/fotboll/osk/forum/8103.aspx/fotboll/osk/forum/8103.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Los Flores
2007-05-13 20:09
Är det någon som har hittat webb-tv nånstans där man får se smällen med Westman? Alla jag har försökt har bara visat målchanserna...

ÖSK måste vara det lag i sverige som blöder mest antal liter per år ;-)
Hammarby KLUMPEN
2007-05-13 20:08
Hoppas att Westman repar sig snart...det såg otäckt ut.

Om ett lag var närmast segern så var det inte vi. Bedrövligt spel hela matchen från vår sida. Tycker att ÖSK gör en bra match och var absolut värda poäng.
Man ska aldrig be om ursäkt för en seger, men idag är det bra nära.
Örebro Skåne ÖSKare
2007-05-13 20:05
Marcus/

Nordback tillbaka märktes tydligt. Han var en kämpe som vanlöigt o slet. Rode har tyvärr inte kom till sin rätt ännu. Känns som han är osäker och inte riktigt tror att han platsar i allsvenskan. Han gjorde mycket bra insats idag men han kan bätter, mycjket bättre. hans sjävförtronede verkatr ite på topp, vissa enkla misstag.

Edit: Orkar inte ändra stavfel efter 8 stora stark!
Örebro snobben
2007-05-13 19:59
Går det något vettigt program på TV ikväll som tar visar mer än ett mål och en snabb kommentar om att det var rättvist eller orättvist? Tänker främst på Fotbollskanalen 23.05. Vad hände med underbara fotbollskväll? :(

En viss provokativ man med midervärdeskomplex ifrån Degerfors önskar jag all olycka.

Samt att jag ser fram emot att bua lite åt Emil Johansson i höst. Nog menade han inget illa, shit happens, men det är skitkul när spelare påverkas av publiken. Är han stark nog?
Örebro ÖSK-Karl
2007-05-13 19:58
Johan Emdemalm//

Det måste allvarligt talat vara något fel på dig. Hur vågar du hålla på som du gör när alla vet vem du är och bosatt i Kumla? Själv är jag ingen våldsam person, men det finns det ju gått om andra som är. Du borde åtmindstonde tänka på din familj innan du skriver (om du har någon).
Örebro MangeSvartAndVit
2007-05-13 19:57
JOHAN EMDEMALM/
För det första så måste du nu bli avstängd från allt vad svenskafans handlar om...Du har gjort bort dig fullständigt..inse det! Går ej att bort förklara dina ord hur du än försöker(Oavsätt om skadan på westman var avsiktlig eller inte så njuter jag stort!!..Hmm...Av segern säger du sen som en helt klapprutten bortförklaring pga din rädsla...Vad handlar då dina första rader i meningen om?
Sen att du engagerar dig mer i att hata ösk än att älska ditt bottengäng degen är oxå mycket lågt av en ansvarig person på detta forum!

Vad lider du av egentligen?...Komplex av att eran lilla arena får plats i ett av våra omklädningsrum på behrn elle nån annan sak som grämer dig kanske?

Försvinn å kom aldrig mer tillbax!

Vi här är stolta ösk:are trots förlusten idag...Vi tokpressade faktikst bajen på deras egen stadion!
Örebro Marcus Avenbrand
2007-05-13 19:55
Har tyvärr inte sett en sekund av matchen. Mycket olyckligt med Westman och kan bara hoppas att han kryar på sig snabbt. Tack till de vettiga Bajare som varit här inne efter matchen. Har mycket svårt att tro att Johan Emdemalm njuter av en skada på en ÖSK-spelare. Däremot är det väl bara naturligt att han njuter av att ÖSK torskar.

Trots förlust, så var det ett fall framåt om jag tolkar forumet rätt..

Vill gärna ha lite omdömen om Rodevåg och Nordback om någon skulle orka recensera deas insatser på Söderstadion.
Örebro GT
2007-05-13 19:52
ÖSK-Karl //

Korrekt.
Örebro ÖSK-Karl
2007-05-13 19:48
Var det inte JOHAN EMDEMALM som var inne och skrev heja Erkan förra året?
Örebro GT
2007-05-13 19:46
Westman med i spelarbussen hem.
SWE117
Personliga påhopp betackar vi oss för. Oavsett vilket lag man supportar.
Hammarby -DenSun-
1p var hade vart rättvist idag men jag klagar inte när Hammarby tar 3poäng.
Hoppas Westman kryar på sig det såg jävligt otäckt ut från östra där jag stod.
Hammarby kobiman
2007-05-13 19:43
Måste bara tillägga att det finns inte en chans att Emil gjorde det med flit. Var på plats och det var 100% in i närkamp från båda. Hoppas som sagt att han inte skadat sig för illa
Örebro Chipset
2007-05-13 19:42
Finns mycket att glädjas över idag trots allt. ösk spelar fotboll på bortaplan igen. Tony bad nästan om ursäkt för segern på radion. Med det här spelet på bortaplan och ett återuppväckt hemmaspel kan vi nog lämna botten permanent inom en snar framtid. Svårt att kritisera henriksson trots allt. Även om han sumpar mycket skapar han en del.
Hammarby kobiman
2007-05-13 19:38
Hej. Måste bara säga att våran seger idag var inte rättvis..
ni var bättre idag på plan men vi väger tyngre. Hoppas det går bra för er och all heder åt spelarna som försöker lira fotboll på SÖS, inte många som gör det. Hoppas er keeper blir frisk snart
Sverige Substitut
2007-05-13 19:37
Påhopp av detta slag betackar vi oss for. Oavsett lag man supportar.
SWE117
2007-05-13 19:37
Ser att en del tröttmössor tror att Emil gjorde det med flit. Visst kan man vara bitter över en förlust, men de påståendena är ju bara löjliga.
Sverige Substitut
2007-05-13 19:35
Påhopp av detta slag betackar vi oss for. Oavsett lag man supportar.
Örebro ÖSKare i exil
2007-05-13 19:35
TRåkigt att förlora så här men att vara det bättre laget mot bajen känns rätt bra. Nej, det som oroar mig är Westman. Otäcka bilder på aftonbladet. Någon som hört något om hur det är med honom?
SWE117
2007-05-13 19:33
Hoppas er keeper är ok. Det såg lite läskigt ut när de krockade. Bra match av er idag, men vi har som tur är en helt överdjävlig målvakt.
Örebro Adios
2007-05-13 19:33
Johan Emdemalm

Inse att du gjorde bort dig tidigare idag. Så följ god netikett och skriv endast på ditt eget forum. Precis som du vill att vi gör?

För övrigt ser jag gärna att Degerfors halkar ner en division eller två, men jag önskar inga spelare skadade. Sayonara!
Örebro Adios
2007-05-13 19:32
Matchbilder finns nu att beskåda på na.se. Dock ej på knocken. Varför?
Örebro Skåne ÖSKare
2007-05-13 19:31
Vi förtjänade 3p idag, dock blev det 0! Synd!!!

Idag är första gångebn jag känner bitterhet över en förlust. Ofta är ett X eller en förlust helt ok, som mot ICA förra veckan men inte för att det handlar om motståndet utan för att det handlar om spelet.

Förluster som denna är svårt att hantera. På övertid dessutom! Hade ändå Hammarby vart det bättre laget så hade det vart ok, men nu var ju ÖSK det bättre laget. Detta är så svårt att smälta. För mig handlar det bara om mitt hjärta! Jag brukar va ödmjuk vid förluster, likaså idag! men det svider som fan i mitt svartvita hjärta.

Var mycket lättare att ta en ICA seger än denna.

Svartvitt i nöd och lust!
Örebro ÖSK-Karl
2007-05-13 19:31
Johan Emdemalm//

Läste nyss vad du skrev på Hammarbys forum. Du borde avstängas minst ett år efter det. Bedrövligt att du skall vara någon slags ansvarig för Degerfors sida. Njuta när en spelare skadas?

Hoppas ni inte tar en poäng till i SE.
Örebro Bastard on Parade
2007-05-13 19:30
Smällen verkar ha tagit otroligt illa på Westman! Låter inte alls bra det här...
Örebro Bastard on Parade
2007-05-13 19:26
Johan Emdemalm//

Det var ju inte så det lät på Bajens forum... Men men, klart du är skadeglad när det blir division 1 för er nästa år...

Även jag är stolt över den inställning grabbarna visade, också kul att se att Näfver vågar utmana hela tiden. Det var väldigt nära att det resulterade i ett mål.

Ett tufft spelschema framför oss, men med den här inställningen kommer det gå bra!
Degerfors Johan Emdemalm
2007-05-13 19:26
Jag var lite för snabb och formulerade mig dåligt.. skulle ha lagt till "av segern"... Insåg det i efterhand. Så sorry om ni tagit illa upp. Faktiskt inte meningen denna gången...
Sverige Substitut
2007-05-13 19:25
Johan Emdemalm//

"Oavsett om det skulle varit avsiktligt eller inte så njuter jag STORT!"

Så du kan bara hålla käften. Speciellt med tanke på hur ditt eget lag "spelar". Snart derbyn mot KB.
Örebro Henrik(ÖSK)
2007-05-13 19:24
Emdemalm: Varför skrev du då som du skrev? Omöjligt att misstolka.
Degerfors Johan Emdemalm
2007-05-13 19:22
Kan väl skriva samma sak här också så kan ni kanske tagga ner lite...
Jag njuter inte av skadan - men av förlusten. Dessutom dömer jag inte fotboll längre för den som tror att jag gör det.
Annons: