/fotboll/osk/forum/6849.aspx/fotboll/osk/forum/6849.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK KRILLE
2008-07-22 12:58
Måste säga att den där Miro har ju inte alla hästar hemma!!!! Dumpa Miro nu Nordin! Skaffa en vettig agent! Om det nu finns någon som är det? :)
Örebro Joerny
2008-07-22 12:57
Farsen fortsätter (igen)// Dem som borde skämmas är NA. Dom släpper ut så mycket jävla skit asså!
Örebro Aspen
2008-07-22 12:56
Med detta uttalande visar Sjögren rätta takter:
"-Vi tycker bra om Nordin både som spelare och person. Därför hoppas vi hitta en uppgörelse om en förlängning av hans kontrakt under dagen.
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2008-07-22 12:54
Tack för det! Då var det ju som de flesta trodde att allt var överdrivet och att Miro är bov! Hoppas ni skäms nu ni som kallade honom "arsle" osv. Han kommer antagligen förlänga med 2 år. Tack!
Örebro Sogen
2008-07-22 12:54
Han är väl vänsterback och BÖR gå rakt in i laget wovven är riktigt osäker bakåt.....
Örebro Midsomer
2008-07-22 12:52
Per Johansson aktuell. Vad tror ni om det, skulle han kunna gå rakt in i laget?
Örebro Joerny
2008-07-22 12:51
Hoppas att det snart är klart med en förlängning av Nordins kontrakt. Han själv verkar vara vettigt funtad. men han kan ju släppa av Miro på atleverket. Där hör han hemma!
Örebro Grohl
2008-07-22 12:47
Ämne: Nordin uttalar sig.....
Vad gött att det verkar vara så som jag hoppades, ett arsle till agent som totalt kört över Nordin. Hoppas på ett nytt fett kontrakt i ÖSK redan denna veckan för Nordin!
Örebro hunter
2008-07-22 12:46
Det är Agenten som är skurken och inte Gerzic.
Örebro hunter
Det är Agenten som är skurken och inte Gerzic.
Örebro EricV
Nordin: ÖSK är klubben i mitt hjärta
SPORT/ÖREBRO Publicerad: 2008-07-22 12:27

Nordin Gerzic tycker att stormen kring honom har varit jobbig och att det är en missuppfattning att han utesluter en framtid i ÖSK.

- I tidningen igår blev det väldigt överdrivet. Med betoning på väldigt, säger han idag till na.se.
-Det är klart att jag kan tänka mig att spela vidare i ÖSK. Det är klubben i mitt hjärta och det är en ära att spela för ÖSK. Däremot menade jag att det kunde vara bra för mig både sportsligt och ekonomiskt att spela för AIK, säger Nordin och hoppas han förtydligar sig.

På tisdagsmorgonens ÖSK-träning fanns inte Nordin Gerzic med eftersom han hade bett om ledigt på grund de senaste dagarnas turbulens kring honom. Men under dagen så ska han sitta ned med ÖSK för att diskutera situationen. ÖSK:s sportchef, Lennart Sjögren, hyser förhoppningar om att mötet ska bli till gagn för alla inblandade:
-Vi tycker bra om Nordin både som spelare och person. Därför hoppas vi hitta en uppgörelse om en förlängning av hans kontrakt under dagen.

Örebro 0REBR0
2008-07-22 12:44
# Mini//
tänkte mer att det kunde va något för nordin...

även om jag helst ser att han förlänger kontraktet och spelar boll...
Örebro Midsomer
2008-07-22 12:44
Jag har mycket svårt att föreställa mig att Gerzic skulle uttalat sig om att "det vore en ära att spela i AIK". Att han ser det som en sportslig utmaning att flytta till ett bättre allsvenskt lag, för det är naturligtvis Gnaget, är en helt annan femma.

Men jag tror att Nordin blir kvar i ÖSK. Jag tror att han och Alec har rensat luften och att vi snart får positiva besked.
Örebro oroT
2008-07-22 12:43
Nordin uttalar sig.
2008-07-22 12:41
På tal om det när man börjar ta upp vilka spelare som har vilken agent osv. så finns det knappast några agenter som jobbar ideellt eller för en klubbs bästa utan de jobbar för att få så mycket betalt som möjligt för varje enskild spelare. Miro verkar inte ha några direkt "stjärnskott" i sitt stall utan mera chansspelare som han hoppas ska bli något framöver. Han ser nu chansen till snabba cash och försöker då påverka Nordin. ÖSK borde söka sig till mer proffessionella agenter i fortsättningen. Miro känns amatörmässig och korkad.
Örebro Marta (hane)
2008-07-22 12:40
Förstår om ni vill avvakta med ställningstagandet. Åker bort 2 veckor nu bara och ville känna att jag gjort allt jag kunnat för att göra det bästa möjliga av detta innan det.. Kanske kan ni hålla tanken vid liv om det visar sig att Nordin står bakom Miro.
Örebro ÖSK KRILLE
2008-07-22 12:37
Det kommer bli ett jävla liv utanför Behrn på måndag om alla bajen fans ska så utanför arenan och gapa hela matchen! De ska tydligen ha strejk vakter vid ingångarna?
Örebro # Mini
2008-07-22 12:37
Ämne: ÖSK söker biljettför....
Självklart har de kollat internt först, men inte hittat någon som kan ställa upp. Du kan kanske ställa upp?
Örebro Marta (hane)
2008-07-22 12:19
Bat back//

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1360571&insn=1

Nå vad sägs om omröstning och officiellt ställningstagande?
Bat Back// I dagens NA.

Just nu skulle jag vilja se en filmad intervju där någon intervjuar Nordin. Fortfarande svårt att tro att han skulle uttala sig så korkat som det står i NA. Tycker tills dess att boven heter Miro Jaganjac...
Örebro GT
Bat Back //

De menar nog denna artikel.
Örebro ÖSK KRILLE
2008-07-22 12:18
DEt blev ju en massa raballder när Emra lämna klubben också vill jag minnas!
Örebro 0REBR0
2008-07-22 12:18
Ämne: Vilken agent hade Em....
JAg tror att det var Angel Cabrera...
Örebro ÖSK KRILLE
2008-07-22 12:15
Vilken agent hade Emra Tahirovic när han lämna ÖSK?
Örebro Bat Back
2008-07-22 12:13
MARTA och Farsen fortsätter
Vart har ni läst eller hört detta?
Örebro Marta (hane)
2008-07-22 12:09
Axen har också uttalat sig nu... Tror han skäms lite över hur Nordin handlar..

Kan vi inte gå ut från svenskafans och kräva en pudel om han vill ha vårt fortsatta stöd? Om man först gör en omröstning? Vilka ställer sig bakom?
2008-07-22 12:06
Skönt att höra Sjögrens uttalanden idag. Han växer i mina ögon i och med det. Nu finns det ju inga andra alternativ för Nordin än att förlänga eller sätta sig på läktaren.
Örebro Kronblom
2008-07-22 11:47
Ämne: Undrar just när Nord....ja det känns väldigt trist när man läser Nordins ord i Na,trodde faktiskt på lite mer lagkänsla från hans sida.Har han verkligen bara sett ÖSK som ett slags "depåstopp" i karriären?Dagen efter segern mot sundsvall nämner han ÖSK som förstahandsvalet och sedan gör en sådan här vändning så blir man märkbart irriterad,hoppas nu Sjögren &co tar honom rejält i örat och tidigt går ut nobbar alla köpplaner på Nordin.Vad som händer efter säsongens slut fäster jag inte så stor vikt vid just nu men just NU får man inte skicka i väg fler spelare när säsongen fortfarande är i gång!
Örebro Brus-Nilsson
2008-07-22 11:45
Ämne: Per Johansson i ÖSK?....Har bara sett honom i en match för Forward i fjol, men han verkar robust i kroppen, stark och brytsäker. Jag tycker han kan vara ett alternativ till Anttonen, hans plats är på höger mittfält!
Örebro EricV
2008-07-22 11:41
Jag förstår bara inte hur man tänker som spelare och agent med såna uttalanden? Detta ger ju eko inte bara inom ÖSK utan alla som har med fotboll att göra lär väl förkasta detta agerande...
Annons: