/fotboll/osk/forum/7591.aspx/fotboll/osk/forum/7591.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro DaSa
2007-10-28 10:40
Eftersom dagens match är betydelse lös så skulle jag vilja se Pettersson på högerkanten och Antonnen på högerbacken för att se om de håller en sista allsvensk klass. Vore ju även kul att låta Nordin och Robert Walker få lite speltid.
Örebro est1908
2007-10-28 10:39
adios/
kommer det inte vara storbildsskärm på plats??

NA kommer väl sända som vanligt? visst fasen kommer storbilden upp...
det hoppas jag verkligen
Örebro Adios
2007-10-28 10:36
Tolkz0r

Produktionsbolaget har helt enkelt inte folk och utrustning till att vara på samtliga 7 arenor, därför måste man prioritera. Förmodligen lär det ej heller finnas någon storbildsskärm på plats på Behrn Arena, av samma anledning.
Örebro ÖSKÖSK
2007-10-28 10:14
Nu jävlar kör vi bröder och systrar! Mitt Andra Hem öppnar snart..
Örebro est1908
2007-10-28 10:12
Tolkz0r /

vi snackade om det för kanske 2 dagar sedan här inne, och vi kom fram till att det är en betydelselös match, därav utesluts tv-sändning... men jag tycker givetvis att det är dåligt för det...
Örebro est1908
2007-10-28 10:10
även om sektionen till 80% är gubbar..
Örebro est1908
2007-10-28 10:10
Ämne: Ämne: Vi er s....
jodå, mig finner man på sektion N =)
jag ska göra vad jag kan för att få med hela sektionen, det har jag lyckats med förr...
Örebro Tolkz0r
2007-10-28 10:05
"Not: Örebro-Gefle 28/10 tv-produceras ej och sänds följaktligen inte i ppv"

Någon har en aning om varför??
Örebro Hanx
2007-10-28 09:38
BoP,Strongo,Mackan//
Det var bara jag som klantade till det med truppen på officiella... Ber om ursäkt för det. Har fixat det nu. :)
FORZA SVARTVITT!!
Örebro Gäddhäng
2007-10-28 06:36
Dags för förfest nu va??
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-10-28 06:28
Bara timmar kvar till MAH.
Örebro go_osk
2007-10-28 02:09
Jag vet att det är tidigt att säga, men om man läser mellan raderna så tycks Hammar ha mer att ge i ÖSK. Citaten är tagna från länken ovan.

”Det har gått bra, och jag trivs väldigt bra i klubben. Det är ju inget nytt för mig att jobba här, men det är klart att det har varit ett speciellt utsatt läge, det har det."

”Dessutom är det en framgångsfaktor för klubben i framtiden. Siffran ska upp i över tio tusen nästa år. Det hänger såklart samman med prestationerna, men, som du säger, intresset minskar ju inte när det går dåligt. Engagemanget blir nästan större. Men vi vill gärna undvika den här sortens höstar ändå..."
Örebro Bastard on Parade
2007-10-28 02:04
Strongo//

Ingen aning, det där är i alla fall truppen som fanns på officiella. Glömde länka tidigare.

Är inte Halilovic skadad?
Strongo
2007-10-28 01:39
varför är inte Samuelsson med?
Örebro Bastard on Parade
2007-10-28 01:34
Truppen i morgon:

Peter Westman, Richard Richardsson, Joel Riddez, Magnus Wikström, Patrik Haginge, Glenn Holgersson, Patrik Anttonen, Lars Larsen, Fredrik Nordback, Sebastian Henriksson, Nordin Gerzic, Nedim Halilovic, Jon Lundblad, Kristoffer Näfver, Stefan Rodevåg, Johan Pettersson.

Känns offensiv så här på förhand, trist om Anttonen tvingas spela högerback efter hans prestationer på mitten. Kan Haginge vara ett alternativ där tro? Eller chansar de med Pettersson?
Örebro Gummianka
2007-10-27 23:26
Hoppas Hammar stannar nästa säsong. Självförtroendet har kommit tillbaka under honom.
Örebro pemo
2007-10-27 23:26
Jodå. Jag sitter på M, men tänker göra allt för att hylla Larsen i morgon. sjunger med och står upp. Visserligen har jag klankat mycket på honom i år ( med viss rätt ) men totalt sett så håller jag med om att han är nog den bästa ÖSK:aren under 2000-talet. Vill även tacka Frippe för alla "lustiga" stunder med honom i försvaret. En skön kille som skulle haft Haginges snabbhet. Då djävlar hade vi haft en mittback!
Örebro Mittåt
2007-10-27 23:25
Toksvenskan 2007 i backspegeln
Örebro Gummianka
2007-10-27 23:19
Ge LL en värdig avslutningshyllning ni som är på plats. Läste det senaste om Norrköpingsidioter.

Jag tror vi har Stockholmsklubbarnas ledningar att tacka för sån skit som Örebropolisen fick ta hand om (och Boråspolisen). Dessa klubbars (främst AIK, Djurgården) uppenbara ovilja att ta någon som helst ansvar för all skit som görs i klubbens namn är riktigt äckligt brunt. Klart att likasinnade töntar i övriga landet blir upphetsade. Hoppas ÖSK hittar ett sätt att stänga av varenda idiot som var i Borås och skämde ut vår klubb. Kreativitet tack.
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-10-27 23:10
Ämne: Vi er sorte, vi er h....
Tror du att det är många från sittplats som är här inne på forumet förutom Sektion E?men jag håller med,hela vallen ska stå och sjunga Larsens låt.
Örebro gatti
2007-10-27 23:09
Ämne: Vi er sorte, vi er h....
Du suger erki, vi skall vara jävligt nöjda att Larsen valt att harva med oss!
Han har definitivt inte varit sämre än någon annan.
Formidabel när det verkligen gällde!!!!!!!!!!!!!!!!!
Örebro Erki
2007-10-27 22:54
Vi er sorte, vi er hvide
Vi har Larsen, vid vår side

Sjung med i den imorgon ni på sittplats. Larsen ska hyllas trots sämre insatser i år!
Örebro GT
2007-10-27 21:58
Dessa sk avträden kommer tyvärr till vår fina stad nästa år... Se länk.
Örebro rirobban
2007-10-27 21:40
Ämne: Det skulle vara väld....
Håller med...
Örebro GT
2007-10-27 21:26
go_osk ///

Din startelva är 100 % OK, även om jag personligen vill ha RR i mål.

Weggen är förvisso förstekeeper, men jag tycker Dubbel-Richard är värd att vakta buren i morrn !
Örebro go_osk
2007-10-27 21:17
Se till att tagga till ordentligt inför morgondagens match och framförallt avtackandet av Lars Larsen. Han ska hyllas före, under och efter matchen. Det är enligt mitt tycke inget snack om att han har varit den hittills främste ÖSK:aren under 2000-talet.

Hoppas och tror för övrigt på den här elvan:

PeWe
PaHa, MaWi, GlHo, JoRi
PaAn, FrNo, SeHe, KrNä
LaLa
StRo

Stå upp för Lars Larsen!
Örebro Erki
2007-10-27 21:15
Det skulle vara väldigt kul om ÖSK skaffade Grassmaster, jag börjar tröttna på konstgräs nu :)
Örebro rirobban
2007-10-27 21:11
För övrigt så gillar jag lagen som går upp till Allsvenskan nu. Vi får lite större spridning av lagen. Skönt också att Häcken inte gick upp... fler Göteborgslag kan vi vara utan. LSK och Häcken är ganska lika rent arena och publikmässigt. Men Ljungskile blir ändå en mindre fara för ÖSK då de inte har samma resurser som Häcken.
Örebro E.Shams
2007-10-27 21:01
BoP//

Jag håller med dig. Det är många saker som spelar in. Det jag motsätter mig till är när man förringar tränarens betydelse till noll när man skriver "det är spelarna på plan som avgör".

Då visar man bara på sin kunskapsbrist gällande fotboll.

Jag håller även med dig om att inställningen inte alltid varit så bra.
Örebro rirobban
2007-10-27 21:01
Ämne: Då är vi 4 lag i AS ....
Brus-Nilsson//
Norrköping planerar för grassmaster. Ljungskile ska dock lägga konstgräs. Så det blir 5 lag med spelbart underlag.
Annons: