/fotboll/osk/forum/7261.aspx/fotboll/osk/forum/7261.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Walter Gigena
2008-02-11 22:33
Tack för infon ÖSK-Karl. Låter rimligt.
Känner på mig att Roni kommer bli en kanonvärvning. Börjar se riktigt intressant ut nu. En anfallare och sen Alvbåge så är jag nöjd..
Örebro ÖSK-Karl
2008-02-11 22:32
Bastard on Parade//

Tackar för svaret !
Örebro Bastard on Parade
2008-02-11 22:30
ÖSK-Karl //

Har inte hört något mer om det, fast min mail krånglat ganska mycket de senaste dagarna så det kan ju hända att det inte nått fram. De jobbar på det och återkommer så fort revisorerna sagt sitt.
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2008-02-11 22:28
Fatta hur vi alla ska må den dagen Yunus sätts på ett plan ut ur Sverige,i min värld så kommer den dagen aldrig att komma,den får inte komma,det finns inte på världskartan.
FORZA YUNUS!!
Örebro Mittåt
2008-02-11 22:24
ÖSK-Karl// Jag tror att i dagsläget så är namninsamlingen viktigare för Yunus än en penninginsamling. Bara den ena kan möjligen påverka hans chanser att få stanna här. Å andra sidan kan jag inte tänka mig annat än att ÖSK eller ÖSK närstående redan ser till att han har vad han behöver i penningväg.

Om han till slut verkligen skulle bli utvisad så tror jag dock att en väl tilltagen "reskassa" skulle komma väl till pass.
Örebro ÖSK-Karl
2008-02-11 22:12
Evigt ÖSK//

Nej, jag vet tyvärr inte det, bara att det gick jämt ut.
Örebro Evigt ÖSK
2008-02-11 22:10
Kan inte ÖSK-Karl avslöja vad ÖSK då fick betala för Roni?
Örebro ÖSK-Karl
2008-02-11 22:09
Nu är det hög tid att starta en pengainsamling till Yunus.

Juha/
Hur går det, har du hört något mer från Rose-Marie om det?
Örebro Pencing
2008-02-11 22:00
Örebro Pencing
2008-02-11 22:00
Tycker också svartvitt-redaktionen gör ett kanonjobb!! Att få till ett tv-program vore naturligtvis roligt, men tar nog enormt mycket energi att genomföra.
Örebro Mittåt
2008-02-11 21:56
Ett riktigt bra radioinslag av Mats Dahlberg, tycker jag.
Örebro ÖSK-Karl
2008-02-11 21:56
mustard//

Roni kostade med signing och ersättning till Honka nästan exakt det vi fick för Riddez (beror lite på eurokursen för dagen).

Lönemässigt ligger han något över, men även Riddez hade säkert fått den höjningen vid nytt kontrakt.
Örebro Mittåt
2008-02-11 21:47
100år// Nej, jag sätter ingen på bänken. Jag spekulerade i hur man på bästa sätt ersätter Eric om Nedim inte finns tillgänglig. Utgångspunkten för min betraktelse var "två man på varje position".

När det gäller valet mellan Frempong och Näfver bör även deras defensiva kapacitet tas med i beräkningen. På den punkten gjorde Näfver stora framsteg innan han blev skadad, tycker jag.
Örebro 100år
2008-02-11 21:44
Ämne: Jag måste bara säga ....
/Signed

Men väntar fortfarande på ett FanTV-program där man en gång i veckan/månaden sitter och pratar Svartvitt med några kända ÖSK pofiler osv. Som Stockholms tv här på svenska fans. Skulle bli braksuccé Avenbränder :)
Örebro Freewilly
2008-02-11 21:43
Evigt Ösk // WORD!
Örebro ÖSK KRILLE
2008-02-11 21:43
Yunus på sportradion!
Örebro Evigt ÖSK
2008-02-11 21:38
Jag måste bara säga att Svartvitt har den absolut bästa svenskafans sidan av alla allsvenska lag. Bäst krönikor, bästa referat, bäst uppdatering, bästa silly seasonföljetång, bästa intervjuver osv osv.
Jag vill tacka alla på Svartvitt som lägger ner så mycket tid på att hålla oss svarvita själar uppdaterade med all möjlig o omöjlig information! Keep up the good work!
Örebro Kex Gunnar
2008-02-11 21:33
100år: Inte lätt att vara tränare, men trots allt är det ju angenäma bekymmer.
Örebro 100år
2008-02-11 21:33
Mittåt/

Du sätter alltså Basso på bänken? Är du inte riktigt klok =)
Sen tycker jag valet är ganska självklart just nu mellan Näfver ch Frempong.
Örebro Mittåt
2008-02-11 21:28
DaSa// Jag undrar om James varit över på den högra sidan av planen någon gång. Under de tre åren jag sett honom spela har det alltid varit till vänster eller möjligen centralt med dragning åt vänster.

Om ÖSK säljer Halilovic, så kan man ju hur som helst se Porokara som alternativ och så får Näfver eller Frempong ta den lediga platsen till vänster.

Alternativt skjuter man fram Anttonen och låter Green spela back.
Örebro 100år
2008-02-11 21:25
Tur man inte är tränare... Vem ska nu petas. Jag har inte en aning. Spela Roni centralt och peta Nordin?

Kristoffer Näfver: Fortfarande ung och mycket talangfull. En bra början och han är såld till sommaren. Nyckelspelare

Eric Bassombeng: Ser ut att ha alla kvalitér för att spela i bättre ligor i framtiden. Redan nu efter 2 matcher en viktig kugge i vårat a-lag

Roni: Kommentar överflödig... Het i ett riktigt bra landslag. Kanske bästa spelaren i truppen redan nu? Nyckelspelare.
Örebro Aspen
2008-02-11 21:22
Glöm det där med "två allsvenska lag". Bara hybris!!! Kom ihåg Landskrona som hade två lag med S1-kvalitet, hur gick det??
Örebro DaSa
2008-02-11 21:17
Mittåt//
Varför inte flytta över Frempong till högerkanten (om nu Roni med sin högerfot skall spela på vänsterkanten) och sedan sälja Nedim. Skulle sen också hellre se Henriksson som reserv för Nobbe och Kihlen som defensiva mittfältare. Då får vi en grym balans i truppen...:)

Sen så tror jag det är bullshit att en ny toppvärvning är på gång. Bara ngn som vill ha ngr sekunders "fame" i forumet:)
AIK Saywee
2008-02-11 20:55
Men, hallå, tycker ni jag är helt galen, eller bara halvt ...

... mittåts uppställning "ger mig" två allsvenska lag! Men det fattas ju förstås en mittback för två lag. Vem kan hoppa in där?

Ge mig två allsvenska ÖSK-lag!
Örebro ÖSK KRILLE
2008-02-11 20:40
Saywee//
Det har du ju rätt i!
AIK Saywee
2008-02-11 20:35
ÖSK KRILLE//
Han kanske är sjuk, flunsan eller nå´t!

Pierre är ju bara själv, NA har ju massor av s.k. skribenter.
AIK Saywee
2008-02-11 20:33
Förresten, äntligen lossnade det för Rodevåg, trevligt!

Skrev i "slutminuterna" mot Degen på detta forum, att jag ville ha in Rodevåg, tror mycket på honom i år, en trevlig, kul kille som dessutom ...

... kan göra mål!!!

I vår kommer vi nog att få göra "Rodevågen" på BA flera gånger ;-)
Örebro ÖSK KRILLE
2008-02-11 20:32
Saywee//
Alla andra tidningar har ju skrivit om vårat nytillskott! Aftonbladet,svenska dagbladet,metro men inte expressen. Lite underligt då vi har en lokalsida på expressen. Ja ja det kommer väl upp på expressen förr eller senare. :)
AIK Saywee
2008-02-11 20:23
Pierre måste ju vila någon gång, men konstigt är det, NA brukar ju helst kopiera ...
AIK Saywee
2008-02-11 20:21
Mittåt//
Ser riktigt bra ut, egentligen kunde vi ju ställa upp med två allsvenska lag, ett svartvitt och ett svartsvart ;-)

Skämt åsido, det kunde faktiskt bli två bra lag!
Annons: