/fotboll/osk/forum/8539.aspx/fotboll/osk/forum/8539.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Sersant
2006-12-12 17:04
Problemet är väl att RiRi inte vill sitta på bänken ett år till så om inte Mild sänker budet så kommer nog RiRi gå till någon annan som vill betala :(.
Örebro rirobban
2006-12-12 17:01
ÖSK-Karl//
Härligt att han vill flytta till Örebro för gott:) Jag tror att Mild antingen får välja att sänka budet på RR så han kan gå till ÖSK eller betala ut hans löner ett år till.
Örebro ÖSK-Karl
2006-12-12 16:43
Sundsvall vill köpa RR, bekymret för dem och IFK Göteborg är att RR vill flytta till Örebro för gott. Han vill inte till Sundsvall. Håkan Mild har gett Sundsvall ett erbjudande på RR ihop med Wallerstedt.
Örebro Arx
2006-12-12 16:42
Grixx//
Även jag fick min beskärda del av saxen. Första gången, faktiskt! Du leder mig in i fördärvet... ;-)
Örebro Grixx
2006-12-12 16:25
Härligt jag blev saxad!!!
Lite väl tufft så mycket skit som rinner emellan annars. Fast det är måhända tuffare tag rakt över på SF som börjat gälla....vem vet?

Kul för Emra att han är uttagen till U-21 träningen.Ett steg i rätt riktning. Hoppas han tuffar till sig och tar en plats i laget. Spännande om han varit kvar i ÖSK, tillsammans med övriga i anfallet hade det kännts väl förspännt på den fronten. Givetvis en omöjlighet då de andra värvningarna av forwards varit annorlunda eller helt uteblivet.
Örebro Sersant
2006-12-12 16:17
Ämne: Ämne: Där är ....
Dem har väl inga kontakter på FHM ;)
Örebro Arx
2006-12-12 16:16
Mr. Milton//
Passa dig så att inte Lars-Åke ser vad du skriver. Då kan ÖSK bli uteslutna igen... ;-)
Örebro Mattias69
2006-12-12 16:10
Ämne: Där är systern som ä....
Oj då! Hon var ju inte ful direkt ;) Det där måste väl ha gått NA förbi va?
Örebro Mr. Milton
Vad hände med IFK ICA och deras fusk historia?

Försöker Svff tiga ihjäl detta eller finns det något datum för dom?

Utan att starta en debatt (jag vet att alla IFK anhängare anser att det inte var klubbens fel) så anser jag att om vi tvångdegraderades är det solklart att IFK även skall drabbas av detta öde.

Men självklart har ju Svff sina favoriter som aldrig kan göra fel.
Örebro Arx
Ämne: Där är systern som ä....
Alvbåge håller sig i alla fall borta från bilderna. Till skillnad från Magnus Hedman som en gång vek ut sig tillsammans med hustru Magdalena och då visade ett helt nytt användningsområde för målvaktshandskar.
Örebro Arx
2006-12-12 16:07
rirobban//
Ungefär precis just så.
Örebro Sersant
2006-12-12 16:04
Där är systern som är ihop med Alvbåge
Örebro rirobban
2006-12-12 15:48
Ämne: //Riobban
Eftersom ....Som andra har nämnt så är det väl inte så att det behöver vara fel bara för att jag råkade glömma bort ifall hon sa att hon var Patriks syster eller flickvän. Hur som helst så kommer Patrik Anttonen snart att försvinna om inte ÖSK agerar idag!

EDIT: Det var syster. Dock vet jag inte om han har flera systrar eller om det var hon som är ihop med Alvbåge...
Örebro rirobban
2006-12-12 15:45
Ämne: Grixx//
Jäpp! Klock....
Undra om den där "gubben" fortfarande håller:) Fast det är klart, i Allsvenskan håller säkert alla spelare...
Örebro rirobban
2006-12-12 15:43
Ämne: Ämne: rirobba....
Hans utsparkar är i alla fall inget att hänga i granen:) Men som reserv duger han säkert tills RR kommit bort från klubben som alltid förstör sina andramålvakter.
Örebro Arx
2006-12-12 15:38
Ämne: rirobban//
Melichar....
Varför inte Ljungskiles Nicklas Svensson? En kanonmålis även om man inte tror det när man först ser honom.
Örebro Sersant
2006-12-12 15:27
Ämne: Ämne: Detta v....Stämmer att Elfsborg möter Helsingborg, Men dem skrev fel när nyheten kom dem har dock ändrat nu.

"Svenska mästarna (Elfsborg) möter svenska cupmästarna (Elfsborg) som en kickoff för säsogen."
Örebro Mittåt
2006-12-12 15:23
Adios// Bara till hälften. Det är ett landslagsläger.
Örebro Mattias69
2006-12-12 15:23
Ämne: Detta var väl oxså l....
Hur menar du nu? Att Elfsborg får möta sej själva? Vinnaren av Allsvenskan 2006 ska ju möta vinnaren av Svenska Cupen 2006 och då blir det ju Elfsborg mot Helsingborg
Örebro Adios
2006-12-12 15:21
Emra Tahiri uttagen i U21-landslaget? Kan det verkligen stämma?
Örebro Mattias69
2006-12-12 15:19
Ämne: Kul att Guterstam få....
Ola Toivonen är också uttagen. Verkar som om han nog slipper harva i Superettan.
Örebro Mittåt
2006-12-12 15:18
Jag kan i och för sig förstå att man ger Guterstam en chans att visa upp sig. Men Nannskog? Landslagsdebut vid 32 års ålder i ett utvecklingslag eller vad man nu skall kalla det här laget. Som dessutom knappast lär ha någon chans att komma med i den riktiga truppen när utlandsproffsen finns tillgängliga.

Hade Jon stannat kvar i ÖSK i år och satt 20 pytsar (ingen omöjlighet) så hade han också varit i landslaget.
Örebro Mittåt
2006-12-12 15:14
Guterstam och "halvnorsken" Nannskog (32). Säger väl en hel del om hur renrakad allsvenskan är på svenska anfallare.

En annan gammal goding är Mats Rubarth, som dock fått nöja sig med att vara kvar på hemmaplan som reserv.
Örebro go_osk
2006-12-12 15:06
Kul att Guterstam får chansen, men det här är allt annat än likt hur Lagerbäck brukar resonera. Räkna med att hans marknadsvärde stiger kraftigt om han dessutom gör bra ifrån sig. Det vimlar inte av unga målfarliga svenska spelare, så BP ska nog inte vara allt för säkra att de får behålla sin guldklimp.

För övrigt anser jag att vi ska signa Anttonen innan någon annan gör det!
Örebro Kronblom
2006-12-12 14:37
rirobban//
Melicharek är en bra målis men har kontrakt med Mjällby t.o.m 2008 så det blir nog inget med honom.Falkenbergs Naurin skulle jag vilja se i ÖSK men även han står väl under kontrakt så det blir väl inget där heller,just därför är det bra om det löser sig med Dubbel-Richard!
Örebro Ericson
2006-12-12 14:37
Ämne: Ämne: Jag pra....
Hehe ;-)
Örebro Sersant
2006-12-12 14:27
Ämne: Gutestam i landslage....Beror nog mest på att Guterstam är ung och dem vill ge honom rutin

EDIT: Hattrick
Örebro Sersant
2006-12-12 14:27
Missade länken men här är den
Örebro Sersant
2006-12-12 14:26
Detta var väl oxså lite otippat att Elfsborg får möta sig själva :S.
"Svenska mästarna (Elfsborg) möter svenska cupmästarna (Elfsborg) som en kickoff för säsogen."
Örebro Mr. Milton
2006-12-12 14:26
Guterstam i landslaget. Är det ett skämt eller? varför inte Rodevåg i sådana fall? Nej just det han spelar ju i ÖSK.

För övrigt tycker jag värvningsansvariga i ÖSK skall hyllas. Suveränt jobb. Både förra året och i år. Tror inte vi sett det sista nyförvärvet ännu.

Vidare så visar Svff senaste förslag mot yttrandefrihet vad de anser om sig själva. De tror de är gudar.
Annons: