/fotboll/osk/forum/7308.aspx/fotboll/osk/forum/7308.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK-Karl
2008-01-26 00:41
Mittåt//

Det är väl bara ett av räven Medins vanliga utspel. Han fick det ju nästan att låta som det var ÖSK:s fel att spelare från Forward lämnar stan.

Fick av en kompis på NA veta att Medin våren eller sommaren -07, vände upp och ner på hela sportredaktionen och betede sig som en idiot för att NA skrev så lite om Forward. Han menade på fullt allvar att det var NA:s fel att Forward hade så låga publiksiffror. Snacka om desperat.

KROSSA FORWARD
Örebro Mittåt
2008-01-25 23:22
Ett av dagens märkligare utspel var väl Torsten Medins önskemål om att få låna hem de spelare som han just sålt till Hasse Borg. Jag undrar om det gått upp för honom än att om han hjälpt till med att se till att grabbarna stannade i stan, så hade han förmodligen kunnat glädja sig öveer deras tjänster under hela säsongen.

Att tro att Malmö släpper iväg sina spelare till Örebro är nog att hoppas alldeles för mycket. Det finns ju div 1 lag på betydligt närmare håll om MFF skulle få för sig att de behöver matchträning.

EM-uppehållet kommer dock att ställa klubbarnas planläggning inför en hel del problem. Det är på ca. en och en halv månad och skall fyllas med någon slags fotbollsvettig verksamhet.
Örebro Toro
2008-01-25 21:12
Någon som har koll på våra två Kameruners språkkunskaper? Att dom talar franska är ganska givet av NA inslaget, men hur står de sig på engelska? Nån som har koll?

Får la be Nordin leka tolk annars, han har ju franska språket i generna =)
Örebro ÖSK-Karl
2008-01-25 20:29
Mittåt//

Det är ju fullt möjligt att nyemissionen gick så bra så Spelarinvest kan lösa både Roni och Guterstam. Men det behövs även pengar till en allroundback tycker jag.

Lönemässigt är det säkert inga problem för ÖSK. Både Magnus Samuelsson och Fredrik Jansson var ju högavlönade, särskilt Magnus, även Fredrik Samuelsson hade en för hög lön.
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2008-01-25 19:10
Typiskt att det inte är någon träning på lördag när jag väl är ledig,förutom i Mässhallen.
Örebro mustard
2008-01-25 19:06
kan rapportera att Seb och Nordin såg hetast ut på dagens avslutningsövningar. Med detta menar jag effektivast och piggast. Inte mycket nytt att säga om männen från Kamerun. Det som kan sägas är att det verkar råda språkförbistring på planen vilket måste försvåra övningarna för alla i laget..Men det där ordnar sig nog!

Zé och lär! Forza ÖSK!!
Örebro bleke
2008-01-25 19:00
...ska man förolämpa varandra så kan det göras ordentligt...

lite hjälp på vägen :)
2008-01-25 18:58
Skitsamma,hoppas fortfarande att Guterstam och Roni skriver kontrakt med Sportklubben,särskilt Roni.
2008-01-25 18:53
Ämne: Skriv det då, det ve....Jag tar inte skit av någon genom en dator,sen om ni tycker att jag spelar Allan-ballan för att jag inte tar skit so what,tror knappast att nån av er skulle reagera annorlunda om det vore ni som blev påhoppade men jag vet inte,ni kanske sväljer skiten.
Örebro Ericson
2008-01-25 18:47
Skriv det då, det verkar ju lite ogenomtänkt att svara på samma sätt.
2008-01-25 18:40
Ämne: oj, va fan e det här....Ja,vaddå?jag tycker inte att det är ok att sitta bakom en skärm och göra påhopp.
Örebro abdel seidou
2008-01-25 18:32
oj, va fan e det här? vuxna mogna klubben på hög nivå.

snygg du e, vadå ta det ansikte mot ansikte?? du leker väl inte allan-ballan på ett internetforum hoppas jag haha =P
Örebro worldfarm
2008-01-25 18:31
Ta mitt förra inlägg med en nypa salt. Verkar som att förhandlingar med Roni pågår, trots allt.
Örebro Ericson
2008-01-25 18:26
Ämne: Ämne: Lägg av....
Ja, läs din första rad.
Örebro Sersant
2008-01-25 18:18
Ämne: Ämne: Återige....
lyssna inte på yx alla inlägg han har skrivit har varit för att provocera.
2008-01-25 18:18
Ämne: Lägg av med påhoppen....
Båda två?
Örebro Ericson
2008-01-25 18:13
Lägg av med påhoppen båda två.
2008-01-25 18:03
Ämne: Återigen så forsätte....
Vafan skriver du ditt jävla rövhål!!om du följer länken så ser du att det står marknadsvärde:unbekannt vilket jag tolkar med lite ironi,inte värd nåt,förstår du ordet ironi?nä tror fan det och att dom ska ha lön fattar väl vemsomhelst men det kanske vore intressant att veta hur mycket,pm:a nästa gång du har problem så kan vi ta det ansikte mot ansikte,några jävla påhopp det tar jag inte det ska du ha jävligt klart för dig.
Örebro isac
2008-01-25 18:01
Tråkigt om Worldfarms uppgifter om Roni stämmer. Även tråkigt när man inser att det kanske är vårat fel. Om klubben läst alla glädjeyttringar från detta forum är det inte konstigt att de höjer. Vi skulle ha varit tysta.. hehe ja vad gör man..? Sporklubben är inte gjord för att lyckas.
Örebro yx
2008-01-25 17:48
Återigen så forsätter folk med superspekulativa superantaganden som är helt löjliga och meningslösa.

Evigt ÖSK skriver såhär: varför säger ÖSK inget om Roni på hemsidan? De erkänner att Guterstam är intressant, men inget om Roni? ÖSK har väl knappast råd att knyta till sig både Roni och Olof? För vad det verkar med de folk som är insatt och har kollat på Roni så verkar han hetare än Olof?

Hur mycket vet du om att ÖSK har råd med båda? 0 %????

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1278334

Liberate tu-teme ex inferis skriver: Porokara är inte värd nåt.

Det är en lögn. Det är klart han är. Sluta sprid lögner. Bara för att en hemsida inte vet värdet på han och skriver unbekannt/obekant så betyder det inte att han inte kosat något.

Sen skriver Mittåt: Evigt ÖSK// Det finns nog pengar så att det räcker både till Roni och Guterstam.

Skönt att vissa inte är helt blåsta (läs Mittåt).

Varpå Liberate återigen inte tänker efter och skriver: Gör det det?jag menar,bägge ska ha lön ochså.

DET MENAR DU INTE?? Och mittåt bara glömde bort att dom också ska ha lön??

HERREGUD!!!
Örebro Mittåt
2008-01-25 17:26
Jag tror inte att det skall behöva vara några problem lönemässigt. De spelare som redan lämnat bör ha varit dyrare än de nya som tillkommit. Det fanns säkert en ordentlig summa undanlagd för Barsom etc.

Jag tror att det största problemet är att hitta spelare som kan köpas loss för ett överkomligt belopp.

När det gäller Porokara och Guterstam kommer de från klubbar som är jämförbara med ÖSK lönemässigt eller som till och med ligger något lägre (inbillar jag mig).
Örebro Sersant
2008-01-25 17:17
Ämne: Ämne: Evigt Ö....
är nog bara lönen ÖSK behöver betala. Båda känns ju som bra objekt för spelarinvest :).
2008-01-25 17:15
Ämne: Evigt ÖSK// Det finn....
Gör det det?jag menar,bägge ska ha lön ochså.
Örebro Mittåt
2008-01-25 17:03
Evigt ÖSK// Det finns nog pengar så att det räcker både till Roni och Guterstam.
Örebro Evigt ÖSK
2008-01-25 16:59
varför säger ÖSK inget om Roni på hemsidan? De erkänner att Guterstam är intressant, men inget om Roni? ÖSK har väl knappast råd att knyta till sig både Roni och Olof? För vad det verkar med de folk som är insatt och har kollat på Roni så verkar han hetare än Olof?
Örebro E-A
2008-01-25 15:48
Ämne: Porokara är inte vär....
nää han va ju inte så jättedyr :P..

KÖP,KÖP,KÖP!!!
2008-01-25 15:40
Porokara är inte värd nåt.
Örebro E-A
2008-01-25 15:37
Ämne: finns det ingen hems....Erki/Hertig_Karl//
de va den ja mena! tack!! =)

sökte på google.. hade redan läst igenom 70 sidor av 1 940 000 träffar :P så de e ju bra när man får lite hjälp..
Örebro Hertig_Karl
2008-01-25 15:35
Erki du var lite snabbare=)
Örebro Hertig_Karl
2008-01-25 15:34
Ämne: finns det ingen hems....
Du kanske menar denna sida?
Annons: