/fotboll/osk/forum/8544.aspx/fotboll/osk/forum/8544.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Djurgården Hendrie
2006-12-11 15:19
Jävligt roligt med den här artikelserien dokument västra stå.
Kul att se hur den nya läktaren byggs upp. Dessutom tycker jag det är bra för svensk fotboll att arenorna rustas upp.
Örebro Ericson
2006-12-11 15:11
Sersant//

Med tanke på vad som hände senare på säsongen (efter säsongen) så anser jag det vara ett dåligt köp. Ekonomin tillät ju inte sådana köp (visade det sig...)
Örebro Mittåt
2006-12-11 15:10
Hetare än Chelsea - Dokument Västra Stå. Kul att fotbollssverige får upp ögonen för att det är saker på gång här i Örebro.
Örebro Sersant
2006-12-11 15:08
Ämne: Snubblade över en ga....
ÖSK tjänade väl pengar på honom el? när han gick till Hammarby.
Örebro Sersant
2006-12-11 15:06
Frågor kring bortplockade inlägg, avstängningar eller annat forum-relaterat skall inte tas via forumet. Om de ändå förkommer sådana meddelanden kommer de utan undantag att plockas bort.

Örebro Ericson
2006-12-11 14:50
Snubblade över en gammal silly-season artikel från norge...

Kanske ett av de sämre affärerna i ÖSK:s historia...

Är det ngn som har fler förslag?

Kanske när Dan Sahlin såldes för 1 mille (i efterhand bra affär med tanke på att han skadade sig direkt efter)
Örebro MAD FOR IT!
2006-12-11 14:47
Ämne: Ämne: Är Chiv....
hur kan ett united-fan vara så otroligt jävla dum?
Örebro houston
2006-12-11 14:45
Frågor kring bortplockade inlägg, avstängningar eller annat forum-relaterat skall inte tas via forumet. Om de ändå förkommer sådana meddelanden kommer de utan undantag att plockas bort.
Örebro ÖSKare i exil
2006-12-11 14:31
Tror det är första gången men...jag håller med Zoran. Att Fifa och förbunden behöver verktyg för att ta tag med problematik är inte en ursäkt för att anförskaffa en regel som kan missbrukas så gravt och med tanke på SvFFs omdöme känns det inte som något jag tycker de känns positivt. INSÄNDARDAGS
Örebro ÖrebroSK
2006-12-11 14:24
1 miljon är absolut för mycket för en reservmålvakt som dom inte vill ha/behöver. Jag tycker att Westman håller men det skulle kännas bra med RR på bänken.
Örebro ÖSKare i exil
2006-12-11 14:22
IFKs pris på RR torde väl ligga på en nuvå de tror att de kan få ut, det finns ju en rad lag som letar målis i superettan som dessutom har ambitioner på AS nästa säsong. IFK Norrköping t.ex. Så gissningsvis går Mild ut hårt och högt tidigt på silly season. Frågan är hur RR ställer sig till spel i andra klubbar. Vilka som vill ha RR, vilka de är och hur mycket de är villiga att slanta. Hur mycket is har Karlson och Sjögren har i magen. Så spännande.

Westman håller ju i allt från 1-4 år till. Målisar kan ju bli gamla. Vi har talang på tillväxt men inte nått som konkurrerar med Westman...tror jag. Jag är osäker. Vad ska vi vara beredda på att slanta för RR? Uj så spännande.
Örebro Sersant
2006-12-11 14:10
nu har lagrell försvarat nya regeln om misskreditering.
Örebro Sersant
2006-12-11 14:04
Tycker inte man ska ge mer än 250 000 för RiRi, han är ju ändå bänknötare, knappt spelat någon tävlingsmatch under hela säsongen och så är han ju uppsatt på transferlistan.
Örebro Sersant
2006-12-11 14:03
Örebro Grixx
2006-12-11 13:26
forza_örebro// Fråga Mr Walker han bor ju i de djupa skogarna belägen i Bengalen :-)
Örebro MAD FOR IT!
2006-12-11 13:24
Ämne: nån som vet vart man....
och vaad äre för fel på klassiska molotovs?
Örebro forza_örebro
2006-12-11 13:17
nån som vet vart man får tag på bengaliska eldar+
Örebro sekt b
2006-12-11 13:10
Örebro Kronblom
2006-12-11 13:07
Att folk fortfarande orkar älta om Barsom i ÖSK-tröjan,han är ju erkänt konstgräshatare och jag tror aldrig att han någonsin drar på sig en ÖSK-tröja;han hamnar nog utomlands igen.

Idag blir Wikström klar!
Örebro Mittåt
2006-12-11 12:57
FID// Jon Lundlad spelar i Reims. Har fått riktigt dåligt med speltid där nere. Han kan nog bli aktuell då hans kontrakt går ut i sommar.
Örebro ÖSK-Karl
2006-12-11 12:56
DaSa//

Du har helt rätt. IFK har sagt att de inte säljer honom under miljonen och ÖSK (spelarinvest) är beredda att betala högst 250.000:-, så är läget just nu. Just den summan är också vad IFK betalade för RR.
Djurgården FID
2006-12-11 12:48
Finns det nån ÖSK spelare ute i europa som ni kan ta hem.nu när ni gick upp.
Örebro DaSa
2006-12-11 12:45
Örebro DaSa
2006-12-11 12:43
Tycker aldrig att vi skall betala mer än 200 000 kr för RR, tror att IFK fick blodad tand när det fick 1,6 mille för en spelare som de egentligen inte ville ha. Finns andra målvakter vi kan värva, låt IFK göra bort sig genom att hålla kvar en spelare som de egntligen inte vill ha och som vill lämna klubben.

Hoppas att Per Johansson värningen går igenom, han verkar vara en lovande spelare. Med lite flyt så kanske han kan ta över antingen Riddez eller Näfvers plats nästa år så kan vi sälja en av dem för dyra pengar.
Örebro houston
2006-12-11 12:42
Örebro ÖSK-Karl
2006-12-11 12:39
rirobban//

Tack för välkomsthälsningen ;) Jag skall göra mitt bästa. Främst tänkte jag bidra med lite inside information, så ni slipper gissa så mycket.

Själv har jag följt de flesta matcherna på Vallen sedan -66, så risken finns att det blir lite tjat om gamla tider också ;)
Örebro Joerny - o inget annat
2006-12-11 12:37
Barsom känns inte särskilt het. Relationen mellan honom och ÖSK har väl aldrig vart direkt bra om man säger så.
Örebro ÖSK-Karl
2006-12-11 12:29
ÖSK-Karl//

Vill passa på att tacka alla Kubaner för att ni förhöjer stämningen för oss åldringar på "Vallen". Nu törs man ju heja själv från sittplats utan att andra tittar på en, som om man vore en galning. Ni förhöjer hela arenan. STORT TACK !!!

Hoppas ni blir ännu fler i Allsvenskan !!!
Örebro E.Shams
2006-12-11 12:24
Ämne: E.Shams//

De nämn....
Jag missade programmet på TV men kollade in det på nätet då programmet finns på FOTBOLLS-TV.

Kul för ÖSK och Riddez med publicitet, sånt är alltid bra.

Örebro ÖSK-Karl
2006-12-11 12:18
Mittåt//

Wikström är rätt nära nu. Det skiljer fortfarande dock en del mellan parterna, vad gäller lönebiten.

Vad värre är att IFK Göteborg kräver miljonbelopp för en reservmålvakt som de inte vill ha kvar ? Som det ser ut nu måste han sitta av kontraktet ett år. Gissar att han blir en mycket sen värvning om inte Mild blir lite snällare när det snart är Jul.

Konstigt hur IFK Göteborg behandlar sina reservmålvakter.
Annons: