/fotboll/osk/forum/8729.aspx/fotboll/osk/forum/8729.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Tickets
2006-10-10 22:13
Ämne: Tickets// Det är väl....
Om ÖSK som förening eller om spelarna vill ha sina fans på planen efter slutsignalen så tror jag de kommer att uttrycka det.
Örebro Joerny - o inget annat
2006-10-10 22:09
Tickets// Det är väl endå inte rättvist att jämnföra dom där nötterna som kommer in och förstör matchen, med att inta planen för att gratulera ÖSK-spelarna efter slutsignalen.
Örebro kubanen_90
2006-10-10 22:08
Ämne: kubanen_90// Hur ska....
Tolka det som att jag inte har något emot Er men att jag blir väldigt besvikna på alla ÖSK fans som utan en bra anledning inte anmäller sig. Var för kan du inte åka med Kuban bussen?
2006-10-10 22:05
kubanen_90// Hur ska man tolka det då;)

Hade gärna följt med om man haft lite pengar över så man kunde övernatta. Lite väl långt för att åka över dan bara.
Örebro Tickets
2006-10-10 22:04
Ämne: Vi pratade lite om s....
Pinsamt.
Örebro Oscar O
2006-10-10 22:02
Vi pratade lite om säkerheten på Råsunda...ja vad ska man säga efter den här matchen?
Örebro Tickets
2006-10-10 22:01
Till alla er som ska in på planen:

Vad har ni där att göra?
Så länge ni inte tar en plats i startelvan eller kvalificerar er som domare har ni inget där att göra!

Hoppas ni såg Brasilien - Ecuador matchen. Där ser ni svart på vitt hur det ser ut när idioter ger sig in på planen.

ÖSK behöver inte negativ publicitet!

Nej låt det bli den folkfesten som vi alla hoppas på och festa på läktarna. Där är där publiken hör hemma.
Örebro Erki
2006-10-10 22:00
kubanen_90//

Helt rätt!!
Vi måste klassas som Sveriges sämsta supportrar om vi inte kan skrapa ihop en full buss till Trelleborg. Inte heller förtjänar vi en allsvensk plats med så dåligt stöd!
Jag kommer att anmäla mig imorgon.
Tagga till nu och se till att ta er till Skåne på söndag!
Örebro kubanen_90
2006-10-10 21:32
Ska börja med att säga att i det här inlägget är det BARA mina privata åsikter det handlar om. JAg vet också att det finns dom som inte har möjlighet att ta sig ner. Men då ska det vara ett jävligt bra skjäll! Vill komma med JÄVLIGT SKARP KRITIK till Er som inte har bokat in er på bussen till Skåne! Vad fan är det här?!!!!! Vad sysslar Ni med? I premiären mot Bois så var det inga problem att få igång en resa på en VARDAG Ni var tvungna att ta ledigt från jobb och skola men Ni var där. Nu på en Söndag lika långt i ÖSK viktigatste match under 2000- talet så får man höra sånt här. Ähh matchen sänds på TV det är för långt bla bla bla! Utan att veta så har jag fattat det som skit dåligt intresse att åka till Trelleborg. Vilka JÄVLA SKIT FANS ÄR VI OM RESAN INTE blir av? :X Kom igen nu och ta tag i det här och bär fram ÖSK tillbaka till Allsvenskan! Nu jävlar ska ALLA ÖSK FANS ta sig för helvete ner till Trelle! Kom igen nu! VET INTE VAD JAG GÖR OM DET INTE BLIR RESA! Så snälla snälla dra inte upp någon annan diskussion nu. Jag ber Er! Nu ska vi se till att skaffa fram STORT stöd till matchen på Söndag.

Tolka inte det här inlägget som personangrepp.
Örebro Jocke S
2006-10-10 21:21
Håller med Yggdrasil.Taskigt intresse att åka ner å kanske se en historisk dag..Iallafall ni som pallar er ner till Trelleborg kan komma till puben Tre Lyktor som öppnar kl 12.00.Ända vettiga puben i den stan..Själv ska jag se både ÖSK Bandy,å ÖSK Fotboll ihelgen
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-10 21:13
Ämne: Ämne: Det är ....
Jag litar inte heller på Lagrell, det kan man inte göra!

AIK fick 100 000 kr i böter för sitt firande i Västerås, men detta är inte för att de stormade planen utan för all skadegörelse, bengaler och liknande saker om jag fattat saken rätt..
Örebro Mr.Mancini
2006-10-10 21:04

Jag är inte medlem i ÖSK men vill se bilder/film, kan man göra det?
Örebro zxcv
2006-10-10 21:01
Jävla skit att man inte har sportexpressen...(Jag kan definitivt inte åka ner till Trelleborg)

Sånt här borde ju visas på conventum..
Örebro Tomten (Fight fire with fire!)
2006-10-10 20:57
CHRISTOFFER WINDAL // Det hade inte hänt något märkbart vid helgens match, men det kommer en uppdatering med bilder i morgon förmiddag, ska ändå på möte med ÖSK då... ;)
2006-10-10 20:43
Paserade Behrna idag på eftermiddagen. Dom har börjat gräva för grunden vid några pålar. Dröjer väl några dagar innan man ser att det händer något mer synbart gissar jag på.
AIK Saywee
2006-10-10 20:11
Hur är det med Näfver?
AIK Saywee
2006-10-10 20:08
Ämne: Det är en enorm skil....
Du har helt rätt, det är ju faktiskt viss skillnad, men jag liter inte på Lagrell ...
... och AIK blev ju bestraffade på Arosvallen förra hösten vid firandet av att åter vara hemma.

Vi måste vara försiktiga med hur vi firar (om vi ska fira, vilket jag hoppas) så det inte går överstyr!
Örebro The Ghoooooost
2006-10-10 20:07
Avgå Lagrell:

Är det inte bättre att satsa på Antonnen ? eller Thomas A eller Fredrik Jansson ?

Äntligen har ÖSK vaknat ur koman !
Örebro The Ghoooooost
2006-10-10 20:05
Avgå Lagrell:

Det är Jonas Lantto.
AIK Saywee
2006-10-10 20:03
Ämne: Avgå Lagrell//

Ja....
Vissa matcher som förläggs på Gamla Ullevi är minst lika riskabla om inte ännu mer riskabla än de som spelas på Söderstadion. Dvs vissa Göteborgsderby´n, samt IFK´s matcher mot Stockholmslagen och i viss mån Gais´s dito.

Den där fåniga "buren" där bortafansen skall stå är ju ett bedrövligt bygge.

Men se, det verkar vara skillnad på lag och lag, och framförallt "rör inte IFK", Lagrells änglar.
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-10 20:00
The Ghoooooost//

Den fjärde kan också vara Kebba Ceesay... Känns ju bra att ÖSK jagar unga spelare, helt rätt enligt mig! Testa unga spelare från lägre divisioner som inte är lika dyra som medelmåttiga spelare från allsvenskan som inte får speltid, man ser ganska snart om de klarar av superettan eller allsvenskan!

Håller för övrigt med om att Jonas Lantto är en intressant spelare som ÖSK bör bjuda in om det är möjligt!
Örebro Oggatjacka
2006-10-10 20:00
Vafan, har kidsen redan tappat den "betryggande" 3-0 ledningen man fick med sig hem från Serbien! På en halvlek!!
Örebro hejhejjohannes
2006-10-10 19:59
Jag beräknade lite och tror faktsikt, fast det svider, att BP är favoriter till andra platsen! Deras spelschema är bättre än vårat, TFF har 2 förluster (1 hemma) om vi då ska vinna över dom är det väldigt starkt, men håller tummarna :)
Andra platsen: ÖSK 40% - BP 60%
Kval mot ett allsvenskt lag: ÖSK 40% - X 60%
BP 35 % - X 65 %
jadu, va säger ni? =)
Örebro Avgå Lagrell!
2006-10-10 19:58
Det är en enorm skillnad på att storma planen för att förstöra och avbryta en match jämfört med att fira uppflyttning efter att serien är avslutad...
Örebro The Ghoooooost
2006-10-10 19:54
Kul att ÖSK testar talanger:

Den 4:e hemliga testspelaren borde vara Kiruna FF:s Jonas Lantto.

Uppvuxen på konstgräset och en giftig oslipad diamant. Pojklandslagsspelare dessutom.

Hammarby Slaik
2006-10-10 19:48
Ämne: För det första ska m....
Bengaler är hur lätt som helst att smuggla in på vilken allsvensk arena som helst(och troligen även många utländska), det är lite lagom svårt att hitta saker som göms på arenan innan matchen, egentligen bör det ju räcka med ordentlig visitering vilket utfördes.

Och att det springer in folk på planen är väl inget nytt? 7 stycken kom in(varav MINST en var djurgårdare) och det är nog långt ifrån en omöjlighet på alla arenor(förutom italienska med superstängsel framför läktarna)och det var inte länge de var inne på planen. Ska lag som tar SM-guld och firar det med att springa in på planen straffas med poängavdrag och SM-guldet ges till den egentliga tvåan?
Örebro Yggdrasil
Hur kan det vara så dåligt intresse att ta sig ner till Trelleborg på söndag?
AIK Saywee
joth//
Exakt Johan, se mitt inlägg innan badet, 16.54.11 fjärde stycket.

Vi bör vara mycket försiktiga med vad vi hittar på så länge den småländske ... kan påverka i efterhand, godtyckligt och helt utan rättvisa!
Örebro joth
2006-10-10 19:39
Lite intressant med debatten om Hammarbys poäng avdrag när det även pågår en dabatt om man borde storma planen efter matchen mot Assyriska...
AIK Saywee
2006-10-10 19:38
Ämne: Ämne: rirobba....
Helt korrekt Rirobban, det är ungefär så jag menar. De som begått brottet skall straffas, inte den nya styrelsen, klubben, fansen, spelarna, tränarna, du och jag!

De som begår ett brott får "stå sitt kast" och ta sitt straff, det är väl rättvist, eller?

Jag vill inte att ansvaret skall ligga hos Lagrell och hans lakejer att dribbla med poäng och målavdrag, jag tycker att det är helt "fel signaler"
Annons: