkan", vilket du nog fattar själv...
Örebro kubanen_90
2006-08-19 00:37
Om det är ett hot så är det väll personpåhopp när ni sjunger fulla närkingar?
2006-08-19 00:35
Johan Emdemalm//

Tycker för övrigt du är fel man(eller kvinna?) att prata om ansvar som moderator! Hej då...
Örebro kubanen_90
Johan Emdemalm//
Hur du kan få det till ett hot har jag svårt att fatta. Jag skulle kalla det för ett råd.
Örebro jappel
Moderatorerna här på forumet har väntat alldelse för länge med att stänga av dig härifrån Emdemalm.
Din personliga vendetta på spärrning av användareplanet har fått för stort utrymme här på detta forum, vi bryr oss inte om att du "känt dig hotad" av dessa relativt trevliga fraser...i allafall i jämförelse med hata ramsorna ni brukar ha den dåliga vanan att bräka ur er!!
Gå nu och lek med dina andra röv vita polare..om det nu skulle råka finnas någon mer än du som inte däckat än.
2006-08-19 00:34
Johan Emdemalm//

Det är inget hot, det är ett konstaterande eller vad han tror kan komma att hända... Däremot hotar du honom med en lång avstängning om han inte gör som du vill...
Örebro Per Persson
2006-08-19 00:34
Emdemalm//

Lägg ner nu, en Moderator som du som går in och skriver heja Erkan precis innan match bör kunna tåla en del. Tur du inte är fotbollsspelare, du skulle bara veta vad de kan kalla varandra, fjant.
Örebro Per Persson
2006-08-19 00:31
jappel//

ÖSK tillhör ju alltid toppen, på alla sätt.
Degerfors Johan Emdemalm
2006-08-19 00:30
Okej.. krävs tydligen lite förtydligande här då Per Persson skriver ut massa lögner.

Han blev avstängd den 11:e, mitt inlägg om erkan skrevs senare då matchen mot sundsvall spelades den 13:e. Med andra ord så är det inget som hänt som svar på mitt inlägg.

Han skrev följande:
"Så lägg nu ned ert hata Örebro annars är jag rädd för att svaret från Kubanerna kan bli tråkigt."

Det tolkar jag som ett hot. Använder man termerna; annars, svaret, kan bli tråkigt så är det hotelser.
Därför stängde jag av honom. Hade inte tänkt haft någon längre avstängning men efter att han öst ut med personangrepp efter så kommer han då inte få skriva på bra länge. Han ska vara glad över att jag inte ip-spärrar honom med tanke på vad han kallat mig.

Hoppas förövrigt moderatorerna här tar sitt ansvar när han kallar mig saker här i forumet...
Örebro kubanen_90
2006-08-19 00:25
Dags att avgå Lagrell//
Nej inte jag men väll Jimpa_90 så kom ner och se han dömma! Så lovar jag att ni kommer älska våra dommare! :P Jag har kräftskiva när det är match så det är därför jag inte kan se matchen.
Örebro jappel
2006-08-19 00:25
nu kom vi för övrigt in på toppen igen :-)
Vad det nu spelar för roll??
Det viktiga är att vi vinner i kväll och på Onsdag...
2006-08-19 00:24
kubanen_90//

Du vet väl vad vi tycker om domare? ;)
Örebro Per Persson
2006-08-19 00:23
jappel//

Blir tungt att gå om Malmö just nu.
Örebro jappel
Ämne: jappel// Om ÖSK lede....
Han måste ju slutföra matchen....med alla skador och annat kraffs så blir det kanske så...eller om någon kommer in och streakar i typ tre fyra minuter.... :-)
Örebro kubanen_90
Dags att avgå Lagrell?//
Japp. :) Och det kommer ingen följdfråga om Hovetcup. :) Ville bara meddela att om ni vill så är ju den cupen den här helgen om ni vill se nästa generation.
Örebro Per Persson
jappel//

Iofs kan du ha rätt med 99. Så otroligt mycket som alltid Degen maskar. Antagligen vill de väl komma undan tvåsiffrigt också.
Annons: