/fotboll/osk/forum/7151.aspx/fotboll/osk/forum/7151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Stephan
2008-03-30 22:21
Hoppas någon lägger upp matchen imorgon på myp2p. Skulle kunna bjuda på ett par kex eller öl till den som fixar! Hoppas på vinst imorgon, att Halilovic kanske sätter en eller två och får lite självförtroende, han behöver det.

Kör hårt imorgon!
Örebro Bastard on Parade
2008-03-30 22:20
# brorzan//

Förra året hade de i alla fall en riktigt god hamburgertallrik, vore konstigt om de inte serverar mat i år.
Örebro Aspen
2008-03-30 22:18
Rapport från Norge:
När Strömsgodset gästade Viking Stavanger så spelade Joel Riddez, Mattias Andersson och sverigebekante Fredrik Winsnes från start och hela matchen. Riddez hade den bästa Strömsgodset chansen på hela matchen i den 85:e minuten. Efter en bra passning från Winsnes sköt han men lite utanför från nära håll. Matchen slutade 1-0 till Viking efter ett tidigt ledningsmål.
Örebro Ösk tjejen
2008-03-30 22:16
tror porokara,holgersson och haginge gör mål i morn. ska bli så kul med match i morn
Örebro Ösk tjejen
2008-03-30 22:05
måste bara vinna i morn!
Tff är ett lag man ska slå nu när det är premiär & allt.
Örebro Grohl
2008-03-30 21:58
Ämne: Hoppas vi vinner imo....
Enda sättet du kan vara helt 100 på att få se matchen isf är via säsongskortet eller lokal sportbar med säsongskortet.

Förhoppningsvis kan det finnas någon vänlig själ som väljer att streama matchen via SopCast. Men tittar man som det var idag när endast sthlms-lagen var streamade där så ska man nog inte sätta förhoppningarna för högt angående det.
Örebro Evigt ÖSK
2008-03-30 21:51
Det vore kul om det fanns någon form av barometer på antalet sålda biljetter till de olika matcherna! (förutom de röda/gula/gröna plupparna som finns...)
AIK Saywee
2008-03-30 21:44
Nej, nu taggar jag för den allsvenska premiären, TFF blir tillbakapressat, spel på en planhalva, ena sidan första halvlek och andra sidan andra halvlek, men efter två svartvita träffar i TFF´s målram så sätter Roni Porokara spiken i premiären!!!!

9986 jublar!

... och med lite neutrala åskådare och ett tiotal skåningar blir det "femsiffrig publik"!

ALLA TILL BA!!!!!

FORZA RoPo!
AIK Saywee
2008-03-30 21:37
Men, hallå, har man inte fått årskortet ännu, när det snart är april? Här har klubben mycket att jobba på för att förbättra, ÖSK är väl ett Aktiebolag, eller när betalar man sitt årskort?

Jag förstår ingenting av detta strul.

För mig gäller 31 december året innan medlemskapet börjar, det är väl naturligt och handlar inte om miljonbelopp!

Tänk om man är medlem, boende i Hällefors och måste gå till kansliet ...?
Örebro Chipset
21 timmar kvar!
Örebro Chipset
Ämne: Anttonen var inte me....
Intressant. Anttonen eller Näfver? Nordin eller Nobbe? Det verkar vara de två kvarstående frågetecknen. Nedim verkar klar för startelvan efter Axens uttalande.
Örebro BabyKladde
2008-03-30 21:29
för er som inte fått årskortet hemskickat så får man gå till kansliet på västra läktaren och hämta ut en "kopia".. ringde Fredrik Ornstien i Fredags och fick det som svar.. kan vara bra och veta!
AIK Saywee
2008-03-30 21:28
Avslutar "kanske" mina kvällsinlägg med en mycket berömd förkortning ...

KITES

Krångla Inte Till Enkla Saker
AIK Saywee
2008-03-30 21:21
Ämne: Köpte nyss min bilje....
LP//
Förstår inte varför man kan krångla till något som normalt är enkelt och ta ut en serviceavgift för ett jobb som du själv gör ...
AIK Saywee
2008-03-30 21:16
jappel//
Helt rätt, nu vet vi ...
Örebro jappel
2008-03-30 21:11
Då vet vi vem som får chansen på topp imorgon då....(i alla fall om axen får bestämma och det får han väl?)
AIK Saywee
2008-03-30 21:10
Ämne: SMHI bjuder på regn ....
SHHI har väl sitt fäste i Norrköping och det är väl "klart" att de bjuder på mulet och regn ...

.. vid 19 tiden kanske solen kikar fram :-)
Örebro jappel
2008-03-30 21:10
ja nu ökar pulsen!
Focus ÖSK!
Örebro jappel
2008-03-30 21:08
Ämne: Det verkar vara hårt....
om det inte är ett extremt tryck är ju systemet helt enkelt för dåligt. (om det inte klarar av de 2-3000 som vill köpa biljett en dag innan match så kan inte ösk behöva betala någon avgift. på detta sätt riskerar ju ÖSK faktiskt att tappa publik, förhoppningsvis kommer de åskådare som inte kan boka biljett nu komma ändå på ett eller annat sätt. Men det är inte ett bra betyg för tjänsteleverantören.
AIK Saywee
2008-03-30 21:07
Detta med modern teknik, elektronik, etc, det verkar bli krångligare att se en match än tidigare, verkar som att många har problem med det ena och det andra, själv har jag dock inga större problem men det beror på annat.

Samhället blir allt mer sårbart, men kul, spännande och intressant är det, teknik elektronik, teknik ...

Jag är ingen bakåtsträvare, men någonstans måste väl gränsen gå för när sunt förnuft, enkelhet och billiga lösningar för var och en finns, eller?

Själv jobbar jag med högteknologi, MEN, naturens teknologi den så kallade "EKOLOGIN" överträffar allt annat tekniskt!

I morgon kväll förväntar jag mig att teknik och natur förenar sig i en underbart härlig svartvit trepoängare!

FORZA SVARTVITT!
Nytt klipp på FANTV.SE
2008-03-30 21:04
Axén om nye brassen och premiären:
- Man längtar som bara den
Örebro Blå Bergen Blues
2008-03-30 20:57
Ämne: Ämne: Kollar ....
Kan man lugnt säga! haha!
Örebro Hlynur
2008-03-30 20:55
Det verkar vara hårt tryck på försljningen av biljetter till morgondagens match. På ÖSK:s hemsida får man följande meddelande när man ska köpa biljett online:

"Nu är det många som köper biljetter vi ber dig prova lite senare! "
Örebro Liberate tu-teme ex inferis
2008-03-30 20:48
Ämne: Kollar på Parlamente....
Javisst är han lik Boström,sagt det flera ggr,enda skillnaden är att Andre´har bättre munläder.
Örebro Blå Bergen Blues
2008-03-30 20:45
Kollar på Parlamentet i TV4. André Wickström ÄR verkligen Sixten Boström!!
Örebro Stephan
2008-03-30 20:35
Hoppas vi vinner imorgon!

Någon som vet om man kan streama matchen över nätet? Har 55 mil enkel resa om man ska se matchen, kan bli småtight!
Örebro Grixx
2008-03-30 20:13
SMHI bjuder på regn under hela em och troligt avtagande vid 18-tiden.....:-/
Örebro ÖSK KRILLE
2008-03-30 19:57
Jag tror att det kommer komma över 9000 personer till behrn arena imorgon. Något annat vore riktigt dåligt faktist!
Örebro Buck
2008-03-30 19:45
Imorrn bryts en trend. ÖSK har inte vunnit en premiär i allsvenskan sedan 94, alla vet hur det året slutade. ÖSK har idel segrar mot trelleborg på hemmaplan i allsvenskan (sånär på en lika för några år sedan). Imorrn kommer något speciellt att ske, och man kan bara be till allt och alla att det blir det förstnämda!!! Kanske kan man i sånt fall hoppas på ett liknande slutresultat som 94. ÖSK mot minst silver mao. KOM IGEN NU !!!!
Örebro BabyKladde
2008-03-30 19:39
Ämne: Kommer det att serve....svårt att svara på..
..lär ju inte vara omöjligt!

däremot är det rabatt på all öl och sen tifo-entré som ni säkert känner igen. EDIT: 20 kr minst kostar det och gå in!
Annons: