/fotboll/osk/forum/748.aspx/fotboll/osk/forum/748.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Pedretti
2016-01-30 17:33
Vad tror ni?
Finns det en chans att han hamnar på Närkeslätten trots allt?
Örebro Nicka i ribban
2016-01-30 17:16
Spelarna ska tydligen hålla igång ÖSK:s snapchat-konto under veckan med start imorgon. Onsdagen är vikt för Crespo. Kan nog bli lite vad som helst.
Postat via SvenskaFans-appen
Eyravallen Örebro
2016-01-30 12:59
@flesklepp:

Givet.
Örebro flesklepp
2016-01-30 12:37
Jag önskar att Anders Karlsson kommer upp på vänstersidan. Fler som gör det?
Örebro Ansiktet
2016-01-30 11:24
Allsvensk match den 2 maj. Lika bra att börja ladda i tid :) Bra att du är ute i god tid Saywee!
Örebro Chris P. Bacon
2016-01-30 11:22
Vad händer i Kalmar?
AIK Nissesson
2016-01-30 09:23
Även jag är en sporthybrid,
fotbollen har börjat,
redan innan hockey'n slutat:)

Heja Örebro å alla till Kalmar!
Örebro jpsvartvitt
2016-01-30 04:29
Örebro Center: Håller med dig fullt ut :). När hockeyn slutar börjar fotbollen och vise versa, man har alltid något man kan kolla på :D
Örebro Center
2016-01-29 23:11
@jpsvartvitt:
Håller med till 100% broder :0) Man har dessutom förmånen att kunna härja i två olika forum :0) Dött i det ena fart i det andra
Örebro jpsvartvitt
2016-01-29 22:29
Örebro Center: Det kanske finns en anledning att jag skrev så ;) såg dig nämligen att du skrev så :') .. Ah så skönt att heja på Örebro i hockey och i fotboll :).
Örebro Center
2016-01-29 22:08
Nordahls första framträdande inför denna säsong. Uttalar sig om truppen
Örebro Center
2016-01-29 21:19
@jpsvartvitt:

Skrev likadant fast i hockeyforumet ;=)

Hockeyn ingen trevlig upplevelse för ögonblicket. Härligt därför att man är
hybrid-fan och kan se fram emot nästa kommande sport :0)
Örebro jpsvartvitt
2016-01-29 21:08
Av att se hockeyn spela så längtar jag genast till att fotbollssäsongen ska börja :).
Örebro Alltid Örebro
2016-01-29 20:34
@Örebro Center:
Ja vad hände med det? Skulle vara en bra grej att införa.
Örebro Alltid Örebro
2016-01-29 20:33
@Lekiller:
Visst är det så. Men jag tror att vissa företag helt ärligt inte skulle bry sig om de fick bra platser eller ej... De betalar för att de vill stötta och bryr sig inte vad de får tillbaka. Går ju att fråga om sponsorerna vill ha platsen eller ej, vissa skulle nog kunna tänka sig att stå över platser då de aldrig kommer och kollar ändå.
Örebro Nicknamn i ribban
2016-01-29 20:29
@Vinnartradition:

Är det lämpligt att Rinne står i mål mot DIF?

Sam gör sitt jobb och är bra kompis med spelarna i laget.
Örebro Center
2016-01-29 20:26
@Lekiller:

Finns ju system för att sälja icke utnyttjade sittplatser där klubben och platshållaren delar inkomsten. ÖSK tittade på det har jag för mig för ett par år sedan men sedan hördes inget mer
Örebro Lekiller
2016-01-29 20:21
[QUOTE=Alltid Örebro]Tycker personligen att det är ett större problem att ÖSK säljer ut de bästa platserna på nya till företagare som i princip aldrig dyker upp! Gapar tomt på mängder av centrala platser på nya, som visseligen är betalda, men det ser jäkligt tråkigt ut. Bättre att sälja ut mindre attraktiva platser till företag som bara vill sponsra men inte har intresse av att nyttja platserna de får. [/QUOTE] Är väl en verklighet som de flesta klubbar på elitnivå, i världen får leva med nu när pengarna styr det mesta. Företagen går in med mycket pengar vilket är grymt viktigt för ÖSK. Då kräver de ju lite tillbaka också.
Örebro Alltid Örebro
2016-01-29 20:02
@Robben 82:
Tycker personligen att det är ett större problem att ÖSK säljer ut de bästa platserna på nya till företagare som i princip aldrig dyker upp! Gapar tomt på mängder av centrala platser på nya, som visseligen är betalda, men det ser jäkligt tråkigt ut. Bättre att sälja ut mindre attraktiva platser till företag som bara vill sponsra men inte har intresse av att nyttja platserna de får.
Örebro flesklepp
2016-01-29 19:51
@Lekiller:

Jag minns att när Norra läktaren var färdigställd så fanns en plan om att konstruera en hängande korg/gondol uppe under taket på Södra där kamera och kommentator skulle placeras. Just för att den "vackrare" långsideläktaren, Norra skulle komma i bild i TV-sändningarna. Planerna ställdes dock in. Troligtvis av kostnadsskäl.
Örebro Vinnartradition
2016-01-29 19:46
Är det verkligen lämplig att Sam arbetar som kiropraktor vid våra möten med Hammarby?
AIK Nissesson
2016-01-29 19:42
Minatankar,

Ibland skriver du tänkvärda tankar:)

"Alla människor, inkl spelare och ledare, kan som bekant ha andra klubbar i sitt hjärta. T ex klubb där man är uppväxt, klubb i vilken man har spelat eller klubb som man diggar av någon anledning."

Instämmer, så kan det faktiskt vara.
Örebro Lekiller
2016-01-29 18:39
[QUOTE=Robben 82]Det är där är en gåta för mig! Att man väljer att filma mot den läktare,alltid halvfull med sina solblekta stolar och pelare,ingen bra reklam för klubben och arenan... [/QUOTE] Det är inget som vill göra. Men tekniken och faciliteter sätter stopp för att ha kameran på södra. Tyvärr! Men om ombyggnationen blir av så kan det nog mycket möjligt bli så att kameran flyttas.
Örebro frrreddo
2016-01-29 17:49
@Eyravallen Örebro Vi har ju till o med fans som håller på Gnaget hur det nu går
Ihop sig.. [/QUOTE:

Totalt obegripligt....
Örebro Robben 82
2016-01-29 17:29
@Trivseltorsten:
Det är där är en gåta för mig! Att man väljer att filma mot den läktare,alltid halvfull med sina solblekta stolar och pelare,ingen bra reklam för klubben och arenan...
AIK Nissesson
2016-01-29 13:58
Apropå gliringar Axén kanske inte har hjärtat kvar i Gnaget, men överarmen hänger kvar ...
Eyravallen Örebro
2016-01-29 12:53
@Rasberg:

Såg att en del bilder tagits bort nu. Bra de alla fall.

JP/ Rinne är gårdare sen hur hårt vet jag inte men de har han själv bekräftat och även en del inom laget har glirat han för det och han har skött det snyggt så på den grejen bryr jag mig inte om.
Vi har ju till o med fans som håller på Gnaget hur det nu går
Ihop sig..
Örebro Rasberg
2016-01-29 12:45
@Chris P. Bacon:

Sam Masih
Örebro jpsvartvitt
2016-01-29 12:32
Men enligt DIFare så hejar ju Rinne på Djurgården.. Dom skrev ju det i samma veva som när det snackades om att Djurgården ville värva Rinne .. Sen kan det ju vara en ren lögn..
Örebro Milton
2016-01-29 12:22
Kul att det kommer en del reportage här på Svartvitt.

Stor eloge även till den/de som tagit sig tid och uppdaterat truppsidan. Jag är något av en nörd när det gäller trupper och tabeller så det är uppskattat.
Annons: