/fotboll/osk/forum/5308.aspx/fotboll/osk/forum/5308.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2009-12-15 17:33
Saywee// Jag tror på topp 5 med nuvarande trupp. Med 2-3 nyförvärv blir det kanske medaljer! =)
AIK Saywee
2009-12-15 17:31
Ämne: Bo Robin//
Jag har ....
ÖSK_hjärtat, jag vill inledningsvis verkligen hålla med dig, stämningen är tråkig ...

... men se upp så du inte får ett ironiskt inlägg mot dig, från Gurra2001, han hade ju en "avdelning" har jag för mig, om att "Mittåt vart tog du vägen", inte är så önskvärda, om jag inte missminner mig, men jag kan ju ha fel?

Dessutom misstänker jag att han ingick i flera av de nämnda avdelningarna själv, vore konstigt annars, eller?

Vilket roligt inlägg det var, seriöst och utvecklande ...

Jag blir både trött, retlig och börjar få svårt att hitta på något nytt, allt är precis som tidigare, puuuh. Helst vill jag dock uppmuntra och inge förhoppningar om den kommande säsongen, ger nog inte upp så lätt numera, det tar bara lite mera ork att få in lite positivism i svartvitt.

Tjöta, älta
2009-12-15 17:30
Varför ska det alltid segas så när det gäller kontrakt i ÖSK?
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 17:22
Farsen ....//

Det verkade inte ens som att ÖSK visste vilken klubb det var. Om Djurgården blandat sig i handlar det nog framförallt om att de fått mycket friskt kapital.
AIK Saywee
2009-12-15 17:12
ÖSK-Karl//
Jaha, då har man kanske segat för länge med kontrakt, precis vad jag nyligen började befara, fy 17, vad besviken jag blir i så fall :-(

Sådana här "tillfällen" får man inte schabbla bort!

Hoppas att kvinnan har makt!

Jag ger inte upp hoppet ännu, men som jag så många gånger tidigare skrivit, så är inget klart förrän namnteckningen sitter där den BÖR sitta!

FORZA KVINNAN!
2009-12-15 17:07
Karl/ Gissar på att Djurgården blandat sig i... Bara ren känsla eftersom han haft med de att göra förut.
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 17:06
Bo Robbin//

Nej, jag sitter inte i Spelarinvests styrelse och har inga planer på att göra det i framtiden heller, det har jag skrivit förut. Däremot har jag en vad många skulle kalla en stor aktiepost där.

Dina inlägg är lika oseriösa som SyreAtoms, så i fortsättningen bemöter jag ej heller dina, det är under min värdighet. Jag skriver här för att informera om vad som händer i tysta klubben, det var därför jag började och därför jag fortsätter.
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 16:57
Dubbelpost.
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 16:57
Bo Robin//

Skulle jag och Wivallius vara samma person, milda makter vad du ljuger. Vi har däremot träffats en gång ihop med en annan forumskribent. Om denne vill bekräfta vårt trevliga möte så är det okey för mig.

Förövrigt var jag bjuden på Julbord idag på Grand av ÖSK, detta då jag är en sådan höjdare och med i Team ÖSK, vilka de bjöd in. Tyvärr visade det sig att när jag skickade en "bulvan" för att fråga när bomben blir klar så fick denne bomd igår ett fett sign-onförslag från en annan klubb. Detta kan inte ÖSK matcha och nu kan vi bara hoppas på att kvinnan ser till att han hamnar i ÖSK.

Lönen var man överens om, allt handlade om ett sketet år i kontraktslängden.

AVGÅ SJÖGREN
Örebro örebrotjejen
2009-12-15 16:55
Ämne: örebrotjejen// 19.30....
Okeej,Tack =D
Örebro Erki
2009-12-15 16:54
örebrotjejen// 19.30
Örebro Storm_90
2009-12-15 16:53
Har oerhört svårt att tro ÖSK-Karl och Wivallius är samma person.
Örebro Ösk_hjärtat
2009-12-15 16:46
Bo Robin//
Jag har följt svartvitt´s forum i många år, jag brukar läsa det mesta som skrivs här, det är väldigt tråkig stämning här inne, synd att killar som Mittåt försvann, dem tillförde väldig mycket här inne. Man kan fråga sig varför dem är inte kvar längre.
tyvärr måste jag säga att du har så rätt i det du säger.
Örebro örebrotjejen
2009-12-15 16:39
nån som vet vilken tid matchen börjar ikväll ? =)
Örebro Henrik(ÖSK)
2009-12-15 16:31
Kul att Westman förlänger, gillar verkligen spelare som knyter näven och kämpar på trots lite speltid. Ligger nog även mycket i vad Sjögren säger om att vikten att ha spelare som ger allt på träningar och sätter ribban högt. 11 säsonger hittils i Sportklubben, hur länge körde Thomas Andersson?
AIK Saywee
2009-12-15 16:26
Bo Robin, det finns inte många rätt i ditt 15.50-inlägg och precis så som Erki skriver, var det jag som myntade bombuttrycket och skrev inledningsvis om årets/nästa års bomb.

Men jag vill ärligt skriva, att man måste nog bestämma sig relativt snabbt och inte sega för mycket i denna förhandling, för då brukar ju vanligtvis pengastarka konkurrenter komma in i bilden.

Jag har skrivit det tidigare och skriver det igen, haka inte upp er så förtvivlat, på själva ordet bomb, det handlar om ett "mycket bra förvärv" till de svartvita eleganterna, bomb var bara ett spontant uttryck från mig, redan förra året.

Det är inget påhitt, eller att jag vill vara först, eller dryga, eller något annat skit, jag ville bara försöka inge lite förhoppningar under Rumors Season och tycker att det är tråkigt att en del koncentrerar sig så oerhört energiskt på att försöka förtala (eller eller heter det förskriva?) och ibland till och med göra fula påhopp, eller anklaga för än det ena och än det andra gentemot andra svartvita forumskribenter.
Örebro Sekt. E
2009-12-15 16:24
Vitsen med detta forum är ju att vi ska kunna diskutera. Mitt intresse för Sportklubben är nog högre tack vare Svartvitt. Det skulle kännas pissigt om det inte skulle funka att kunna prata med varandra, även om man inte tycker lika.
Örebro micro_42
2009-12-15 16:18
Detta börjar likna sandlåda a´la andra forum.
Skärp er!!
Örebro Conjuration ★
2009-12-15 16:15
Starka anklagelser du har Bo Robin, kan du backa upp det med bevis?
Örebro Sekt. E
2009-12-15 16:08
Bo Robin// Det var inte Karl som skrev om "bomben" första gången denna säsong. Och vem skulle tjäna på att fabricera något sådant?
Örebro Erki
2009-12-15 16:04
Bo Robin// Därav "bomben" inom citationstecken, är alltid skeptisk till såna här rykten. Dock var det ju Saywee och inte ÖSK-Karl som tog upp den här bomben från början, vilket gör det en gnutta mer trovärdigt.
Örebro Bo Robin
2009-12-15 15:50
Snälla forumskribenter, ni måste lyssna på vad jag säger. Det finns INGEN bomb och det fanns INGEN förra året heller.

ÖSK-Karl sitter inte i spelarinvest.
ÖSK-Karl och Wivallius är samma person!

Hur kan man tro på en person som tycker Lennart Sjögren och Sixten Boström är klappruttna? Fan öppna ögonen!
Örebro Aspen
2009-12-15 15:49
ÖSK Fotboll har nominerat följande trupp till kvällens match:
Peter Westman
Axel Svedberg

Bertin Zé
Magnus Wikström
Michael Almebäck
Samuel Wowoah
Kim Olsen
Fredrik Nordback
Robin Staaf
Eric Bassombeng
Alejandro Bedoya
Erik Nilsson
Nordin Gerzic
Marcus Astvald
Roni Porokara
Boris Lumbana
Edvin Möller
Kalle Holmberg
David Rohlén
Andreas Ståhl
Örebro Sersant
2009-12-15 15:11
Erki:
Plus sköna stålar som rullar in då man får pengar för varje dag en spelare är borta på VM :).
Örebro Storm_90
2009-12-15 14:49
Det här är ju ändå humor på hög nivå! :D
Örebro Erki
2009-12-15 14:35
Sersant// Awesome!
6:e A-landslagsmannen i ÖSKs trupp alltså, då blir "bomben" nr. 7 :)

Om Bedoya sköter sig bra kanske vi får en svartvit att heja på i VM ;)
Wivallius
2009-12-15 14:29
Sersant//

Toppen!
Örebro Sersant
2009-12-15 14:24
BEDOYA I LANDSLAGET!!!!
Örebro Sekt. E
2009-12-15 14:00
Aha. Såg att han är uttagen i truppen för i afton.
Wivallius
2009-12-15 13:57
Sekt E//

Lumbana var med och spelade upp ÖSK U i Div 2 förra säsongen :-)
Annons: