/fotboll/osk/forum/8378.aspx/fotboll/osk/forum/8378.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro BabyKladde
2007-02-21 12:53
farsen blev till guld;

Tror inte att matchen blir inställd på grund av kylan.. .
. ..Matchen kommer spelas som vanligt eftersom inget sagts, dessutom är ju redan LIVE-rapporten upplagd på ÖSK's officiella hemsida.

ara;

Det är inte gratis att bli medlem,du måste bli medlem i ÖSK fotboll för att få loggin på ÖSK's officiella hemsida.
Forward ara
2007-02-21 12:37
Babyface/

Tack så mycket,
är det gratis o bli medlem?
Örebro Mittåt
2007-02-21 12:26
Temperaturen i Örebro.

Det finns en utmärkt liten websida där man kan följa temperaturutvecklingen i Örebro (och många andra platser) under det senaste dygnet, veckan månaden och året. Se länken.
Örebro joth
2007-02-21 12:22
Inloggningen på officiella kommer igång i månadsskiftet...
Örebro Babyface
2007-02-21 12:21
ara//

Det är möjligt att det klippet finns under medlemssidorna på officiella sidan fast jag tror inte inloggningen fungerar än.
Örebro ÖSKare i exil
2007-02-21 12:16
Underbart med den planerade match chatten.
Örebro Farsen blir till Guld
2007-02-21 12:06
Någon som vet om det kan bli inställt idag? Är ju närmare 15 minus...
Örebro Ericson
2007-02-21 12:03
joth// Visste inte att det fanns gipsskivor i annan färg än "ibm"-grå.

Förövrigt verkar det jobbigt att måla på något som är rött....kan bli många strykningar...
Forward ara
2007-02-21 11:53
Finns klippet från
ÖSK B vs Assyriska FF från förra året kvar?
Örebro joth
2007-02-21 11:44
lite nya bilder på västra, se länktips.

Det är inte grundfärg som är målad, utan gipsskivornas färg som syns på baksidan. Misstänker att bristen på byggmateriel leder till att det blir lite olika färger... å andra sidan kommer dessa inte att synas sen.

# brorzan//Kul att du kan göra lite nytta som exilare. ;-)
Blir det blåmössan på? Har du den kvar? Kan vi aktionera ut den?
Örebro # brorzan
2007-02-21 11:41
Intressant länk för alla kontors-jägare som inte kommer loss från jobbet idag.
Greve
2007-02-21 11:39
Blir intressant att se Larsen idag, hoppas det blir lite folk även fast det är tidig matchstartoch rätt kallt ute :)
Örebro rirobban
2007-02-21 11:08
Ämne: rirobban // Vad är d....
Någon ljurödrosa färg uppfattade jag. Men det var i all hast eftersom inte bussen direkt ligger och kryper sig fram:) Men färgen sticker ut men det är som sagt bara en grundmålning. Lär komma andra färger sen:=)
Örebro ÖSKare i exil
2007-02-21 10:44
Ah, ser den i explorer men inte i firefox av nån anledning...skumt.
Örebro Yggdrasil
2007-02-21 10:44
Dax att anmäla sig till bortamatchen mot Gävle. Skicka in er anmälan till resor@kubanerna.se och ge ÖSK bästa möjliga stöd i den Allsvenska premiären.
Länktips: www.kubanerna.se
Örebro Erki
2007-02-21 10:43
Mackan//

Anklagar du mig för doping? :-O
Det var det värsta! EPO räknas väl inte som doping? ;-P

För övrigt har temperaturen stigit från -14 till -12 på någon timme här ute så det kanske finns hopp för mänskligheten.
Örebro Mittåt
2007-02-21 10:42
-10 grader skall väl inte vara några problem. Om man bortser från åskådarna.
Örebro Mackan
2007-02-21 10:39
Erki//Noterade det också, det ser dessvärre helt okej ut inne i adminstrationen men felsök pågår.

Saywee//
Tydligen försvinner rätt mycket granulat när de skottar planen men de är inte så benägna att fylla på med nytt. Därför tror jag att planen är hårdare än vad den skulle behöva vara.
AIK Saywee
2007-02-21 10:37
Erki, då är vi två som är emot vintern ...
... vi tänkte på samma sak nästan samtidigt.
Örebro Erki
Nedräkningen inför matchen på startsidan funkar inte :-)
Örebro Mackan
ÖSK:are i Exil//

Det går faktiskt, klicka på "Visa resultat" längst ned i omröstningen så får du se aktuell ställning utan att rösta. :)

Edit: Erki är dopat snabb.
AIK Saywee
2007-02-21 10:35
Funderade på en grej,
... funkar konstgräset nu när det är så kallt, dvs tvåsiffriga minusgrader Celsius?

Eller blir underlaget hårt, funkar värmen trots att paden isolerar bort en del av värmen?

Vet att vi diskuterat detta tidigare, men är det bara vid snabba väderomslag till det "sämre" som det blir problem och då skriver jag inget om nederbörd i någon form, utan undrar bara om hur detta med ett antal minusgrader påverkar?

Vid snö förstår jag att det kan blir problem.

Idag är talgoxen tyst i Halland, det är vitt överallt.
Örebro Erki
2007-02-21 10:34
Är det någon risk att matchen blir inställd idag?
Jag hatar vintern!!!

ÖSKare i exil//

Det är väl bara att klicka på "visa resultat" ?
Funkar för mig i alla fall.
Örebro ÖSKare i exil
2007-02-21 10:32
Ang. omröstningarna. Det vore bra om man kunde se resultaten utan att rösta vilket inte verkar gå nu. Jag såg ju inte gefle matchen och att rösta då tycker jag är fel men jag vill ju gärna se vad andra röstat. Är det något redaktionen kan kika på?
Örebro Mittåt
2007-02-21 08:51
Västra Svealandstrean kommer att bli en riktigt intressant serie i år, tror jag. Kumla, Karlslund och Köping har alla förstärkt sina spelartrupper och ser riktigt starka ut. Örebro Syrianska har värvat ihop mer än en hel ny startelva med en hel del duktiga spelare och i ÖSK Ungdom har alla talangerna blivit ett år äldre. Anrättningen kryddas med nedvarvande veteraner som Peter Markstedt och Mikael Mårtensson i Franke resp. Strömtorp. Kul!

Missa inte ÖSK Ungdoms matcher. De har ofta ett minst lika högt underhållningsvärde som A-lagets.
Örebro ÖSKare i exil
2007-02-21 08:23
Kul med Försäsong i Västra Svealand bitarna på offeciella tycker jag. Se vad som finns och händer runtomkring. Bra tryck från redaktionerna, en enorm försäsong men jag undrar om det finns några träningsresor inplanerade? 1vecka på cypern eller turkiet kanske?
Örebro ÖrebroSK
2007-02-21 07:30
rirobban // Vad är det för färg?
Örebro rirobban
2007-02-21 00:56
Kan säga att när jag åkte förbi Behrn arena med bussen igår (tisdag) så såg jag att grundfärgen hade börjat komma på den västra läktaren. Flera andra saker såg också ut att vara klara:) Invigningen av läktaren närmar sig ju...
Örebro Sersant
2007-02-20 23:21
Ämne: Ska ÖSK få ett nytt ....
Skulle tro att det handlar om en ny server som pallar mer en ett anrop innan de kraschar :P
Örebro Perkan - Hejdå Walker!
2007-02-20 23:19
Ska ÖSK få ett nytt utseende på hemsidan? Är det rätt uppfattat?
Annons: