/fotboll/osk/forum/722.aspx/fotboll/osk/forum/722.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Ansiktet
2016-02-27 20:17
Vilken jävla komedi detta forum är idag. Riktigt bra Lörsagsunderhållning, tack!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro jpsvartvitt
2016-02-27 20:09
Asså på riktigt. SLUTA DRA IN MIG I SAKER!!!!! Vill jag något skriver jag här. Jag har aldrig i hela mitt liv skickat ett pm.. Fjantar. Gör om gör rätt
Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2016-02-27 20:06
Snö/ vad är ditt syfte med dina rader här?
Rellen
2016-02-27 20:05
@Minatankar:

Jag antar du menar JPsvartvitt som skickar otrevliga PM för jag har aldrig skickat till dig.
Örebro Marta (hane)
2016-02-27 19:43
Dasa/ Tror Sema är nyförvärvet du skriver om. I övrigt håller jag med.
AIK Nissesson
2016-02-27 19:25
Brendan är snart lika bra som Bedoya var :)
AIK Nissesson
2016-02-27 19:23
I morgon kan vi åter ta oss till BA och kolla in Helsingborg.

Trevligt om Forward kunde spela oavgjort en gång till, 0-0 kanske vore bra för oss?

En annan grej, som jag kanske missat, men varför i hela "friden" var det sådant polispådrag, det var väl knappast någon högriskmatch?

Herregud, varför ?
Örebro Godzilla Hårddisksson
2016-02-27 19:20
Hur långt kontrakt har vi med Brendan? Han känns verkligen som nästa stora spelare att kunna ta klivet ut i Europa: fin touch,speluppfattning och speed. Grymt bra värvat Sköldis!
Örebro Pedretti
2016-02-27 19:16
Så.....vad tror ni om matchen mot Helsingborg nästa lördag? Kan BK forward sno poäng av dem också och på så vis hjälpa oss på traven?
Örebro DaSa
2016-02-27 19:14
Tyckte att matchen idag gav en del positiva besked. Brendan var riktigt bra efter förutsättningarna, kan bli en hård fajt om mittbacksplatserna till sommaren. Innan dess så tror jag att Moberg och Iron kommer att spela om de håller sig friska. Men jag skulle kunna tänka mig Brendan som vänsterback, ett riktigt underkännande till Logi. Om inte Brendan får spela vänsterback så ser jag hellre att en ung Örebroare får spela än Logi, Ring har i alla fall potential att bli en bra back.

Offensivt så måste vi värva in en anfallare till om Astrit, Crespo eller Kalle skulle skadad sig innan fönstret stänger. Jonis är inte redo att vara tredje alternativet ännu, dvs han kan inte gå in och förändra en matchbild som de andra kan.

I GAIS så tyckte jag att Cadogan så riktigt intressant ut, han skulle kunna vara en fin förstärkning till sommaren eller till nästa säsong om vi tappar någon av våra yttrar.
Örebro Valderinho
2016-02-27 19:14
Alla gillar vi ÖSK. Så blir bättre för alla om man försöker hålla sig till fotboll!
Örebro Lekiller
2016-02-27 19:10
Att ni orkar. Tror många skulle må bra av att bara skita i vad andra skriver ibland även om ni anser att det är fel. Intressant dock att snö eftersöker folk som verkligen kan fotboll. Frågan är ju vad han själv ska kunna tillföra i en diskussion med dessa personer?? Annars en ganska bra match idag av ÖSK. Framför allt när man tänker på vilka spelare som ej var med. Intressant match av Brendan på ytterbacken idag. Skapade mer än vad Björnquist lyckats med på bra mycket mer speltid på den positionen.
AIK Nissesson
2016-02-27 19:03
Nu är det några som skrämmer bort gamla skribenter och eventuellt även de som hade tänkt börja skriva ...

Läs forumreglerna och skriv det ni tycker !!!
Örebro jpsvartvitt
2016-02-27 18:59
Snö: Ja du kan ju börja rannsaka dig själv som påstår att jag skulle vara samma person som många andra här inne.. OT: Nu ikväll blir det en fantastisk utgång med många vänner, ses ute i dimmorna ÖSK vänner ha en fantastisk kväll! Och ni som gnäller på mig, jag hoppas även ni får en fantastisk kväll för vi alla håller ändå i slutändan på ÖSK och vill ÖSKs bästa! :)
Örebro Valderinho
2016-02-27 18:58
@Minatankar:

Jag menade misslyckas. Men olika ord samma andemening. Du drar allting till sin spets. Det finns ju grader för och att man kan dra paralleller utan att gå in på en viss spelare. Det är en jämförelse av två spelare inget annat. Har inget med varandra som spelare att göra. Mer en abstrakt jämförelse.
Örebro Snö
2016-02-27 18:52
På detta forum finns inte många,om någon?som kan fotboll, mest personligt trams, heja ÖSK
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Minatankar
2016-02-27 18:50
@Valderinho:

Det har jag inte sagt. Lägg ner.
Örebro Tokaij Azsu
2016-02-27 18:45
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Här diskuterar vi fotboll i allmänhet och Örebro SK i synnerhet!!!!!
Örebro Minatankar
2016-02-27 18:43
@Valderinho:
Jag kränker ingen. Jag har skrivit till de som mobbar, provocerar och är elaka mot andra vad jag tycker om dem. Det är inte att kränka. Benny Böckling skriver nedan att jag inte är klok som påstår att man skrattar och gör ironi över spelare som misslyckas eller gör felbeslut. Citerar två inlägg: Rellen "Ungefär som Crespo skulle säga "jag vill åt ett riktigt stort äventyr" och så slutar de med att han hamnar i Ängelholm, ja det är ganska ironiskt och småroligt.” jpsvartvitt ”Henok struntade i AIK nu är han nära Dalkurd hahahahhahaah” ---- Han skickar dessutom personliga PM och är mycket oförskämd. Så här håller det på och jag inser att det är många som vill ha det så. Får sälla mig till alla de som lämnat forumet och se om jag orkar komma tillbaka om jag märker att det finns andra skribenter här som kan skriva seriöst.
Örebro Valderinho
2016-02-27 18:42
Det är INGEN Minatankar som vill att Crespo ska misslyckas. Lägg ner. Sluta va en språkpolis här. Det är isåfall moderatorn som raderar sådana inlägg som går över gränsen. Men det är ingen som gjort. Man har rätt att få uttrycka skadeglädje på detta forum, utan att du ska komma och tycka att detta går över gränsen. Det är inte upp till dig att bestämma var denna gräns går. Men det är omöjligt att diskutera med dig för du drar alltid upp något nytt.
AIK Nissesson
2016-02-27 18:34
"Alla tillsammans"

Hahahahahaa, vilken omöjlig slogan eller vision :(

Jag är i alla fall glad över dagens vinst :)
Örebro Valderinho
2016-02-27 18:33
Vilket pajasforum detta har blivit. Kom ihåg för 4-5 år sen hur levande och kul detta forum var. Efter det har Saywee skrämt iväg många skribenter för att man inte vågar skriva saker som man kan vara oense om. Fler har tröttnat och lämnat detta forum. Men jag har försökt motivera mig själv att skriva här ibland. Men det har blivit en skara personer här inne som kidnappat detta forum och tagit över och satt sin prägel på detta forum, vad man får säga och inte säga. Man ska vara PK. Inte någon gång har vederbörande haft någon självkritik att förbättra sig. När man då kommer in här efter en tid så märker man hur DDR detta forum har blivit där vissa agerar språkpoliser på andra skribenter och framförallt i grupp. I verkligheten tycker vi olika och man får vara det så länge man inte går över någon gräns. Men när samma person skriver att man skriva elaka saker eller kränka någon så gör man själv detta!!!
Benny Böckling
2016-02-27 18:25
@Minatankar:

Men för helvete... Skrattar åt Crespo eller andra spelare. Att vi skrev haha för att Goitom ryktades till Borlänge har alltså fått igång allt detta. Vem skrattar åt Crespo? Hur menar du där? Och nu det senaste börjar du snacka om självkritik för denna lilla skitgrej. Du är inte klok.
Rellen
2016-02-27 18:22
@Minatankar:

INGEN vill Crespo ska misslyckas. Herregud kamma dig din fjant. Skiter fullständigt vad du tycker om mig. Du är välkommen skriva det på PM, du har min respekt så länge du inte hånar eller hotar en till livet som en viss Hockey-Karl gör.
Örebro Minatankar
2016-02-27 18:18
@Rellen:

Du ska nog vara glad över att jag valt att gå ur här flera gånger självmant. I annat fall hade du också fått höra vad jag tycker om dig och så hade jag blivit avstängd igen.

Jag skiter fullständigt i om du anser att jag mästrar. När det finns skribenter här som skrattar åt spelare, inkl Crespo, om de misslyckas, är jag tydlig med vad jag tycker om sådant. Har du och andra ingen som helst självkritik? Nej, nu märker jag att jag behöver lägga av igen. Varför ska jag lägga energi på detta...
Rellen
2016-02-27 18:13
@Minatankar:

Inte biter på dig? Haha därför du lämnar forumet stup i kvarten och ber folk fara och flyga. Tycker det är skitbra att du står upp för ÖSK när skribenter snackar skit men när du till och med måste mästra folk angående Goitom och andra frågor så blir du tröttsam. Fråga dig själv om det kan finnas något i vad folk skriver?
Saywee tänker jag inte ens kommentera. Han har skrämt bort alltför många skribenter för att jag ska bara blunda.
Vet min kompis skrev om att få en spärr upphävd som han fick för 4 år sedan, fortfarande inget svar från bröderna Avenbrand. Det har gått 1 månad.
Örebro Snö
2016-02-27 17:59
Jag tror Böckling/Minatankar/Eyra/Jpsvartvitt/Nisseson är samma person:):) vilket skämt detta forum är
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Lord Bertin Zé
2016-02-27 17:53
Felpost
Örebro Minatankar
2016-02-27 17:52
@Benny Böckling:

Förstår att en del av er är trötta på mig eftersom ni vill hålla på som ni själva vill och inte klarar av att man har en annan mening.

Har föreslagit ÖSK att starta chatt på sin hemsida men då enbart för medlemmar och supportrar som kan skriva under med sina namn. Då kan du och andra fortsätta här och leka själva.

När jag skriver så vänder jag mig i första hand till de som kan debattera utan att skriva illa om eller vara elak mot andra människor. Men eftersom ni är flera som uppenbarligen har behov av det så är jag besvärlig och ett mobboffer för er. Det är bara så att sådant inte biter på mig.

Örebro Eyra
2016-02-27 17:49
Hines-Ike, wow!
Annons: