/fotboll/osk/forum/7862.aspx/fotboll/osk/forum/7862.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Gummianka
2007-08-12 22:44
Muta någon eller några på migrationsverket. Det har gjorts förut.

Fin framspelning av Larsen till Nedim. Kritiken mot gammeldansken har tystnat. Inklusive från undertecknad.
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-12 22:44
Är det ingen som undrar vart frälsaren tog vägen? Jag sa från början att det var skitsnack, eftersom Spelarinvest inte hört ett ljud.

Walker/Sjögren: Svara mig nu, var är den nu, jag bara undrar, var är han nu?
Örebro Marta
2007-08-12 22:39
Min pappa är duktig på fotboll, han kanske skulle kunna...
Örebro Marta
2007-08-12 22:38
Mittåt/// inte på bänken, men på plan. 4 stycken för att vara exakt. 3 byttes ut och en fick va kvar... som def mitt. ?????????????????????? Was ist das????
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-12 22:35
Nordahl Axén ?

låter jävligt intressant i mina öron
Örebro Marta
2007-08-12 22:34
Att Axen sitter o kan vara efterklok och raljera i NA betyder väl för sjutton inte att han skulle kunna träna/coacha ett allsvenskt lag bättre än Walker. Det är på samma nivå som ... jag känner en kille som fick 13 rätt på tipset som skulle... Tänk till! Visst kan han fotboll, men han behöver skolas in och prövas på annan nivå.
Örebro Mittåt
2007-08-12 22:33
Tja, inte så lätt att byta in nya fräscha anfallare, när det inte finns några fler. Inte på bänken idag eller i truppen i Jons frånvaro.
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-12 22:32
Har skrivit det förut, men skriver det igen. Drömtcoatchen för resten av säsongen är Thomas Nordahl, bara han kan få tjänstledigt från TV3.

Sedan kan säkert Walker sköta stora delar av träningen, men på matcherna skall han sitta på läktaren och han skall inte ha med laguttagningen att göra.
Örebro zxcv
2007-08-12 22:32
Även om det känns rätt mycket AIK att skrika på tränarens avgång eller uppsägande så är det i detta fall helt nödvändigt.

Men klart att det är svårt med den här bänken
Robert, Kevin, Frempong är alldeles för dåligt för att nå en stabil allsvensk plats.

Kevin och Frempong kanske kan bli något i framtiden men det som behövs NU är knappast talanger utan färdiga, rutinerade spelare.
Örebro 1981
2007-08-12 22:29

Sen nyhet kanske... men ar det sa att han kanske redan fatt forfragan fran osk ?
Örebro EbooT
En sak är iaf. klar. Frempong skall ha mer speltid. Och det på sin naturliga position. Och självklart skall Antonnen spela på högermitt.
Örebro Marta
Låt tallangerna spela.... ut med bröderna Walker. Sån jävla dubbelmoral.

Brorzan/ Håller med till fullo. Var precis det jag menade med tidigare inlägg. Katastrof!
Örebro Kubanen
In med Thomas Nordahl som tränare nu. Kan Svennis kan Thomas.
Örebro 1981
2007-08-12 22:25
Jag har da aldrig hort att en Ass-tranare fatt sparken for att det gar daligt for laget.
Tror det blir svart att riva kontrakt for Juhlin och anstalle Axén som fornarvarande har 2yrken. Ett framtida projekt kanske. Men det ar inte dum idé
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-12 22:25
marta...

men vad krävs för att du ska ändra tanke om bröderna... robert har gjort 2 mål i årets allsvenska... båda mot bp... båda målen när det inte spelar någon som helst roll... 2 betydelselösa mål.... robert har inte gjort annat än lunkat runt på planen och passat fel... kevin har jag inte ens ord för. men i allsvenskan håller han knappast och inte hans äldre bror heller för den delen...
den enda anledningen till att bröderna ens spelar i a-laget är för sitt efternamn
Örebro # brorzan
2007-08-12 22:24
Det känns som att Walker idag bevisade att han har slut på idéer. Att ta ut våra anfallare och spela med 7 mittfältare, 3 försvarare och 1 målvakt är helt obegripligt.
Detta i ett läge där Nedim säkert kunde fått med sig en straff som kompensation bara han fallit en gång till i straffområdet.
Jag tror också att den här uppvisningen av Walker i panik utan taktik kan kosta honom jobbet. Det är inte många månadslöner det handlar om för klubben/bolaget. Långt mycket mindre pengar än en nedflyttning till superettan skulle kosta. Så just nu sitter jag bara och surfar och letar efter vilken nyhetsförmedling som får ut nyheten först.
Örebro BabyKladde
2007-08-12 22:24
jävla trist att vi inte klarar av att ta en poäng.. näe nu måste nåt ske! Nedim måste bänkas, han gör ju itne mål som han ska!. .in med 2-3 bra nyförvärv och låt talangerna spela mer!. .
Örebro Marta
2007-08-12 22:22
OSK-Karl//
Du har nog rätt.

Banus//
Att jag skriver att det är bra att skola in dem står jag för. Och även om vi skulle begära utträde ur AS så kan väl detta knappast lastas på bröderna Walker
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-12 22:21
Banús ♪ ♫//

Visst betydde Hammar mer än vad de flesta trodde. Vore kanske inte fel att sätta in honom och Axén?

Om han får tjänstledigt från sitt lärarjobb.
Mats Rubarth!
2007-08-12 22:20
Hur fan kan ni förlora mot bp? :S haha katastrof!!
Örebro Farsen blir till Guld
2007-08-12 22:19
In med Barsom och byt bort tråkiga 4-4-2!
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-12 22:17
jocke//

Det är det jag menar. Det var taskigt att spela Frempong som forward i tidigare match, lika taskigt för Kevin idag. Men den som har ansvaret är ju Mr Walker.

Med Frempong från start och Anttonen som högermitt hade vi lätt haft en annan matchbild från start.

Det var även taskigt att spela Seb som innermitt, men han är ju ändå rutinerad.
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-12 22:13
ösk-karl/
det kanske är Juhlin som är boven??
Örebro EbooT
2007-08-12 22:13
Karl. Alla ska vara krigare, skiter i vad de heter. Alla kan fan kämpa utan att en tränare skriker å gapar på dem. Kan de inte ens det utan direktiv ska de syssla med annat; frimärkssamling eller schack etc.
Örebro Mittåt
2007-08-12 22:12
Det var nog på sätt och vis bra att Haginge och Magnus fick sina gula kort idag. De behövs mer mot Trelleborg än vad de gör mot AIK. Tur i oturen att Frippe inte gick till Kristianstad eller Rynninge.
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-12 22:12
1981//

Jag har inget emot Axèn, men gå rakt in i AS är inte lätt. Gärna ihop med Sören Cratz. För det verkar inte ha varit lyckat när Juhlin klev in istället för Urban Hammar.
Örebro jocke.
2007-08-12 22:09
Dom spelarna som spelade idag har ju visat tidigare att vi kan vinna om bara alla kämpar. Men varför ger inte alla 110%? Jag förstår inte.. Det är så jävla enkla misstag hela tiden, felpass, individuella misstag i försvaret, långbollar utan någon som helst baktanke.

Det mest katastrofala idag är ju iallafall innermittfältet, Seb som varit bra några matcher som ytter nu ska ju bara inte flyttas in dit där han redan misslyckats en match tidigare.

Jag orkar inte ens spekulera i vad som behöver göras, vi måste ha flyt, visst, men killarna måste ju för FAN visa lite kämpatakter också, även mot lagen som inte är storlag från Sthlm

ÖSK-Karl//
Absolut inte frempong som forward, det känns lika befängt som det man idag gjorde när man satte in Kevin på topp. Det funkar inte att ha spelare som väger så lätt när vi satsar på den taktiken vi gör (läs långbollar utan adress)
Örebro ÖSK-Karl
2007-08-12 22:08
EbooT//

Du kan kalla spelarna för vad du vill. Men varför sätta Anttonen som vänstermitt? Frempong som forward mot Göteborg.

Dessutom har vi ingen krigare i laget när Nordback är borta. Förr drev Micke Danielsson, Gustaf Andersson (Crona),Thomas Andersson, Magnus Samuelsson m.fl på de övriga.

Walker fick de spelare han ville ha innan säsongen. Vems är då felet när det inte fungerar?
Örebro Chipset
2007-08-12 22:07
Aj då, skrev ett inlägg men allt försvann. Sammanfattar det kor: Hyfsad match av ÖSK, Lika hade varit rättvist. Frempong borde spela mer. Titta på killens fart med boll. Snacka om internationellt löpsteg. Däremot är Nordin långt ifrån A-laget. Vore tjänstefel av Walker att ta ut honom när han underpresterar i B-laget. Först måste han dominera i B-laget precis som Yunus och Frempong gör.

Varför måste Nedim slänga sig jämt? Stå upp och avsluta nästa gång!

Jansson-Glenn mot AIK? Usch, känns lite omatchat.
Örebro EbooT
2007-08-12 22:05
Trebackslinje mot AIk.
PeWe
FrSa - GlHo - JoRi
FrNo
PaAn - LaLa - RoWa - JaFr
NeHa - StRo
Annons: