/fotboll/osk/forum/8459.aspx/fotboll/osk/forum/8459.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mittåt
2007-01-10 22:06
Jesper Florén verkar att spela i ett juniorlag som heter B1 (se bilden). Detta lag verkar ligga fyra våningar ner i Ajax ungdomsakademi efter Jong Ajax, Ajax A1 och A-jun. Ajax är en massiv klubb och det skall nog mycket till för att man skall kunna slå sig fram där. De lär dock ha en mycket väl fungerande ungdomsverksamhet, så det är nog inte bortkastade år för Jespers del att träna och spela där. Oberoende av var han hamnar sedan.
Örebro Erki
2007-01-10 21:55
5 läsvärda artiklar idag! Asbra jobbat redaktionen! :-)
Örebro MAD FOR IT!
2007-01-10 21:47
Richard Richardsson, fansens nya gullegris :)
Örebro Joerny - o inget annat
2007-01-10 21:44
Appropå ungdomsproffs; någon som hört hur det går för Jesper Florén i Ajax? Får han mycket speltid o så. Det var väl deras b-junior-lag han skulle spela i va?
Örebro Erki
2007-01-10 21:26
Ämne: Aspen// Om du fått n....
Och när ni har fått ner filmen som .flv-fil kan ni använda ett program som heter SUPER © (gratis) för att konvertera filen till något annat filformat. tex .avi, .mpg m m
Väldigt enkelt att använda :-)
Örebro Aspen
2007-01-10 21:11
Ämne: Aspen// Om du fått n....
Mittåt//Många tack - kvällenm blir en lång njutning
Örebro Mittåt
2007-01-10 21:01
kubanen_90// Det vore säkert det allra bästa för Oskars del i så fall. Att som juniormålvakt åka till England kommer garanterat inte att leda till något spel. Det finns så mycket pengar i engelsk fotboll och målvakter är relativt billiga, så när behov uppstår så köper man helt enkelt in någon utifrån. Chansen att en talang framtagen inom de egna leden skall kunna ta en plats i ett A-lag är så gott som obefintlig.

Det bästa för Oskars del är säkert att försöka ta över A-lagsplatsen från Jonas Persson i år. Behöver han mer kvalificerad träning så är jag säker på att ÖSK inte skulle ha något emot om han kom över och tränade med dem ibland också.
Örebro kubanen_90
2007-01-10 20:56
Vill första av allt säga att det här är ett osäkert rykte. Enligt min kompis som går i samma klass som Oskar jansson så fanns han på skolan i går och han sa att han ångarde flytten till Tottenham. Eftersom han är hemma så kanske Tottenham har låtit honom lämna klubben. Dra era egna slutsatser.
Örebro Mittåt
2007-01-10 20:50
Aspen// Om du fått ned den som en .flv-fil (vilket jag fick) kan du använda en mediaspelare som heter VLC (VideoLan Client). Det är en mycket kraftfull mediaspelare, som klarar det mesta. Dessutom är den gratis.
Örebro joth
2007-01-10 20:49
Kan nämna att jag har börjat lagt upp ÖSKs träningstider på officiella. Träningar märkta med BA tränas på Behrn Arena, övriga på annan plats. Bara så ni vet....
Örebro joth
2007-01-10 20:47
Johannes//Tack för rapporten eftersom jag bara såg de första 15 minuterna!
Kanske ÖSK får sin gen Zidane... :-)
Örebro Aspen
2007-01-10 20:41
Ämne: Bra länk om man vill....
ÖSK-Marte//Efter jag laddat ner filmen - vilket program använder jag för att visa den. Har försökt med Media Player och Real
Örebro Johannes A.
2007-01-10 20:27
Fy fasiken, vad skönt att grabbarna har dragit igång igen. Dessutom slapp man lovikavantar och toppluva. :-)
2007-01-10 20:27
Magnus Samuelsson har härlig inställning!
"Var hamnar ÖSK i tabellen efter sista omgången när årets Allsvenska är avslutad?
- Jag tycker att det ser intressant ut så jag tänker sticka ut hakan och säga den övre halvan!"
Örebro Mattias69
2007-01-10 19:54
Ämne: Det var bättre förr.....
hehe....när Larsen är i form då är han ruggit bra!
Svensk Fotboll B-A
2007-01-10 19:53
NA web-tv funkar inte för mig heller :(
Örebro jappel
2007-01-10 19:48
Ämne: Enkel matematik:
1....
Tjena Mackan...Kul att se dig på forumet igen!!! Det var minsann ett tag sedan.
Och inte kan du skylla på att du varit och kollat på träningar heller :-) Har du ett liv utanför fotbollens underbara värld också?!!?!! ;-)
Örebro _Adde_
2007-01-10 19:34
Ursäkta en gammal räv som inte är så haj på datorer... men om jag inte kan se NA web-tv, vad är det för fel då?
Örebro go_osk
2007-01-10 19:24
Skönt att träningen är igång igen. Nu är det "bara" ungefär 4 månader kvar innan allvaret börjar på riktigt. Det är bara att hoppas på att laget blir ordentligt samspelta. Jag tror nämligen att en bra lagmoral har en betydligt positivare inverkan på det sportsliga än vad många tror.
Örebro jappel
2007-01-10 19:21
Ämne: Tycker Richardsons t....
Ja håller han det ordagrant så är guldet i hamn :-)
Örebro BabyKladde
2007-01-10 19:11
Ämne: Enkel matematik:
1....
skulle kunna funka =)
Örebro ÖSK-Karl
2007-01-10 19:10
Tycker Richardsons taktik är helt rätt, inte släppa in några bollar.

Det borde betyda att vi tar guld redan i år ;)
Örebro BabyKladde
2007-01-10 18:50
Ämne: Johan Pettersson har....
Ser gärna Rodevåg med nummer 11 på ryggen.
av nån konstig känsla så skulle numret passa honom bättre =P

såg ut som RiRi trivdes på träningen i alla fall. (enligt NA's webbklipp)

Härligt att det snart blir lite tak på västra stå också =)
Örebro jappel
2007-01-10 18:42
Ämne: NA´s egen webb-Tv fr....
Den gillade jag! Ser riktigt nice ut på BA så här mitt i januari! Mer konstgräs åt folket!
Örebro jappel
2007-01-10 18:40
Härligt för övrigt om det löser sig på ett bra sätt med PA. Signar han är det inte många platser kvar att slåss om för de eventuella intressenter av en allsvensk ÖSK plats!
Örebro Grixx
2007-01-10 18:38
NA´s egen webb-Tv från träningen.
Örebro joth
2007-01-10 18:36
Tar väl reprisen på varför vi bara blev 7:a 2004.
2007-01-10 18:36
Johan Pettersson har nummer 7 o jag är inte så säker på att han släpper det numret. men mirzas 10 samt Herishs 11 är lediga. Tror att Nedim behåller 29. Rodevåg kommer väl alltså få välja mellan nummer 10 och 11.
Örebro jappel
2007-01-10 18:34
Ämne: Det var bättre förr.....
Ja den går inte av för hackor heller...du har ju lyckats få med något så ovanligt som mål av Kuhi och Haginge :-) och så ett par hundra eller så av Larsen.. HÄRLIGT...kan det inte vara avspark för årets allsvenska snart?
Örebro jappel
2007-01-10 18:28
Ämne: Måste vara ett par å....
Intressanta tankar om tröjnummer och tillhörande spelare.
Enda abret är om Jeffs, Näfver och Halilovic trivs med sina gamla nummer. Eller inte vågra byta av skrockfullhet. (fotbollsspelare har ju en tendens att vara mer än lovligt skrockfulla.)
Längtar faktiskt även jag till dessa att nya tröjnumren offentliggörs. Känns dock viktigare med spelprogrammet just nu. (måste dom dra ut så på tiden med det? Hur svårt kan det vara???
Annons: