/fotboll/osk/forum/8276.aspx/fotboll/osk/forum/8276.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mittåt
2007-03-26 08:26
ÖSK Ungdoms seriekonkurrenter Örebro Syrianska kanske är under namnändring till Örebro Brasilianska att döma av en artikel i dagens NA. Snart verkar det vara fler brassar än syrianer i laget.
Örebro jappel
2007-03-26 07:51
Yggdrasil //
Kommer det fortfarande fler anmälningar?
känns kanske som om resten av de som anmäler sig, kommer att göra det så nära inpå resan som det bara går. Ska hur som helst bli riktigt kul när det drar igång.
Örebro Yggdrasil
2007-03-26 07:33
Ämne: Tjena.. Nån som vet ....
Ja det går bra att komma ner till bussarna och chansa på att det finns en plats över. Men det bästa är om du anmäler dig innan på resor@kubanerna.se för att vara säker på en plats. Anmälan är bindande kanske jag ska säga.
Örebro rirobban
2007-03-25 23:41
En film om gnaget...
Örebro rirobban
2007-03-25 23:21
Länktipset visar Zlatan när han spelade i Malmö säsongen 2000. För övrigt ett år då MFF spelade i Superettan.
Örebro jappel
2007-03-25 23:11
Har på känn att man faktiskt kan få följa med om det finns plats kvar (fast utgift mer inkomst), men om jag skulle annordna resan hade jag inte viljat ha ett sådant beteende, då det inte blir hållbart i längden. Om alla skulle resonera så går det ju inte att boka resor. Ingen har ju råd att ha en buss ståendes, eller gå halvfull.

Det går alltid att planera in saker och ting, frågan är bara vad man prioriterar.
Örebro Rallyfinnen
2007-03-25 23:04
Tjena.. Nån som vet ifall man bara kan glida till bussen till Gävle och hoppas på att man får en plats? Jag måste fundera in i det sista.. Har tyvärr annat för mig egentligen.. Eller måste man föranmäla?
Örebro jappel
2007-03-25 22:56
ÖSK, snart på en Allsvensk arena nära dig!!
Håll i hatten för nu blir det åka av :-)
ÖSK! ÖSK! ÖSK!
Örebro jappel
2007-03-25 22:50
Premiären närmar sig och det är bra att vi har många igång inför återstarten i AS.
Jag kan dock tycka att det är lite väl vågat att inte spela ihop ett lag som verkligen tydligt är den tilltänkta startelvan uppe i Gävle. Måste våga visa vilka som med stor trolighet spelar i premiären och låta dessa spela på sina tilltänkta positioner, så att dom hittar varandra med förbundna ögon. (platsväxlingarna kan visserligen bero på skador eller likande..)
Men jag förstår tanken med att ha många att välja på på flera positioner. Hoppas dock att vi kan ha i stort sett samma elva genom hela säsongen! Brukar gå bäst om laget får spela med samma stabila sammspelade elva hela tiden.
Örebro rirobban
2007-03-25 22:45
Här finns lite info om O´Learys i Gävle:=)
Örebro rirobban
2007-03-25 22:39
smas//
Du får komma in på egen risk;) Nedå, vi är en snäll supporterförening. Är bara kul att snacka med andra lags fans om fotboll:) Frågan är bara ifall du skulle trivas bland 500 ÖSK:are:=)
Örebro jappel
2007-03-25 22:38
Kubanerna burkar vara oerhört trevliga, får verkligen hoppas att vi fortsätter med det i Allsvenskan!
Fast å andra sidan kan man kanske tycka att det är bättre att träffas utanför bygget. tror nog att det blir fullt nog ändå med 500 ÖSK fans innanför dörrarna :-)
Gefle smas
2007-03-25 22:36
Tja vågar man gå in på Olerys i Gävle i klädd Gefle matchställ den 9 april? Eller blir man nerslagen då?
Örebro jappel
2007-03-25 22:31
Börjar dra ihop sig.
-------------------Weggen-------------------
-Anttonen-Wikis-Hogge/Haggge(om ok)-Riddarn-
-----Jeffs----Larsen----Nobbe----Näfver-----
-------------Halilovic--Rodevåg-------------
Möjligen att det skulle funka bra att flytta ut Larsen till höger och flytta in Jeffs, alternativt byta ut honom mot Seb (om han hunnit komma i form)
Hagge är gjuten i mitten tillsammans med Wikis om han är ok. Snabbheten behövs som komplement till Wikis nick och brytsäkerhet.
Örebro jappel
2007-03-25 22:20
BabyKladde //
Helt ok räknare...men kunde man inte välja på några fotbollsrelaterade sidoeffekter...ugglan känns kanske mer mitt i naturen än allsvenskan here we come :-)
Örebro rirobban
2007-03-25 21:50
Sekt b//
Kul att du nämner bloggen:) Här kommer ett litet referat kring gårdagens match + en film jag gjort om densamma. Nu kommer en satsning på lite ánnat att komma på bloggen... håll ögonen öppna;)
Örebro sekt b
2007-03-25 20:19
det e cool. Rirobbans blogg e mycket bättre hehe
Örebro BabyKladde
2007-03-25 20:17
Ämne: Babykladde/Det var d....
sekt b:

ber åter om ursäkt för att jag missuppfattade ditt svar.
Örebro sekt b
2007-03-25 20:12
Babykladde/Det var den usla bloggen jag kommenterade. Inte din fina klocka haha
Örebro MAD FOR IT!
2007-03-25 19:56
har dom fina ösk wallpapers försvunnit från nätet? har skaffat mej en fin 22" widescreen LCD som jag måste smycka!
Örebro BabyKladde
2007-03-25 19:35
Ämne: Ämne: Kolla g....
Erki..

..jo har märkt det i efterhand. hehe...
..men så som han skrivit så trodde jag det var det han kommenterat...

men ber om ursäkt för att jag började missförståndet. (A)

Los Flores:

Tack.. hehe..
Örebro gile
2007-03-25 19:20
Westman

Antonen Wikström Ridez
Haginge Nordback
Larsen Näfver
Gerzic
Halilovic Rodevåg
Örebro Los Flores
2007-03-25 18:52
babykladde..

Haha det vart en liten miss där tror jag mellan dig och sekt b..

Jag tycker din klocka är asbra =D

Däremot pajjasen Bmn_ som la ut en skitblogg här inne sög verkligen stenhårt!!
Örebro Joerny - Put your hands up for Örebro
2007-03-25 18:31
OT, men men. Lindesberg - Hammarby just nu på SVT24.
Örebro Erki
2007-03-25 17:50
BabyKladde//

Om du läser lite noggrannare ser du kanske att det inte var din nedräknare som "sekt b" kommenterade.
Örebro Erki
2007-03-25 17:47
Ämne: Kolla gärna in min n....
Den sämsta bloggen jag har sett!!!

...eftersom du har tippat att ÖSK ska åka ur ;)
Örebro BabyKladde
2007-03-25 17:28
sekt b:

DU kanske inte finner det intressant!
men lade upp den eftersom den var ÖSK-relaterad.

Sen hur du kan finna stavfel fattar jag inte. =S

men ska inte dra upp nån disskution av det
Örebro sekt b
2007-03-25 17:18
Ämne: Kolla gärna in min n....
VARNING! totalt ointressant läsning!
dessutom stavfel titt som tätt
Örebro BabyKladde
2007-03-25 16:10
Kolla länken.

En kul grej jag gjorde efter ett tips om
hemsidan där man kan göra en sån här räknare.
Bmn_
2007-03-25 16:08
Kolla gärna in min nya fotbollsblogg (http://bloggmannen.webb.se/). Mycket intressant läsning kring svensk och internationell fotboll.
Annons: