/fotboll/osk/forum/6215.aspx/fotboll/osk/forum/6215.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Gurra2001
2009-02-19 14:36
ÖSK-Karl du är naiv om du tror dig veta hur emras ego är med ett uttalande som grund. Klart han säger det som behövs för att lyckas. Han är inte dum. Han har inte haft något speciellt stort ego och samma ego har inte minskat. Du verkar tro mer än du vet.
Örebro pinup
2009-02-19 14:36
Rosta^Mange:
Låg på 50ggr för ett tag sedan. Bör inte ha ändrats.

Själv har man 200 kr friskt vågat och 10 000 vunnet..(?) :D
Örebro Pras Y
2009-02-19 14:32
Tänk er om vi spelat 4-4-2.

------------Alvbåge-------------
--------------------------------
Antt----Berra----Wikström----Wow
Basse---Kilen-----Nordin----Poro
-----Emra-------------Olsen-----
Örebro Wuzac
2009-02-19 14:32
Sjukt höga odds skulle jag tro
Örebro RostA^Mange
2009-02-19 14:23
vad är oddsen på att ösk vinner allsvenskan? man kanske kan kamma hem fina pengar
Örebro ÖSK-Karl
2009-02-19 14:21
Ja, proffsmisslyckandet verkar så här långt varit välgörande för Emras ego. Hoppas bara det fortsätter så.
AIK Saywee
2009-02-19 14:08
Idag är det åter många prover som skall tillverkas och väntetiderna är många, därför blir det som ibland under veckorna många inlägg, en del inlägg blir säkert lite "tomma eller dumma", jag menar oftast väl och har så svårt att låta bli ...

Välkommen i "gemenskapen" Emra!
AIK Saywee
2009-02-19 14:04
Pras Y//
Aha, är det så man räknar, och nu är jag åter i den obotliga optimismen, eftersom truppen breddats lite och skadorna verkar inte värka så mycket längre.

Det borde räcka med tre frågor i nuläget, varför tar ÖSK medalj 2009?
Örebro Pras Y
2009-02-19 13:53
Sawyee//

Glöm inte. 7 dagar, 7 frågor, 7 svar = 7:e placering.

Hade vi vunnit hade det räckt med en fråga, "varför är ÖSK bäst?".
Örebro Sogen
2009-02-19 13:14
Det känns som att Emra har växt upp och Mognat! Härligt...

Du är så välkommen!
Örebro Disasterpiece
2009-02-19 12:56
Ämne: Har precis lyssnat p....
Precis som Henrik Larsson :p
Örebro Mittåt
2009-02-19 12:55
Kul med Emra (trots allt). Jag hoppas att han mognat och tar den här chansen att få fart på sin karriär igen.
Örebro ÖSK KRILLE
2009-02-19 12:39
Det känns som att Emra har mognat sedan sista han var i ÖSK.
AIK Saywee
2009-02-19 12:34
Fast som Mittåt skrev igår, så blev NA riktigt frånåkta av SF, detta med att ÖSK och Emra är överens förstod väl vem som helst efter gårdagens läsning ...
Örebro Wuzac
2009-02-19 12:32
Saywee: Blir mer störd på Gercic. Han börjar alltid klia sig med ett finger i huvudet eller nacken just inför svaret på varje fråga ;o)

Örebro Wuzac
2009-02-19 12:30
Gött!! Nu har ÖSK mer i skjortärmen att kasta in!
AIK Saywee
2009-02-19 12:30
Har precis lyssnat på Emra och konstaterat att de allra flesta svaren på frågorna börjar med ett NEJ.

Varför är detta så fruktansvärt vanligt med intervjuer av människor inom sporten?

Skippa NEJ´et och svara som du tycker ;-)
Örebro Jack Black
2009-02-19 12:23
EMRA!!!

Nu blir sport att räkna med. Guuuld!
Örebro ÖSK KRILLE
2009-02-19 12:21
Emra Tahirovic: "Jag och ÖSK är överens"
Örebro 0REBR0
2009-02-19 12:17
Spana in ekwall vs. lundh ikväll med lagrell som gäst, ÖSKs degradering på agendan. (kanske bara blir 30 sek, men man vet aldrig).
AIK Saywee
2009-02-19 12:04
Apropå Robert Laul//
Läser sällan AB, men det där trevliga initiativet till sju frågor och sju svar under sju dagar fick mig att fundera över om han har någon speciell bra koll överhuvudtaget.

Troligtvis är det någon slags nyhetstorka som gör att han vill tjöta om något, att han mår så dåligt av att, i och för sig bli bemött av dumma kommentarer från skåningar, är väl inget att härja om, det blir ju bara barnsligt, om han inte känner sig träffad ...?

Svenskafans är en lysande idé, och jag har tidigare skrivit att jag genom SF får en mycket bättre bild av verkligheten, genom många duktiga supportrars inlägg, krönikor och artiklar.

Vad en enstaka mediemänniska skriver är oftast styrd, oavsett skribenten tror det eller ej. Därav blir SF så mycket mer verklighetstrogen.

Sedan kan man ju undra om RL bara skriver sådant som inte retar upp eller sårar supportrar av olika lag?!

FORZA Svenskafans!
Örebro RostA^Mange
2009-02-19 12:00
Vad har Ösk för mål i år? vilken position? inställning är såklart 1 , men vilken är möjligheten med det lag vi har idag, om skadorna läker?
Örebro ÖSK KRILLE
2009-02-19 11:31
Robert Laul är sveriges SÄMSTA sportjornalist! Fattar inte att han får vara kvar på Aftonbladet?
Örebro ÖSK öster
2009-02-19 11:24
Va Emra med på förmiddagspasset?
Hegerforz
2009-02-19 11:15
spänannde med Tahirovic, ni kan bli farliga i år...
AIK Saywee
2009-02-19 11:05
BBB//
Sjävklart hade detta med inspringande på den tiden inte något med våld att göra, man ville hylla hjältarna, ha en autograf eller bara känna på gräset :-)
Örebro Blå Bergen Blues
2009-02-19 11:04
Och så kan man väl säga att Terror-Tommy (se länk) kanske i sin tur inspirerades av Göteborgs-supportrarna..?
Vågar man ha "ÖSK-tröja, ÖSK-halsdukar o ÖSK-keps"? Minns hur det var 2004 då AIK-supportrarna stod utanför Råsunda och skulle slåss.. Vi fick vänta kvar inne på arenan i minst en timme..
AIK Saywee
2009-02-19 10:58
BBB//
Jag tror att det var en papegoja!

Tvättar du ÖSK-tröjor, ÖSK-halsdukar och ÖSK-kepsar?
Örebro Blå Bergen Blues
2009-02-19 10:55
Ämne: BBB//
Nej, trettonå....
bara en ytterligare kommenter om det där med att "springa in på plan": Det handlade ju inte om att vara våldsverkare, utan det var alltid en massa barn som sprang in på planen när ÖSK gjorde mål och efter slutsignalen efter en bra match.. Det var så man gjorde. Fr o m den där oktoberdagen 1970 så fick "springa in på planen" en annan betydelse kan man väl säga om man villhårddra det hela.
För övrigt så har tanken slagit mig att Göteborgs-supportrarna kanske hämtade sin "inspiration" från händelserna i centralamerika ett drygt år innan (se länk)...
Örebro Blå Bergen Blues
2009-02-19 10:47
Ämne: BBB//
Nej, trettonå....
Skytteholm är absolut inskrivet!! Har tvättstugan halv tio på fm o några timmar framåt men lär ändå hinna till Solna 14.00 :-)
Appropå huliganer så hörde jag att senast(?) ÖSK spelade försäsongsmatch mot AIK på Skytteholm (2005: ÖSK-seger med 4-2 o "världens bästa Karlsson"(!) i mål) så drog ett gäng Hammarby-ligister in på arenan i antagligt syfte att ställa till bråk med AIK-fansen. På nåt sätt lyckades dock det hela avstyras. Sånt vill man ju inte vara med om! En annan anekdot berättad av samma källa (go_osk) är att en person med en spelare framför alla andra på jorden som idol stod och viftade med en stor kurdisk flagga. Gissa vem! :-)
Annons: