/fotboll/osk/forum/9020.aspx/fotboll/osk/forum/9020.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Chivas
2006-08-20 18:08
Per Persson// Vad pysslar frugan med, när du är här inne? :)
Örebro Per Persson
2006-08-20 18:08
Mjällby håller 0-0 mot Norrköping i paus. Måtte de hålla ut.
Örebro Per Persson
2006-08-20 18:05
Grixx//

Bra att du övergår till fotbollssnack. Giffarna är helt klart på gång.
Örebro Per Persson
2006-08-20 18:03
Grixx//

Eftersom jag så ofta får läsa från dig, vad en del av oss andra gör för fel, då får du till slut räkna med svar. Det är väl ändå inte Pingstkyrkan eller Livets ord vi behöver rätta in oss i ledet efter, eller.....?.
Örebro Grixx
2006-08-20 18:02
Per Persson//Bästa resultatet i kväll, får gärna spädas på med fler mål.
Örebro Chivas
2006-08-20 18:01
Jön- tff 0-1
Örebro Per Persson
2006-08-20 17:57
GIF-BP 1-0
Örebro Grixx
2006-08-20 17:56
Per Persson// Så bra då behöver du inte försvara dig....och alla som kritiserar många av dina inlägg har totalt missbedömt dig...Hedersknyffel.

ps wow...klacken osv, missade du det om farsan....humorbefriad eller;-)

# brorzan, Mittåt// ...som jag skrev för någon vecka sedan så nog vill Rynninge ha slantar då de saknat silverpenningar tidigare. Att de vill sälja nu kan vara ett tecken på lite akutare brist, vem vet förutom högsta hönsen i klubben.

När det gäller träningen så kan det det kan vara intressant hur han fungerar med de "så mycket bättre" spelarna i ÖSK.

I vart fall så undrar man vad ÖSK har att förlora på att testa och vem som har mer boll i sig i ÖSK. Martin B har slutat och hade storleken mot sig, det har inte Nordin.
Örebro Mittåt
2006-08-20 17:53
Grixx// Du har helt rätt.
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-20 17:51
Enligt webbradion spelar Giffarna mycket bra... Hoppas de vinner så att vi inte hamnar bakom BP!
Örebro Per Persson
2006-08-20 17:49
Grixx//

Wow, står du i klacken och tittar på de stora pojkarna, du är väl inte med och sjunger på nidvisorna ?. Jag börjar bli ganska trött på dina påhopp på mig. Vi ÖSK:are skall ALLTID hålla ihop, så enkelt är det. Om vi supportrar lägger oss ner, hur kan vi då gnälla på spelarna om även de gör det ?.
Örebro wurpa
2006-08-20 17:48
Eftersom jag alltid tippar fel så tippar jag såhär,Gud bevare konungen fosterlandet och ÖSK!
2006-08-20 17:48
Vilket grymt forwardspar Malmö har!

På 6 matcher tror jag att de har gjort 5 mål var...
Örebro Per Persson
2006-08-20 17:43
Mittåt//

Tror du har helt rätt i din analys om Rynninge. De har ju även en ganska stor skuld att brottas med.
2006-08-20 17:42
Jörgen Pettersson tvåmålsskytt och TFF har tagit ledningen...
Örebro Mittåt
2006-08-20 17:40
Ämne: Jag har svårt att fö....
Rynninge är nog den klubb i Örebro som under de senaste åren talat varmast för ett utökat samarbete mellan klubbarna i Örebro. Detta kan möjligen bero på att klubben i stort sett saknar en ungdomsverksamhet att tala om och därför är beroende av att kunna ta in spelare utifrån. Det finns till exempel en hel del spelare i dagens Rynninge som har en bakgrund i ÖSKs organisation.

Att man från Rynninge framhåller ÖSK som en bra flyttadress för Nordin kan hänga ihop med att man tror sig kunna få bätre betalt för honom om han går till ÖSK än om han skulle gå till VSK. Möjligen tittar man även efter möjligheter att förstärka den egna truppen med någon eller några spelare från ÖSKs talangstall.
Örebro Per Persson
2006-08-20 17:40
ÖSK2006//

Absolut inte 08-lagen. Jag skrev Göteborgslagen och övriga lag som har längre resor än just dessa. Men om jag fick bestämma så skulle ÖSK övernatta natten innan match även mot 08-lag. Eftersom jag via mitt företag sponsrar en hel del så kanske jag borde se till att i avtalet med ÖSK få in en paragraf som fryser mina pengar till övernattningar ;)
2006-08-20 17:39
# brorzan//

Om ÖSK inte vill ha honom så ska de självklart inte värva honom för att NA har dragit igång sin kampanj... Jag litar på Walker och styrelsen när det gäller nya spelare men ibland förstår man inte riktigt hur de tänker!
Örebro Per Persson
2006-08-20 17:36
Grixx//

När Forza Assyriska var inne och försökte dra igång nu i veckan uppmanade jag till att låta honom vara kvar. Jag tillhör inte den skara som vänder andra kinden till. Men, jag startar inget tjafs.
ÖSK2006
2006-08-20 17:34
Per Persson/

OK. Så du menar att Hammarby, Djurgården och AIK åker till Örebro dagen före match? Med 20 mil att resa?
Örebro Per Persson
2006-08-20 17:32
Assyriska-Väsby står nu 0-1. Nu måste det väl köpas in ännu fler spelare till AFF.

Grixx/
Var jag för hånfull nu ???.
Örebro Chivas
2006-08-20 17:31
sundsvall-BP 1-0
Örebro # brorzan
2006-08-20 17:31
Dags att avgå Lagrell? //

Nej, jag tror inte heller att träningen kostar något, men om de redan nu vet att han kräver X:- i sign-on så är det väl lönlöst att låta honom träna om inte klubben tycker att han är värd pengarna?

Det är det som är så patetiskt med NA´s rapportering. Varför måste han träna med ÖSK när folk från klubben kan se honom på en arena i stan redan?
Örebro Grixx
2006-08-20 17:30
Per Persson// Även om du besinnat dig en kort stund så tillhör du ju de som provocerat mest på andras forum.....och gnäller högst när andra bara nyser i vårt forum.

Bara fakta inte skitsnack.....och står i klacken alla matcher gör man.....och min farsa är bättre än din.......
2006-08-20 17:26
# brorzan//

Tror nog att Walker och Hammar har bra koll på Nordin...

Fast det kostar nog inget att testa honom, har själv inte sett honom spela på länge...
Örebro # brorzan
2006-08-20 17:23
Jag har svårt att förstå NA´s och Rynningens Nordin-till-ÖSK-kampanj. Än mindre har jag svårt att se vem som skulle tjäna ekonomiskt på det mer än Rynninge om de får Nordin såld innan hans kontrakt går ut.

Jag tycker hela tjatet i media om fantastiska Nordin känns som ren hybris, och det är säkert något som smittat av sig på prislappen på grabben. Kanske är det så att ÖSK redan vet vad det skulle kosta att få Nordins namnteckning varför det inte ens är intressant att se honom träna.
Örebro Per Persson
2006-08-20 17:17
Grixx//

Vad skriver du för skit ???. Jag har inte varit inne på något annat lags forum och häcklat på länge ?. Dessutom måste man väl ibland få ge uttryck för sina känslor. Är du någon robot eller ?. Då kan du ju gå över till gurkorna och ta jobb på ABB. Däremot har jag svarat på attacker på vårt forum, speciellt från Emdemalm, med all rätt. Tillhör du de där tysta musarna på BA som knappt ens klappar händerna när vi gör mål ?.
2006-08-20 17:12
Och Rodevåg har gjort sitt 11:e mål..
2006-08-20 17:11
Tror nog att man tippar vinst till Degerfors i derbyt eftersom man är en så dålig tippare!

Tror nog att BoIS blir farliga för oss...
Örebro Grixx
2006-08-20 17:09
Landskrona till ledning efter 3 min :-/
Annons: