/fotboll/osk/forum/8536.aspx/fotboll/osk/forum/8536.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Sersant
2006-12-07 21:29
Ämne: Tycker att många öve....
Han var bland dem bästa i våras sen dess har han dragits med skador.
Örebro Sersant
2006-12-07 21:28
Ämne: Kan ge mig fan på at....
tror som dig, om nu inte Walker kan övertyga honom att stanna. Sen sänker han oss på BA i slutminuterna :(.
Örebro Avgå Lagrell!
2006-12-07 21:17
Kan ge mig fan på att Anttonen går till Bajen och gör stor succé för att kort därefter säljas för dyra pengar utomlands...

Edit: Kom på att Bajen inte har någon vidare bra ledning så de nöjer sig nog med ett par miljoner för honom.
Örebro Robben 82
2006-12-07 21:16
Någon som hört någe nytt om Dennis Jonsson från IFK?tror det vore en bra förstärkning...
Örebro Ericson
2006-12-07 20:54
Rallyfinnen// Kolla in Meny på NA:s webb-tv så får du se...
Örebro Rallyfinnen
2006-12-07 20:49
Jag tycker det känns bra att inhandla en gammal TFF-are.. Vi ser ju hur det gått för andra gamla Trelleborgsmålvakter.... Det gnälls om att DubbelRickard inte fått spela i IFK, men snälla nån, det fick inte John heller!! Sen angående Rodevåg, vi köpte en skyttekung (JoPe) från 1:an eller 2:an eller vad det var, det gick ju inte så bra men skyttekung i Superettan smäller ju bra högre.. Jag tror att Nedim och Stefan kommer ha väldigt roligt tillsammans på plan nästa säsong..

Förresten vart har Martin Bengtsson tagit vägen?
Örebro Aspen
2006-12-07 20:44
Anttonen behöver en vinters ordentlig grundträning. Inte vara ute och jaga andra klubbar med spelaragenter.
Nu ringer bajen, djurgården och gnaget hela tiden så han får ingen lugn och ro på gymmet.
Örebro Rasberg
2006-12-07 20:36
Tycker att många övervärderar Antonnen otroligt mycket här på forumet. Visst Antonnen är i sina bästa stunder en otroligt bra spelare men hur ofta har vi fått se detta de senaste tre åren? Många spelare kan med sin högsta-nivå ligga på en bra allsvensk klass men det som är intressant är om man kan behålla den nivån över flera matcher. Det är någonting som Antonnen alltid haft problem med och framförallt de senaste åren.

Tyvärr tycker jag att det ser tunt ut på högersidan även om man kontrakterar antonnen pga hans lägstanivå.

Vill bara att man ska döma spelaren efter hur den spelar idag och ej för hur den har spelat för flera säsonger sedan.

Tack för ordet.
Örebro Hedman
2006-12-07 20:29
Varför har ÖSk inte hittat någon efterträdare till Urban Hammar? Det känns också skumt.

Rodevåg har jag lite dåliga vibbar över, men jag hoppas att de inte stämmer.

Det känns som vi skulle behöva ha en mittfältare som konkurrera med Larsen o Nobbe, lägga hellre pengar där än på en reservmålvkt från Blåvitt som bara gjort en enda säsongen i Superettan som merit!

Örebro Matthew S
2006-12-07 20:11
Hedman//

Låter grymt bra. Tror att Wikström är en perfekt Thompa-ersättare med sitt starka spel i luftrummet. Anttonen måste höja lägstanivån men givetvis skall han vara kvar. Eventuellt för att skolas in på högerbacken. Jansson är jag tveksam till också.
Örebro Robben 82
2006-12-07 20:07
Jag förtår inte riktigt hur Ösk tänker angående Anttonen...vem är bättre än en frisk Anttonen på högerkanten så som truppen ser ut nu? Föresten jävligt kul med Rådevåg ser redan fram mot försesångens träningsmatcher!!
Örebro Hedman
2006-12-07 20:05
Wikström har bestämt sig för ÖSK! Grymt säkra källor på det. Endast detaljer återstår.

Hur tackade Antonnen nej i somras? Kan Ösk har känt sig svikna eller nåt sådant. Det känns som det ligger något sånt bakom.

Sedan m¨åste han faktiskt börja leverera någongång också. Inte bara i enstaka matcher.

Ska verkligen Frippe vara kvar?
Örebro Brus-Nilsson
2006-12-07 19:57
Jag tror klubben resonerar så här:
Anttonen har ständigt återkommande rygg-och ischiasproblem (stavas det så) och därmed har hans attraktionskraft som allsvensk spelare genast reducerats. För att få ett nytt kontrakt måste han nog vara beredd på något lägre lönenivå.
Vad beträffar hans spelskicklighet när han är skadefri är det väl ingen som tvivlar?
Örebro K.Carlos
2006-12-07 19:43
kubanen_90//
Så du anser inte att han var en av ÖSKs bästa spelare förra året dom matcher han spelade? 5 mål imponerar mest av våra yttrar.
Örebro kubanen_90
2006-12-07 19:33
Ööhh? Hur länge hade ni tänkt att Anttonen ska få leva på gamla meriter? Han var nära landslaget i en träningsmatch för typ 4 år sedan... Come on!
Örebro Chivas
2006-12-07 19:28
Jag vill se Anttonens långa inkast nästa säsong. Forza svartvitt!!
Örebro sekt b
2006-12-07 19:08
håller tummarna för att anttonen stannar!
wikström skriver på till helgen och richardsson
ej blir för dyr. Yunus måste få stanna också han.
sedan så är jag grymt j-a nöjd.
Örebro orebrosk_
2006-12-07 19:01
Riktigt bra med lucka 7 i ÖSK-kalendern... bra att man kan spara klippen på hårddisken !! Mera sånt !!
Örebro Sersant
2006-12-07 18:56
Tror inte sista ordet är sagt än Walker verkade ju bli överaskad när NA meddelade honom och han skulle ju ta ett snack med honom.
Örebro K.Carlos
2006-12-07 18:27
Självklart vill ju en spelare med allsvensk toppkvalité vänta och se vilken serietillhörighet laget får innan han skriver kontrakt! Anttonen är ju en av de mest lojala i truppen, annat är bara skitsnack... ÖSK signa nu!
Örebro Majjo
2006-12-07 17:18
Så han "jagades" av ÖSK?
Örebro rirobban
2006-12-07 17:08
Sersant//
Haha, och vilka är de yngre?
Larsen har väl varit alla åldras stora favorit:) Förr har det varit kenyanerna och även Mambo Mumba:=)
Örebro Sersant
2006-12-07 17:02
De som jag tycker gör de hela värre är de att Mirza och Antonen varit dem som varit populärast bland dem lite yngre i publiken. kan ha fel där men men
Örebro Grixx
2006-12-07 16:49
Oavsett vems "fel" det är så tycker jag verkligen att det vore synd om vi tappar Anttonen.

Han har gång på gång visat att han fungerar mycket bra i AS

....synd synd synd.
Örebro Sersant
2006-12-07 16:14
Tycker inte de e konstigt alls att Anttonen ville avakta i somras han vill inte lira ett år till i SE, han håller AS klass (som sas tidigare han har ju varit utagen i Landslaget). Att han håller hög klass tycker jag bara intresset han får vid varje transferfönster säger men varje gång har han stannat.

Har svårt att se var vi ska hitta en bra ytter för dem pengar vi har som håller Anttonens klass.
Örebro Fair Play
2006-12-07 16:13
Sekt.E//
Samma primitiva syn där också. Trist.
I rest my case.
Örebro Sekt. E
2006-12-07 16:05
Fair Play// Jag tycker inte det är så märkligt att klubben till viss del förhåller sig avvaktande till Anttonen. Senast de föreslog en kontraksförlängning så var det ju han som inte var sugen. Dessutom mycket skadad på sista tiden och Jeffs har ju inte gjort bort sig, han funkar säkert i AS också. Sedan en personlig reflektion... Patrik vågar ju knappt gå in i närkamper. Det är synd.
Örebro sekt b
2006-12-07 15:44
Ämne: Mittåt//
Det är ju ....
håller med!
Kan inte enbart vara det sportsliga det här gäller.. Killen är ju/har varit i sina bästa stunder på gränsen till blågult för 17
Örebro SM-Guld 07
2006-12-07 15:41
Skiit i Antonnen skaffa pavel Savadil från Öster typ 100 ggr bättre..
Örebro Fair Play
2006-12-07 15:41
Mittåt//
Det är ju sorgligt att Du tycks ha samma primitiva syn på ledarskap som de styrande i fotbollsutskottet. Klubben är ju knappast i den positionen att vi kan välja och vraka vilka spelare som helst. ÖSK har ju hållit Anttonen på halster så det borde räcka nu. Anttonen har en hög potential och jag vill inte se honom i ett motståndarlag. Tror tyvärr att det kanske är för sent och att det är något som de styrande kommer att ångra. Bra kantspelare är inte så enkelt att hitta till en rimlig kostnad.
Hela ärendet är mycket illa hanterat av ÖSK, det ger inga positiva vibbar. Trist att denna urusla hantering skulle förstöra en positiv trend i klubbens arbete.
Annons: