/fotboll/osk/forum/8426.aspx/fotboll/osk/forum/8426.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro The Ghoooooost
2007-01-20 14:30
Rodevåg och Wikström i ÖSK !

Det visste jag först av alla, som jag skrev här innan så kunde ni vara helt säkra på detta och fokusera er på annat.

Polaren i Gävle känner Wikström och Rodevågs morsa är släkt med min arbetskamrat.

Att det sedan alltid finns en massa nördar som säger att ingen vet något är så förbannat trist.

Forument är ju till för att framföra saker. Typiskt att saker alltid skall betvivlas.

För övrigt så är jag glad att Jelecak är borta men jag deppar över att den sege Anttonnen ännu
en säsong skall hålla någon bättre åt sidan.

Hans sista chans är att visa att han kan spela högerback.

AIK Saywee
2007-01-20 11:36
Förresten, i juni möter vi bara stockholmslag.
AIK Saywee
2007-01-20 11:26
I väntan på det förb****de snövädret roade jag mig lite i dessa "oxveckotider" med att studera vilka veckodagar ÖSK spelar Allsvenska matcher (preliminärt förstås)

Måndagar 14 matcher
Tisdagar 2 matcher
Lördag 1 match (under diskussion IFE-ÖSK?)
Söndagar 9 Matcher

... och hemma på den fantastiska Behrn Arena blir det ...

Måndagar (6) matcher (ev 7 ÖSK-Bajen?)
Tisdag 1 match
Söndagar (5) matcher (ev 6 ÖSK-Bajen?)

Agendan för säsongen måste detaljplaneras och dessutom ges utrymme för förändringar.

Hey domar´n blås i gång matcherna snart!

Forza Svartvitt!
Örebro Mittåt
2007-01-20 09:25
Mackan// Det stod i papperstidningen i en liten notis igår. Sidan 6, vänsterspalten som toppas med en bild av Bernhard N.
Örebro Ericson
2007-01-20 08:57
Mittåt, kerberos//

Tyvärr har jag redan försökt med era förslag utan resultat, det skumma är att jag har tre knappar till som inte styr ljudet och de funkar utmärkt.

Dessutom har mute-knappen en lampa som lyser när man "mutear" via Windows volymkontroll, så jag tror inte att elektroniken är paj. Känns som att det är en konflikt...
Örebro Chivas
2007-01-20 08:39
ÖSK!!
Örebro Kerberos
2007-01-20 08:33
Ericson //

För att de "externa knapparna" på din dator ska ska fungera krävs det att man har fungerande drivrutiner installerade.

Sök på länken jag bifogar efter din datormodell och ladda ner rätt drivrutin och installera, då bör det fungera, oftast brukar de drivrutiner du är ute efter heta "Quick launch buttons". Om inte detta fungerar har nog elektroniken bakom knapparna slutat fungera och då bör du lämna in den på service.
Örebro ÖSK-Karl
2007-01-20 00:11
Jag var inne och läste vad Fahlander skrev om ÖHC och den fortsatta satsningen. Han går själv in och betalar vad det kostar att ta klubben till AS. Synd att han inte gillar fotbollen mer ;)
Örebro Avgå Lagrell!
2007-01-19 23:50
Inte lång tid kvar till den 9:e februari! Börjar bli ganska laddad för fotboll igen...
Örebro Mittåt
2007-01-19 23:39
Ericsson// Om problemet är programvarurelaterat så skulle kanske en systemåterställning kunna hjälpa. Dvs. man backar tillbaka i tiden till en tidpunkt då man vet att grejorna fungerade. En nackdel med detta är dock att program, som man installerat mellan systemåterställningstidpunkten och nutid, "försvinner" - man måste ominstallera dem.
Örebro jappel
2007-01-19 23:22
Vill för övrigt att AS ska börja redan imorgon.
Känns alltid aningens närmer/bättre när spelprogramet spikas och kalendern fylls.
Örebro jappel
2007-01-19 23:21
Ericson //
Köp en ny.....och ge den gamla till mig så ska jag nog få fart på den igen :-)
Örebro Ericson
2007-01-19 23:03
Är det någon som är en jävel på datorer? (och nu menar jag på riktigt)

Min HP laptop har "externa" knappar för ljudet (upp, ner och mute) som helt plötsligt har slutat funka! När jag trycker på någon knapp så låser sig datorn och det går inte att klicka på ngt, men jag kan få upp aktivitetshanteraren. Mitt externa tangentbord har liknande knappar och det blir samma sak med dem.

Är det någon som har ngt tips så är jag tacksam, har letat ihjäl mig efter tips och trix men hittar inget som funkar.
Örebro Chivas
2007-01-19 19:21
ÖSK!!
Örebro Avgå Lagrell!
2007-01-19 19:04
En läsvärd artikel om Jeffs övergång som det var lite strul kring.

Örebro Joerny - o inget annat
2007-01-19 18:48
Ämne: Träningsmatcherna sp....
Torvalla ip i handen närmare bestämt, men det kan iofs ändras.
Örebro Adios
2007-01-19 18:39
Träningsmatcherna spikade definitivt. Vi börjar i Haninge!
Örebro Mittåt
2007-01-19 18:18
initforlife// När samme agent förhandlade med ÖSK om Jeffs och Nedim verkar det ha gått väldigt sakligt till. (Även om det var vissa oklarheter beträffande vem som representerade Jeffs på Island). Därför tycker jag att det var märkligt att det skar sig så kapitalt i Norrköping och Michael Andersson beskyller agenten för att vara amatörmässig.

Jag tycker närmast att det verkar vara som om alla i Norrköping inte var lika övertygade som Jingblad om att det var Mirza de skulle värva och att man därför var "något avvisande" vid förhandlingarna.
Örebro initforlife
2007-01-19 17:55
Mittåt//Läser man lite mellan raderna tycker iaf. jag att agenten verkar något oseriös och amatörmässig.Men vad vet jag...Du verkar ju veta allt...
Örebro Mittåt
2007-01-19 17:52
initforlife// Nej, men hela historien desto underligare. Det var ju inte, som man från Norrköpings håll verkar vilja göra gällande, en amatör till agent som representerade Mirza.
Örebro Gogo Vahlin
2007-01-19 17:50
Han har väl köpt ner sig lite. Hade han inte några kontraktsförslag från ett par utländskaklubbar och det lär ju vara lite bättre än BOIS. Men man vet ju aldrig!
Örebro initforlife
2007-01-19 17:42
Mittåt//Det gör väl inte Mirza gladare?
Örebro Mittåt
2007-01-19 17:39
Mirzas agent var samma person som tog Nedim och Jeffs till ÖSK.
Örebro GT
2007-01-19 17:27
Plocka fram kalendern:
Hammarby borta men i övrigt nästan bara hemmamatcher.
Så ser det spikade programmet ut för ÖSK:s träningsmatcher inför den allsvenska fotbollspremiären.

Här är alla tider:
Fredag 9 februari: Hammarby–ÖSK, Haninge 17.00.
Lördag 17 februari: ÖSK–Gefle, Behrn arena 13.00.
Lördag 24 februari: ÖSK–Enköping, Behrn arena 13.00.
Onsdag 28 februari: ÖSK–GIF Sundsvall, Behrn arena 17.00.
Lördag 3 mars: ÖSK–Norrköping, Behrn arena 13.00.
Lördag 10 mars: Gais–ÖSK, spelplats oklar 13.00.
Tisdag 13–20 mars: Träningsläger Cypern
Onsdag 21 mars: ÖSK–Degerfors, Behrn arena 15.00.
Lördag 24 mars: ÖSK–Åtvidaberg, Behrn arena 13.00.
Lördag 31 mars: ÖSK–Sirius, Behrn arena 13.00.
Örebro initforlife
2007-01-19 17:23
Är det inte dags för stackars Mirza att byta agent...?Snacka om nerköp...hur många klubbar har han tackat nej till?(Enligt agenten iofs,så det får man väl ta med en stor näve salt)Önskar honom lycka till iaf.
Örebro Grixx
2007-01-19 15:46
Mittåt// Ok, då läste jag för snabbt i morse.
Örebro Grixx
2007-01-19 15:45
Mirza har haft en blandad kompott av lyckanden och MISS-lyckanden och har likaså en salig blandning av påhejare och avståndstagare.

Inte kommer han att få det lätt i BoIS med dessa hetlevrade "fans". Det kanske redan finns en namnsamling mot honom redan efter andra matchen.
Örebro Mittåt
2007-01-19 15:44
Grixx// Mirza har inte sagt vilken klubb det gäller. Bara att han är överens med en klubb om ett nytt kontrakt. Att det gäller Landskrona är bara gissningar.
Örebro Grixx
2007-01-19 15:41
Slarvade mig genom Mirzatexten i morse....så jag har möjligen läst fel,rätta mig i så fall.

Mirza säger att han lovat att inte yppa något förrän på måndag om BoIS-affären....och det säger han till NA igår/idag.

Är det möjligt att han gör ett sådant idiotuttalande eller har jag lönnsirap i skallen och har läst fel????
Örebro Gogo Vahlin
2007-01-19 14:53
tomten/ Det låter rätt vettigt. Tjocksteffe börjar nästan bli lite...tjock.
Vet iochförsig inte riktigt hur Pekings lag ser ut men ändå. Är väl säkert mer än det som spelar in också. Vi får säkert veta mer inom en snart framtid
Annons: