/fotboll/osk/forum/6264.aspx/fotboll/osk/forum/6264.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro worldfarm
2009-02-07 00:22
Vore helt fantastiskt med Emra. Hoppas de ror det i hamn! Att Emra lämnade oss var enbart för att Walker inte lät honom spela tillräckligt.
Örebro GT
2009-02-07 00:16
Ämne: Ämne: Ämne....
Walter,
Dubbelkomik är normalt mitt signum :-)

Dubbeltragik är det med Emra (medelst sniken agent) som hoppar från klubb till klubb och tror att gräset är grönare någon annanstans...
Örebro Walter Gigena
2009-02-07 00:09
Förväntade mig ett annat fan-tv innehåll med tanke på rubriken. Ändå vackert!
Nytt klipp på FANTV.SE
2009-02-07 00:01
Roni Porokara är stor i Japan
Örebro Aspen
2009-02-06 23:54
Pinsamt par Cabrera och Emra !!!
Örebro Bastard on Parade
2009-02-06 23:48
Avdelning bra koll:

"Örebros ordförande: "Det kan hända något i morgon"

Lennart Sjögren, ordförande i Örebro bekräftar nu att ÖSK är på jakt efter en anfallare för att lösa de massiva skadeproblem som FotbollDirekt.se kunde rapportera om på torsdagen. "
Örebro _Adde_
2009-02-06 23:42
Ingen Emra i Sport tack! Ty näst efter Lagrell är Cabrera den äckligaste personen i fotbollssverige!!!
Örebro Nikki Sixx
2009-02-06 23:40
Emra på lån vore ju en toppenlösning. Go for it ÖSK.
Örebro Walter Gigena
2009-02-06 23:39
Ämne: Ämne: Ämne....
Jag vill inte heller ha Emra i truppen. Men faktum är att det inte är många spelare i vår nuvarande trupp som har spelat tillsammans med honom. Är väl typ 5-6 stycken. Därför tyckte jag ditt inlägg angående röstning innehöll dubbel komik.
Örebro Aspen
2009-02-06 23:34
Ska Emra komma ge honom minlön på 15 000 kr/månad. Låt honom bo hemma som Näfver.
Örebro Aspen
2009-02-06 23:30
Inte lätt för Emra att springa in på BA efter den cirkusen som han och hans agent alltid spelar upp. Vedervärdigt. En stor talang med dåligt psyke ska inte ha en dåre till agent. Då går det så här.
Örebro Chipset
2009-02-06 23:27
Larsen sade på ett spelarmöte i höstas att den största talangen han någonsin spelat med är Emra Tahiri. Vad den killen har potential till vet bara gudarna. Om han nu kan "komma tillrätta" i 6 månader är han för mig ett drömalternativ. Mjällby hemma 2005 ger mig fortfarande sköna rysningar.
Örebro GT
2009-02-06 23:24
Ämne: Ämne: Om Emra....
Walter,
Ha ha, de har ju ingen aning om vem Emra är !
Årets nyförvärv nämnde jag inte ens.
Det var för uppenbart.
Trodde jag.

Emra var ju inte direkt charmknutten i truppen den korta tid han var i ÖSK.

Mittåt´s kommentarer tidigare i kväll ang Emra är KLOCKRENA !!

Förstår du nu vad jag menar ?
Örebro Marcus A.
2009-02-06 23:22
Han behöver inte nödvändigtvis peta Kim. Det gör han inte heller. Men vi får ett grymt intressant alternativ till höger, samt en vettig ersättare när Kim är hjärnskakad igen.

Men kanske skall vi förlita oss till Rob Walker (som också vill lämna ÖSK) under våren när varken Staaf el. Jidsjö tycks vara tillgängliga. :)
Örebro Walter Gigena
2009-02-06 23:06
Ämne: Om Emra nu lånas &qu....
Haha varför ska spelarna rösta om det? Och varför får Basse,Berra,Kim och Roni isfall inte rösta? Wirtanen och Bedoya verkar få rösta iaf.
Örebro zxcv
2009-02-06 23:01
Han petar inte Olsen, dock helt okej ersättare.
Örebro GT
2009-02-06 22:55
Om Emra nu lånas "hem" till ÖSK får vi hoppas att han mognat till sig rejält på alla plan.

Fotboll är en LAGSPORT, inget annat.

Låt spelartruppen rösta (Basse, Berra, Kim & Roni undantagna) om de vill ha Emra, Skoog eller någon annan som lagkamrat !
Örebro Mittåt
2009-02-06 22:54
Rätt många kilo tyngre också, verkar det som.
Örebro Marcus A.
2009-02-06 22:48
Fan vad kul om Emra kommer "hem". Teknisk, stark och dessutom ett par år äldre än senast han var här.
Örebro Wuzac
2009-02-06 22:44
Emra :o( Hade hoppas på en stark engelsk target som behöver speltid - Som ett lån till augusti.
Örebro Joerny
2009-02-06 22:33
Måste säga att Emras agent har jobbat bra nu ikväll;) Han är inte den som är återhållsam mot media precis. Visserligen är agenternas jobb att förhandla fram så feta övergångsummor som möjligt, det är det som dom tjänar pengar på. Men vissa agenter är sliskigare än andra.
Örebro Mittåt
2009-02-06 22:31
Han kan väl inte gärna förhandla med ÖSK om hans agent inte varit i kontakt med ÖSK än. Till NA säger Cabrera, att han skall snacka med Sjögren i morgon. Det här är en klassisk agentfint.

Först försöker man skapa ett intresse genom att "läcka" till någon vänligt sinnad mediakanal. Sedan kontaktar man de föreningar som kan tänkas vara intresserade för att stämma av intresset.

Turerna kring Emras flytt till Halmstad underträffas väl i modern tid bara av PFOs flytt till Hammarby. Och nu påstår han att han älskar ÖSK. Patetiskt.
Örebro Joerny
2009-02-06 22:25
Enligt fotbollskanalen.se förhandlar han om kontrakt med ÖSK.
Örebro ÖSK-Karl
2009-02-06 22:23
Erki//

Anledningen till att han inte fick mera speltid i HBK stavas attityd och inställning. Janne Andersson skällde ut honom många gånger för att han kom försent och uteblev från träningar. Men HBK är smarta, om det kommit ut så hade han inte gått att sälja, istället prisade de honom i media, det är smart.
Örebro Erki
2009-02-06 22:19
Om Tahirovic är lika bra som han var dom matcher jag såg med honom i Halmstad så är han ett bra alternativ till Kim Olsen. Utifrån vad jag såg av honom på tv förstår jag inte att han inte fick mer speltid i HBK.
Svårt att veta var han står nu givetvis men det vore en spännande värvning helt klart.
Örebro Mittåt
2009-02-06 22:11
Det hela verkar väl mest av allt som en metkrok som Cabrera har slängt ut i den allsvenska ankdammen. I morgon vet alla sportchefer att det finns en före detta talang tillgänglig i Zurich.
Örebro Walter Gigena
2009-02-06 22:05
Hellre Skoog än Tahirovic och allra helst ingen Tahirovic alls. Varför ska vi ta in spelare som inte platsar någon annanstans och som uppenbart har kommunikations och attitydproblem?
Ge honom en andra chans ropar folk. Varför? Ska vi se till klubbens bästa eller gulla med gamla spelare?
Skicka Taaler till Kenya och fixa hit en ny Boniek Maruti. En tung, snabb och teknisk afrikansk krigare som spelar med vett och hjärta.
Örebro psoari
2009-02-06 22:01
Ämne: Tror Emra hade varit....
Alla tror att han bytte för att en viss Zlatan slagit igenom, men anledningen lär vara att familjen först bytt namn till Tahiri för att lättare få utresetillstånd eller nåt, sedan när det politiska klimatet blev bättre så bytte familjen helt enkelt tillbaka.
Örebro Mittåt
2009-02-06 21:58
Talangtruppens tremannaanfall i morgon har påfallande likheter med ÖSKs förstauppställning.

En lurig och okonventionell vänsterytter (Yunus Ismail)

En vindsnabb högerytter (Daniel Björnqvist)

Och mellan dem en storvuxen hårt arbetande anfallare som är stark på huvudet (Sandro Pavicevic)

Bakom dem opererar en extremt bollteknisk talang (Edvin Möller), en hårt arbetande tvåvägsspelare (Jacob Nilsson) samt en ettrig närkampsspelare (Viktor Lindqvist).

Det är inte utan att jag tror att City kan få någonting att bita i i morgon om talangerna får bra rull på bollen.
Örebro 0REBR0
2009-02-06 21:53
Ämne: Mycket snack om Emra....
Det finns nu en poll på NA.se där du kan rösta om du vill se Emra i ÖSK eller inte...
Annons: