/fotboll/osk/forum/7356.aspx/fotboll/osk/forum/7356.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2008-01-12 10:22
"... Guterstam är en intressant spelare som skulle passa oss bra, ..."

säger Sjögren till NA-sporten enligt papperstexten.

Om han är rätt citerad, tycker ni att han har rätt eller fel eller har ni ingen åsikt alls, eller är det "bara" en prisfråga"?

Enligt NA hade vi ju för ett tag sedan 7-8 anfallare?

PS Men jag tycker nog att Tomtens (tror jag att det var) indelning av spelarnas lagtillhörighet var mer verklig än NA´s.
Örebro Grohl
2008-01-12 10:22
Bara jag som börjar bli lite orolig? tycker att laget vi har nu känns väldigt mycket sämre än förra året. Då hamnade vi ju faktiskt på kvalplats...
AIK Saywee
2008-01-12 10:15
BoP//
Jag "slipar" på en eller två frågor, kommer i mitten av kommande vecka.
Örebro Grixx
2008-01-12 09:51
Liberate tu-teme ex inferis// Det kunde varit mycket värre. Magnus Sjögren tex...

Nej det kan väl bli bra, det är ju skillnad om man vill sitta och lyssna på musiken eller sjunga med i under match. Ska det vara en låt som ligger i nivå med fotbollslandslagets allsånglåtar eller ska det vara en cool klassiker som Merseyside som håller i all evighet? Men i princip så blir det mesta skit i sådana här "beställningar".
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2008-01-12 08:22
Vafan,har Ösk bett Stephan Berg om hjälp men en Ösk-låt??nej,finns det ingen bättre att få tag på?
Örebro Bastard on Parade
2008-01-12 06:10
Tänkte bara påminna om att ni kan maila in frågor till Jan Karlsson. Ju tidigare desto bättre, måste nog ha de senast fredag nästa vecka men gärna tidigare ifall det blir en tripp till Kristinehamn för min del.

Om ni av någon anledning inte kan/vill skicka mail så kan ni skicka frågorna via PM också.
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2008-01-11 23:38
Den här killen vid namn Roland verkar verkar vara något utöver det vanliga,kanske något för Ösk,bäst att sätta fart innan fler får reda på hans fotbollskunskaper.
Örebro Mittåt
2008-01-11 22:45
Chipset// I budgeten har man som sagt räknat med en något lägre publiksiffra. Väldigt mycket hänger nog på hur det går. Under förra året nådde man en mycket bra publiksiffra. Delvis kanske på grund av nyhetens behag och den sköna känslan av att åter få gå och se allsvensk fotboll.

Om Sixten och Alex får till det med sitt 4-3-3 system och en positivare fotboll med litet fler poäng så tror jag inte att 10.000 i snitt är en omöjlig siffra. Det är inte mer än drygt 1000 fler än vad man nådde 2007.

En positiv faktor i detta sammanhang tror jag att det nya bokningssystemet kommer att bli. Man är nu väldigt nära att kunna trycka på startknappen för detta. Med detta system kommer man att kunna boka, skriva ut och betala sina biljetter över nätet. Det kommer att bli mycket lättare att komma över sittplatsbiljetterna, vilket jag tror kommer att innebära att fler söker sig till arenan. Dessutom öppnas möjligheterna på ett helt annat sätt att sälja in specialerbjudanden av olika slag när man själv får kontrollen över bokningnarna och inte behöver vara beroende av TICNETs stenålderssystem.

Jag skulle för övrigt tro att kubanerna kommer att kunna använda sig av detta system för sina bussbokningar också.
Örebro ÖSK KRILLE
2008-01-11 22:38
Det beror på hur det går för ösk! Håller ösk sig på övreh halvan av tabellen så tror jag att 10000 inte är helt omöjligt att uppnå!
Örebro Grixx
2008-01-11 22:38
Troligen har väl fler kollat det här på BP-s sida men här är i vart fall "utvärdering" av Guterstam.
Örebro Chipset
2008-01-11 22:25
Edit: Dubbel
Örebro Chipset
2008-01-11 22:25
Mittåt// Kul! Mycket länge sedan man kunde glädja sig över en ekonomisk framgång. Däremot blir man lite tveksam till publiksnittet.

"Siktet är inställt på att nå ett publiksnitt på över 10.000 åskådare, avslöjar Jan."

Är inte det lite väl mycket? Jag tvivlar inte på att ÖSK kan dra över 10.000 mot lag som Hammarby, Göteborg, Djurgården, Elfsborg, Norrköping och AIK men jag tror också det blir svårt att dra över 8.000 mot lag som Ljungskile, Sundsvall, Trelleborg, Gais och Gefle. Förra året var också också ett allsvenskt återkomstår, sånt drar lite extra.
Örebro Mittåt
2008-01-11 21:36
Äntligen kan ÖSK-fotbollen visa positiva siffror i bokslutet.
Örebro ÖSK KRILLE
2008-01-11 21:18
När kommer Bassombeng och Ndille? När kommer Manswell provspela?
Örebro ÖSK-Karl
2008-01-11 19:25
Conrad//

Tack för det du skriver om Guterstam, han dansade en sommar i SE och plötsligt tror flera forumskribenter att han skulle vara något för ÖSK.
Örebro Marta
2008-01-11 18:31
Ämne: "- Sixten är vä....
Ja det låter onekligen bra... Hoppas bara att det kommer att lyckas och att vi har materialet till det. Vi måste få mittfältet att fungera på ett bra sätt, om bollarna ska gå via dem. Ytterforwardsen måste bli duktiga på att hämta boll också.
Örebro Marta
2008-01-11 18:28
De är ju tråkigt skadeglada de där norrbaggarna...
Örebro Rasberg
2008-01-11 17:01
Evigt ÖSK//
Är ju bra för annars kan andra klubbar veta ungefär vilken nivå de ska lägga sig på när de är intresserad av en spelare. Ibland gör man riktigt bra försäljningar och ibland dåliga. Bättre att inte skylta med det om det skulle vara en dålig.
Gefle Perø
2008-01-11 16:58
Her signerer Abgar

http://www.ffktv.no/
Örebro Marta
2008-01-11 16:49
Evigt ÖSK/
Är de ensamma om det?
Örebro Evigt ÖSK
2008-01-11 16:34
Varför är ÖSK alltid så rädda att berätta vad de får för spelarförsäljningar?
Örebro Rasberg
2008-01-11 16:06
Trevligt.
Var väl förmodligen inte någon jättesumma men allt är välkommet. Många bäckar små...
Örebro Rallyfinnen
2008-01-11 14:48
ÖSK får betalt för Jeffs!
Örebro jappel
2008-01-11 14:22
Ämne: Låter farligt med De....
en pfo wannabe??? :-)
går fetbort!!
Örebro isac
2008-01-11 13:58
Låter farligt med Dede, det enda som verkar styra honom är pengar, något som inte ösk har att erbjuda i överflöd.
Kex Torsten
2008-01-11 13:35
Dede Anderson sparkad av sin norska klubb. Han har spelat för både Hammarby och Kalmar. Han har i och för sig ställt till med mycket problem. Men det är en jävel på att sparka boll.

Kan man få ordning på den killen, så kan det vara ett namn för ÖSK tycker jag.
Örebro jappel
2008-01-11 13:30
svar ja.
Örebro Storm_90
2008-01-11 13:24
Kommer tuneringen spelas inomhus?
Örebro Rasberg
2008-01-11 13:21
Conrad//
Tack för den infon. Måste medge att jag blev väldigt förvånad när han togs ut i landslaget även efter hans grymma säsong i S1.
I AS tycker jag inte han har visat någonting alls, eller iallefall alldeles för lite för att man ska punga ut 2 mille för honom.
Örebro jappel
2008-01-11 13:18
Ämne: Hoppas å ena sidan a....
amen!
Annons: