/fotboll/osk/forum/8813.aspx/fotboll/osk/forum/8813.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Rock_strongo
2006-09-20 00:16
Johannes A//

håller med Frempong är otroligt bra.skulle gärna se att han får chansen redan i höst.idag var han bäst på plan.
Örebro jappel
2006-09-19 23:41
Sedan stjälper nog delar av kubanklacken mer än den hjälper när vissa delar högt och ljudligt totalsågar dom egna spelarna redan i mitten av första halvlek för att i eskalera till rena personliga påhopp och hån slutet av matchen.
Men det är kanske så det ska låta från suportrar nuförtiden, jag kommer aldrig förstå mig på detta då det så gott som ALDRIG kommer gå bättre för en spelare som egna klacken skriker negativa saker om. På en så pass tyst arena som vilundavallen hör spelarna garanterat varje ord, och dom som inte stärker och pepper, sänker och dissar. Så är det bara.

Framåt framåt svartvita laget!!!
Örebro jappel
2006-09-19 23:38
Om FreSa bara kunde vara något lite kallare och mer fokuserad i sina uppspel så skulle han vara hur bra som helts. Det är verkligen dags att ÖSK tar in en riktigt bra mental fotbollscoach. efter vad jag såg på vilundavallen verkar det vara fler än fresa som behöver ett stärkande mentalt snack med en sådan.
Örebro jappel
2006-09-19 23:31
Tycker helt klart att vi ska spela med Seb och Nedim på top, näfver, larsen, nobbe, anttonen på mitten (inhopp av Jeffs med minst 30 kvar om det låser sig för anttonen)
Riddez, tompa, hagge, fresa i försvaret där vi slänger in Riddez istället för näfver på mitten om det låser sig för honom och tar in Glenn där bak till vänster.
Örebro nibor
2006-09-19 23:21
Absolut, Fredrik Samuelsson har gjort sitt! Jag tror inte ens att skulle sticka ut ur mängden i Rynninge's A lag.
Örebro Yeah
2006-09-19 23:16
jo, seb/mirza är ju helt klart de som borde ha spelat ihop sig som bäst. Båda känns dock inte helt i form, men kanske kan de hitta den hop?
Jag saknar antonnen/jeffs på högerkanten, grymt snabbt o fint spel ett tag i början av säsongen.
Örebro nibor
2006-09-19 23:11
Om inte jag minns fel så spelade Mirza och Seb tillsammans när ÖSK var som bäst. Varför inte låta dem 2 spela tillsammans och låta Nedim hoppa in i 60e minuten. "Man skall aldrig ändra på ett vinnande lag"
Örebro Johannes A.
2006-09-19 23:05
James Frempong - sicken kille!
Kan bli hur bra som helst.
Örebro Yeah
2006-09-19 23:03
Mitt lag på lördag:

-------------Weggen--------------
Anton---Thomas---Hagge-----Riddez
Jeffs----Nobbe----Zeb--------Näver
----------Nedim-----Yunus---------

Misstänker att Yunus inte får spela, då får jag be om miza brevid Nedim.. larsen tycker jag verkar helt ur form. Ska han vara med ska han spela brevid nobbe, inget annat.
Petterson platsar inte ens på bänken, låt frempong vara med hellre.
Örebro kubanen_90
2006-09-19 23:01
Kan vi vänta oss hjälp av Bruket imorgon tro?
Rock_strongo
2006-09-19 22:59
bäst var det när Mirza svor på bosniska åt domaren.det är för grovt för skriva här.
Örebro Yeah
2006-09-19 22:53
0-0 i b-lagsmatchen
Nye anfallaren är riktigt snabb, gjorde ett par fina löpningar och visade även upp bra spänst i nickduellerna. Vänsterkanten var även grymt kul att se, moses och frempong glänste, inte minst frempong som hade total lekstuga med BP försvaret, som likaså deras tränare ägnade mest tid att gnälla på dommaren. Patetiskt i en b-lagsmatch och dommaren var absolut inte sämre än nån annan i superettan. Synd bara att de inte kunde näta trots dominans.
Örebro sekt b
2006-09-19 22:14
kanske ösk´s viktigaste match någonsin på lördag?
Hoppas på grymt publikstöd då! Det kommer de behöva.
Örebro Mittåt
2006-09-19 21:56
0-0
Örebro Simon78
2006-09-19 21:56
0-0 var matchen mellan ÖSK(B-Lags)-BP.
Örebro nibor
2006-09-19 21:48
Någon som var och såg B-lagsmatchen mellan ÖSK-BP som vet vad det blev?
Örebro Aspen
2006-09-19 21:16
Intressant text hos Väsby:
"Så det är lungt inom Väsby United som tränar torsdag , fredag och lördag morgon innan X2000 avgår 8.20 på söndag F.m. med destination Hässleholm, därefter vidtar en bussresa sista biten till Mjällby och Strandvallen."
Ska bli intressant att följa Mjällby-Väsby med tanke på våran tidigare debatt.
Örebro E-A
2006-09-19 20:40
Sloane Street//
helt på din sida..

Peking får gärna knipa kvalplatsen från BP, om vi skulle lyckas slå dom, och därefter slå ut nått av bottenlagen i AS för min del.. sen kan vi stänga allsvenskan =)
Örebro Marquis de Sade
2006-09-19 20:27
Det är mycket plågsamt och skönt, att hålla på ÖSK...jag njuter i fulla drag!
Djurgården Sloane Street
2006-09-19 19:20
E-A //

tack! måste säga att jag är imponerad av ÖSKs arena. En klubb med sådan arena, historia och publik förtjänara att vara i allsvenskan
Örebro psoari
2006-09-19 18:37
Fri entre såg jag på sports hemsida... tack i alla fall.
Örebro nibor
2006-09-19 18:37
Det ska väl inte kosta en ända krona tror jag!
Örebro psoari
2006-09-19 18:35
Vad kostar B-lagsmatchen, inträde alltså. Funderar på att dra med hela familjen... och vill inte åka på några dyra överraskningar.
Örebro Mittåt
2006-09-19 17:28
Fast korven var billig i alla fall. Rena Laxåpriset. Och det fanns gurka bland senap och tomatsås.
Örebro Chivas
2006-09-19 17:07
ÖSK!!
Örebro Mittåt
2006-09-19 17:05
Ja, där slog det slint på några platser. Jag trodde att Robban fortfarande var sjuk och det var därför jag placerade Niklas på den plats där han egentligen hör hemma.

Holgersson glömde jag faktiskt bort i hastigheten. Det blir ett väldigt biffigt mittlås för BPs anfallare att ta sig igenom. Men om de är små och kvicka kanske de klarar av det.

Intressant att notera att Fedja kommit med bland avbytarna. Han har höjt sig ordentligt under hösten. Kanske en kandidat för A-truppen redan i vinter? Jocke Green spelade bara en halvtimme i söndags. Har varit sjuk. Så jag trodde nog att han skulle få starta.
Örebro Mittåt
2006-09-19 17:00
Intressant att det är intressant. Eftersom det snart kommer en facit så kan man väl lägga in ett förslag.

-------------Nurme--------------
Green-----Frippe---Zebbe----Moses
Patrik----Kevin---Niklas---James
----------Mirza---Yunus----------

Problemet med Talangtrupparna är att de spelade en hård match mot KIF i söndags. Så fårgan är hur mycket de orkar.
Örebro Avgå Lagrell!
2006-09-19 16:27
ÖrebroSK//

Jag tror att lördagens publiksiffra blir årets sämsta!
Örebro ÖrebroSK
2006-09-19 16:24
Jag tror att Åtvidaberg är mutade och likaså väsby som skam öta BP snart, Väsby kommer förlora.
Örebro ÖrebroSK
2006-09-19 16:22
Hoppas verkligen att Örebroarna tar sig samman och går ner till vallen på Lördag. Det behöver grabbarna!
Annons: