/fotboll/osk/forum/5502.aspx/fotboll/osk/forum/5502.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2009-10-08 21:47
Hur är det med Crona´s insatser i Skåne, där han har sina rötter, eller är det NA som avlönar hans intetsägande kommentarer ...
Örebro Örebrosegel
2009-10-08 21:28
Tyckte för övrigt att Rodevåg gjorde en bra insats när Falkenberg vann med 2-1!
AIK Saywee
2009-10-08 21:28
Härligt FFF!
Örebro Örebrosegel
2009-10-08 21:22
Härligt att se min gamla jobbakompis son som blivit stor. Niklas Jarelind skötte intervjun på bästa sätt, efter Falkenberg-Landskrona matchen!!
AIK Saywee
2009-10-08 20:55
Jag har ett friskt mail med Ralf-Rolf ...
Örebro Grixx
2009-10-08 20:53
Saywee//Skridskorna ska slipas, de är lika slöa som SvFF.
Örebro den oumbärlige
2009-10-08 20:52
Har ett sjukt mejl med Lars-Åke.
AIK Saywee
2009-10-08 20:46
Wivallius, kul tjöt, vi ses ...

... din aggresivitet är förståelig efter det att tomtarna fegat ur, jag är själv ganska förbaskad!
GAIS bandit
Ämne: bandit//

Tack, oc....
Tack själv.Er Boström verkar duktig,vi kanske tar honom till nästa säsong :-). För pengarna vi får för den illegala invandraren.. Ha det!
Wivallius
Helt plötsligt är det mycket roligare här när man just umgåtts med trevliga människor :-)
AIK Saywee
2009-10-08 20:42
Ämne: Falköga// Visst är d....
Grixx, bra inlägg!

Är skrickskorna slipade inför isen på Hjälmaren, hjälmen på om du skulle trilla ...
Wivallius
2009-10-08 20:39
bandit//

Tack, och lycka till själv ... och hoppas era två tränare tjänar er väl även framgent. :-)
GAIS bandit
2009-10-08 20:18
Suck! Hoppas ni slår BP i alla fall...
Örebro frrreddo
2009-10-08 20:17
karl alfred

du är ju bara avundsjuk på våran fina välskötta klubb. papper i ordning !
Örebro Djäflun
2009-10-08 20:10
Ämne: Falköga//

'Ars....
...Du måste förlåta honom för att han blandar ihop saker. Han är så van att ha kön just just där.
AIK Saywee
2009-10-08 20:10
KarlAlfred, ja då är vi i alla fall två som hoppas på en överklagan och att Tall-Inger får svettas lite :-)

Förut gillade jag GAIS lite, men nu är ni totalt körda!
Wivallius
2009-10-08 20:08
Falköga//

'Arsel' är inget könsord. Inte för mig i alla fall :-P
Örebro Grixx
2009-10-08 20:07
Falköga// Visst är du patetisk, kanske i all välmening...gäsp.

Tycker nu att du kan dra dig tillbaka till "dina egna" och klaga på dom i några veckor.

Ni gjorde bevisligen fel.

ALLA i hela fotbollsverige vet det. Pga att preskriptionstiden är extremt kort så hann inte flera klubbar att kräva tillbaka poängen. Men lik förbannat är det NI som gjort fel och inga andra.

Så sluta med ditt beklämmande gnäll.

Gå nu snällt hem och gnäll på dina egna som gnäller över att de fick höra den "glada" nyheten på radio istället för att Lagrell ringde personligen och att de är sura över att de inte fått veta att Hammarby inte betalat protestavgiften....vilka småpetitesser att bråka om i efterhand...snacka om att kasta sten i glashus...hem och gnäll nu på din egen klubb..basta försvinn!!!!!
GAIS bandit
2009-10-08 20:06
Ämne: Bandit//

Ni har e....
Vill bara skapa klarhet för er.Så mycket okunskap på detta forum. Och gnäll...
GAIS Falköga
2009-10-08 20:06
Saywee: Hade jag tagit lösryckta meningar från det Wivallius skrivit här, så hade det sett ännu värre ut. I sina sammanhang förstår man de där meningarna betydligt bättre... Wivallius väl valda könsord och svordomar försår man inte ens i sitt sammanhang.
Wivallius
2009-10-08 20:01
Bandit//

Ni har ett eget forum där ingen skriver. Varför måste ni "sno" vårat? Det finns gott om plats där ni hör hemma.
GAIS Falköga
Ropesin: Du vet inte ens i vilka antal vi åker, så yttra dig inte... Två städer ska vi helst ha en massa folk nästa år. Det är Helsingborg och Örebro. Av två helt olika anledningar.

Wivallius hade du själv läst innantill så hade du set att min åsikt är att de som sympatiserar med åsikten att anmäla är svin. Riktiga sketas. Du tillhör ju inte den kategorin så du behöver ju inte ens ta åt dig...

Med GHB i mig hade jag nog inte varit i stånd att skriva så mycket. Än mindre sprungit de 8 km jag just kom in från... Det inser nog en kemist.
AIK Saywee
Falköga, har du skrivit det Wivallius refererar till så bör du ta en spruta mot H1N1 eller någon annan åkomma ...
GAIS bandit
2009-10-08 20:00
Ämne: bandit, jag förstår ....
Saywee//
Tror faktiskt inte att de vågat spela med Wanderson 17/9 om de inte hade fått besked från Migrationsverket att det var OK.Även om klubben ibland känns amatörmässigt skött..
AIK Saywee
2009-10-08 19:56
Egentligen skulle det verka fel att inte överklaga, typ som "förlåt vi hade fel och förstod inte reglerna" ...

... NEJ, Överklaga, upp till bevis SvFF, för jag fattar inte det beslut som är fattat!
GAIS bandit
2009-10-08 19:55
Ämne: Migrationsverket sa ....
Grixx//
Lita inte på Aftonbladet...Jag vet inte mer än du,läser bara vad disciplinnämnden skriver i sitt beslut.(Var livrädd för poängavdrag,vi är ju faktiskt inte klara ännu.)
Wivallius//
Vårda ditt språk..
AIK Saywee
2009-10-08 19:52
Grixx, jag delar din ilska!
Örebro Ropesin
Falköga// Haha "invadera"? Du verkar tro att ni är något jävla storlag? Tyvärr, det är ni inte. Ni är inte ens många på hemmamatcherna, hur ska ni då kunna bli många på bortamatcherna? Ni kan ju ha som mål att vinna några matcher innan september och ta några fler poäng kanske...
Örebro Sekt. E
Hardcorefans, gnäll, fusk, publikstatistik, osportslighet, beslut och eventuella överklaganden... Oj så skoj. Jag tror inte att vi kommer till någon form av konsensus med gaisarna just här på detta forum i just dessa frågor. I övrigt är de väl som oss, håller på sitt lag med begränsad objektivitet. Vi vann en match var på fotbollsplanen. Gott så.

Det mest trista är väl att vår fina form verkar ha försvunnit. Hur ska laget formeras för att hitta tillbaks i slutspurten? Ska Basse lira igen, kanske på vänsterkanten? När vågar Sixten peta någon av brunkarna på mitten? Har vi någon chans på Råsunda?

Support your locals.
AIK Saywee
2009-10-08 19:50
bandit, jag förstår att det var ett misstag, men med tiden blev det ett medvetet misstag ...

... i vårt fall när vi degraderades var det vår ordförande som gjorde misstag, men han fick inte skaka galler.

Det är nog helt enkelt lite skillnad på lag och "lag"?
Annons: