/fotboll/osk/forum/6872.aspx/fotboll/osk/forum/6872.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Liberate
2008-07-15 08:54
Riktigt roligt att Basse fick göra mål igår,gläds verkligen med honom idag,kan tänka mig att han går och småler hela tiden nu.
Örebro Liberate
2008-07-15 08:42
Ämne: Liberate// Tror det ....
Vikken dribbling,backen är ju uppe på läktaren och köper korv.så jävla underbart!!!Gerzic växer för varje match han spelar.
Örebro Blå Bergen Blues
2008-07-15 08:24
Instämmer också! Gerzic var enligt min mening landslagsmässig! Hade inte gjort bort sig i EM. Inte så ofta under de senaste åren man har haft anledning att uttala något sådant om en ÖSK:are...
Örebro Vegurra
2008-07-15 08:11
Instämmer med nedanstående, Gerzic var planens kung och borde ha fått den högsta poängen i ÖSK. Nummer två vara Porokara och Bassombeng delar tredjeplatsen med några av de andra.
Örebro Aspen
2008-07-15 06:54
ÖSK-Karl//Bedömningen om den klena rättsäkerheten i lagen verkar vara korrekt. Man ser paralleller i FRA-lagen.
Vi börjar få lagstiftning som liknar den som fanns i en nation i öster som gick under på grund av demokratiproblem.
Örebro Grixx
2008-07-15 06:48
Liberate// Tror det är tredje reprisen av Ronis tunnelfint som är perfekt vinkel.
Örebro Liberate
2008-07-15 06:33
Nån som har någon länk där jag kan se Ronis dribblingar?
Örebro Liberate
2008-07-15 06:22
Fan vikken underbar kväll igår,så skööööönt med tre poäng i en sån viktig match.
Örebro Toro
2008-07-15 01:37
Johan.bajare87 //

Blir en intressant match mellan två lag som kommer stärkta av bra resultat. Hur det sen artar sig får vi se. Jag tror på delad pott. 2-2.
Örebro Miroslav kuba
2008-07-15 01:27
Tack för tre sköna poäng ÖSK.Dom tre bästa ÖSKarna idag var Porokara,Basombeng,Gerzic.Sen måste vi vara ärliga och skicka ett tack till domaren som inte blåste straff 4:e minuten 2-0 till Giffarna där så hade det blivet en riktigt jobbig match.
Hammarby Johan.Bajare87
2008-07-15 01:23
jaha efter en grymt imponerande seger mot MFF så ska vi se till att göra processen kort med er på söderstadion, kommer det några från mäktiga kubanerna?
Örebro GT
2008-07-15 01:23
Lasse Wirström levererar som vanligt en klockren krönika.
Bl a om Touma som valde iff iff eftersom de spelar mycket roligare fotboll än ÖSK... Eller ??

Hammarby RDH
2008-07-15 01:10
Fel forum.
Örebro Deemus
2008-07-15 00:53
Ämne: God Natt alla ÖSK:ar....
Borde det inte för rytmens skull vara:
Gerzic, Porokara Bassombeng
Treeeeeeeee poäng!
Örebro ÖSK-Karl
2008-07-15 00:52
Montel Williams//

Om det finns ett lagförslag på att man kan bli avstängd i två år bara för att man ser skum ut, då kan jag också sympatisera med er och sitta tyst. Men jag tror inte att det finns ett sådant. Att vederbörande sedan skall försöka komma in skall alltså då ge 6 månaders fängelse, oskyldigt dömd. Nej, det är för mycket av gamla Sovjet i den förklaringen för att jag skall tro på den.

Rejäla lagar mot riktiga hulliganer som bara är på arenorna och utanför för att ställa till bråk sympatiserar jag för, inget annat.
Hammarby Veteranen
2008-07-15 00:45
Ta o njut av vinsten mot Sundsvall....
Nästa stopp för er:SÖDERSTADION och Charlies Sista Match på ett tag..
Örebro Sempre vittoria
2008-07-15 00:44
det går på den här sidan att läsa om de viktigaste punkterna angående det nya lagförslaget som definitivt är något att kämpa emot.
FORZA ÖREBRO!
2008-07-15 00:09
God Natt alla ÖSK:are! och såklart tackar vi grabbarna för en underbar match de har gjort idag! Bassombeng, Porokara & Gerzic, 3 poäng!
Örebro pemo
2008-07-14 23:58
Tack ÖSK för tre poäng i kväll. Underbar match trots alla målsumpningar. Ni som inte förstår Kubanernas protest, tänk till lite. Hur kul skulle det vara att komma tillbaka till vallen och uppleva 70-talet igen? Med " Heja sportklubben# som ända kommentar. Nä, hoppas att lagförslaget går på återremiss. Sen Ronis mål. Stinsen hade vinkat bra länge innan domaren blåste. Det var inte offside på Kim utan i två moment tidigare, men jag tror att det var en debutmatch i allsvenskan för domaren. Han kollade dåligt på ass-domarna, men var djävligt petig var inkasten skulle ske. Gillar ZE mer och mer.Man ser vilken respekt han har när det kommer höjdbollar mot honom. Till nästa match kan Wikström gärna få vila och Glenn ta plats i mitten istället. Skulle sedan Näfver tuffa till sig lite kunde han ersätta Nordback, men inget mer gnäll i kväll. Nu skall jag sova på söta örat och bara fån-le tills nästa match. Krossa Bajen.
Örebro Grixx
2008-07-14 23:49
# brorzan// Kan inte öppna själv, men någon annan kanske.
Örebro # brorzan
2008-07-14 23:44
yx //

Får väl kika in på TV4Anytime på jobbet annars. :o)

Ja, även en blind höna kan tippa rätt ibland!
Örebro yx
2008-07-14 23:44
# brorzan//Det brukar komma upp senare. Kika in på samma sidan imorgon så bör det finnas att se på. Grymt tippat.
Örebro # brorzan
2008-07-14 23:40
Kan man se Fotbollsmåndag någonstans på nätet? www.fotbollskanalen.se verkar inte ha det.
Örebro yx
2008-07-14 23:36
Förövrigt känns det skönt att Nordin har visat så många tvivlare att han kan. Det var så många som dömde ut honom. Snackade skit om honom etc. Vi som trodde på honom var få. Varför lär sig inte folk att ha tålamod, inte döma för snabbt eller för hårt? Inte döma på grund av det ytliga, på grund ett skal? Det var några fans som påstod att Nordin skulle bli ÖSK:s viktigaste spelare när han kom till ÖSK. De vart bortviftade av många som trodde sig veta något om Nordin. Några som hade följt honom eller spelat med honom visste hans potential och trodde på honom. Folk som inte visste vem han var och bara hade hört rykten om hans tuffa ungdom sågade honom, kallade honom diva, oseriös och egoist. Detta har alltid hänt genom historien och kommer att hända igen, folk lär sig inte. Har du för lite kunskaper om något eller någon, sitter du med knapphändig information så är det bäst att avvakta ha tålamod och kan sedan komma med ett omdöme. Döm inte en bok på dess omslag. Samma misstag gjordes från många håll med Kamerun-killarna innan sommaruppehållet. När ska folk lära sig?
Örebro Grixx
2008-07-14 23:30
Min stående fråga, hur är Nordins kontrakt?
Örebro Grixx
2008-07-14 23:21
Saxat från AB:
– Det såg ut som Ingemar Stenmark ett tag. Gerzic körde slalom mellan våra mittfältare, suckade Sundsvalls tränare Per-Joar Hansen.

:-) :-)

Edit hälsar att det var TT som skrev och AB/Exp köpte.
Örebro rirobban
2008-07-14 23:12
Ämne: Veckan grej i TV4: R....
På Lustig annars...
Örebro E.Shams
2008-07-14 23:12

Ett bra spel. Ett bra resultat. Något som även uppmärksammades av TV4. Det var ett tag sedan man blev imponerad av ÖSK. Hade nästan glömt bort den känslan. Skön känsla det där. ;)
Örebro Grixx
2008-07-14 23:11
oj, det är medialt intresse igen över våra boys!!!
Örebro Grixx
2008-07-14 23:09
Aspen// seg dator man har;-)
Annons: