/fotboll/osk/forum/8938.aspx/fotboll/osk/forum/8938.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro E-A
2006-08-27 20:09
Sogen//
kan (tack och lov) inte klistra in gången innan du skrev "horungar" om våra spelare för det inlägget ser numer ut såhär:

"Namn: Sogen » Svara på inlägg
Sänt: 2006-08-19 20:00:58
Den kommentaren var lite väl onödig, låser dig ett par timmar så du kan lugna ner dig... // Admin"

ditt inlägg direkt efter dagens match ser ut såhär:

"Namn: Sogen » Svara på inlägg
Sänt: 2006-08-27 19:11:28
dem där som kallar sig fotbollspelare i Örebro SK Pissade oss alla i ansiktet IGEN!

nu är det för i helvete dags att skärpa sig och börja spela fotboll igen....

VI ÄR I S1 FÖR ATT STANNA.... VÅRA H-Ungar till fotbollspelare klarar det inte, är det mentalt eller vad e problemet...

KÖÖÖÖP EN FORWARD NU FÖR FAAAAN!"

"VÅRA H-Ungar till fotbollspelare" är det på det sättet du anser dig ha rätt att "kritisera" våra spelare samt deras mammor? bara för att du lyckades censurera det lite denna gång ger det dig fan inte rätt att skriva så!
Åtvidaberg Eesti
"Så göra vi när vi missar Allsvenskan, missar Allsvenskan, missar allsvenskan" (Melodi: Så göra vi när vi krossar degerfors)

Förstår mig inte på ÖSK. Jag visste att FFF skulle bli svårt men ett mål borde vi väl gjort.
Bara upp med minerna nu. Degerfors vinner över BP imorn.
Umeå FC guld till alla
Välkomna till Gammliavallen. Kazza har inte direkt rosat marknaden sas, så i bästa fall en bänkplats för honom. Dalle har tuff konkurrens om sin plats och kanske kommer in så småningom under matchen.
Örebro rirobban
2006-08-27 20:05
Alltså bry er inte om "sorgen", han måste ha ett tragiskt liv.
Örebro Aspen
2006-08-27 20:01
Tur att dom gjorde upp med Halilovic före matchen. Efter hade det blivit mycket dyrare.
Örebro Sogen
2006-08-27 19:59
efter varje match? kalla spelarna för horungar?? eh va??

vi har vunnit massa matcher på hela säsongen mot svårare motstånd än FFF utan haginbge å glenn..,.

dax för endel att vakna å se att våra spelare börjar vika ner sig, att försvara deras insats idag är ju bara pinsamt...

OCH NEJ JAG TÄNKER INTE TA AV MIG MIN ÖSK TRÖJA, FÖRENINGEN ÄR MIN STOLTHET, Å JAG SER 90% AV ALLA MATCHER PÅ EN SÄSONG alla hemma å de flesta borta, så kom inte till mig å säg att jag är en dålig supporter bara för att jag inte är nöjd med spelarnas uppträdande
Örebro Aspen
2006-08-27 19:59
Byråkraterna på kansliet är nöjda - vi sparade in en övernattning
Örebro nibor
2006-08-27 19:58
Eller så skiter ni i han. Han försöker få uppmärksamhet '/ignore' så pratar vi lite vettigare saker!
Örebro E-A
2006-08-27 19:58
admin snälla saxa Sogen eftersom han inte är villig att göra det själv! det funkar inte att skriva så om spelarna! tänk om nån utomstående skulle se det eller spelarna själva!
KubaStröm
2006-08-27 19:54
1161 inlägg det senaste dygnet! Det är ruskigt mycket.

Jag tror mycket på Halilovic. Kommer från tredje bästa laget i Kroatien och har väl om jag fått rätt info spelet mycket där.
Örebro E-A
2006-08-27 19:54
Sogen// men fan är du helt trög eller? tycker du det är konstruktiv kritik att efter varje match komma in här och kalla spelare för horungar och dylikt?! du är ett jävla skämt! så alla spelares mammor är alltså "hor**" p.g.a. att de inte lyckades förvalta chanserna idag?
Örebro Per Persson
2006-08-27 19:51
Sogen//

Då skall du kritisera reseplanerarna och inte spelarna. Sedan vet jag inte vem du skall kritisera för att Haginge blev skadad och Glenn sjuk.
Örebro rirobban
2006-08-27 19:51
Ämne: rirobban // läste i ....
Visserligen, men spelarna ska också gå med på att spela i en lägre serie. Alltid problem i FM där man har ca 150 miljoner kr att köpa spelare för, men de vill inte komma till en svensk klubb:)
Örebro rirobban
2006-08-27 19:49
Ämne: Nä jag är verkligen ....Vad har dina inlägg tillfört forumet? Kritisera då på ett sätt som inte upplevs störande eller kränkande. Att kalla spelarna för horungar är knappast att kritisera på en vettig nivå. Sen är det väl bra mycket viktigare att komma med idéer på hur man ska lösa krisen istället för att hoppa på allt och alla!
Örebro Per Persson
2006-08-27 19:49
Sogen//

Tror inte du är ÖSK-suporter och om du är det föreslår jag att du tar av dig tröjan på en gång. Byt till Assyriska eller bois, där hör du hemma.
Örebro Tomten (Hela Sverige Skrattar!)
2006-08-27 19:47
rirobban // läste i allehanda att nyemissionen i spelarinvest gett 13 miljoner, det borde ju räcka till en bra spelare
Örebro Sogen
2006-08-27 19:46
Nä jag är verkligen ingen huligan... föraktar alla såna idioter, jag är en vanlig fotbollsuppoter som inte tycker att våra spelare är heliga kor, gör dem dåliga matcher måste man få kritisera dem. (ingen skillnad mot att folk ständigt kritiserar F.Sam när han vart dålig, varför får man inte kritisera kollektivet då för??

Jag är ingen medgångssupporter, en medgångssuppoter är en som bara går när laget går bra, jag går alltid, jag gick även alltid förra året när vi låg i botten....

KLART SOM FAN JAG HAR RÄTT ATT KRITISERA ETT ÖSK SOM INTE PRESTERAR!
Örebro rirobban
2006-08-27 19:45
Kan vi hoppas att Halilovic är en ny Lundblad? Nej, en så bra spelare som Jon var kommer vi inte att kunna värva till oss å länge. Han var verkligen den målskytt som behövdes för att väcka ÖSK förra säsongen då man tillslut var nära att nå en kvalplats. Undra om någon INTE skulle vilja ha hem målJon de åtta sista omgångarna. Tänk Jon och Henriksson på topp tillsammans och Halilovic som ersättare. Då hade jag varit säker på att målen börjat sitta igen. Bara att hoppas på Halilovic nu:)
Örebro Kenneth.
2006-08-27 19:44
Kerberos//
Säkerhetskopiera innan du skickar... :-)
Örebro nibor
2006-08-27 19:43
Vi får tänka lite att vi kanske inte är bäst och vinner varje match. Men vi borde ha lag för att spöa alla i den här serien. Och Sorgen kalla sitt eget lags spelare för horungar det var de mest patetiska jag hört! inga bortförklaringar.
Örebro Kerberos
2006-08-27 19:40
Skitforum som inte postar in min långa text som jag inte orkar skriva om igen :(

Orkar inte diskutera diverse trender i vad som är orsken till att vi förlorar på bortaplan som varierar år från år, bussresor, skilnad mellan naturgräs och konsträs osv osv...
Örebro Tomten (Hela Sverige Skrattar!)
2006-08-27 19:40
Sogen // Tillhör du de så kallade hockeyhuliganerna som bara dyker upp när det är match mot Västerås och Degerfors kanske?
Och när det ska gnällas...
Örebro E-A
2006-08-27 19:38
Sogen//
har du fel i huvet eller? saxa ditt jävla inlägg nu!! vad får dig att tro att du har rätt att kalla VÅRA spelare för "horungar" och annat skit efter varje match som det går dåligt?? skulle det vara bara för du har ÖSK-tröja på dig?? dra åt helvete!
Örebro rirobban
2006-08-27 19:36
Sorgen//
Du lever vekligen upp till ditt nickname... men låt mig få kalla dig för medgångsfan.
Örebro Fang
2006-08-27 19:35
Ämne: Ämne: Vill in....Munster var väl inte dålig men jag kan väl inte direkt påstå att han tillförde något som inte redan fanns inom laget. Hade han lärt sig vad offside var skulle det blivit så mycket bättre.

E-A: Det har du i och för sig rätt i. Får hoppas att det blir så. Kan han bara slå in några bollar så är det ju en klar förbättring.

Örebro Sogen
2006-08-27 19:33
Ämne: å du Sogen jag skull....
jag skulle inte göra det bättre, men jag kallar mig inte fotbollspelare heller, jag är ett ösk-fan.. OCH SOM FAN HAR MAN RÄTT ATT KRITISERA NÄR DET TAS FÖR LÄTT PÅ UPPGIFTEN....

Örebro Kenneth.

I Bosnien har de säkert en massa plastgräs så han är nog van att spela varannan match på riktigt gräs och varannan på sketet plastgräs... (ironi)

Jag gillar inte konstgräsutvecklingen här i Sverige, tyvärr så försvinner det riktiga gräset mer och mer. Fotboll skall spelas på riktigt gräs!
Örebro E-A
Ämne: Vill inte förstöra n....
Fang//
det är ju lite skillnad i form av meriter.. det är väl inte avgörande för själva köpet men det stärker iaf min tro att det kan röra sig om en spelare som är till nytta för oss i slutspurten..
Örebro Sogen
2006-08-27 19:32
Halilovic

Å HUR BRA ÄR HAN??? en ny Munster????

Örebro rirobban
2006-08-27 19:32
Ämne: Vill inte förstöra n....
I ärlighetens namn så var väl Munster bra!? Jag är nog inte ensam om att tycka att han borde fått vara kvar i ÖSK. Trots allt gjorde han en hel del på den korta stunden han var här... om Halilovic är lika bra så är han tillräcklig. Fan synd att inte Munster stannade...
Annons: