/fotboll/osk/forum/5413.aspx/fotboll/osk/forum/5413.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro SyreAtom
2009-11-01 20:02
Aspen//

Dåså, du behöver inte hela tiden bekfräfta att vi alla har rätt till åsikter. Nog om det.

Örebro KCMarten
2009-11-01 20:00
// SyreAtom

Det var du som i den här diskussionen ansåg att du representerade fleras åsikter.

Märk då också att jag skrev "SyreAtom m.fl", vilket syftar till att du inte var ensam om att göra det.
Wivallius
2009-11-01 19:59
Boniek//

Vem ser på matchen med vem? Jag (och fler?) tycker att det är trevligt när Saywee till exempel har annat att säga än bara fotboll.

Att t ex Kihlen varit dålig tidigare i höst (inte de tre senaste matcherna) och borde sitta på bänken när han har en trasig fot är typiskt sådant som jag anser det är fullt tillåtet att ha åsikter om ... utom i SyreAtom och Bonieks gullevärld.
Örebro bison
2009-11-01 19:59
Måste erkänna att jag tidigare inte insett hur bra Antonnen är som högerback. Tycker hela laget faller samman när han går ut. Tänk om vi had en vänsterback som kom med upp i anfallen hälften så ofta!
Antonnen bäst på plan idag.
Örebro Aspen
2009-11-01 19:58
SyreAtom//Vad får dig att tro något annat? Dina argummet och sätt att framföra dom gör att jag misstänker att få i ledande ställning i klubben annammar dina tankar.
Örebro KCMarten
2009-11-01 19:57
//Boniek

Låter bra eftersom jag inte ens har en susning om vem som finns bakom ÖSK-Karls nick.(eller någon annans heller för den delen..)
Örebro SyreAtom
2009-11-01 19:57
KCMartens//

Och då pekar du ut mig, när det är andra som har problem med min åsiktsfrihet?

Gör om gör rätt...
Örebro KCMarten
2009-11-01 19:55
//SyreAtom m.fl

Så länge man bara skriver under med sitt eget nickname bör man hålla sig till att bara tala för sig själv, och inte ge uttryck för att man talar för andra.

Detta är ju ett fotbollsforum och här får var och en enskilt stå för sina egna åsikter.

allt annat blir ju bara fånigt.
Örebro Rudolf Blodstrupmoen
2009-11-01 19:55
Yunus firade sjätteplatsen med övriga ÖSK-spelare!
Örebro bison
2009-11-01 19:54
Ämne: Erki// Man kanske bo....
Nej inget slutspel.
Det hade man i början av 90-talet och det var skit.
Hockeyn är fel ute med 5643 helt ointressanta matcher i grundserien.
Allsvenska mästaren skall vara det lag som vinner serien.
Örebro in med Boniek Maruti på plan
2009-11-01 19:54
aspen/ ni gullisar få ha vilken åsikt ni vill, men de går över max när ni hittar på egen skit (behövs inte nämnas namn) och att jämt dra fram motorsågen trots att ÖSK spelar bra mot just sixten O magnus Kihlberg är så löjligt och onödigt, sedan tidigare har jag svårt att acceptera Ösk-karl då i hans ålder (50+) bete sig så dåligt o så barnsligt tillexempel gå och endast o hetsa på forum som Elfsborg (förra året blev de ett himla liv när kalle hade varit där) liksom Hbg för och nämna bara få o inlägg, gränsen fick gör långt den dagen han hittade på vissa saker och ting som inte behöver nämnas för gullisarna eller resten av forumet

KCMARTEN/ nej absolut inte, skillnad ifall du jämt försvarade kalle och dessutom pratade om "fritiden" eran o hans fritid om vilka killar ni ska se på eran match osv.
Örebro SyreAtom
2009-11-01 19:52
Aspen//

Har inte jag åsiktsfrihet också menar du?
Örebro Aspen
2009-11-01 19:52
SyreAtom//Jag har alltid hävdat åsiktsfrihet. Har inte kommenterat ditt tyckande om ÖSK-Karl. Om Du läser ordentligt vad jag skriver framgår det klart och tydligt.
Örebro SyreAtom
2009-11-01 19:51
Wivallius//

Jag lovar och jag tar ditt KRAV på stort allvar!

Därför har jag absolut inte talat för dig, det kan du vara alldeles säker på. (hoppas han kan lita på det)

Jag har bara talat för mig och flera andra!

Wivallius
2009-11-01 19:50
boniek//

Ingen gullar med någon. Jag har inte samma åsikter som någon annan men delvis samma som väldigt många men olika med olika personer.
Örebro KCMarten
2009-11-01 19:49
//SyreAtom

Att skapa opinion för sina åsikter är en grundläggande del av demokratin. Det är ju det ÖSK-Karl har gjort.

Sen är det ju upp till var och en att hålla med eller inte, men att kasta ut något för hans åsikters skull är ju helt åt h-e.

Jag håller inte heller alltid med ÖSK-Karl, men tycker att hans inlägg faktiskt är en färgklick och hoppas att han fortsätter likadant i framtiden.

//Boniek

Är jag också en "gullis" nu?
Örebro Aspen
2009-11-01 19:49
in med Boniek Maruti på plan//Vilka känslor får man uttrycka här och på matcher?
Vad får vi diskutera här om inte laget, dess matcher och framtiden?
Vilka åsikter är enlig dig ok? Vilka får enligt dig ha en egen åsikt?
Örebro SyreAtom
2009-11-01 19:47
Aspen//

Ska du införa munkavle mot de som kritiserar oproffesionella samarbetspartners?
Wivallius
2009-11-01 19:46
SyreAtom//

Jag är supporter och jag KRÄVER att du inte talar för mig.
2009-11-01 19:46
wivallius/ de är ni som jämt gullar med karl
sen kan du försöka få de till att karl har helt rätt om sina åsikter och ni pratar inte alls,
2009-11-01 19:45
Aspen// de där var rätt löjligt sagt,anser du verkligen att de är samma sak?

sluta dalta med kalle
Wivallius
2009-11-01 19:45
Boniek//

Det där var larvigt. Av de tre du säger jag är gullis med vet jag inte ens vem två är. Alla är individer och har olika åsikter om saker och ting. Så enkelt är det bara. Kväv inte åsiktsfriheten.
Örebro Aspen
2009-11-01 19:42
SyreAtom//Ska Du inför besöksförbud för dom på läktaren som buar åt laget?
Vad får vi diskutera här om inte laget, dess matcher och framtiden?
Örebro SyreAtom
2009-11-01 19:42
Aspen//

Din tro?

Det jag VET är att det är pinsamt amatöraktigt och helt åt helvete att samarbeta med en partner som uttrycker sig som han gjort här på forumet ett helt år, mot VÅRA Ösk-anställda.

Är man proffesionell samarbetspartner så sköter man sådan privat, inte på ett supporterforum.

Och jag uttrycker min fulla rätt att vi inte bör samarbeta med Ösk-karl som partner som jag anser förstör för Ösk, och det ligger både i mitt och andra supportrars intresse.

Fler borde reagera. Fler borde bry sig om och kräva svar av Ösk varför vi har en samarbetspartner som beter sig så här!!!
Örebro Rudolf Blodstrupmoen
2009-11-01 19:37
Erki// Man kanske borde införa en grundserie och ett slutspel för dom åtta bästa lagen. På så sätt skulle man hålla upp spänningen i slutet av serien även för lagen i mitten. Risken finns väl iofs att publikintresset för grundserien i början är svalt. Lite märkligt egentligen att fotbollen spelar med rak serie när nästan alla andra lag-bollsporter spelar grundserie-slutspel.
Örebro Aspen
2009-11-01 19:35
SyreAtom//Antar att Du är ÖSK medlem. Då vet Du också att ÖSK ledning läser detta forum. Har sagts på medlemsmöten bl a av ordföranden själv.
Min tro är att betydligt fler i ÖSK:s ledning förstår ÖSK-Karl kritik än Du anar. Man driver ett långsiktigt förändringaarbete för att vi ska bli en topp-klubb. Då måste det ske förbättringar ionm alla delar av organisationen. Det kan t.o.m vara så att ÖSK-Karl framför en vanlig åsikt inom delar av ledningen.
Wivallius
2009-11-01 19:34
Erki//

Håller med dig och jag håller med om att Olsen var direkt dålig idag. Det har jag inte tyckt tidigare.
Örebro Erki
2009-11-01 19:28
ÖSK gör sin bästa säsong sedan 1997, och ändå känner man sig besviken över säsongen. Det säger en del om hur ÖSK utvecklats under Sixtens tid.

4200 på sista hemmamatchen när man ska tacka laget för en bra genomförd säsong är pinsamt, uselt, värdelöst, bedrövligt och en ren katastrof.
Skäms alla som kallar sig ÖSKare och satt hemma och kollade på något annat den här kvällen.

ÖSK saknar verkligen målskyttar i laget, en sån här match ska man vinna klart men när man bränner chans på chans blir det svårt. Jag fattar verkligen inte varför Adriano inte får chansen när jag ser Kim Olsens insats, är övertygad att han gjort en bättre insats än Kim idag.

Anttonen, Gerzic och Astvald får mina plus idag.

Förra året kom det 7765 i en helt betydelselös match mot Ljungskile i kyla och regn. Klacken höll igång rätt bra och spelarna fick en värdig avtackning för säsongen.
Vad fan har hänt till i år?
Hela Örebro som stad borde skämmas över att man inte kan få ihop mer än dryga 4000 åskådare för att se landets 6:e bästa lag i de här två sista omgångarna. Jag är riktigt bedrövad.
Örebro Aspen
2009-11-01 19:27
Gurra2001//Var det inte någon på Sportbladet som hade ÖSK som vinnare? Vilken tycker Du ska sparkas?
6:e plats är ok tycker jag. Hur mycket har Sixten bidragit till den jämfört med Sjögren? Svaret på den frågan kan hjälpa dig att bestämma dig.

För att man framför kritik när något inte fungera behöver det inte innebära man vill avskeda personen.
Man kan också konstatera att det finns stor förbättringspotential inom ÖSK. För att utnyttja den måste man våga diskutera vad som ska förbättras. Vilka vågar göra det?
Wivallius
2009-11-01 19:26
SyreAtom//

Är du åsiktspolis och mobbledare? Vem vågar yttra några åsikter alls i ett forum där du är skvallerbytta? Vad är yttrandefrihet i den värld där du är härskare?
Annons: