/fotboll/osk/forum/8348.aspx/fotboll/osk/forum/8348.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2007-02-27 04:47
Chipset//
Nu har jag suttit här i natten och väntat i drygt 3 timmar efter ditt senaste inlägg, måste jag vänta 1 timme till?
Örebro Chipset
2007-02-27 01:42
Om 3-4 timmar är jag den största forumdödaren i svartvitts historia. Kul!
Örebro Chipset
2007-02-26 21:26
Jappel// Det kanske är en såndär räknare som går på antalet uppdateringar. Isåfall kan jag representera ett femtiotal besök när jag checkar lite gamla stjärnor.

Håller inte med om att Nordin är en utav dom sämre i truppen. Däremot ska han inte behöva kosta hur mycket som helst. Rynninge gör en fuling här, det är tydligt.
Örebro jappel
2007-02-26 20:47
Joth//
Fungerar verkligen räknaren på din sida????
Har det varit 1229 besökare hos sportklubben.net bara idag?? Imponerande!!!
Fast sidan är värd varje besök..mycket mycket mycket information finns det :-)
Örebro jappel
2007-02-26 20:38
Egentligen inte någonting..men.
Det jag har mot nordin är strulet kring hans övergång, samt de motivationsproblem som han tydligen brukar ha titt som tätt.
Ska han börja i ÖSK måste han göra det för att han vet att han kommer kunna tillföra lagt någonting.
Örebro ÖSKare i exil
2007-02-26 20:31
SvFF skriver om oss
Örebro psoari
2007-02-26 20:30
Jappel: Varför skulle Nordin vara sämre än alla i truppen - en skillnad som du kanske glömmer är vad alla kostar, en nästan gratis någon är inte automatiskt bättre än en annan som kommer från en krånglande förening.
Så, vad har du mot Nordin, eller tröttnade du på ryktena om Rodevåg och RR också...
Örebro Babyface
2007-02-26 20:27
gile//

Nordin har bevisat att han är en duktig spelare, men han är inte en av de bästa i truppen...

Problemet för övrigt verkar vara Rynninge. De utnyttjade NA för att få ut Nordin på provspel med argument som att ÖSK borde ge traktens talanger chansen. De fick ÖSK att framgå som den fula fisken när det i själva verket är Rynninge som ställer alldeles för höga krav på ÖSK för en kille med 9-10 månader kvar på kontraktet som ursprungligen är en ÖSK-produkt.

Rynninge fick Nordin billigt (gratis?) och vill nu ha mycket pengar för han plus en del andra förmåner.
Örebro jappel
2007-02-26 20:26
Det är bara för honom och rik att inse att han bara är en halvdan div2spelare...men med talang och möjlighet att bli något stort. Men då måste dom satsa och tro lite på detta själva också!!

Var bara tvungen att skriva av mig lite!!
Så...nu känns det lite bättre :-)
Örebro jappel
2007-02-26 20:25
Ämne: Förstår inte vad som....
Hur menar du nu????
Nordin är troligtvis inte ens lika bra som dom sämsta i ÖSK i dagsläget...därav tvekan.
En psykiskt labil div2 talang....det kommer man inte långt på, varken han själv eller RIK som tydligen tror att dom sitter på något utöver det vanliga..

Enda lösningen för alla parter är att Nordin erbjuds ett prestationsbaserat kontrakt. (så gott som ingen ersättning om han inte lyckas slå sig in i laget, mycket bra betalt dock om det går bra. (minst tre år ska detta kontrakt vara)
RIK får endast en vidareförsäljningsklausul. Ingen övergångssumma nu, inget utbytesavtal, inget inget inget..
Börjar bli så evigt trött på tjafset kring nordin.
Örebro jappel
2007-02-26 20:19
Ämne: Vad tror ni om ÖSK s....
tycker att go_osk beskriver ösk:s chanser och möjligheter myckte bra i sin krönika.

Härligt GO_OSK, eller ska vi säga GO ÖSK!!
Örebro gile
2007-02-26 20:15
Förstår inte vad som händer med Nordin nu när han har bevisat att han duger, vad är det ösk vill hitta på nu??? Jag blir jävligt arg på att alla är tysta och vill driva bort tiden. Nordin har visat att han är bättre än hela ösk laget vad är problemet??? Kan någon säga till mig vad f.. är det som händer. Det är väl inte så att Walker måste göra plats till sina 2 söner och skiter i laget??
Örebro DaSa
2007-02-26 19:41
Vad tror ni om ÖSK start i årets allsvenska?! Nykomlingar brukar ju alltid starta säsongen bra men ÖSK har ju en tradition att alltid börja de allsvenska säsongerna genomruttet. Undrar om det kommer att jämna ut varandra och vi får en hyfsad start för att sedan gå starkt under sommaren och sen rasa ner i tabellen så fort det börjar talas om att vi har läge att ta guld:)
Örebro Chipset
2007-02-26 18:51
Så länge ÖSK har medlemslistor i dörrarna lider jag inte nämnvärt över uteblivet medlemskort.

Nu vill jag se Rodevåg mot Giffarna! Fågel, fisk eller flopp?
Örebro Sersant
2007-02-26 18:06
Måste säga att ÖSK verkligen lyckats med kortutskickaet iår . . . NOT.

Vissa har inte fått nåt och några dubbelt :S.
Örebro Marquis de Sade
2007-02-26 17:58
Ämne: En liten fråga, ni s....Jag har också fått två...samma medlems nummer på båda.
Tycker att det är synd...iofs inte mycket pengar som slösats bort kanske, men ändå.
Örebro Sersant
2007-02-26 17:54
En liten fråga, ni som fått 2 kort är de sama medlems nummer på båda?
Örebro Hlynur
2007-02-26 17:23
K.Carlos// Samma sak hände mig med, men det i positiv bemärkelse då jag beställt ett silvermedlemskap men fick ett vanligt medlemskap hemskickat, men idag kom silvermedlemskapet i brevlådan utan att jag egentligen gjort någonting.
Örebro ÖSKare i exil
2007-02-26 16:49
Intressant läsning
Örebro go_osk
2007-02-26 16:48
Ämne: go_osk//
Mycket bra....
Tack!

Alltid kul när man kan bidra lite till redaktionen.
Örebro K.Carlos
2007-02-26 16:44
joth//
Nej dom skickade det självmant. Då blir det pin på både höger och vänster bröst!
AIK Saywee
2007-02-26 16:43
go_osk//
Mycket bra krönika!
Örebro joth
2007-02-26 16:37
K.Carlos//En fråga... är det så att du har anmält till ÖSK at tdu inte har fått något kort? I sådant fall kan det ju vara så att de har skickat ut ett nytt och sedan har posten lyckats få fram det som ursprungligen skickades till dig.
Örebro Grixx
2007-02-26 15:18
K.Carlos// Härligt du har hittat mitt kort;-)
Örebro K.Carlos
2007-02-26 14:24
Fick mitt andra medlemskort och pin idag, vad sysslar dom med? :)
Örebro Los Flores
2007-02-26 14:20
någon som kan berätta lite kort om vad som hänt på behrn... ?? jag är nämligen inte hemma i örebro ännu... sitter på ett café i sthlm.. =)
Örebro Majjo
2007-02-26 14:13
Är det någon från Stockholm som redan nu vet med sig att en bil kommer rulla upp mot Gävle den 9:e april så får ni gärna skicka ett meddelande här på svenskafans. Är såklart mycket intresserad att följa med uppåt i landet och se ÖSK:s Comeback i Allsvenskan!
Örebro bison
2007-02-26 14:12
Walker verkar lufta truppen vitt och brett under försäsongen. Känns tufft att plocka ut en startelva till premiären baserat på träningsmatcherna. Hur har kampen mellan Weggen-Richardsson sett ut?
Örebro bison
2007-02-26 14:10
Problemet för Yunus och i förlängningen ÖSK är väl att han sökte uppehållstillstånd för andra skäl än att han var fotbollsproffs. Enligt regelverket kan han knappast ha något arbetstillstånd utan ett uppehållstillstånd. Därmed räcker det inte med att ÖSK heltidsanställer grabben.
Örebro Los Flores
2007-02-26 13:50
Ojsan här är man borta i typ en vecka och jefflar vad det händer grejjer..

Fan vad synd om Yunus måste dra !! verkligen synd, för jag tror att han skulle kunna bli någonting stort... ??
Behrnabeu snart kommer jag !!
Annons: