/fotboll/osk/forum/7824.aspx/fotboll/osk/forum/7824.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-20 20:55
inte åkeby.. han hade något emot ÖSK om jag inte minns fel ?
Örebro abdel seidou
2007-08-20 20:52
Ämne: Ni kan få Åkeby.....
nejtack de e lugnt, men tack ändå.
Malmö FF Blått ett lag
2007-08-20 20:51
Ni kan få Åkeby.
Örebro Banús ♪ ♫
pingu//
publiksnittet ligger på 8783
Örebro abdel seidou
de kommer bli urban, eller jag har det på känn iaf. som jag sa tidigare idag, ingen inkörningsperiod i organisationen o sådär, de värderar nog styrelsen högt i ett sånt här läge eftersom det bara ska bli en kortsiktig lösning.

grattis till korpenvinsten idag föresten shams, det var kniven på strupen.
Örebro Banús ♪ ♫
2007-08-20 20:50
Marta//

tycker inte Walker brothers ska få plats i A-laget bara för att de lyckats (faktiskt?) med att göra en bra prestation i B-laget... skillnaderna är gastronomiska
Örebro munken
2007-08-20 20:49
Men för i helvete. Inte Sören Cratz! Att han har fått sparken i sina fyra senaste klubbar säger väl det mesta???
Örebro E.Shams
2007-08-20 20:41

abdel seidou// Jag ser Urban Hammar som ett bra val. Han har många goda egenskaper.

Örebro ÖSK KRILLE
2007-08-20 20:41
vad gör Tom Prahl nu för tiden? är han ledig?
Örebro abdel seidou
2007-08-20 20:39
urban hammar.
Örebro Henrik(ÖSK)
2007-08-20 20:37
Plingu: runt 8500 tror jag.
Angående truppen så visst,den är lite tunn. Men den besitter hyfsat mycket talang. Sen är det synd att Glenn Holgersson inte visat framfötterna, gillar han som fan och tror att han skulle kunna bli en riktig kugge och uppspels-back av rang med lite bättre självförtroende. Problemet i år har helt enkelt varit alla så försmädliga oavgjorda matcher där ÖSK borde ha vunnit.
Örebro E.Shams
2007-08-20 20:37

De tre sista lagen har nästan lika många poäng och det finns rätt många poäng kvar att spela om.

Detta är inte slut. Inte på långa vägar. Det har bara börjat.

Örebro E.Shams
2007-08-20 20:33
Marta// Jag redigerad inlägget, missade ett INTE.

Truppen är INTE så dålig att laget ska ligga sist men samtidigt är den inte tillräckligt bra för att undvika den rätt stora risken.
Örebro Plingu
2007-08-20 20:32
Vad ligger Publiksnittet på för Behrn Arena just idag?
Örebro Tåfjutt
2007-08-20 20:31
Triz
Håller med fullständigt, vad har styrelsen gjort för att förtjäna att sitta kvar? Vart tog den allsvenska satsningen vägen när vi gick upp? Och om det stämmer att Walker efterlyste 2-3 spelartyper inför denna säsong och inte fått gensvar, då kan man inte vara så fega som strutsen o sticka ner huvudet och skylla ifrån sig. ÖSK Styrelse...det går aldriii!
Örebro Marta
2007-08-20 20:29
För övrigt alltid trevligt med, vad- var- det- jag- sa- pekpinnar. Det blir man alltid på lite bättre humör av.
Örebro gurka
2007-08-20 20:29
Ämne:
Jag tror att vissa....
vad är bra för ösk,enligt min meningen är det när spelare,styrelse,ledare,suppotrar,mmm ger hundra%
Örebro Marta
2007-08-20 20:28
E.Shams// Det här får du allt förklara en gång till;
"
ÖSK:s trupp är dock för tunn. Detta har jag sagt sedan länge. Truppen är så dålig att laget ska ligga sist men sammtidigt är den inte tillräckligt bra för att den risken ska finnas.
"
Örebro ÖSK KRILLE
2007-08-20 20:28
rykten på fotbollskanalen.se!
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-08-20 20:27
Jag trodde på allvar att vi kunde sluta på 5-7 plats i år,haha,vikken looser jag är,patetisk hehe.
Örebro Rallyfinnen
2007-08-20 20:24
Jag hoppas på Benny, han verkar vara en glad gubbe, tänk bara på den röda kepsen som kastades upp i luften varje gång Bristol gjorde mål.. Det var gamla Tipsextra-tider det, jag hoppas iaf att det kommer att återkomma på Behrnan i höst..
Örebro E.Shams
2007-08-20 20:23

Alltså kan en sämre tränare än Walker lyckas bättre med resultaten i ÖSK.

ÖSK:s trupp är dock för tunn. Detta har jag sagt sedan länge. Truppen är inte så dålig att laget ska ligga sist men samtidigt är den inte tillräckligt bra för att undvika den rätt stora risken.

Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-08-20 20:23
Tråkigt att det skulle bli så här med Walker men det var väl bäst för alla parter,får se hur det blir med sönerna,dom har kontrakt trots allt med Ösk,Tack till Mr Walker hur som helst,du har gjort mycket för klubben.
Örebro Henrik(ÖSK)
2007-08-20 20:20
Shams: och det är precis det jag menar, det här är nödvändigtvis inte bra för ÖSK. Kommer Cratz hit är det definitivt inte bra för ÖSK.
Jag är förövrigt också på one touche och martas linje.
Örebro Marta
2007-08-20 20:19
Enligt mig så är ett oerhört viktigt ansvarsområden för spelarna att följa givna direktiv. För att detta ska kunna göras på bästa sätt så är det oerhört viktig att spalarna tror på den spelidé som man ämnar spela efter. Här har tränaren en oerhört viktigt uppgift. Tror man, som spelare, på det man gör, gör man ett fan så mycket bättre arbete.
Örebro deportivista
2007-08-20 20:17
Stödjer One Touch och Marta till 100%.

Nu gäller det att vi räddar ÖSK kvar i högsta serien, men därefter är det dags att göra klart vilka vi vill ha kvar i klubben i framtiden - spelare med karaktär som vill klubbens (snarare än sitt personliga) bästa. Fortsätt våga satsa på ungdomarna (inklusive Robert och Kevin), men plocka in några rutinerade för att ge stabilitet.
Örebro E.Shams
2007-08-20 20:17

Jag tror att vissa blandar ihop saker och ting. Vems fel det är pratas det om.

Det är inte detsamma som "Vad är bra för ÖSK"?
Walker kanske är en bra tränare. Dessutom så kanske det inte är hans fel. Det kan dock vara så att han inte är bra för ÖSK.

Således är diskussionen om det är hans fel eller inte det man i första hand ska prata om utan frågeställningen skall alltid vara, "Vad är bra för ÖSK"?

Örebro ÖSK KRILLE
2007-08-20 20:15
Vilken tränare det än blir så måste vi supportrar stå bakom nya tränaren och spelarna å de får lite arbetsro!
Örebro Aspen
2007-08-20 20:10
Positivt är att vi ligger på forum-toppen igen
Örebro Aspen
2007-08-20 20:05
Helt klart att allt inte är Walkers fel.
Dom uteblivna sommarvärvningarna är sportchefens ansvar. Velande med vilka spelartyper som behövs och till sist visum historien kan inte Wakler skyllas för.
Vad har spelarna för ansvar? Fan vet?
Annons: