/fotboll/osk/forum/9008.aspx/fotboll/osk/forum/9008.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Kenneth.
2006-08-23 13:00
jappel//
Jag är ledsen att behöva säga detta. Kan inte vara på två ställen samtidigt och då njuta av matchen. Har sprungit mellan dator o TVrummet många gånger tidigare men det blir som förryckt.

Även om det nu hade varit ett utsökt tillfälle att hämta upp lite på dig... :-)
Örebro Arx
2006-08-23 12:58
Vi får väl fortsätts som vi gör, för att avancera in på topp 5. Att nå Hammarby ser ju tufft ut, men vi får väl göra vad vi kan. De har väl en del att diskutera efter gårdagen.
Örebro jappel
2006-08-23 12:57
Ämne: joth//

Beror väl ....
Kenneth fyller upp åt mig :-)
Har verkar ju vara tillbaka i gammalt fornstort slag här på forumet.
Örebro Kenneth.
2006-08-23 12:54
Betr. elvan är det ju inga överraskningsmoment precis, lite som vanligt :-)

Dags att avgå Lagrell?//
Inte svår men både tid o pengar talar sitt tydliga språk, tyvärr...
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-08-23 12:52
joth//

Beror väl lite på hur många exilare som tillbringar tiden vid forumet... Det verkar ju som Jappel äntligen ska komma så det kan bli lite tuffare att avancera idag ;-)
Örebro Kenneth.
2006-08-23 12:51
Veto//
Där har du en poäng. Beror ju på hur utlåningsavtalet är utformat. :-)
2006-08-23 12:50
Tycker att det ser ut att vara en bra elva, kanske lite defensiv men under ett derby kan allt hända!

Kenneth.//

Du är ganska svår att få hit måste jag erkänna! Har slut på argument för stunden...
Örebro joth
2006-08-23 12:50
Någon som har koll på antal inlägg senaste 24? En derby dag som denna borde vi väl kunna nå topp 5, eller?
Örebro Ösk-Power
2006-08-23 12:49
Veto//

Låter intressant om du nu talar sanning!
Men hur säker är du på att spelaren som är på ingång just är Bednar?
Örebro ÖrebroSK
2006-08-23 12:48
Kommer alla gamla forumrävar till K5 i dag eller? ;)
Örebro Arx
2006-08-23 12:48
ÖSK-Power m.fl.//
Som jag påpekat tidigare: Bednar är i Hearts på lån från litauiska Kaunas. Men med tanke på att klubben har en egen stenrik Abramovitj i Vladimir Romanov, och att Bednar gjort succé hittills i år, vore det osannolikt.

Såvida inte "femmiljonersmannen" dykt upp igen, förstås. Ove L kanske är inkopplad på fallet. I så fall kan allt hända. ;-)
Örebro joth
2006-08-23 12:46
DaaL//Intressant elva. Tror att vi får mer nytta av Glenns vänsterfot på kanten. Vår vänsterkant blir svårforcerad med två brytningssäkra killar som är riktigt bra offensivt. Möjligtvis att Glenn kommer till skottläge lite oftare nu.

Kul också att Haginge är tillbaka där han ska vara. Haginge och Wickström nästa år?

Anfallet finns inget att orda om, det finns absolut inga alternativ där. Lars Larsen bör dock höja sig några snäpp jämfört med de senaste matcherna.
Landskrona Veto
Sedan kan jag nämna att ÖSK varit i kontakt med en engelsk kille:

Junior Agogo, ursprungligen från Ghana. Spelar i Bristol Rovers (Walker gillar britter).

Bara för att man är utlånad till Qviding så innebär det inte att man inte kan skriva på för en annan klubb. Idiot !

Man har även koll på en Brasse från Schaktar .
Örebro Kenneth.
Dags att avgå Lagrell?//
Jag vet ju utan hotell hur stan ser ut både med och utan derby. :-)

joth//
Var lite tunn packning... :-)
Örebro Ösk-Power
2006-08-23 12:44
Sitter Veto med i styrelsen eller? Hur kan han annars få reda på all information!

Om det nu handlar om han Bednar så undrar jag hur hans kontraktssituation ser ut. Är det någon som vet ?
Örebro FoOn
2006-08-23 12:42
Veto//
Kan det vara så att ditt verkliga namn IRL är Zeke varg och att du bor i fablernas värld?
Har inte din mamma lärt dig att det är fult att ljuga? Näsan växer och tungan blir svart... Kanske du ska ägna dig åt att skriva fantasy-böcker istället för att sprida osanningar bland riktiga supportrar?
2006-08-23 12:42
Vad tycker ni om startelvan då? Enligt joth och NA verkar det tydligen bli denna:

-------PeWe-------
FrSa-ThAn-PaHa-GlHo
PaAn-FrNo-LaLa-JoRi
-----MiJe-SeHe-----
2006-08-23 12:41
Kenneth.//

Annars så skulle ju du kunna ta en titt på något hotell som finns i trakten... Du måste ju veta hur staden ser ut under ett derby mot laget från fel sida av bergen!
Örebro joth
2006-08-23 12:39
Kenneth//Det är väl igentligen bara ÖSK-skylten och ett paket cigaretter som du behöver ta med dig eller?

Veto//Tycker som vanligt att det är riktigt dålig stil av dig att prata på det sättet du gör när du förmodligen har fått höra något i förtroende. Förhoppningsvis har din källa snurrat upp dig igen.
Örebro jappel
2006-08-23 12:39
just nu skiner solen i stockholm....hoppas bara att regnet som är på väg mot Örebro härifrån, hinner blåsa bort till kvällen...och det ser ju faktiskt lovande ut på radarn..
Örebro Kenneth.
2006-08-23 12:38
Dags att avgå Lagrell?//
Är ju ett alternativ förstås men husen vid Eyravallen är väl inte inflyttningsbara än?
2006-08-23 12:37
Kenneth.//

Du skulle ju kunna börja med att glömma flyttlasset i Borås för att titta in lägenheten/villan du vill flytta till ;-)
Örebro Ösk-Power
2006-08-23 12:37
Hehe nej det tror jag inte! Tror det kan finnas en sanning bakom hans ord!
Örebro Mittåt
2006-08-23 12:36
Ämne: Veto är 96 år och se....Jag tror han är 12 och att han inte blivit av med sitt sandlådekomplex än.
2006-08-23 12:36
Det märks att semestern är över på NA, äntligen kan man läsa lite utav det Wirström skriver(fast tro inte att jag har köpt eller prenumererar på tidningen)...
Örebro Kenneth.
2006-08-23 12:35
Dags att avgå Lagrell?//
Och hur skulle jag hinna det? :-)
Örebro Mittåt
2006-08-23 12:35
Ämne: Jag vet att ÖSK har ....
Veto// Dina källor verkar leva i en förgången tid. Mattias Gravem lånades ut från GAIS till Qviding för några veckor sedan.
Örebro Joerny - o inget annat
2006-08-23 12:34
Veto är 96 år och senil :P
Örebro Ösk-Power
2006-08-23 12:31
Veto/
Vem är du egentligen=)? Du dyker alltid upp som gubben i lådan när det handlar om spelarrykten osv =)
Örebro Ösk-Power
2006-08-23 12:29
Ny anfallare på gång asså!
Det ryktas om Roman Bednar här inne. Var väl förståss "Veto" som drog igång ryktet, men då kan man fråga sig, varför just Roman Bednar? Vem vet, det kanske ligger någonting i det han säger!
Men det vore osannolikt ifall en kille som håller bra klass i skottskaligan kommer till Örebro!

Hur ser hans kontrakt ut förtillfället?

Annons: