/fotboll/osk/forum/8882.aspx/fotboll/osk/forum/8882.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro GT
2006-09-09 17:10
Mackan // He, he...
Ser att de kört varianten från förra året på Behrnabeu. Hörna mot mål, sedan ruffar man omkull målvakten...
Örebro Grixx
2006-09-09 16:37
GT// Bara bra om Degen plockar poäng och får självförtroende......och plockar poäng mot våra konkurrenter BoIS och Trelleb.
Örebro GT
2006-09-09 16:22
Grrr...
Precis som i torsdags. Så fort jag skriver nå´t här gör fel lag mål... 1-1 nu på Gnällvalla...
Örebro GT
2006-09-09 16:16
Qviding leder över röv-itt med 0-1 just nu !!
Örebro Marquis de Sade
2006-09-09 16:00
Om vi skall vara det minsta...
Pelle 2:

Touché!!!
Örebro Grixx
2006-09-09 15:40
joth// Anfallet känns spännande på pappret och med förväntningarna man har på de nya anfallarna. Nedim var i premiären med nöd och näppe godkänd. Han satsade dåligt på bollar i närheten och småjoggade lite för ofta mot bollen. Samtidigt måste sägas att han löpte många gånger rätt och sökte djupledspass men fick inga.

De övriga spelarna som du plockar bort antas försvinna eller? Riddez diskuterade kontraktet för flera månader sedan...men allt verkar ha stannat upp.

....den eventuella spelarflykten du förutspår är kanske det Walker "talade" om på spelarbolagets informationsträff??????

Eller ska familjen Walker röra på sig????
Örebro E-A
2006-09-09 15:26
joth//
vet du nått om hur det går med Wickström?
eller någon annan som vet nått om han för den delen?

räknar du redan bort Riddez, Nordback och Anttonen?
Örebro Pelle2-Avgå Walker.nu.omg
2006-09-09 15:23
Grixx

Om vi skall vara det minsta allvarliga i det här så kan ju knappast Fantomen ta åt sig någon ära när det går bra heller, Eller ?

Eftersom tolkningarna på det här forumet i stort är att.

Fantomen kan inte rå för att spelarna inte gör som han säger på plan.

Fantomen kan inte göra något åt spelet när matchen har startat.

Fantomen kan inte rå för att vissa spelare är dåliga.

Fantomen har inget ansvar för vad spelarna gör på planen.

Det finns ju många fler påståenden till Fantomens försvar.

Slutsatsen utav detta måste ju bli att om det går bra så kan ju knappast Fantomen ta åt sig äran för det heller, Eller?

Detta har jag skrivit förut, med en sådan tolkning så kommer ju frågan direkt, varför kasta bort en massa pengar på en tränare överhuvudtaget.
Örebro E-A
2006-09-09 15:21
Lingondricka//
sök på "h-ungar" så får du se lite med egna ögon, kolla villket datum det skrevs och gå tillbaka dit så kan du hitta flera inlägg i den stilen.. härliga "supportrar"..
Örebro joth
2006-09-09 15:20
Får väl finslipa på min elva för 2007:

--------------Westman--------------
Lustig-Wickström-Haginge-Holgersson
-Jeffs--Jelecák-Henriksson-Näfver--
--------Ismail---Nedim-------------
Örebro E-A
2006-09-09 15:17
Grixx//
tränarens, spelarnas och publikens! jag säger absolut inte att det BARA beror på Walker att det gått lite si sådär senaste tiden men jag tycker han är en del av det, liksom styrelsen, liksom ekenomin.. det började med nån skada/avstängning, omformationer i laget, missnöje över spelarpositioner, sviktande resultat, "formsvacka"! detta ska en bra tränare kunna reda ut efter en period tycker jag, speciellt när t.ex spelarna rehabliteras. jag skulle även kunna dra upp enskilda spelare som jag tycker har gjort sitt för att sänka kvalitén på spelet men jag avstår nog då det saknats andra alternativ (ekonomins fel)..
Örebro Grixx
2006-09-09 15:10
Grabbar är ni inte väl kinkiga idag?
Örebro E-A
2006-09-09 15:09
Lingondricka//
som sagt har inte orkat följa debatterna här på Svartvitt efter Åtvid-matchen p.g.a att jag tycker det kom fram så oförskämda kommentarer om spelarna, dess familjer, tränare m.m. villket iofs verkar vara tradition efter en mindre lyckad match. men hur som helst så har jag inte hängt med i eran debatt varför jag tyckte det var lite konstigt att du kommenterade mitt inlägg på det sättet. men skitsamma. alla skriver ju som dom vill..
Örebro Grixx
2006-09-09 15:09
Lingondricka// ....min slutledning är att laget inte behöver någon tränare :-)
2006-09-09 15:08
Lingondricka

Tänker inte gå ned på din låga nivå,men du kan ju visa var jag har anklagat dig för att vara sjuk i huvudet osv,osv.
Örebro Grixx
2006-09-09 15:06
E-A//....och vems "rätt" var det att det gick så bra första halvan?
2006-09-09 15:02
Lingondricka
Härligt att se en sådan intelligens.
Snacka om lågvatten och påhopp.
Örebro E-A
2006-09-09 15:02
Grixx//
det är min egen "uppfinning".. =)
målet var att vara uppe "senast" 2008 och detta år hade vi ett ypperligt tillfälle att ta oss upp ett år tidigare villket hade genererat en hel del extra intäkter och allt vad det innebär (villket fortfarande är full möjligt). men jag lägger ändå stor skuld på Walker att det inte funkat så bra efter första halvan.. sedan är det så jag jag med säkerhet vet att det inte alltid är alltför positiv tongång inom laget villket de givetvis inte ska komma ut! detta beror till störst del på tränaren! tro vad ni vill..
Örebro E-A
2006-09-09 14:56
Ämne: Haha.Leka allsmäktig....
jag skrev ett kritiskt inlägg om Walker för att jag var tvungen att få ut lite tankar som har snurrat i min skalle. efter skriver jag om anledningen till att PaAn inte var med på matchen varpå du skriver i nästa inlägg (som nu är suddat) "det är säkert Walkers fel att Anttonen blev förkyld"..

det är mitt problem!
Örebro Grixx
2006-09-09 14:53
E-A// En stilla undran har det stått i blaskorna (något som jag då missat)att spelarna säger att Walker inte kan kommunicera med dom under träning eller match.

...eller är det en egen "uppfinning"?
Örebro E-A
2006-09-09 14:52
villbara tillägga att det såklart måste hittas en duglig ersättare för att Walker ska gå. men det årdnar dom väl förhoppningvis..
Örebro rirobban
2006-09-09 14:51
Någon som vill åka med till bortamatchen mot Väsby, Måndagen den 18:e September? Jag tar ett pris på max 150 kr (kan bli så lite som 100 kr om vi blir fyra). Vill inte gå bakom ryggen på kubanerna men det är faktiskt billigare att åka själv:-) Intresserad? Skicka då ett mail till mig på.... rirobban@hotmail.com
Örebro E-A
2006-09-09 14:48
ang. förkylning/walker som smittokälla..

Lingondricka//
är det nån som påstår det eller? du menar inte det som en pik mot mig va??

för det första så har jag aldrig påstått att Walker är en dålig tränare eller att han skulle va nån jävla allsmäktig varelse så du behöver inte leka smart på min bekostnad!

jag skriver bara ner min uppfattning av det hela om den inte duger åt dig behöver du ju inte läsa mina inlägg!
Örebro E-A
2006-09-09 14:43
Lingondricka//
du får gärna PM'a mig villka spelare du fått den infon ifrån om du inte vill nämna några namn här på forumet för jag är väldigt nyfiken.. har nämligen hört tvärtom från väldigt närstående personer i min omgivning.. jag är SÄKER på att han får gå! men det är igentligen skitsamma. nu måste det fokuceras på återstående matcher, jag pallar inte ett år till i skitettan! vill inte se mitt kära ÖSK ta stryk av nått av lagen i denna serie!
2006-09-09 14:43
Lingondricka

Ha Ha Ha.
Ja det kan det ju faktiskt ha varit Walker har ju varit förkyld.
Örebro Marquis de Sade
2006-09-09 14:42
Ämne: Det var säkert Walke....
mmm, kanske indirekt isåfall. (dåliga förberedelser)
Örebro E-A
2006-09-09 14:38
f.ö. läste jag att det fanns vissa funderingar på varför inte Anttonen var med i matchen mot Åtvid. om det inte kommit fram än så borde ju 39 grader´s feber va en okej ursäkt..

fan va ledsen jag blev på uppvärmningen när jag såg att han inte var med men Jeffs gjorde ju en bra match ändå. men det känns ändå som att han hade behövfts ordentligt den matchen. speciellt när det blev en "jaktmatch"..
Örebro Marquis de Sade
2006-09-09 14:37
Ämne: Marquis de Sade//
....
DAAl...det räcker med att få in det flytet.
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-09-09 14:37
Ämne: Ämne: Mac-T//....
Enligt den senaste träningsrapporten så håller de till i Marieberg, vet inte hur länge de har gjort det. Kan vara ända sedan Åtvidabergsmatchen med tanke på att vi har två bortamatcher i rad...
2006-09-09 14:36
E-A
Köper ditt snack i stort, och har vi tur så sticker han från stan på liknande sätt som förra gången han var här, kan ju vara ett plus den här gången beroende på hur kontraktet är skrivet.
Annons: