/fotboll/osk/forum/8484.aspx/fotboll/osk/forum/8484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK-Karl
2007-01-03 12:05
Vad gäller Barsom och ÖSK så avslutades troligen den affären för många år sedan när han gick till Djurgården. Han hade sin bror som förhandlare då och det var ingen rolig historia, milt uttryckt.

Barsom uppfattar sig tydligen fortfarande som landslagsstjärna och passar säkerligen inte in i ÖSK:s trupp, även om lönen låg rätt.
Örebro ÖSK-Karl
2007-01-03 11:58
Mattias69//

Nu är lösningen med RR mycket nära. Det kan vi helt tacka RR för som ju gjort klart för Mild att inga andra klubbar än ÖSK gäller. Det var nog detta du tänkte på att jag skrev för länge sedan.

RR nästa stora publikidol med klubbhjärta på BA ?

Örebro orebrosk_
2007-01-03 11:42
undrar också var är chivas ?
Örebro MAD FOR IT!
2007-01-03 11:36
chivas?
Örebro MAD FOR IT!
2007-01-03 11:26
Ämne: Ämne: Ödmjukh....
jag bygger mer än gärna mitt lag kring "divan" zlatan...
Örebro Avgå Lagrell!
2007-01-03 10:10
BabyKladde//

Tackar..

Verkar som om Nordin har tagit för sig, konditionen är inget problem när det är 3-4 månader kvar av tuff försäsongsträning!
Örebro BabyKladde
2007-01-03 09:57
Avgå Lagrell;

ÖSK börjar träna Onsdag 10 Januari
(läs på ÖSK's hemsida)

men det står att tid och plats är inte bestämt.
Örebro DaSa
2007-01-03 09:54
Nordin Gerziz närmar sig ÖSK enligt NA imorse, ännu en sak som talar emot att Barsom skulle vara aktuell för oss.
Örebro Arx
2007-01-03 09:00
Ämne: Ämne: Ödmjukh....
Alla de som undrar varför vi är många som INTE vill se Barsom i ÖSK kanske får svar på sina frågor här. Ytterligare ett fint citat som inte direkt andas ödmjukhet:

-Men jag är inte orolig, jag vet att det finns ett stort intresse för mig, säger Barsom till fotbolldirekt.com.
Örebro Mattias69
2007-01-03 07:53
ÖSK-karl// En helt annan sak. Du skrev ju i några inlägg tidigare att Mild är på semester och därför har förhandlingarna angående Richard Richardsson dragit ut på tiden.

Nu skrev ju NA exakt samma sak, så du verkar ju vara en man med ganska så god insikt i ÖSK. Vet du när Mild är tillbaks på jobbet så att dom kan komma till skott och få Mild att inse att han inte kan få hur mycket som helst?
Örebro Mattias69
2007-01-03 07:50
Ämne: Ödmjukhet nedan ? Ur....
Om man är klubblös, hur kan man då haspla ur sej att man vill komma till en klubb "som är beredd att bygga laget kring mig? Luktar diva-fasoner á la Zlatan lång väg.
Örebro MAD FOR IT!
2007-01-03 00:52
faan va fresh det kommer bli med västra!
Örebro Avgå Lagrell!
2007-01-03 00:51
Börjar träningarna på måndag? Plastmattan?
Örebro Sersant
2007-01-03 00:22
Ämne: Skulle vara kul om B....
Han kunde väl tänka sig ÖSK för inte så länge sen, el har jag fel?
Örebro ÖSK-Karl
2007-01-02 23:35
Skulle vara kul om Barsom hamnade i Gefle. Det var väl han som aldrig skulle gå till en klubb med konstgräs ?
Örebro Mittåt
2007-01-02 22:50
Det troligaste för Barsoms del är som DaSa föreslår en norsk div 1 klubb eller möjligen en grekisk halvdålig klubb.
Örebro Mittåt
2007-01-02 22:48
Avgå Lagrell// Jag tror inte att Barsom är den typ av spelare som Conny Karlsson vill ha i truppen. TFFs spel har ju varit väldigt diciplinerat och alla följer den uppgjorda planen. Jag tror inte att Barsom passar in i en sådan omgivning.
Örebro DaSa
2007-01-02 22:47
Känns som det kommmer att sluta med att Barsom kommer att gå till en norsk div 1 klubb. Men tycker det ser oroväckande tomt ut bakom Larsen, vi vet ju hur det gick säsongen 2005 när Larsen var borta en halv säsong. Borde vi inte ha värvat en hyfsad back-up, eller räknare vi med att bröderna Walker kan täcka upp där? Eller skall vi ställa upp med ett ultra defensivt innnermittfält med Seb och Nobbe?
Örebro Avgå Lagrell!
2007-01-02 22:39
Mittåt//

Trelleborg kanske? De har väl tappat åtminstone två mittfältare...
Örebro Mittåt
2007-01-02 21:44
Tre allsvenska klubbar intresserade av Barsom? Låter väl högst otroligt. Gefle kanske och GAIS. Men vilken klubb skulle den tredje vara? BP?
Hammarby nilson
2007-01-02 21:28
http://allsvenskanblogg.blogspot.com/
Örebro Fair Play
2007-01-02 21:15
Ödmjukhet nedan ? Ur dagens Aftonbladet.

Bygg laget kring mig"
Arbetslöse Barsom jagar ny klubb

Han fick sparken från Djurgården.
Men Abgar Barsom är inte orolig för framtiden.
– Jag vill till en klubb som är beredd att bygga laget kring mig, säger han.
Den förre djurgårdsstjärnan Abgar Barsom inleder det nya året som arbetslös. Efter sex säsonger vill inte ex-mästarna längre ha kvar en av sina stora profiler.
– Men jag är inte orolig, jag vet att det finns ett stort intresse för mig, säger Barsom till fotbolldirekt.com.
Enligt Barsom har bland annat tre allsvenska klubbar visat intresse.
– Jag vill lyfta det lag jag kommer till. Jag har fortfarande stora ambitioner med min fotboll och är bara 29 år, säger han.
Inom två veckor räknar Barsom med att den nya klubbadressen ska vara klar.
Örebro BabyKladde
2007-01-02 21:04
Tomten;

ska rätta dig lite...
..det var jag som sa att jag trodde dom skulle vara klara vecka 5.

men sen skrev du vecka 7..

:.då tänkte jag efter och insåg att du hade rätt ;)

men vet att dom som bygger nu på västra stå ska börja med nån ny fotbollsarena i Västerås v.7 eller 8..
Örebro jappel
2007-01-02 19:45
DaSa//
ja det är mycket konstigt!! borde inte vara värt mer än eständska ligans 1p per mål. eller så borde hela beräkningen skjutas en aning..
Örebro Tomten (ÄNTLIGEN!)
2007-01-02 19:44
BabyKladde // Jo jag vet att jag skrev vecka 5 förrut, men det är troligtvis när dom räknar med att vara klara här i Örebro så dom ska hinna till Västerås osv...

Hur som helst blir det någon gång i början/mitten av februari, dvs all betong är på plats till första träningsmatchen? Så tolkar jag det i alla fall...
Örebro DaSa
2007-01-02 19:30
Ämne: Ämne: Varför ....
Haha, har du rätt i...

Det jag skulle skriva var att det är konstig att ett mål i norska ligan värderas lika högt som ett mål i den holländska ligan i guldsko tävlingen.
Örebro BabyKladde
2007-01-02 19:30
ok. var ju tråkigt det där med biljettbutiken..

men det var nog en engångshändelse ;)

Men dessutom kommer ju ÖSK ha egen biljettbutik bakom västra läktaren. typ 8 luckor där man köper biljetterna i förväg för att slippa köer vid entréerna typ..
Örebro ÖSK-Karl
2007-01-02 19:06
Det var biljettbutiken som tabbade sig inför Assyriskamatchen. Det blev något fel i systemet. Annars hade sittplats varit fullt.

ÖSK fick ersättning för detta, men det hjälper ju inte på TV-bilderna ;)
Örebro jappel
2007-01-02 19:04
DaSa
Censur kanske ;-)
Örebro jappel
2007-01-02 19:03
Ämne: Varför försvinner vi....
det enda som är mer irriterande än att meddelanden försvinner är att meddelandet om att dom försvinner inte försvann. :-)
Annons: