/fotboll/osk/forum/7514.aspx/fotboll/osk/forum/7514.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK-Karl
2007-11-23 16:58
jappel//

All sponsring ökar per automatik nu när det blir två matcher till. Ca.10%.
Örebro jappel
2007-11-23 16:50
Kanske är anttonen den ende som har en vettig AS lön. Många lag lever helt klart över sina tillgångar eller på gränsen av dom.
Örebro jappel
2007-11-23 16:48
Skulle sitta fint om vi hade lite mer slantar att röra oss med...underar om Malmbergs ökar sponsringen ytterligare nu när de gjorde en så bra ökning av vinst (tack vare ÖSK sponsringen :-)
Örebro ÖSK-Karl
2007-11-23 16:47
jappel//

Jag skrev ut dom en gång, men admin plockade bort inlägget snabbt. Du skulle bli överraskad om du visste hur lite Anttonen har.
Örebro jappel
2007-11-23 16:45
Trodde att alla i laget tvingades förhandla om sina löner när ÖSK flyttades ner i SE, då fanns ju FRSA redan i laget..Konstigt om han lyckades bätter i förhandlingarna än anttonen, han har/hade trots allt inte rosat marknaden, och inte heller varit ordinarie på samma sätt som patrik. Jaja. vad vet vi om löner egentligen..
Örebro ÖSK-Karl
2007-11-23 16:39
Grixx//

Ändå har FreSa en låg lön med AS-mått sett. Stort av Anttonen att spelat i så många år till en lägre lön.

SIGNA CLAES ERIKSSON IDAG
Örebro Jonte R
2007-11-23 16:38
Efter Juha:s intervju med Claes Eriksson har jag svårt att förstå vad ÖSK väntar på mot bakgrund av ÖSK-Karls tillkännagivande idag.

Sign him up, Lennart!
Örebro Grixx
2007-11-23 16:36
jappel// Ang Fresa så sågs han som ett stort löfte med bra försäljningspotential och förhandlade till sig en bra lön....och inte minst "vi" trodde oss ha en massa slantar.
Örebro ÖSK-Karl
2007-11-23 16:34
jappel//

Håller med dig helt angående lönerna. Men just nu retar det mig mer att de inte skrivit med Claes Eriksson.
Örebro jappel
2007-11-23 16:32
jag ändrar mig och erkänner min okunskap i detta fall. Kan kanske tillägga:
Sorry Anttonen...du är värd en bra lön i ÖSK!
Örebro Grixx
2007-11-23 16:32
Bp´s spel imponerade ofta och det var ofta som de spelade riktigt bra och underhållande ,hade flest chanser, bra chanser....men oturligt förlorade.

CE is our Man!!!!!!

ps Kan tillägga att det påminner lite om ÖSK i år. Problemet mest var trots bra spel så blev det mesiga anfall och chanserna såg så urvattnade ut.
Örebro jappel
2007-11-23 16:30
då är det skandal...ok att man tar in spelare i unga år till en låg lön för att testa dom, men sedan måste dom relativt snabbt upp till en likvärdig lön som alla andra i truppen sett ifrån speltid, tid i laget(år) och möjligen någon annan parameter, men alla dessa borde leda till att en spelare som anttonen ska ligga i högt upp i löneligan i ÖSK.
Extremt fult av ÖSK att pressa trogna spelare till sämre löner än lagkamragerna..kan aldrig bli bra i längden.
Örebro ÖSK-Karl
2007-11-23 16:26
jappel//

Han har sämre lön än FreSa.
Örebro Grixx
2007-11-23 16:24
Tycker inte att Anttonen gnäller spec mycket. Han har stannat kvar trots anbud när vi låg i brygga inför nedflyttningen. Han talar nu om tydligt att han har andra anbud men VILL stanna i ÖSK. Schysst!!!!

...och sedan är det väl inte han som haft "presskonferans" utan pressen som rotat bland våra bästa spelare och ev bosmanfall.
Örebro jappel
2007-11-23 16:24
Ämne: jappel//

Med tank....
Hade ingen aning om att han var dåligt betald.
Då förstår jag honom bättre.
Helt klart ska han vara bland de bäst avlönade i laget. Dels för att han är en bra spelare dels för lång och trogen tjänst.
Örebro Sigges högra sax
2007-11-23 16:15
Reagerade också på intervjun med Nikolic från NA:
"Årets mest överraskande:
- Att Nedims rådgivare Jaganjac säger att Nedim vill flytta när Nedim själv är inställd på att vara kvar i ÖSK även nästa säsong. Ja, jag har frågat honom."

Rävspel från agenten alltså, Nedim är i alla fall inställd på att stanna.
Örebro Grixx
2007-11-23 16:12
ÖSK-Karl// Instämmer.
Örebro Sigges högra sax
2007-11-23 16:12
Juha Väisänen//
Riktigt bra intervju med Claes Eriksson.

Hoppas att det löser sig med honom. Agera, reagera nu, styrelsen!!!
Örebro Marquis de Sade
2007-11-23 16:07
Juha - imponerande exempel på handlingskraft! Tack för artikeln!
Örebro ÖSK-Karl
2007-11-23 16:06
Undrar varför Larsen behöver hjälpa till i tränarjakten? Vet inte Sjögren hur man skriver ut ett kontrakt?
Örebro ÖSK-Karl
jappel//

Med tanke på att Anttonen har en av de sämsta lönerna i truppen så kanske man kan förstå att han gnäller lite. Dessutom är han ju äkta Närking.

Nej, ge honom en just lön och flerårskontrakt istället Sjögren/ÖSK.
Örebro Grixx
Juha// Tack tack tack ...tusen tack:-)
Örebro Aspen
2007-11-23 16:04
Efter ha läst intervjuen med CE och kopplat det till det som ÖSK-Karl beträttat blir ÖSK:s aggerande ännu mer märkligt.
Det verkar som man har stora problem på kansliet.
AIK Saywee
2007-11-23 16:01
Kom igen nu ÖSK, ge oss hopp!

NU!
Örebro ÖSK-Karl
2007-11-23 15:56
Juha Väisänen//

Tack för din snabba intervju med Claes Eriksson, verkar ju vara som han bara väntar på att få skriva på. SJÖGREN: Rör på dig nu, det tar bara två timmar att åka till Stockholm.
Örebro Ericson
2007-11-23 15:17
Liberate tu-teme ex inferis //

Jag bor inte i Örebro längre så jag tänker positivt! ;-)
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2007-11-23 15:16
Ämne: Saywee//

Jag tänk....
Tycker du att ordföranden såg "lurig"ut,såg(ser)snarare ut som om inte har en aning vad han håller på med.
Örebro joth
2007-11-23 15:13
Varken Conny eller Claes känns som bra alternativ. Jag vill ha lite nytänkande som profilerar ÖSK.
AIK Saywee
2007-11-23 15:13
Ericson//
Jag ger aldrig upp hoppet utan hoppas på alternativ 2.

Tokfiasko är ungefär lika med ingen Anttonen, ingen Abgar, inga spännande nyförvärv, ingen spännande tränare, typ, och hur många lag riskerar att åka ur, är det 2 + ev. kvallag?

Men min senaste fråga hoppas jag snart är överflödig!
Örebro Ericson
2007-11-23 15:04
Saywee//

Jag tänker som du. Men vad är ett tokfiasko nästa säsong?

Samma placering som i år eller ut ur AS?

Nu tror jag nog snarare på det senare alternativet med tanke på hur ordföranden såg ut i NA:s webb-TV, lite lurig så där...
Annons: