/fotboll/osk/forum/8857.aspx/fotboll/osk/forum/8857.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro kitcar25
2006-09-12 21:34
fler omskolningar .. jag som trodde Seb var mittfältare från början. Nordback är bra me njag tycker Ösk borde spela mer offensivt här sista delen av SE därför sätter jag Seb där,förhoppningvis fortsätter seb göra mål även på den positionen.
Örebro fönsterputs
2006-09-12 21:30
tycker inte att din elva är bra..seb ska spela tillsammans med nedim och in med nordback..yunus är ja lite skeptisk till
Örebro fönsterputs
2006-09-12 21:28
kitcar25//
snälla inga fler omskolningar.men ja håller med om att vi inte bara kan spela via kanterna..vi får inte de "rätta" inläggen och det håller inte i längden..jag vill också se mer variation som daal sa..men ja och nej...yunus ska inte få chansen...mera nedim!!
Örebro kitcar25
-----------PeWe---------------
--F.Sa--Hagge-- Thompa---Riddez
--IaJe--Seb-----LaLa-----Näfver
----------YuIs---Nedim----

Detta är en vinnar elva visst seb är grym som anfallare men har är grymmare på sin favoritposition . Yunus borde chansen .
Örebro P-D
Skönt med betydligt högre nivå här nu. Vilket sanslöst gnäll det har varit ett par dagar med en topp om varför man åker buss till bortamatcher och vem som är ansvarig mm.mm. Betydligt roligare att läsa nu när det diskuteras fotboll och ÖSK på ett bra sätt igen, vi ligger ju trots allt trea med Allsvenskan helt i egna händer!!!
Örebro kitcar25
2006-09-12 21:23
Daal / jepp under våren då kunde vi slå både långbollar och spela fram via kanten och i mitten. nu tycker jag vi inte gör något av detta längre jo möjligtvis att vi spelar via kanten vilket inte är ett vinnarkoncept.

Ge Yunus Chansen ! inte mirza varje fall . då skolar jag hellre om Frippe till forward.
Örebro fönsterputs
2006-09-12 21:21
vilket vi har i nedim
Örebro fönsterputs
vilket vi har i nedim
Örebro fönsterputs
vilket vi har i nedim
Örebro fönsterputs
2006-09-12 21:20
som innermitt...skulle inte tro det...vi har 2 bra innermittar och om han inte ska spela forward som han ska han sitta på bänken..att han har måltorka är sant..men istället för att sätta han som innermitt så låt nån annan forward kliva fram
Örebro Dags att avgå Lagrell?
2006-09-12 21:20
kitcar25//

Mer variation betyder inte att vi byter spelsätt... Vi hade mer variation i spelet under början av säsongen, då gjorde ju mittfältarna mål!
Örebro kitcar25
2006-09-12 21:18
mer variation i spelet = annat spelsätt bra Daal att du håller med där ;)

Ocj jag tycker att Mirza är bättre som innermitt än forward vilket vi har fått sett hela säsongen ,sicken måltorka grabben har.
2006-09-12 21:17
fönsterputs//

Jo visst passar han kanske bättre på mitten, men jag tycker att han spelade bra som högerback de matcher jag såg honom! Speciellt med tanke på att han blev skolad mitt under säsongen...
Örebro fönsterputs
2006-09-12 21:15
dags att avgå lagrell?//
men ja tycker fortfarande att anttonen passar mycketb bättre på mitten än på backen vilket vi fick se när han var tillbaka på mitten!
2006-09-12 21:14
kitcar25//

Håller absolut inte med dig om att det handlar om oförmåga att få in bollen! Under vårsäsongen gjorde vi flest mål av alla, inte kan väl spelarna blivit värdelösa över en natt? Jag tror det handlar om att motståndarna läst sönder vårat spel och att vi behöver mer variation i spelet!
2006-09-12 21:11
fönsterputs//

Omskolningarna har ju varit ett måste för att vi haft en för tunn trupp! Det sades att det inte skulle bli några panikvärvningar och det har det inte blivit heller...
Örebro kitcar25
2006-09-12 21:10
Fönsterputs håller med dig om att Walker ska ll bort tills nästa säsong oavsett tabellplacering i år . men otur njaa skulle nog vilja kalla det oförmåga att få in bollen i mål .
2006-09-12 21:10
fönsterputs//

Tror inte att LSK vinner, men jag ska tippa att de vinner för jag är en värdelös tippare ;-)
Örebro fönsterputs
2006-09-12 21:05
jag tycker att mycket i det riktigt dåliga slutet ligger i walker..vet inte riktigt om min teaori stämmer men ja tror att om ösk går till allsvenskan (som de gör) så får tycker ja att de får ersätta walker..han har varit rent ut sagt dålig hela säsongen med alla omskolningar..han kommer att inte att hålla i allsvenskan...sen får man ju också säga att det har varit en rejäl dos otur också
Örebro kitcar25
2006-09-12 20:58
Tyck vad du vill , men med spelare som LArsen ,Nobbe , Weggen , Nedim , Seb då tycker jag det är en skyldighet att vinnam ot lag som Ume ,Qviding , Åff , fff . tycker inte det finns några ursäkter för detta . nu får det at och rycka upp sig !
Örebro fönsterputs
2006-09-12 20:56
dags att avgå lagrell?//

håller med dig helt..men ja tror inte på en lsk-vinst..tror grabbarna fixar det
Örebro Blå Bergen Blues
2006-09-12 20:55
fönsterputs/
Glädjen.. det är den jag tror behöver komma tillbaka! Självförtroendet fick sig en knäck under de sista minuterna på Grimsta och det har hängt i sedan dess.. Det var som att se Elofsson bli knäckt av "Mügel"...
Spelglädje och harmoni står över alla s k spelsystem..
2006-09-12 20:52
kitcar25//

Vad jag kommer ihåg från matchen är att ÅFF spelade med en forward, eller han kan inte ens ha varit forward, men likväl en offensiv spelare... ÖSK hade bollen nästan hela tiden, vi skapade en del halvchanser men det lilla extra saknas just nu! Vi hade oflyt med två träffar på ribban och Nedims nick som jag trodde gick i mål...

Visst tappade vi poäng och det kändes för jävligt, men jag tror på grabbarna!

För övrigt ska jag nog ändra min strategi när det gäller tippningen som inte är min starka sida, jag tippar nog på en LSK-vinst!
Örebro Blå Bergen Blues
2006-09-12 20:52
kitcar25/
De två tappade poängen minns jag.... hur mycket jag än nyper mig i armen i hopp om upphäva vad jag fortfarande av hela mitt hjärta önskar är en mardröm... :-)
Örebro fönsterputs
2006-09-12 20:49
ja tror nog inte att det är spelsättet det är fel på..ja tycker att de måste förvalta sina chanser bättre samt sluta göra alla de enkla misstagen
Örebro kitcar25
2006-09-12 20:48
bbb //

Det jag kommer ihåg är en skrikande Walker som inte vet vad han ska göra förräns i 92:a minuten.och ett stillastående ösk som inte försöker röra sig när Larsen vill spela upp bollen ,och jag kommer även ihåg 2 tappade poäng .

Örebro Blå Bergen Blues
2006-09-12 20:46
Jag var på ÖSK-ÅFF förra måndan och då dominerade de förstnämnda i nittio minuter... Jag nyper mig i armen.. (var det bara en dröm?) Dominansen är det enda jag minns..
Örebro kitcar25
2006-09-12 20:43
´´ ösk dominerade faktist totalt i 90 minuter ´´
.. var du på samma match som mig ?

det verkar som att ÖSk måste förändra spelsätt. om de vill vinna mot västkustens giganter på onsdag .
Örebro Blå Bergen Blues
2006-09-12 20:38
Jag känner att det kommer att vända nu! Spelet mot ÅFF var superbt ända fram till straffområdet. ÖSK dominerade faktiskt totalt i nittio minuter! Nu är det bara det mentala det hänger på, lossnar det så går det att rida på framgångsvågen serien ut! Sju vinster! :-)
Örebro kitcar25
2006-09-12 20:29
Öster ... knappast
Annons: