/fotboll/osk/forum/705.aspx/fotboll/osk/forum/705.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Droos
2016-02-28 00:37
@Godzilla Hårddisksson:

BHI har kontrakt t o m säsongen 2019.
Örebro Droos
2016-02-28 00:35
Att visa upp skadeglädje för att en människa som man aldrig träffat och inte haft någon relation till, eventuellt landar ett sämre jobbtillfälle än vad det tänkts, är ju anskrämligt beteende. Är väl det Minatankar, syftar på, antar jag. I tillägg: Det finns ju (många) människor som anser att bara man skrattar samtidigt som man säger/skriver något kränkande så "är det bara humor". Sådana människor är de största töntarna av oss alla..... Stå på dig, Minatankar!
Örebro jpsvartvitt
2016-02-27 23:04
Chris P.Bacon: Jag tyckte det var sjukt bra drag för en SvenskaCupen match faktiskt :) Jag tror Kubanerna kommer bli fantastiska i år :) ..
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Lekiller
2016-02-27 22:57
[QUOTE=Lekiller]Vet bara att SvFF har följt ÖSK sedan slutet på förra säsongen för att sända en mini serie, inför Allsvenskan. Första avsnittet sänds i början av mars på webben tror ja. Kan bli kul att se. [/QUOTE] Sorry menade SeF. En lite fingervisning om man studerar denna sida lite. :)
Örebro Lekiller
2016-02-27 22:50
[QUOTE=Svartvitt forever]Måste saga att CMore hårdbevakar ÖSK just nu. Cup-matchen mot GAIS som direktsändes sänds nu igen, samtidigt återsända Åtvidaberg-ÖSK från i höstas, och tidigare ikväll sändes repris på finalmatchen i Atlantic Cup, ÖSK-St. Petersburg. Vet CMore nåt som övriga fotbollsverige inte vet? [/QUOTE] Vet bara att SvFF har följt ÖSK sedan slutet på förra säsongen för att sända en mini serie, inför Allsvenskan. Första avsnittet sänds i början av mars på webben tror ja. Kan bli kul att se.
Örebro Chris P. Bacon
2016-02-27 22:49
Tror nog ÖSKs siffra på knappt 1600 stämde ganska bra, det var betydligt mer välfyllt mot Forward. Ändå bättre intresse än tidigare för cupens gruppspel då vi bara haft precis över tusen som bäst tidigare.
Örebro Lekiller
2016-02-27 22:46
[QUOTE=rirobban]Lekiller// Håller med om att det inte kändes som dubbelt så många i den matchen. Tror inte vi fick den "korrekta" publiksiffran idag. Men vi får nog ingen mer siffra utan får lita till att den stämmer :) [/QUOTE] Ja den risken är ju minimal. :)
Örebro Svartvitt forever
2016-02-27 22:44
Måste saga att CMore hårdbevakar ÖSK just nu. Cup-matchen mot GAIS som direktsändes sänds nu igen, samtidigt återsända Åtvidaberg-ÖSK från i höstas, och tidigare ikväll sändes repris på finalmatchen i Atlantic Cup, ÖSK-St. Petersburg. Vet CMore nåt som övriga fotbollsverige inte vet?

För övrigt var det stora glädjeämnet idag Iron-Ike. Kul också att Nordin verkar bättre än på flera år, Crespo behöver kanske till sommaren att bli vän med bollen och skjuta in sig, men låt honom spela sig i form.
Örebro rirobban
2016-02-27 22:35
Lekiller//

Håller med om att det inte kändes som dubbelt så många i den matchen. Tror inte vi fick den "korrekta" publiksiffran idag. Men vi får nog ingen mer siffra utan får lita till att den stämmer :)
Örebro Lekiller
2016-02-27 22:31
[QUOTE=rirobban]Lekiller// Håller med om att siffran kanske inte stämmer, då jag inte vet hur dom skulle ha räknat vid massinsläppen (alla som visade årskort behövde bara gå in). Dock är min känsla inte densamma vad gäller antalet åskådare jämfört mot Forward. Både jag och min kompis hävdade innan (speakern presenterade siffran) att vi får vara glada om det är runt 1000 personer. Blev ganska överraskad att det ändå var 1500, men antar att GAIS-klacken gjorde att siffran höjdes ett par hundra. Men det var mycket minre folkk runt omkring oss än mot Forward. Men ett derby drar ju alltid mera, så man ska nog inte jämföra med den matchen. Mot Djurgården i premiären kommer det dock att vara det närmaste fullsatt, längtar!!! [/QUOTE] Stämmer säkert att det va mer mot Forward. Men nästan dubbelt så mycket?? Jaja är som det är. ÖSK får ju ändå inga extra pengar för de med årskorten i en sådan här match.
Örebro rirobban
2016-02-27 22:28
Lekiller//

Håller med om att siffran kanske inte stämmer, då jag inte vet hur dom skulle ha räknat vid massinsläppen (alla som visade årskort behövde bara gå in). Dock är min känsla inte densamma vad gäller antalet åskådare jämfört mot Forward. Både jag och min kompis hävdade innan (speakern presenterade siffran) att vi får vara glada om det är runt 1000 personer. Blev ganska överraskad att det ändå var 1500, men antar att GAIS-klacken gjorde att siffran höjdes ett par hundra. Men det var mycket minre folkk runt omkring oss än mot Forward. Men ett derby drar ju alltid mera, så man ska nog inte jämföra med den matchen.

Mot Djurgården i premiären kommer det dock att vara det närmaste fullsatt, längtar!!!
Örebro Lekiller
2016-02-27 22:17
Håller med om publiksiffran. 1500 kändes lite. Min känsla var att det va minst lika mycket folk som mot Forward. Mot Forward var man tvungen att gå igenom vändkorsen så den siffran lär ju stämma ganska bra. Dock tveksam till hur räkningen funkar när folk går in på långsidan bakom norra. Var inga vändkors där jag gick in idag ialla fall. Betalningen för de som ej hade kontanter fungerade sisådär också, även i kioskerna.
Örebro Chris P. Bacon
2016-02-27 22:02
@jpsvartvitt:
Jaså? Stod i klacken och tyckte att det var ganska tam stämning. Men det är ju försäsong även i klacken, och uthålligheten är inte på topp än :)

Verkar vara svårt det här med publiksiffror. ÖSK presenterade siffran 1578, sportbladet fick det till 1900 och SvFF tolkade siffran som 897! Hade trott på minst 2000 åskådare idag, med tanke på att alla med årskort går in gratis.
Örebro Lekiller
2016-02-27 21:47
[QUOTE=Snö]Åter till ståplats Jag vill prata fotboll men de tycks omöjligt, personligt trams, dessutom är jag kränkt o tar paus i 30 min :) [/QUOTE] Då förstår ja, håller med.
Örebro Robben 82
2016-02-27 21:44
Förstår honom faktiskt...
Örebro Minatankar
2016-02-27 21:34
Robben82
"Minatankar är du på riktigt?"
//
Konstigt, precis samna fråga har Benny Böckling ställt mig för länge sedan i PM...
Örebro Nicknamn i ribban
2016-02-27 21:21
Brendans kontrakt går ut i slutet av 2019. Gott om tid att förädla och sälja vidare.
Örebro 1908
2016-02-27 21:18
Nu har jag införskaffat 3 årskort till västra stå. Så nu har vi kommit lite närmare 1000 ;)
Örebro Robben 82
2016-02-27 21:17
Haha är ni igång igen nu!! Minatankar är du på riktigt eller? ?!! Annars en riktigt kul match idag! Kul att se att Nordin börjar hitta formen,Crespo går för fullt utan minsta skadebekymmer och att ungdomarna tar för sig mer och mer...Axen kommer få angenäma problem med att ta ut startelvan till premiären om alla är tillgängliga!Var länge sen Ösk hade en så här bra bredd i truppen!

Kan bli ett roligt år för oss Öskare!!
Örebro Snö
2016-02-27 21:06
Åter till ståplats

Jag vill prata fotboll men de tycks omöjligt, personligt trams, dessutom är jag kränkt o tar paus i 30 min :)
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Benny Böckling
2016-02-27 20:51
@Minatankar:

Jo men vi säger väl så då. Tror jag gör en Minatankar nu och tar en paus från forumet. Återkommer om några dagar med andra ord.

Heja Sport!
Örebro Minatankar
2016-02-27 20:43
@Rellen:

Jag skrev om Benny Böckling som skickar flera PM och kallar mig bl a pajas som skriver i överklasstil. Han måste ha svåra problem. Han tänker i klasser bara för att jag kan svenska. För mig är alla människor lika mycket värda men tydligen inte för honom.
Örebro jpsvartvitt
2016-02-27 20:38
Jag har aldrig i hela mitt liv skickat ett enda mail till någon..
Rellen
2016-02-27 20:21
@jpsvartvitt:

Då sitter han och blåljuger på forumet för jag har inte skickat PM på evigheter mer än saywee.
Bevis MinaTankar om inte du ska bli klassad som en lögnare.
Örebro Ansiktet
2016-02-27 20:17
Vilken jävla komedi detta forum är idag. Riktigt bra Lörsagsunderhållning, tack!
Örebro jpsvartvitt
2016-02-27 20:09
Asså på riktigt. SLUTA DRA IN MIG I SAKER!!!!! Vill jag något skriver jag här. Jag har aldrig i hela mitt liv skickat ett pm.. Fjantar. Gör om gör rätt
Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2016-02-27 20:06
Snö/ vad är ditt syfte med dina rader här?
Rellen
2016-02-27 20:05
@Minatankar:

Jag antar du menar JPsvartvitt som skickar otrevliga PM för jag har aldrig skickat till dig.
Örebro Marta (hane)
2016-02-27 19:43
Dasa/ Tror Sema är nyförvärvet du skriver om. I övrigt håller jag med.
AIK Nissesson
2016-02-27 19:25
Brendan är snart lika bra som Bedoya var :)
Annons: