/fotboll/osk/forum/7286.aspx/fotboll/osk/forum/7286.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK-Karl
2008-02-05 11:13
NU ÄR DET 1000 namn ;-)
AIK Saywee
2008-02-05 11:12
Liberate//
Det är OK, jag skrev bara så eftersom jag sett att flera undrat vart "brevet" skall skickas ...
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2008-02-05 11:04
Ämne: Ämne: Ska nam....
Ok,såg inte det,det första man blir blind på är ju ögonen sägs det;)
Örebro jappel
2008-02-05 11:01
Ämne: Ämne: Man får....
ok, då var det kanske för att vi försökte registrera medan namninsamlingen var nere. det var många konstiga fel på deras site ett tag.
Nåja...det finns även en Lars Lagrell i Jönköping. (tror inte att det är den kända LÅL:-) men vem vet
AIK Saywee
2008-02-05 11:01
Ämne: Ska namninsamlingen ....
Liberate//
Nej, migrationsverket har gjort sitt tills vidare (eller snarare inte gjort sitt).

"Brevet" är adresserat till Migrationsdomstolen, Göteborg (högst upp med fet stil i brevet).
2008-02-05 10:58
Ämne: Man får nog alltid r....
Jag och min sambo skrev under från samma dator.
Örebro mustard
2008-02-05 10:53
Örebro jappel
2008-02-05 10:48
Man får nog alltid räkna med en viss del fiktiva namn. (men det går ju bara att registrera ett namn från varje ip (så det går till exempel inte att skriva på från hela familjen från samma dator. Så det är nog snarare så att denna insamling är så pass noga övervakad att det snarare är färre än för många underskrifter. Är nog en hel del som drar sig för omaket att ange korrekt email och bekräfta påskriften.)
Men visst är det onödigt att lägga in fiktiva namn (om det nu är det....det står faktisk LÅ L*grell så det kan vara någon som heter LenaÅsa Legrell, Lugrell, Lågrell eller liknanade helt utan att ha farit med osanning.

Men på tal om fotboll är det kul att Kamerun lyckades tråckla sig vidare till Semi.
Bör leda till att deras ranking ökar vilket borde leda till att dom går om Sverige :-) då har vi helt plötsligt två spelare på gränsen till ett a-landslag till ett landslag som är bättre än Sverige. Som att värva Alvbåge (eller kanske snarara Wiland (om det nu skulle vara bättre) eller Marcus Berg, eller...ja listan kan göras lång, men det är bra spelare som står på den :-)
Örebro Bastard on Parade
2008-02-05 10:41
Erki //

Jag vet inte riktigt, har en känsla av att det är nyhetstorka på NA och att någon av deras journalister skrivit under som Lagrell.

Men det är ju bara min magkänsla som säger det... ;-)
Örebro Erki
2008-02-05 10:37
Vet inte vad som är mest patetiskt. Att fejka Lagrells namn i en så seriös namninsamling, eller att na skriver en artikel om det.
Örebro One¨touch
2008-02-05 10:25
Ämne: Haha lagrell - ÖSK i....
Jovisst! Men det är sådant som undergräver trovärdigheten i en namninsamling. Fejkade namn, som dessutom uppdagas i en tidningsartikel.

Oproffsigt.
Örebro mustard
2008-02-05 10:23
Nätta 16 mil till Avesta, någon som ska fara dit??

Synd med (och om) Johan. Känns som att han aldrig blev gjord rättvisa i klubben. Hoppas verkligen att det ordnar sig på ett bra sätt med hans fortsatta fotbollskarriär! Lycka till JP!
Örebro jappel
2008-02-05 10:23
om jag inte är helt snurrig med huvudräkningen har vi redan mer än 0,1promille av sveriges befolkining med oss. bara 49,99% kvar så har vi majoritet :-)
Örebro jappel
2008-02-05 10:21
Ämne: Hoppas vi väntar med....
ja johans inlägg är i klass med en del av de inlägg som kommer in här!
Hoppas han hunnit ta en snabbkurs med de övriga yttrarna och kanske en eller annan av ytterbackarna!!
Lycka till Johan
2008-02-05 10:09
Hoppas vi väntar med att skicka lista nån månad el två så att vi får ihop 10 000 röster el nåt.
jag kommer sakna Johans inlägg vilka jag tycker var hur bra som helst.
Örebro warlord
2008-02-05 09:23
Jag var på möte med spelarinvest igår och det framgick tydligt hur mycket Sixten tror på Kihlberg och Wowoah. Det var riktigt roligt att höra. hoppas bara att de kan motsvar förväntningarna också. För övrigt är det en riktig bjäss till back vi har fått in..
2008-02-05 09:06
Ska namninsamlingen skickas till migrationsverket eller vad är tänkt?
Örebro bison
2008-02-05 09:06
Ämne: Haha lagrell - ÖSK i....
Litar inte ett ögonblick på Lagrell, om ÖSK spelar med Yunus kommer väl förbundet att sparka ner oss i div 5 för att vi spelat med illegala invandrare.....
Örebro Einar B
2008-02-05 08:50
Ösk-Karl:
Ja, han var på gång till Moskva...
Haha, han måste ju ha världens bästa agent om dom lyckas med den affären.
Billig? Han blev väl pappa precis. Pampers är inte billigt. Jag vet!!
Örebro 100år
2008-02-05 08:40
Haha lagrell - ÖSK i mitt hjärta. Den va fan bra.
Örebro Erkan
2008-02-05 01:56
Riktig miss att ÖSK inte knyter Stellan Carlsson till sig! Nu finns det ju minst en ledig plats utöver Roni, den borde ges till Stellan. Det jag har sett av stellan är mycket lovande.
Örebro Erki
2008-02-05 00:37
ÖSK-Karl// Jag tror det kommer lösa sig med Roni ganska snabbt eftersom Roni vill till ÖSK, Honka låter honom gå vidare och inga andra klubbar är med i bilden. Kanske är dags att börja lita på ÖSK-Karl? ;)
Örebro ÖSK-Karl
2008-02-05 00:32
Einar B//

Nedim hoppas nog ÖSK/Spelarinvest få in lite pengar på.

Förhoppningsvis från utlandet eller något SE-lag. Han är förhållandevis rätt billig i drift också.
Örebro jappel
2008-02-05 00:04
920 han vi samla ihop till midnatt i alla fall.
Svenska folket har fått nog av migrationsverken.

Och så är Kamerun vidara till semi.
Känns bättre att dom missade landslaget precis nu när det bevisligen är ett bra gäng som fick ta deras platser.
Örebro Phonzie
2008-02-04 23:56
Ämne: Ämne: Hej all....
Nej tyvärr...

Det där verkar vara en helt annan låt...
Örebro Einar B
2008-02-04 23:00
Packar Johan, Nedim`s väska också när han ändå håller på..?
Örebro Mittåt
2008-02-04 22:57
Ja, det verkar vara litet till och från med tillgängligheten. För närvarande är siten uppe och antalet namnunderskrifter är 907. Så det blir nog inte 1000 före midnatt. Men i morgon, så.
Örebro Mittåt
2008-02-04 22:47
Både tråkigt och bra med Johan, tycker jag.

Tråkigt för att det verkar vara en riktigt trevlig kille och dessutom en ovanligt bra målskytt. Tyvärr verkar det dock som om han saknade förmågan i ÖSK, att komma i de lägen som krävdes för att han skulle kunna ta sina avslut.

Bra är det för ÖSK, eftersom en plats nu blir ledig i truppen, som kan användas för något bättre än ett tredjeval för högerytterpositionen. Bra förmodligen även för Johan, som får möjligheten att ta nya tag utan att behöva ha med sig ytterligare ett förlorat Örebroår i bagaget.

Lycka till, Johan!
Örebro Bastard on Parade
2008-02-04 22:45
ÖSK-Karl//

Den där sidan verkar tyvärr vara rätt värdelös, har fortfarande inte fått svar från "supporten" och inte har de något telefonnummer man kan ringa heller.

Edit: Nu funkar det. Verkar som att de läser forumet! ;)
Örebro Mittåt
2008-02-04 22:41
ÖSKs träningsschema för mars månad finns nu å officiella. Visserligen något undangömt, men ändå. Längst ner på sidan i mittkolumnen.
Annons: