/fotboll/osk/forum/7915.aspx/fotboll/osk/forum/7915.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mittåt
2007-07-27 22:16
Patrick da Silva är anfallare och frågan är om han överlever helgen. Detta är inte en spelare som ÖSK beställt till stan, utan han kom så att säga ändå.
Örebro ÖSK-Karl
2007-07-27 22:14
Nu läste jag i NA att brasilianaren är anfallare, DET BEHÖVER VI INGA FLER. Vi har Nedim, Rodevåg, Jon och Seb. Eller har Walker tänkt börja köra med fem i anfallet som på 50-talet?
Örebro ÖSK-Karl
2007-07-27 21:57
Liberate tu-teme ex inferis//

Om inte annat så borde han vara rädd om sin egen framtid, lär vara svårt att få nytt tränarjobb om han kör ner ÖSK i SE.
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-07-27 21:53
Bara inte Mr Walker säger nej till ytterliggare förstärkningar för att inte riskera speltid för sina söner,men det tror jag inte han gör,han är nog såpass proffessionel.
Örebro ÖSK-Karl
2007-07-27 21:47
Jag förutsätter att även brasilianaren är mittfältare. Det är där vi har våra brister. Det är bara att signa upp dem för hösten och option för några år till. Vi talar ändå inte om några stora pengar. Dåliga höstplaner sliter på spelare och truppen måste breddas.

Konstigt bara att Walker inte tyckte mittfältet behövde förstärkas inför säsongen. Eller också är det inte så konstigt.

Joth, du har helt rätt, anfallarna får ju inte en vettig boll att jobba med.
Örebro _Adde_
2007-07-27 21:09
Shit, prio ett borde val enda vara att fa Jiloan, Dejan och Marcus till laget? Vi maste ta tillvara pa stans talanger!! Skulle inte palla att se dem gora en Emra/Abgar nan annanstans... :(

Sen far man iofs. garna signa Jamal om han ar nagot att ha...
Örebro Jimpa_90
2007-07-27 21:02
Nu tar vi minst en pinne mot IFK!!!
Örebro Oldtimer
2007-07-27 19:44
Reed-Haginge-Nobbe-Glenn?

Antonen-R.Walker-Larsen-Nordin-Frempong

Jon

Örebro Oldtimer
2007-07-27 19:35
Kan inte Nobbe spela mittback?
Örebro DaSa
2007-07-27 19:21
Brukar inte berömma krönikor, men Johans krönika idag var mycket bra. Men jag tror inte Wikström känner sig säker på sin plats!? Han var ju petad till förmån för Glenn ngr matcher.
Örebro Faxe( den store Dansken)
2007-07-27 17:07
Klockrent som vanligt,tack Joth.
Örebro Chipset
2007-07-27 17:04
Vilka tider tränar ÖSK i helgen?
Örebro Farsen blir till Guld
2007-07-27 16:20
Mycket bra krönika idag. Håller fullständigt med! Speciellt det med att vi har bra anfallare men de har ju fan inget att jobba med! Tror inte ens det skulle hjälpa om vi hade Zlatan på topp med de bollarna som de får jobba med. In med en offensiv mittfältare av rang!
Örebro houston
2007-07-27 15:56
se länk.... Mycket sk*t ska man tåla som Ösk´are...
Örebro BabyKladde
2007-07-27 15:45
den nya brassen med Da Silva i efternamn.. ;)
..han har även spelat i amerikanska LMS och i mexikanska högsta-ligan för er som inte läst på ÖSK's hemsida ännu.. Bra att klubben satsar!

angående Jamal Mohammed, skriv kontrakt!
(han tränar till nästa torsdag med ÖSK)

- - -
det Banús säger om IFK-härvan är helt sant..
..kan itne säga nåt annat.
Örebro rirobban
2007-07-27 12:46
cave//
Håller med... kan släppa Magnus Samuelsson också. Han kommer aldrig att komma tillbaka till den han en gång var.
Örebro cave
2007-07-27 12:44
rirobban//
Fel av mig - Det verkar finnas fler klubbar som bara heter Gremio.
Den klubben jag tänker på heter bara "Gremio" (http://www.gremio.net)

Hur som helst - Intressant - Känns som klubben verligen försöker nu!

Nu måste vi bara också se till att knyta upp Marcus, Jiloan och Dejan från Forward! Varför nte vara schyssta o släppa Frippe dit på lån och ta hit Marcus? Win-Win situation?
Örebro rirobban
2007-07-27 12:39
cave//
Som det står i texten så spelar Gremio i den brasilianska andradivisionen. Men du kanske menar att dom har varit en större klubb?
Örebro cave
2007-07-27 12:37
Intressant med en Brasse. Gremio, jag har för mig att det var en större klubb i Brasilien men jag kanske misstagit mig?
Örebro rirobban
2007-07-27 12:34
Brasilianare på provspel i ÖSK...

Känns som klubben verkligen satsar på att få in förstärkningar nu. Och det behövs ju...
Örebro ÖSK KRILLE
2007-07-27 11:45
Romano//

Du blir inte själv! jag och tjejen kommer oxå så vi blir minst tre! :)
Örebro Banús
2007-07-27 11:44
Quizkid //

självklar smärtar det ordentligt eftersom IFK:s fiffel är betydligt mycket värre än våran skitsumma..
vi vet ju att SvFF inte kommer degradera IFK inte ens och IFK själva ville...

---
En storklubb som IFK skulle aldrig kunna degraderas på grund av dess storlek och dess supportrar... därför passar kanske SvFF på att slänga skit och svarta moln över oss mindre klubbar typ örebro, gefle och trelleborg... för SvFF vet att vi inte har nått att sätta emot...
Örebro huggorm
2007-07-27 11:08
En före detta ÖSKare som skrivigt på för Arboga södra o div 4.
http://www.magazin24.se/?p=main&mode=all&id=9472
Sorry missade o lägga in länken på länktips
2007-07-27 11:06
I nästa match skulle jag vilja se detta lag.
Richardsson
F.Samuelsson Wikström Holgersson
Nordback Haginge
Anttonen Larsen Frempong
Nedim Henriksson
Bänk:Westman
Jansson
R Walker
Rodevåg
Nordin
Tyvärr kommer det inte bli så, för jag tror inte Walker släpper 4-4-2 mitt i säsongen.
2007-07-27 10:46
Aspen// jag syftade bl.a på "sport klubben"s samt massor av liknande inlägg, och det kallar i alla fall inte jag konstruktiv kritik. För mycket osaklig kritik gör bara saken värre.
Örebro Sponsorn
2007-07-27 10:41
Nu är jag trött på detta.
- Sluta hymla om övergångssummor
- Sparka Walker och ersätt med Axén
- Värva unga spelare (helst lokalt) spelare över 25 ska inte värvas alls om de inte tillför BETYDANDE klass till laget
- Inse att vi Örebroare hellre ser en ung lokal förmåga få chansen istället för en seg Degerforsare eller Dansk. Gamla meriter tillför inget idag!
- Tappar vi Markus Gustafson till Halmstad blir jag tokig.
Örebro Romano
2007-07-27 10:36
Mot Ica på Tisdag.

Kommer se matchen på plats. Blir jag själv på bortasektionen???
Malmö FF Quizkid
2007-07-27 09:48
En fråga - hur ser Örebrosupportrarna på IFK Gbgs fiffel med ekonoming och SvFF totala tystnad kring detta samtidigt som ni degraderades för att det saknades några hundra tusen vid räkenskapsårets slut?
ÖSK-Jon
2007-07-27 09:27
Ni är gärna välkomna att säga varför laget är dåligt. Så ska jag givetvis komma med motargument som är bättre än era pajastankar.
Örebro Aspen
2007-07-27 08:58
Ämne: Håller med kocken, n....
Konstruktiv kritik nödvändig då vi ligger sist!!!
Trodde käringarna håller till på KIF forumet där man använder kritik till att göra laget bättre (jmf R. Holmlunds kritik av spelarnas inställning). Hoppas KIF fixar cup-finalen till i Örebro.
Annons: