/fotboll/osk/forum/8228.aspx/fotboll/osk/forum/8228.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Farsen blir till Guld
2007-04-08 17:08
Nordin är faktiskt bättre än bröderna Walker. Han borde få sitta på bänken och komma in i slutet av matcher.. till att börja med..
Örebro rirobban
2007-04-08 17:06
gile//
Vem bryr sig om spelare som inte får spela!? Vem på bänken skulle Nordin någonsin i dagsläget peta? Finns spelare som inte är med på bänken som är bättre alternativ för att ha på bänken. T.ex. Yunus, Kevin Walker, Fredrik Jansson. Eftersom Nordin ännu inte visat dom egenskaperna som gör att du tycker att han äger alla andra ÖSK-spelare så är det allt annat än konstigt att han inte finns med på bänken. Rynninge är en sak, men ÖSK är länets största lag! Och hur mycket Nordin än ägde i RIK så är det ett mycket stort steg mellan div.2 och Allsvenskan! Det handlar om 3 divisioner.
Örebro jappel
2007-04-08 16:48
Ämne: Varför jag inte prat....
du är ju bara för mycket... har du sett en enda match med ÖSK de senaste 20 åren??
Myten om att ÖSK spelar tråkig fotboll är väl ingrodd utanför närområdet, intressant att det faktiskt finns folk i Örebro som bevisligen inte sett ÖSK spela fotboll och ändå uttalar sig.
Oerhört beklämmande. Men just i ditt fall inte speciellt oväntat.
Örebro Pencing
2007-04-08 16:46
Nu tar vi dom!!!! Vi ska vinna imorgon!!!
Örebro gile
2007-04-08 16:44
Varför jag inte pratar om andra spelare är att jag vet att dom spelar typisk örebro tråkiga fotboll...nu i år har dom värvat bra så att jag vill att det äntligen blir lite rolig fotboll och inte skit....innan dom här värvningarna hade jag alltid tittat på forward och rynninge hellre än ösk på grun av den tråkiga fotbollen...men nu vill jag gå och titta rolig fotboll i allsvenskan när dom äntligen har spelare som kan göra det.
Örebro Farsen blir till Guld
2007-04-08 16:40
Klockren låt till inmarchen av spelarna mot Elfsborg: Back in black! Tung och kul text..
Örebro Aspen
2007-04-08 16:34
Ämne: Av allt att döma så ....
Tror att Mackan är i maskopi med Walker och lurar oss och Gefle på startelvan.
Vad tror Ni om denna startelva:
RiRi
FrSa-FrSa-FrJa-FrSa
Nordin-Nordin-Nordin-Nordin
Nordin-Nordin

Walker har tagit ut idel älsklingar på detta forum.

Örebro rirobban
2007-04-08 15:49
Gefletränaren talar om en oviss match. Han berömmer också ÖSK:s sätt att ta sig tillbaka och även bygga vidare på det man påbörjat med.
Örebro initforlife
2007-04-08 15:24
Smakar ännu bättre.
Örebro jappel
2007-04-08 15:11
eller varför inte tre.
Örebro initforlife
2007-04-08 15:00
Nej Gubbar,nu ser vi framåt!Imorgon smäller det!Bara att njuta av stämningen och allsvensk spel igen.Hoppas vi kan få med oss en pinne minst.
Örebro rirobban
2007-04-08 15:00
Okej, då är det exakt ett dygn kvar till dommaren blåser igång matchen. Så härligt att vara Närkebo:) Vi ska vinna det här, tillsammans ska vi vinna slaget!
Örebro Kronblom
2007-04-08 14:36
Ämne: gile//

Ta det lug....
Visst,själv hoppas jag betydligt mer på att Ismail blir spelklar än att Nordins vara eller inte vara i startelvan!
Örebro jappel
2007-04-08 14:29
Ämne: Grixx//Han platsar i....
on the spot.
Örebro initforlife
2007-04-08 14:16
Grixx//Han platsar inte idag iaf.Ingen blir gladare än jag om han gör dundersucce och säljs till Barcelona för 90 miljoner.Tycker bara att vissa personer på forumet är fruktansvärt okunniga och tjatiga....
Örebro ÖSK-Karl
2007-04-08 14:04
Självklart måste alla få tycka vad de vill om enskilda spelare. Det finns väl ingen som testats så nogrant som Nordin innan han fick kontrakt. Men jag tror inte heller han är helt klar för AS-tempo ännu. Han kommer säkerligen att få sina chanser.

Jag är mer betänksam vad gäller Fredrik Samuelsson, hoppas verkligen att Anttonen får vara skadefri, då har vi även en passningssäker högerback.
Örebro jappel
2007-04-08 13:34
Ämne: Wikström inför match....
härligt....pulsen stiger ytterligare!
Örebro Grixx
2007-04-08 13:30
Vive la ÖSK!!!!
Örebro Grixx
2007-04-08 13:28
initforlife// Du är alltså giles motsats och är skitglad över att du tror dig fått rätt. Alltså Nordin platsar inte i AS enligt dig.

Fan du är ju skitkul :-/
Örebro Aspen
2007-04-08 13:27
Jag tror ALLA spelare i truppen kan komma in och förändra matcherna, var och en på sitt sätt.
Vi får nog vänta med Nordin till efter sommaren. Han är för tillfället sista alternativet bland forwards.
Örebro # brorzan
2007-04-08 13:27
Wikström inför matchen. ÖSK-radio för medlemmar, text för alla andra. :o)
Örebro jappel
2007-04-08 13:26
så ja så ja..
Nordin får sin chans ska ni se.
Hoppas att han tar den, och gör dundersuccé!!
Fast det hoppas jag att alla ÖSK:are i AS gör.
Örebro Bastard on Parade
2007-04-08 13:24
initforlife//

Det låter närmast som att "gile" inte får tycka som han vill då det enligt dig är faktum att Nordin kommer misslyckas.

Jag tror mycket på Nordin som en potentiell matchvinnare, men jag tror inte att han är där riktigt än.
Örebro initforlife
2007-04-08 13:21
Jag ser det humoristiska i att i stort sett alla här inne har höjt Nordin till skyarna.Jag har hela tiden varit skeptisk.Man måste väl få ha sin åsikt.Alla nyförvärv ska avgudas eller...?
Örebro ÖSKare i exil
2007-04-08 13:20
Klart Sport tvingades värva en spelare för att NA skrev...nah, kamma dig init. Med tanke på att Walker ser Nordin som en spelare som kan komma in och förändra en matchbild skulle jag inte vara vare sig förvånad eller missnöjd om Nordin var med på bänken.
Örebro ÖSKare i exil
2007-04-08 13:20
Klart Sport tvingades värva en spelare för att NA skrev...nah, kamma dig init. Med tanke på att Walker ser Nordin som en spelare som kan komma in och förändra en matchbild skulle jag inte vara vare sig förvånad eller missnöjd om Nordin var med på bänken.
Örebro Grixx
2007-04-08 13:16
Forza svartvitt!!!!

Örebro Grixx
2007-04-08 13:14
initforlife// Ser inte det humoristiska i att du ser Nordin som en ÖSK-spelare som inte platsar i Allsvenskan.

Att gile leker försmådd ara är en helt annan sak.
Örebro initforlife
2007-04-08 13:01
gile//Hahaha dags att inse fakta nu,Nordin håller inte i allsvenskan.Men du verkar vara otroligt naiv och opartisk...Kan det var så att Nordin är en nära släkting?Om han nu är så otroligt bra,varför har inte lag ute i Europa värvat honom?Inse att Ösk "tvingades" värva honom efter en massiv kampanj i Na iscensatt av vinnaren i hela affären-Rynninge ik...
Örebro jappel
2007-04-08 12:57
Gile//
Nog om nordin nu va? ditt tjat tillför inte diskussionen någonting. Han får säkert chansen när han är mogen.
Skulle var kul att höra dig uttala sig om någon annan spelare, fast det är väl tveksamt om du kan det då det verkar som om du inte bryr dig speciellt mycket om fotboll utan endast skriker om en enskild spelare som aldrig spelat på proffessionell nivå, har ju inte ens spelat i superettan.
Annons: